چند خبر متفرقه : 21 آبان ماه سال1388

ورق پاره ی کیهان : ورودمجلس به حادثه وحشيانه تجاوزدر قيامدشت

http://www.fararu.com/vdcbfwbf.rhbaapiuur.html

خانه از پای بست ویرانست

معنی امنیت اجتماعی چیست؟ وظیفه نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه چیست؟ آیا وظیفه اش در کنار سایر ارگان های سرکوبگر همچون سپاه پاسداران و بسیج و لباس شخصی های دژخیم و اطلاعاتی ها آماده و بسیج شدن برای تهاجم همه جانبه به معترضان نا راضی درروز 13 آبان می باشد . یا نه اینکه وظیفه دارد که امنیت را آنگونه در کشور حاکم کند که هنگام به خانه رفتن زن نگون بختی ربوده و مورد تجاوز یا اعمال جنایت ضد بشریواقع نشود. زیرا که اکنون گزارش شده است که زن جوان 32 متأهل بیچاره ای که در جاده خاوران ساعت 7 شب در مسیرل رفتن به خانه وده ربوده ودر کنار جاده ی قیام دشت درون خود رو مورد تجاوز وحشیانه متجاوزان 4 متجاوز واقع می شود .بد تر اینکه دو متجاوز دیگر نیز به این 4 متجاوز برای تجاوز کردن ملحق می شوند . ضمن اینکه سئوال است که این چگونه جامعه ی مذهبی حیوانی و ناامن ساخته شده ای است که پس ا ز اینکه 30 سال که از عمر ننگینش می گذرد این چنین جنایت ضد انسانی در آن اتفاق می افتد؟ ا لبته جائیکه بسیج و لباس شخصی های دژخیم دست به آدم ربائی می زنند و پس از تجاوز کردن جسد قربانی را نیز به آتش می کشند . یا اینکه پلیس انتظامی خودش در باز داشتگاه کهریزک در مورد پسران بازداشت شدگان دست به اینگونه جنایت تجاوز مشابه با شکنجه می زند که موجب مرگ برخی از قربانیان می شود. دیگر جای هیچگونه سئوالی باقی نمی ماندوموردی ندارد . زیرا که خانه از پای بست ویرانست.اکنون سئوال است که وکیل الدوله های بازار مکاره ی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی که خودشان شریک جرم جنایات کودتاگران حاکم می باشند مثلاً در این بازار مکاره می خواهند چه بکنند که گفته می شود می خواهند این موضوع را بطور محرمانه ونه علنی پیگیری کنند. زیرا که مردم همچنان نا محرم است که دانستن حق شان نمی باشد؟

مجلس به صورت محرمانه حادثه قيامدشت را بررسي مي کند.ساعت 19 سيزدهم آبان ماه جاري گشت انتظامي قيامدشت حين گشت زني در منطقه استحفاظي شان به سه خودرو که در کنار جاده توقف کرده بودند، مظنون شدند. با ورود ماموران به محوطه مشخص شد شش متهم در حال تجاوز به زن جواني در داخل خودرو هستند. به دنبال بازداشت هر شش متهم پرونده يي در دادسراي امور جنايي تهران تشکيل و در بررسي ها مشخص شد قرباني حادثه که زني 32 ساله و متاهل است ساعت هفت شب در حال رفتن به منزلش در خاوران بوده که از سوي چهار جوان ربوده شده و به نقطه متروکه يي در حوالي قيامدشت منتقل مي شود و در آنجا نيز دو نفر ديگر به آدم رباها ملحق شده و در کنار جاده خاکي در داخل ماشين به زن جوان تجاوز مي کنند. امنيتي که به منظور بررسي حوادث اخير کشور تشکيل مي شود، اين حادثه را نيز مورد بررسي قرار دهد

