گزیده خبرهای 29 آبان ماه سال 1388

" عکس: " تبریزی ها سیلی محکمی به کودتا زدند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9579

ماهیت دروغ بودن 85% پشتیبان رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی با ادعای 40 میلیون رأی داهنده که سهم پاسدار گماشته احمدی نژادهم 25 میلیون رأی بوده است که چپ و راست لوطی جماران و پادوها و جارچیان تبلیغاتی اش با این ادعای پوشالی و دروغین علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها و مخاطبان خارجی مانورداده و می دهند. اکنون این چنین این ادعای پوچ ووارونه و دروغ فاش شده است. زیرا که پس از کشته شدن پزشک وظیفه ی نیروی انتظامی جوان رامین پور اندر نجاتی اهل تبریز، پاسدار احمدی نژاد عازم سفر به تبریز دومین شهر بزرگ کشورشد که با تعطیل کردن اجباری مدارس این شهر که تصویرشان در لینک ضمیه شده وجود دارد مجموعاً با حضور بسیجیان سر کوبگر استان و سایر ارگان های سرکوبگر گزارش شده است بین 8000 تا 10000 نفرکه از این پاسدار گماشته احمدی نژاد در ورزشگاه ورزشی تختی تبریز استقبال کردند. تا هشدار و اخطاری به لوطی جماران و پاسداران کودتا گران حامی دولت نامشروع داده شد باشد که به خود آیند و بدانند که چگونه مورد تنفر و طرد شدگی از سوی مردم غیور تبریز می باشد.البته تبریز نمونه آزمون سراسر کشور می باشد تا که از شیاد گری و شامورتی بازی مردمی بودن و از حمایت و پشتیبانی 85% مردم ایران بر خوردار بودن ودست بر دارند.

ندای میهن سبز nedayemihan.blogspot.com پنج شنبه 28 آبان : در حالي كه با توجه به تبليغات گسترده و تشكيل ستاد استقبال از احمدي نژاد در تبريز براي سازماندهي استقبال از وي ،انتظار ميرفت كه كودتاگران بتوانند جمعيتي در حدود 30 تا 50 هزار نفر را براي پذيرايي از رييس دولت كودتا سازماندهي كنند ، حاميان دولت كودتا در اين اقدام ظاهري هم ناكام ماندند.جمعيت گردآوري شده در ورزشگاه در حدود 8 الي 10 هزار نفر بود كه حداقل 75 درصدشان را دانش آموزان تشكيل مي دادند كه از مدرسه به آنجا آورده شده بودند. كارمندان برخي ادارات دولتي نيز در جمعيت ديده مي شدند.البته تعدادي از دانش آموزان پيش از آغاز سخنراني احمدي نژاد، ورزشگاه تختي را ترك كرده و فرار كردند.با توجه به جمعيت 1ميليون و400هزار نفري تبريز ، افراد گردآوري شده در ورزشگاه كمتر از يك درصد مردم شهر را تشكيل مي دادند.پيش از آغاز سخنان احمدي نژاد ، مجتهدشبستري (امام جمعه تبريز) به سخنراني پرداخته و در سخنانش ادعا كرد كه در اعتشاشات ! پس از انتخابات ، مردم تبريز هيچ شركتي نداشتند.اين در حالي است كه پس از اعلام نتايج ، تبريز سه روز ناآرام را تجربه كرد و در جريان تظاهرات نيز دو نفر در اين شهر كشته شدند.عدم استقبال مردم تبريز از رييس دولت كودتا اوج خشم و نفرت مردم اين شهر را از دولت تقلبي آشكار كرد.

عکس>احمدی نژاد در تبریز

http://www.fararu.com/vgla6ene.49nmw4hkk6514.,.html

محمود احمدی نژاد صبح امروز وارد تبریز شد و دور سوم سفرهای استانی خود را آغاز کرد. وی در بدو ورود به این شهر در جمع خبرنگاران درباره دلیل انتخاب تبریز برای شروع سفرهای استانی خود گفت: خدا را سپاسگزارم که دور سوم سفرهای استانی از تبریز آغاز می‌شود. برای آمدن به تبریز، سوال‌کردن نیاز نیست چرا که مرغ دلم پر می‌کشد به هوای آذربایجان

استقبال کمرنگ از احمدی نزاد در تبریز! سازماندهی شدگان هم به استقبال وی نرفتند

این گزارش تکمیلی عدم استقبال از پاسدار گماشاته احمدی نژاد در تبریز بیشتر ثابت می کند که چگونه کودتا گران پاسدار در نمایش خیمه شب بازی 22 خراد آرای قلابی و تقباتی 25 میلیونی برای وی ساختند.

