پیرامون 3 گزیده خبر مهم 1 آذر ماه سال 1388

اتهام پزشک کهریزک چه بود؟

http://www.fararu.com/vdcfemdm.w6dtcagiiw.html

عجب سردار پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ی نیروی انتظامی مزدور و سرکوبگر و در خدمت کودتاگران پاسدار گافی داده است ! زیرا طبق اعتراف این پاسدار باجناق پاسدار گماشته احمدی نژاد اگر چنانچه پیرامون متهمان بازداشتگاه کهریزیک پس از تحمل شکنجه و مرگ اجباری و تحمیلی یک پزشک وظیفه ی نیروی انتظامی چنین مجازاتی می باشد . بنابراین مجازات آن جنایتکارانی که در بازداشتگاه کهریزک مرتکب جنایات وحشیانه ی ضد انسانی شدند که سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت است چه می باشد چیست که شامل خود این مدعی و معاون جانی احمدی مقدم پاسدار سردار رادان است همچنین سایر هم پروندهای شان قاضی جلاد مرتضوی و حداد و پرویز سرروی و حسین فدائی وکیل الدوله های بازار مکاره می شود؟

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، اتهام پزشک کهریزک که این بوده که در رسیدگی به بیمار خوب عمل نکرده‌است .فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با مرگ مشکوک پزشک کهریزک گفت: اتهام پزشک کهریزک که چندی پیش جان خود را از دست داده، این بوده که در رسیدگی به بیمار خوب عمل نکرده‌است. سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در رابطه با مرگ مشکوک پزشک بازداشتگاه کهریزک و اتهام او که گفته شده بود به دادسرا احضار شده بود افزود: همه چیز در اختیار قاضی است و نتایج پزشکی قانونی باید اعلام شود که این موضوع نیز زمان می‌برد. وی افزود: گفته‌اند که این پزشک در رسیدگی به بیمار خوب عمل نکرده است اما همه چیز در اختیار قاضی است و در مورد جزییات پرونده باید از دستگاه قضایی سئوال شود.رئيس فراکسيون انقلاب از ارگان ها و ارکان مجلس که با دولت منصفانه برخورد نمي کنند، انتقاد کرد. به گزارش ايسنا، روح الله حسينيان با انتقاد از کساني که مي خواهند رابطه بين دولت و مجلس را تيره کنند، اظهار داشت؛ « متاسفانه احساس مي کنم دست هايي در کار است تا روابط بين مجلس و دولت را تيره کند و معتقد هستم آقاي لاريجاني هم بر اين اساس اين صحبت ها را مطرح کرده استاين نماينده حامي دولت به طرح بحث گم شدن يک ميليارد از سوي ديوان محاسبات اشاره و عنوان کرد؛ «اين مساله براي دولت مشکلات بسياري به وجود آورد و براي رقباي رئيس جمهور و دولت دستاويز شد که البته بعد از رسيدگي ها مشخص شد طرح اين بحث اتهامي بيش نبوده و دادستان نيز اعلام کرد کلاً چنين اتفاقي نيفتاده است


معرفی حدادعادل وهمسرش به عنوان زوج نمونه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12096

وقتی که همسر سربازجو حسین شریعتمداری وزیر بهداشت و بهداری می شود . زمانیکه همسر پاسدار گماشته احمدی نژادبعنوان نماینده زنان جامعه ی ایران در اجلاسی به ایتالیا می رود تا نقش مترسک را اجرا کند . برای چه در این گردونه رقابت جنگ قدرت و ثروت و سرکوب و خود نمائی و تبلیغ کردن زوج حداد و عادل با هم دیگر بعنوان زوج نمونه معرفی نشوند ؟ به خصوص اینکه غلا معلی حداد عادل با آخوند عراقی شاهرودی رئیس انتصابی سابق دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه سابقه ی شریک دزدی و غارتگری در مجتمع بلند مرتبه سازی 600 میلیون دلاری امیر در شیراز دارد. مهمتر اینکه هم منقلی لوطی جماران خامنه ای می باشد . البته پدر عروس مجتبی خامنه ای است که گفته می شود جانشین لوطی جماران است ونقش کلیدی در طراحی و هدایت کودتای 22 خردا داشته است . همچنین این زوج تازه از دولت فخیمه ی انگلیس باز گشته اند . زیرا که ظاهراً برای خرید البسه از فروشگاه های البسه فروشی به لندن رفته بودند و تصاویرشان هنگام خرید و گشت زنی در فروشگاه زنانه ی لندن در سایت های اینترنتی بازتاب داده شد و این اولین بار بود که تصویر نیم رخ یا پشت رخ زن نمونه به نمایش گذاشته می شد . فراموش نشود که نمایش این تصاویر موجب معروف شدن همسر غلامعلی حداد شد . البته این سفر همزمانی به سرکوبگری های پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد داشت . آری چرا زمانی که سنگ بسته و سگ هار رها شده است و زنان آگاه در بند و زنجیر کشیده و مورد شکنجه های جسمی و تجاوز جنسی واقع می شوند . رقابت میان کلاغ سیاهان همسر سر بازجو حسین شریعتمداری و پاسداری گماشته احمدی نژاد و غلامعلی حداد نوچه و مشاور و گماشته عنتر و همنقلی رهبر لوطی جماران به اوج خود نرسد. برای اینکه حکومت مکتبی و اصول گرائی دین فروش و عوامفریب باید نشان دهد که جایگاه زن در این رژیم نامشروع و ضد بشری و کودتائی وقرون وسطائی کجاست وچگونه است و نماینده ی زنان ایرانی 80 میلیونی کیستند؟

آیت الله عبدالنبی نمازی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان و حجت الاسلام سید حسن عاملی اردبیلی امام جمعه اردبیل به عنوان فعالان عرصه ازدواج و غلامعلی حداد عادل و خانم ماهرو زاده به عنوان زوج نمونه و الگو در این همایش تکریم می شوند.جشنواره زوج خوشبخت ایرانی عصر شنبه با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی آغاز شد .به گزارش واحد مرکزی خبر، قرار است در این جشنواره از منتخبان فعال در حوزه ازدواج قدردانی شود.آیت الله عبدالنبی نمازی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان و حجت الاسلام سید حسن عاملی اردبیلی امام جمعه اردبیل به عنوان فعالان عرصه ازدواج و غلامعلی حداد عادل و خانم ماهرو زاده به عنوان زوج نمونه و الگو در این همایش تکریم می شوند.رئیس جمهور ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان ملی جوانان در این جشنواره سخنرانی می کنند.

انتقاد حسينيان از برخورد مجلس با دولت

http://www.fararu.com/vdciwpap.t1awp2bcct.html

این یک نظری است که که در پایان این گزارش خبری داده شده است "داش خسرو دمت گرم خیلی مردی ، آخر مرامی " ضمن اینکه نام اصلی روح الله حسینیان را مطرح کرده با هم گفتمان لمپنی – پاسداری خودش نیز برایش پیام داده است . البته لازم به توضیح نیست تاکه گفته شود پیام دهنده باید از دست اندر کاران قتل های زنجیره ای باشد که اکنون بقدرت خزیده اند . برای همین است که وکیل مدافع و یار نزدیک سعید امامی روح الله حسینیان از قدرت با توی سر زدن پاسدار علی لاریجانی انگلیسی و رئیس تشریفاتی بازار مکاره ی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم از دولت نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد دفاع کرده است تا که هم یک میلیارد دزدی دولت را ماستمالی کرده باشد . هم اینکه وکیل مدافع سهم دریافتی خودش از این یک میلیارد دلار مفقود یا بالا کشیده شده باشد