فرق شرایط زندان زندانیان در اوین

چهره شهرام جزایری به اندازی کافی سر شناس می باشد که نیاز نباشد گفته شود که وی یک جوان دانشجوی بلال فروش در اهواز بود . سپس سال اول دانشجوئی در کرمان ازطریق وصل شدن به حسین مرعشی برادر همسر رفسنجانی شروع به فرش فروشی و صادرات فرش به برون مرز فعل می شود . در ادامه با دریافت وام های کلان بانکی وسایر فعالیت های تجاری در سن 29 سالگی توانست صاحب 50 میلیارد ثروت و دارائی می شود که باحضور در مجلس به عنوان دام علیه خاتمی و کروبی و چند نمایندگان مجلس ششم علیه ی رقیب دوم خردادی ها استفاده می شود و متهم به دادن مبلغ 300 میلیون تو مان رشوه بد فاتر خاتمی و کروبی کمک مالی می شود . سپس دستگیر و محاکمه و زندانی شد تا اینکه در نوروز چند سال پیش داستان فرار وی زمان مرخصی گرفتن از ز ندان و گریختن به آلمان مطرح شد که بازداشت و مسترد وبا افزایش حکم محکومیت دوباره روانه ی زندان اوین شد . البته گزارش شد هر زمان که به مرخضی می رفت یک زن جدید هم می گرفت . جالب تر اینکه گزارش هم شده بود که ثروت وی در ایامی که در زندان اوین بوده است بیش از 3 برابر شده است . اکنون طلبه ای که دست به پیاده روی اعتراضی علیه زمین خواران در سیر جان زد . ولی خودش به جرم زمین خوارگی دستگیر و زندانی شد. اکنون که وی بدستور لوطی جماران از زندان آزاد شده است از خاطرات و شرایط چگونه حبس کشیدن شهرام جزایری در زندان گفته است؟همچنین ازچگونگی رابطه ی زندانبانان با وی گفته که چگونه می باشد و چه اختلاف فاحشی میان شرایط وی با سایر زندانیان دیگر می باشد؟ همینطور این طلبه جهان شاهی اعتراف به ضریب آلودگی فساد در همه سطوح به خصوص دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضا ئیه کرده است که چگونه می باشد؟ این گزارش ضمیمه شده را به خوانید تا که بدانید دلیل شکنجه و تجاوز در باز داشتگاه کهریزک برای چیست و برای چه تا کنون بیش از 30 سال می باشد که فقط آفتابه دزدان اعدام یا سرشان بر بالای دار کشیده شده است و کلان دزدان یا هر گز دستگیر و زندانی نمی شود. یا اینکه اگر چنانچه در اثر جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی لو روند که بالاجبار دستگیر و زندانی شوند چگونه مورد حمایت واقع می شوند؟

در زندان به شهرام جزایری چه می گذرد

http://www.fararu.com/vdcefv8x.jh8exi9bbj.html

طلبه سیرجانی که به اتهام مبارزه با زمین خواری دستگیر شده بود و با دستور مقام معظم رهبری آزاد شد ، به گفته خود مدتها هم