يولداش /yoldash.ir : یکصد هزار نفری که از طرف ستاد مردمی! استقبال از احمدی نژاد در آذربایجان شرقی سازماندهی شده بودند هم به استقبال احمدی نژاد نرفتند!محمود احمدی نژاد امروز ، پنج شنبه به تبریز آمد و در ورزشگاه جهان پهلوان تختی (باغشمال) این شهر سخنرانی کرد. در حالی که روز قبل رئیس ستاد مردمی استقبال از احمدی نژاد در آذربایجان شرقی ، غلامرضا آفریده ، خبر از سازماندهی یکصد هزار نفر از مردم استان برای استقبال از رئیس دولت دهم داده بود ، ولی امروز شاهد حضور حداکثر 10-15 هزار نفر در سخنرانی وی در ورزشگاه باغشمال بودیم. براساس تصاویری که شبکه ی استانی آذربایجان شرقی از سخنرانی احمدی نژاد بر روی آنتن فرستاد ، سکوهای ورزشگاه تماما خالی بوده و جمعیت در محوطه ی چمن روبروی جایگاه متمرکز شده بودند ، به نحوی که جمعیت مذکور حتی نصف محوطه ی چمن را نیز پوشش نمی داد. دوربین های صدا و سیما نیز اغلب به نمایش نماهای بسته پرداخته و با پخش تصاویری آرشیوی از سفرهای قبلی احمدی نزاد به تبریز سعی در ارائه ی تصویری غیرواقعی از حضور کمرنگ مردم داشت.این در حالی است که از چندین روز قبل سطح شهر با صدها بنر و پلاکارد که هزینه های بالایی را متوجه شهرداری و ادارات و سازمانهای دولتی می کند ، پر شده بود و مدارس و ادارت به سازماندهی دانش آموزان و کارمندان برای حضور و استقبال از رئیس دولت پرداخته بودند ، تا آنجا که کادر برخی بیمارستانها خبر از فشار بر پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی برای حضور در سخنرانی محمود احمدی نژاد می دادند.لازم به ذکر است که ورزشگاه باغشمال تبریز در سفر انتخاباتی مهندس موسوی به شهر تبریز کاملا از جمعیت پرشده و تمامی سکوها و محوطه چمن ورزشگاه مملو از جمعیت بود.

مشروح سخنان احمدی نژاد در آذربایجان

http://www.fararu.com/vdchwinx.23nmwdftt2.html

خالی بندی و هذیان گوئی های پوچ و مضحک و یکنواخت وتکراری پاسدار گماشته احمدی نژاد در تبریز جالب است. زیرا که معلوم شده است این پاسدار معمولاً پس از ورد خوااندن مشاورویژه اش رحیم مشائی وفوت کردن بهش ، در جابه عوالم نورانی شدن فرو می رود و با احاطه نور به جنگ نور می رود وبا مسلح شدن به نور عازم سفر برای سخنرانی یا هذیان گوئی های نورانی می شود و همچون نشئگان بنگ به 3 شماره جهان را زیر و رو وکوفیکون می کند و پرچم رهبریت و مدیریت اصلاحات ساختار جهانی بر اساس فرهنگ و اقتصاد بسیجی را بر افراشته می کند. اینگونه لغز خوانی ها و حرافی های وی فقط بهترین چاشنی و سوژه ی خنده به خصوص برای بنگی ها می باشد . زیرا گفتمان وی کار چند چلیم و سیگاری خنده را برای اینان جبران می کند . یعنی درمان و ملات خوبی برای خنده و رفع دلخوری و یبوست و بیماری روحی و افسردگی می باشد.بهرحال برای رفع خستگی بهاین گزیده ی سخنرانی وی در تبریزتوجه کنید . البته بدون اشاره به غارتگری های 8 ساله ی استا ندار بودن وی در اردبیل در سال 70 که یک قلم رقم 20 مسلیون دلاری نفتی با پاسدار مییاردی با محمد صادق محصولی و اخوی اش حاج داوود می باشد و آن را جزوافتخارت زندگی خود دانسته است.

