ورق پاره ی کیهان سه شنبه 3 آذرماه سال 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) ورق پاره ی کیهان " بسيج تمام شدني نيست "

"اعتراف آشکار نیاز کودتاگرن به بسیج بودن همشیگی ار گان سرکوبگر بسیج چماقدار"

عنوان یادداشت روز نویس که بسیج تمام شدنی نیست دارای مفاهیم خاص می باشد. زیرا که این درحال بسیج بودن یک ارگان سرکوبگر به سرنوشت و بقای ننگین رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی وابسته شده است . چونکه از یک سو سرنخش به جنگ خانمان بر اندازانه ی ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق وصل است که خمینی شیاد آن را نعمت الهی نامید ه شد که عاقبتش پس از 3 دهه به کودتای پاسداران و قبضه ی کامل قدرت و انحصاری کردنش ختم شده است که اکنون برای بقایش بیش از شرایط جنگ به بسیج شدن این بسیج زائده پاسداران کودتا گران نیاز مبرم دارند. از طرف دیگر معنی اش یعنی در حال آماده شدن بودن همشیگی . چون بسیج یک ارگان شبه نظامی فاشیستی می باشد.

بنابراین بسیج شدن و تمام نشدن این بسیج، ناشی از اعلام آمادش جنگی علیه مردم ایران می باشد . زیرا که این ارگان همانگونه که با حضور و ایفای نقش مستقیم که در دو کودتای چراغ خاموش و خزنده ی نمایش خیمه شب بازی 4 تیر سال 84 و کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 نقش بنیادی در تقلب سازی داشته است .لذا همانگونه که نام سپاه پاسداران بدلیل اقدامات تروریستی برون مرزی اش به خصوص در عراق که فاش شد از سوی آمریکا توی لیست تروریست گذاشته شد . سپس بلافاصله از سوی رئیس گزمکان سپاه پاسداران محمد علی جعفری ارگان تروریستی پاسداران، بسیج را مسئول امنیت یا سرکو ب گری داخلی کرد وپس از آن چندین بار اعلام واخطار کرد که خطر اصلی نه از برون که از درون است . یعنی اینکه آشکارا اعتراف شد که مردم معترض وناراضی دشمن نظام ضدبشری می باشند که وظیفه بسیج چماقدار بسیج و درحال آماده باش بودن برای سرکوب مردم می باشد که شاهد بودیم که چگونه پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد این مأموریت و و ظیفه ی سرکوبگریبخوبی اجراشد . چونکه بسیج در کنار سایر نهاد های سرکوبر و لباس شخصی های دژخیم مشغول ضرب و شتم معترضان خیابانی شد و دیدیم چطوری و با چه شیوه ی وحشیانه و جنایتکارانه ای با معترضان خیابانی بر خورد و رفتار کرد ؟

بنابراین تأکید بر بسیج تمام ناشدنی بسیج چماقدار به سرنوشت رژیم ضد بشری و نامشروع و کودتائی و ادامه ی بقای ننگینش پیوند خورده است .طوریکه لازم وملزوم همدیگر شده و از هم تفکیک پذیر شدنی نیستند. برای همین است که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس اعتراف کرده است که بسيج ماندگارترين يادگار بنيانگذار رژیم دین فروش و عوامفریب و جنگ افروز و غارتگر کودتائی خمینی شیاد است که در آن مقطع اوایل انقلاب خواهان گسترش 20 میلیونی اش شد . طوریکه با تشویق و تحریک ضریب رشد وحشتناک زاد و ولد 4% در ادامه موجب رشد بحران افزایش جمعیت و خیل ارتش بیکاران کنونی شد . از سوی دیگر بسیجیان به عنوان یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جنگ ضد ملی و ضد ملی ایران بر باده موجب کشدار شدن 8 سال جنگ خانمان براندازانه شد که در نهایت منتهی به شکست و جام زهر کشی خمینی شیاد و 1000 میلیارد دلار فقط خسارات مادی و مالی و اقتصادی شد . بالاخره همانگونه که اشاره شد ادامه ی این جنگ ایران ویران کن و مردم ایران عزادار و آواره و بی خانمان و فقیر و بیکار کرده منجر به کودتای پاسداری و قبضه کردن قدرتش شده است .