بند شهرام جزایری بوده است. حجت السلام جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی در گفت و گو با هفته نامه یالثارات به ذکر خاطراتی از دوران زندان و شرایط خاص آنجا برای شهرام جزایری پرداخته است. سایت جهان نوشت: جهانشاهی در این باره می گوید:جزایرى امکانات خاصى براى خودش در زندان دارد . خط تلفن و لب تاپ و... طلبه سیرجانی با اشاره به احترامی که مسئولین زندان برای جزایری قائل بودند می گوید :جزایرى راحت بود مثلاً ما براى خرید اقلام که به فروشگاه مى‏رفتیم در یک صف طولانى مى‏ایستادیم تا نوبتمان شود اما شهرام مى‏آمد و مى‏رفت پشت میز فروشنده یک دو کارتن جنس مى‏خرید و دوستانش مى‏آمدند و مى‏بردند. وی با اشاره به احساس فخر مراوده با جزایری در زندان ادامه می دهد:جالب بود در زندان هم مراوده و دوستى با شهرام جزایرى ارزش به حساب مى‏آمد. به خاطر همین من دوست نداشتم زیاد با او صحبت کنم و مراوده‏اى داشته باشم. چون نگاه منفى به این کار وجود داشت و همه فکر مى‏کردند که مثلاً فلانى به خاطر جایگاه مالى جزایرى با او مراوده و همنشینى دارد. سیرجانی با اشاره به مرخصی هایی که به طور خاص به جزایری می دادند می گوید: من معتقدم اگر فشار افکار عمومى نبود، خیلى از مسئولین بیش از این در مسایل اقتصادى و دزدى‏ها گند مى‏زدند. بگذارید یک مثال بزنم .در زندان شخصی بود که 34 میلیارد تومان از قوه قضاییه دزدى کرده بود. الان هم اگر کسى بگوید اتهام است، حاضرم ثابت کنم. چون اسم آن آقا هست، زندانى هست و پرونده‏اش هم موجود است. ایشان به صراحت به من می گفت اختلاس آنقدرها که فکر کنید سخت نیست. خیلى هم راحت است. وقتى از او پرسیدم پس چرا گیر افتادى و دستگیر شدى، گفت مسئولان که اصلا نفهمیدند! با شرکایمان به مشکل برخوردیم یکى از آنها رفت و کل قضیه را لو داد. جهانشاهی ادامه می دهد: مى‏گفت با این 34 میلیارد تومان زمین خریده‏ام الان زمین‏هاى من چند برابر شده که با بخشى از همان پول، جریمه این اختلاس و اصل پول را مى‏پردازم. گفتم پس زندان را چه مى‏کنى؟ گفت در اولین فرصت هم که بروم از این اینجا بیرون دیگر بر نمى‏گردم! گفتم خب، همین بیرون رفتن مهم است. چطور مى‏روى؟ گفت من به مسئولین زندان قول دادم هزینه ساخت یکى از طبقات اندرزگاه هشت را قبول کنم که پنجاه میلیون مى‏شد و اینها مرا به بهانه‏اى به مرخصى بفرستند. وی تصریح می کند:من شاهد بودم ایشان به مرخصى رفت و حدود یک ماه و نیم دستگیرى که من آنجا بودم دیگر اثرى از وى ندیدم و برنگشت. طلبه سیرجانی به تاخیر یک هفته ای مسئولین در اجرای دستور مقام معظم رهبری در آزادیش از زندان اشاره می کند و می گوید: به دستور حضرت آقا حکم آزادى من صادر شده بود. اینها به خاطر همین مجبور بودند که مرا آزاد کنند، اما دوست داشتند آخرین امتیازها را از من بگیرند. به هرنحوى بود مى‏خواستند یک درخواست عفو یا مرخصى در پرونده من بایگانى و ثبت کنند .بعد از همه اصرارها در دادگاه ویژه گفتم حالا که اصرار دارید پس یک کاغذ و قلم بیاورید تا بنویسم. اول گفتند نه! هر چیزى که ما مى‏گوییم بنویس! گفتم عربى مى‏نویسم. قبول نکردند. گفتم اشکالى ندارد پس مرا به زندان برگردانید. آخرش قبول کردند. من هم نوشتم: بسم‏الله الرحمن الرحیم. هیهات من‏الذله. وعده ما ان‏شاءالله سر پل صراط.

پارازيت روی حق شهروندی

http://www.fararu.com/vdcdkj0s.yt0oo6a22y.html

وقتی اوضاع کشور خرت و خر و بی قانونی می باشد .چرا نباید یک ارگان تروریستی فاشیستی هم سر کوب کند . هم با کودتای تقلباتی ریاست جمهور دست نشانده از درون صندوق های مار گیری بیرون بکشاند . هم اینکه شرکت ها و مؤسسات و بنگاه های دولت همچون شرکت مخابرات را مصادره و اشغال کند و خلاصه اینکه اکنون هم گزارش شده است که در راستای نهادینه کردن سانسور و ممیز گری دست به ارسال پازایت های ما هوره ای سرطان زا هم زده است که تهدید کننده ی جان انسان در راستای این روش نهادینه کردن سانسور و خفقان در جامعه می باشد؟

اول شايعه شد که اگر گوشت خام را در معرض هواي تهران قرار دهيد به دليل پارازيت هاي ماهواره يي خواهد پخت و حالا هم دهان به دهان مي چرخد که افرادي به مراکز درماني مراجعه کرده اند و بيماري آنها ناشي از اثرات تشعشعات پارازيت هاي ماهواره يي است. حتي اگر منبع اين شايعه را سايت هاي معاند بدانند، باز نمي شود جلوي نگراني هاي روزافزون شهروندان را گرفت. بنابراين ذکر اينکه مسعود پزشکيان عضو کميسيون بهداشت و درمان گفته «از نهادي که مسوول پخش پارازيت براي مختل کردن ماهواره ها در شهر تهران است خواهش مي کنيم به عواقب جدي اين امواج مخرب بر سلامت شهروندان تهراني توجه داشته باشد. متاسفانه پخش پارازيت به صورت کاملاً بي ضابطه يي صورت مي گيرد و در اين خصوص به تنها چيزي که توجه نمي شود سلامت شهروندان است» و نگراني هاي سايرين تنها ذکر مکررات است. اما اگر زماني نگراني عمده، شکستن حريم شخصي شهروندان با حضور نيروهاي انتظامي- آن هم بدون حکم قضايي- روي بام ها و داخل خانه ها بود، حالا پاي سلامت شهروندان به ميان آمده که قاعدتاً نمي شود به راحتي از کنار آن گذشت.