محمود احمدی نژاد گفت: به فضل الهي امروز فرصت‌هاي بزرگ و كم‌نظير تاريخي در برابر ملت ايران قرار گرفته است و ما بايد به سرعت كشورمان را به نقطه‌ِ شايسته برسانيم. رييس‌جمهور هم‌چنين گفت: دنيا بداند استقلال، يكپارچگي و عزت بي‌نظير ملت ايران تا حد بالايي مرهون فداكاري، هوشمندي و غيرت مردم تبريز و آذربايجان است. مي‌خواستم موضوعات مهمي را در ارتباط با شرايط كشور، منطقه و جهان و كارهايي كه بايد براي ساختن و عزت ايران انجام دهيم با شما مطرح كنم، اما شما مردم عزيز ساعت‌هاست كه زير باران ايستاده‌ايد و من نگران شما هستم؛ گرچه تجربه تاريخي نشان داده است مردم آذربايجان و تبريز اگر از آسمان سنگ هم ببارد پاي انقلاب و دفاع از آرمان‌هاي آن ايستاده‌اند؛ بنابراين چند جمله كوتاه درباره وضعيت كشور و شرايط بين‌الملل مطرح مي‌كنم و ديگر صحبت‌هايم را از برنامه تلويزيوني خواهم گفت. وي خطاب به دشمنان و بيگانگان گفت: ببينيد! اينجا تبريز و آذربايجان است و مردم آن در هواي سرد پاييزي و زير باران آمده‌اند و خيابان‌ها و استاديوم را پر كرده‌اند. آنها آمده‌اند دو پيام به شما بدهند. پيام اولشان اين است كه شما را به راه خدا، انسانيت و پاكي دعوت كنند و بگويند جنايت بس است، اعمال ضدانساني بس است، دست از اشغال‌گري و تجاوز برداريد و به راه انسانيت و راه ملت‌ها برگرديد و بدانيد اگر پيام مردم تبريز را كه پيامي ايماني و الهي است، نپذيريد، دست قدرت‌ ملت‌ها شما را از كاخ‌هاي شيشه‌اي‌تان به زير خواهد كشيد. پيام دوم اين است كه ملت ايران آماده است براي اصلاح وضع جهان و رفع گرفتاري‌هاي جامعه بشري و اصلاح اقتصاد، ‌فرهنگ و سياست و برپايي امنيت پايدار در جهان، همكاري سازنده‌اي داشته باشد. به فضل الهي امروز فرصت‌هاي بزرگ و كم نظير تاريخي در برابر ملت ايران قرار گرفته است و ما بايد به سرعت كشورمان را به نقطه‌ِ شايسته و در شان ملت ايران برسانيم. همه امكانات و شرايط نيز براي ساختن يك ايران پيشرفت، مرفه ، آزاد، مقتدر و اثرگذار در مسائل جهاني فراهم است. امروز انقلاب ما مديون فداكاري‌هاي مردم آذربايجان است. هيچ كس 29 بهمن 56 را فراموش نمي‌كند. آن حادثه باعث شد كمر طاغوت بشكند. بزرگترين افتخار در زندگي من اين است كه نزديك به هشت سال در خدمت به مردم اين منطقه و آذربايجان بودم و امروز افتخار مي‌كنم كه بسياري از ملت ايران بنده را فرزند آذربايجان مي‌دانند.

تلاش برای تنبیه دیوان محاسبات بخاطر گزارش مربوط به عدم واريز پول‌های حاصل از فروش نفت و گاز به خزانه توسط دولت

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9576

پیرو ادعای پیشرفت همه جانبه ی چشم گیر جهانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد در تبریز ادعا کرده است اما اکنون برای اثبات این ادعا گویا به نظر می رسد که آب بر توی لانه های مورچگان ریخته شده است که جیغ و فغان جیره خواران و رشوه بگیران وکیل الدوله های بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی اینگونه بلند شده استکه از ترسلو رفتن و قطع شد رشوه های دریافتی خواهان محدود شدن فعالیت یا رو کردن دزدی ها و غارتگری های دولت از سوی مسئولان دیوان محاسبات شده اند. البته باید گفت که عجب تعاملی میان دو نهاد حکومتی مدعی اصول گرائی عاشق خدمتگزاری به مردم و مخالف شیفتگی بقدرت وجود دارد که لوطی جماران به این تعامل تأکید کرده است؟