مسخره تر اینکه طلبه پاسدار قلم بر دست جیره خوار هذیان ووارونه گو مدعی شده است چون بسيج چماقداراز آزمون سرنوشت ساز جهاد نظامي ضد ملی و ضد میهنی پس داده با تمرینات گسترده ی مین پاک کنی طي سال هاي جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق داشت . البته بدون آنانکه عمودی و با سر رفته و افقی و بی سر باز گشتند یا نا پدید شدند .بقیه که سربلند بيرون آمد ند. اگرچه قلم بر دست مدعی شده نقش اینگونه آلت دست و هیزم تنور جنگ بودن بسيج در آن سال ها ی سیاه و تیره ی جنگ چنان عظيم و چشمگير بود كه بر همه فعاليت هاي دیگر چماقداری خیابانی و مدارس کردنش سايه انداخت، اما امروز بنا به مقتضيات زمان که پاسداران کودتا کرده و بسیج نقش اجرائی رأی تقلب سازی در نمایش های خیمه شب بازی انتصابات فرمایشی انتخاب خوانده شده را بر عهده داشت . این بسیج حتی به جز عرصه هاي نظامي توانسته است در زمينه توليد علم و نهضت نرم افزاري سانسور و خفقان و فیلتر گزاری اینترنتی و پادگانی و گورستانی کردن دانشگاه ها به توفيقات بزرگي دست يابد.

به خصوص اینکه اكنون با ورود به دهه چهارم انقلاب یا صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرزبا سلاح وپول كه دهه پيشرفت و عدالت ناميده شده است . البته منظور از پیشرفت یعنی اعتراف رئیس بانک مرکزی به 3 برابر بودن واردات نسبت به صادرات با رشد تورم و گرانی لجام گسیخته و عدالت یعنی رشد فقر و بیکاری با شکاف عمیق طبقاتی و بسر بردن 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی می باشد که قرار است زائده ی پاسداران کودتاگر بسيجيان چماقداردر خدمت کودتاگران طبق رهنمود لوطی جماران حضور فعال در عرصه سازندگي و پيشرفت و جهادعلمي داشته باشد که نمونه ی این حضور در تهاجم وحشیانه سازماندهی شده از سوی بیت رهبری به کوی دانشگاه در 25 خراد بود که در این شبیخون شبانه ی ضد انسانی به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران تعدادی دانشجوقصابی و سلاخی و مضروب و مجروح شدند ووسائل شان نابود گردید .

همچنین از سایر اقدامات علمی و انسانی و پیشرفت بسیج مبارزه با اساتید و دانشجویان علوم انسانی می باشد که بازهم طبق فتوای لوطی جماران این افسران جوان فرهنگی مشغول مبارزه ی تمام عیار با تهاجم نرم جنگ افزاری در دانشگاه ها می باشند . صد البته موج دستگیری گسترده ی دانشجویان اخیرکه ناشی از وحشت 16 آذر و تظاهرات رادیکالی ضد حکومتی می باشد . بخشی دیگر از اقدامات فوق العاده علمی و اصول گرایانه ای بسیج چماقدار می باشد که دارد تمرین می کند چگونه این نابغه ها بقول لوطی جماران جایگزین نفت شوند و نیاز آینده ی کشور را از هر نظر تأمین نمایند.

در خاتمه اینکه البته هر گز فراموش شدنی نیست که امروز اینهمه جهاد علمي و سازندگي كشور شده که همگان می دانند چگونه است بسیج در آن نقش ویژه داشته است . زیرا که اعتراف شده است هرروز 3 دکتر و سالیانه 180 هزار فارغ التحصیل های دانشگاهی از کشور خارج می شوند. بطوریکه در کنار رکور داری اولی جهانی نقض محکومیت حقوق بشر، همچنین پیشتازی بی رقیب و همتائی در تصادمات و تصادفات وآمار مرگ و میر و مجروحین در جاده ها در جهان ، همینطور با رتبه ی اولی فرار مغزها هم افزوده شده است که این 3 ضلع شوم در کنار ضلع چهارم رکورداری اولی مصرف مواد مخدر در جهان مربع ای ساخته شده است که ناشی از عملکرد 30 ساله ی رژیم دیکتاتوری کودتائی نامشروع است که بقول طلبه پاسدار یادداشت روزنویس آن روی سکه ی ديگر ايثار و شهادت طلبي بسیجیان چماقداراست که بیش از 30 سال است که این مکتب و فلسفه ی پاسداری – بسیجی – آخوندی – حوزوی فقط پیام مرگ و نیستی و جنگ و فقر بیکاری و خشونت و نفرت و کینه و دشمنی باجنایت و خیانت و جهل و نادانی و خرافات و فریب و نیرنگ و دروغ و عوامفریبی و غارتگری و دین فروشی تولید داشته است . زیرا که دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و سرکوبگری و حفظ آن برای حاکمان شده است . بنابراین برای ادامه ی این شرایط ننگین و سیاه و تحمل نا پذیر می بایست که بسیجیان چماقدار در خدمت پاسداران کودتا گرتا زمانی که این رژیم نامشروع و ضد مردمی کودتائی بر سر کار است درحالت بسیج باشند و این شرایط روحیه بسیج بودن بسیج چماقدار می بایست در تمام شدنی باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880903/2.htm#other200

ورق پاره ی کیهان سه شنبه 3 آذرماه سال 1388