سفير : كمتر از 12 ساعت پس از اینكه مسئولان دیوان محاسبات به نمایندگان مجلس هشدار دادند كه دولت هنوز پول‌های حاصل از فروش نفت و گاز را به خزانه برنگردانده، 65 نماینده مجلس پیشنهاد محدود كردن دیوان محاسبات و ممنوعیت اطلاع‌رسانی این دیوان در مورد پرونده‌های مالی دولت را مطرح و تصویب كردند.به گزارش تهران امروز، بدین‌ترتیب بار دیگر اصرار مسئولان ارشد دیوان محاسبات به برنگشتن یك میلیارد دلار از وزارت نفت به خزانه سبب شد طرحی از سوی نمایندگان حامی دولت مطرح شود كه بر اساس آن نه تنها اجازه عزل رئیس دیوان محاسبات به نمایندگان مجلس داده می‌شود بلكه مسئولان دیوان از هر گونه مصاحبه در مورد تخلفات دولت ممنوع می‌شوند. همچنین حضور اعضای دیوان در جلسات سایر دستگاه‌ها باید با اجازه كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات باشد تا بدین‌ترتیب یكی از كلیدی‌ترین نهادهای نظارتی بر دولت با این سه ممنوعیت جدید مواجه شود.در پیشنهاد مجلسی‌ها حتی آمده كه اگر مدیر دولتی مورد تحقیق دیوان در هر مرحله از رسیدگی مبلغ مورد ادعایی را تأیید كرده یا ترتیب پرداخت آن را بدهد دیگر نباید به تخلف این مدیر رسیدگی شود. پیش از این نمایندگان حامی دولت خواستار خوانده نشدن گزارش‌های دیوان محاسبات از تخلفات بودجه‌ای دولت در صحن علنی شده بودند كه علی لاریجانی به آن تن نداده بود.

ایران رتبه 144 فضای کسب و کار

وقتی روند خروج سرمایه حاکمان غارتگر رژیم کودتائی بصور گوناگون در کنار فرار مغز ها بطور صعودی ادامه دارد. همچنین سپاه پاسداران تروریستی – فاشیستی کودتاگر با سرعت در شرف اشغال اموال ملی با واسطه گری دولت نامشروع دهم می باشد و بازار مکاره کمدی ودکوری و انتصابی هشتم هم سر و مغز و دهان شان را قیر اندود کرده اند تا در این مورد چیزی چکه و درز به بیرون نکند. بنابراین چه نیازی به سرمایه گذاری در کشور می باشد و چرا نمی بایست این جایگاه 144 جهانی فضای کسب و کار برای رژیم غارتگر و جنگ افروز و فاشیستی مذ هبی کودتائی وجود داشته باشد؟

مهر: معاون وزیر اقتصاد با اشاره به لزوم بهبود فضای کسب و کار در کشور گفت: برای جذب سرمایه گذار باید فضای کسب و کار در کشور بهبود یابد در حالیکه هم اکنون رتبه ای بهتر از 144 در دنیا نداریم.بهروز علیشیری ظهر پنجشنبه در همایش فرصتهای سرمایه گذاری در کرمان اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصه های جذب سرمایه در هر کشور فضای کسب و کار است که هم اکنون رتبه ایران در این زمینه در دنیا بهتر از 144 نیست.رئیس سازمان سرمایه گذاری گفت: در حالیکه ما در فضای کسب و کار رتبه 144 داریم چگونه می توانیم تشویق کنیم که افراد وارد حوزه سرمایه گذاری شوند.

انتخابات ایران از وقایع مهم اینترنتی قرن 21- است

این گزارش خبری به خوبی روشنگری می کند که چرا لوطی جماران و پاسداران کودتاگر شبکه ی خبررسانی اینترنتی را بمثابه دشمنی می دانند که هدایتگر کودتای مخملین و جنگ نرم افزاری خطاب می کنند و چرا بطور گسترده دست به فیلتر گزاری وسانسور اینترنتی زده اند ؟

خبرگزاری «ریا نووستی» : انتخابات ریاست جمهوری 2009 ایران یکی از ده رخداد مهمی است که در زمینه اینترنت قرن 21-م رخ داده است. این مطلب را آکادمی بین المللی هنرهای دیجیتالی و علوم (International Academy of Digital Arts and Sciences, IADAS) گزارش می دهد.به اعتقاد کارشناسان این آکادمی، انتخابات در ایران یکی از رویدادهای مهم اینترنتی قرن بود چرا که اپوزیسیون ایران که از نتایج انتخابات رضایت ندارند به طور فعالی برای سازماندهی تظاهرات اعتراض آمیز خود از شبکه های اجتماعی مانند Twitter استفاده کردند. در پایگاه اینترنتی IADAS خاطر نشان شده که استفاده از Twitter در این اهداف به حدی موثر بود که وزارت امور خارجه آمریکا از کمپانی مذکور درخواست کرد که امور تعمیراتی تعیین شده در آن زمان را به تعویق اندازد چرا که ممکن بود این برنامه ها باعث اختلال در برنامه های اپوزیسیون ایران شود.

سردار نقدي: رئيس‌جمهور درمانده آمريكا براي دوام حاكميت ننگينش باج مي‌دهد

به این گفته می شود فرافکنی و هذیان و وارونه گوئی و نعله وارونه زدن آشکار که از سوی پاسدار جانی عراقی و فر مانده ی بسیج نمایش داده شده است . زیرا که بوضوع به وضعیت داخلی کشور اعتراف کرده ولی آن را بصورت فرافکنانه نسبت به آمریکا داده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاكيد بر اينكه امروز چیزی از آمریکا باقی نمانده و مجبور است که به ضرب و زور رسانه ها و جوسازی‌های خبری قدرت‌نمایی کند، گفت: رییس جمهور آمریکا عاجز و درمانده با اقتصادی شکسته فرهنگی فروریخته و جامعه ای به هم ریخته مجبور است با باج‌دادن به این و آن تلاش کند که چند روزی به این حاکمیت ننگینش دوام دهد. به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار نقدی صبح امروز در مراسم اهدای تاج گل که در سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج از سوی امام توسط بسیجیان برگزار می شد اظهار داشت: اسلام جهاد، شهادت و ولایت نعماتی هستند که از سوی خدا به مردم اهدا شده است. وی با بیان اینکه بسیج نعمتی پایان ناپذیر است، گفت: رهبران امروز پس از ائمه رهبرانی هستند که نظیر آن‌ها در هیچ کشوری نیست.

مسجد5میلیاردی ومرگ4دانشجو بخاطرخوابگاه

در بستر پادگانی و گورستانی و حوزوی و مسجدی کردن دانشگاه ها اکنون این گزارش ضد بشری مرگ 4 دانشجو پیراموش شرایط خوابگاه مرگ آور دانشجوئی از ارومیه شده است که نشان می دهد چگونه سنگ بسته و سگ رها شده است؟ یعنی بموازات اینکه امکانات مالی فراوان به ارگان های گونا گون سر کوبگر داده می شود تا که علیه ی مردم معترض به خصوص دانشجویان اقدام کنند .در عوض هرچه بیشتر از بودجه ی پژوهشی دانشگاه ها و رفاهی دانشجویان زئده می شود.تا که در بستر پیام لوطی جماران با اساتید علوم انسانی در دانشگاه ها و دانشجویان علوم انسانی مبارزه شود.

مرگ چهارمین دانشجو در ارومیه : آینده : یكی از دانشجویان دانشگاه ارومیه با ارسال نامه ای به آینده نوشته است: با سلام. از آنجا كه ظرفیت خوابگاههای دانشگاه ارومیه از چندین سال قبل جوابگوی دانشجویان نبوده است اقدام به اجاره خوابگاههای خودگردان بی كیفیت نموده است كه برخی از آنان فاقد اولیه ترین امكانات مورد نیاز می باشد مثلا در خوابگاه شهید بهشتی واقع در خیابان مدنی ـكه مخصوص داشجویان كارشناسی ارشد است ـ به ازای هر70 نفر فقط یك سرویس بهداشتی موجود است كه اوصاف آن یك واحد هم قابل ذكر نیست .از اتاقهای كوچك و جمعیت زیاد-6یا7 نفره- و نبود سكوت وآرمش كافی كه بگذریم به نبود استحكام ساختمان ها میرسیم كه به هیچ وجه مقاوم نیستند خدا میداند اگر زمین لرزه ای رخ دهد چه فجایعی بوجود خواهد آمد..بلاشك این مشكلات و موارد دیگر ازجمله نبود خط اینترنت وسرویسهای رفت وآمد اكثر دانشجویان را ترغیب به اجاره منازل مسكونی با قیمت های بالا میكند كه از امنیبت لازم بویژه برای خانم ها برخوردار نیستند.در یكی از همین خانه های دانشجویی ماه پیش سه داشجوی دانشكده مهندسی به نام های سینا تهرانی.علی قاسمی ومحمد جباری بر اثزخفگی ناشی از نشت گاز فوت شدندتلخی این اتفاق از خاطرمان نرفته بود كه حادثه دیگری رخ داد.احسان اعتبار دانشجوی فیزیك87 بر اثر نشت گاز و انفجار اتاقش در خوابگاه محمودلو ـواقع در خیابان مدنی ـبه خیابان پرتاب میشود كه بر اثر جراحات وارده دیشب از دنیا میرود.مرگ 4 انسان آنهم در عرض یك ماه آنهم به خاطر بی توجهی مسئولین و نداشتن برنامه ریزی برای اختصاص امكانات درخور نام دانشجو واقعا تكاندهنده است. . چه اجباری برای افزایش ظرفیت وجود دارد در حالی كه به امكانات رفاهی اولیه آنان تدبیری اندیشیده نمیشود چرا؟؟؟اگر به سایت دانشگاه ارومیه سری بزنید در بخش اسكان دانشجویان خوابگاهی لیست خوابگاههای خودگردان موجود است.مطلب دردآور این است برای احداث مسجد بزرگ دانشگاه بیش از 5 میلیارد هزینه انجام گرفته است كه بسیار مجلل و باشكوه است.آیا بهتر نبود مسجدی ساده با هزینه پایین ساخته میشد و هزینه آن برای احداث خوابگاه متمركز صرف میشد؟؟؟ان الله یحب الصادقین

بررسی دلیل خودکشی پزشک کهریزک

http://www.fararu.com/vdcawene.49nmw15kk4.html

اجرا شوی تراژدیک - کمیک در بازار مکاره ی مجلس به سبک نوشدارو پس ازمرگ . زیرا برای فرمالیته کردن دراین بازار کمی نق زده می شود . سپس پرونده بایگانی و فراموش می گردد. چونکه اینگونه پرونده هاهر گز هم بصورت ریشه ای مورد بررسی و ارزیابی قرار نمی گیرند تا که به سراغ عاملین آمرین اصلی نروند.

سخنگوی کمیسیون انرژی در گفت و گو با «فرارو» هیچ خوشبینی برای راه اندازی نیروگاه بوشهر وجود ندارد

http://www.fararu.com/vdcbgfbf.rhbs8piuur.html

بهدر رفتن سرمایه گذاری بسیار سنگین چند ده در نیرگاه اتمی بوشهر از سوی روس ها که با باج دادن های کلان تکرار اندر تکرار به روس ها برای سالیان متمادی دنبال شده است . آنگونه که چندین سال متوالی است که تعویق قول داده شده راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر در پایان سال میلادی بصورت سریالی تکرار شده است . هر دفعه هم یک بهانه مطرح می شود که پس از با لا بردن هزینه ی قرار داد منعقده و باج گیری های کلان که بر اساس فلسفه ی هرچه بیشتر چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن است که از سوی حاکمان غارتگر و دین ووطن فروش پیگیری می شود به نیت اینکه از حمایت روسیه برای دسترسی به سلاح هسته ای باغرب استفاده شود . اما سر انجام پاداش این سیاست خائنانه ی و کثیف ایران بر باده تجارت نفت و خون از سوی روس ها چنین پاسخ داده و اعتراف شده است که هیچ خوش بینی برای راه اندازی نیروگاه بوشهر وجود ندارد.

فرارو- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در موررد وضعیت سازمان انرژی اتمی می گوید که هیچ خوشبینی برای راه اندازی این نیروگاه وجود ندارد، سعید عماد حسینی در این باره گفت: «مسئولین نیروگاه و سازمان انرژی اتمی ادعا می کنند که در ساخت آن پیشرفت بالایی داشته اند اما باید گفت با توجه به شرایط فعلی هیچ خوشبینی نسبت به راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر وجود ندارداین در حالی است که قرار بود نیروگاه انرژی اتمی بوشهر در پایان سال جاری میلادی به بهره برداری برسد. بحث ها پیرامون نیروگاه اتمی بوشهر روز دوشنبه به اوج خود رسید؛ آن روز وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه نمی تواند این پروژه را تا پایان امسال تحویل دهد. سرگئی شماتکو، وزیر انرژی روسیه، در این باره گفت که "برنامه اعلام شده راه اندازی این نیروگاه تا آخر سال 2009 عملی نخواهد شد" و دلیل آن را "بروز برخی مشکلات و مسایل فنی" عنوان کرد. این اظهار نظر پس از آن صورت گرفت که در اوایل آبان ماه مدیر فنی شركت «اتم استروی اکسپورت» پیمانکار این پروژه گفته بود كه مشکلی برای راه‌اندازی فاز اول نیروگاه اتمی بوشهر تا پایان سال جاري ميلادي وجود ندارد.