گزیده خبرهای مطبوعات ورسانه های خبری 8 آذر ماه سال 1388

جهت اطلاع : روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 8 آذر ماه سال 1388

چگونه مداح حاکم سر کلانتر شده و تهدید می کند؟

اوضاع آنگونه آشفته بازار وخرت و خر شده است یک اکنون یک لمپن لات مداح معرکه گیر نه نوحه خوان و داروغه که سر کلانتر و حاکم شر شده است و فرمان سرکوب مخالفان و رقبا و دگر اندیشان را صادر کرده است .

منصور ارضي كساني را كه عوامل اصلي حوادث بعد از انتخابات ميداند تهديد كرد. وي در مراسم دعاي عرفه در حسينيه لباس فروش هاي تهران گفت : درحال حاضر تمركز عوامل حوادث اخير برروي دانشگاه هاست و از آنجا كه عوامل اصلي يعني آن 3 نفر آزاد هستند و كسي كاري به آنها ندارد به فتنه انگيزي هاي خود ادامه مي دهند. وي افزود : درصورت مسامحه مسئولين در برخورد با اين افراد مردم خود به بند م وصيت نامه امام خميني عمل خواهند كرد.

واکنش انتقامی نسبت به حضور و تسلیت گفتن کروبی در قم

فضای اختناق و سرکوب و سانسور و ار عاب و وحشت آنگونه فشرده و همه گیر شده است که کروبی جرأت نمی کند که برای تسلیت گفتن به یک آخوند به قم رود .

حسين كروبي گفت دهها بسيجي ساعت يك بامداد پنجشنبه جلوي محل اقامت مهدي كروبي در قم تجمع كرده و شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه سردادند. وي كه با راديو فردا گفتگو كرده است افزود به آقاي كروبي در پي درگذشت آيت الله قاضي نماينده امام در استان به قم سفر كرده بود . سايت خبري حزب اعتماد ملي نوشت : « در ساعت يك بامداد بيش از 60 نفر موتورسوار جلوي درب محل اقامت آقاي كروبي تجمع كرده و شعارهايي نظير مرگ بر منافق مرگ بر ضد ولايت فقيه سر دادند. برپايه اين گزارش تجمع كنندگان با دخالت نيروهاي انتظامي و امنيتي مجبور به ترك محل شدند » .

بازتاب اعدام صدام حسین در روز عید قربان

قاتلان صدام حسین رئیس جمهور عراق در روز عید قربان اکنون دچار وحشت از راه اندازی شبکه ی تلویزیونی حزب بعثت عراق شده اند. بنابراین بطور غیر مستقیم از دولت دست نشانده ی عراق خواسته اند تا که نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند به خصوص اینکه وحشت از بازنده شدن در انتخابات پارلمان عراق دارند که عراق از حیات خلوت بودن شان خارج شود.

همزمان با عيد سعيد قربان در سومين سالگرد اعدام صدام حسين ديكتاتور عراق گروهي از نزديكان وي در حزب بعث با راه اندازي يك شبكه تلويزيوني به نام العربي اقدام به پخش سخنراني ها و زندگي وي كردند. عزت الدوري معاون رئيس جمهوري عراق پيش از اشغال با ارسال پيامي از راه اندازي اين شبكه استقبال كرد و آن را پاسخي به تلاش هاي صورت گرفته براي مخدوش كردن سران حزب بعث دانست . دولت عراق تاكنون هيچ واكنشي نسبت به راه اندازي اين شبكه تلويزيوني از خود نشان نداده است .

نتیجه ی صدور تروریسم و ارتجاع به یمن

نتیجه ی صدور تروریسم و ارتجاع به یمن از سوی سپاه پاسداران که منجر به بحران آفرینی و جنگ افروزی در یمن شده است . اکنون بازتاب این اقدام تروریستی پاسداران منتهی به انتقام گرفتن مقامات و مردم ناراضی یمنی شده است . بطوریکه که خیابانی بنام شهید ندا آقا سلطان در یمن نام گذاری شده است.

كشتار شيعيان در يمن به تغيير نام خيابان ها منجر شده است . به گزارش جهان درحاليكه خيابان ايران در صنعا به نام ندي سلطان تغيير نام يافته خيابان يمن در تهران همچنان باقي مانده و تنها خيابان فرعي مقابل سفارت يمن در تهران (خيابان اعجازي ) توسط معترضين به نام حسين الحوثي تغيير كرده است . دولت يمن بيمارستان و درمانگاه ايراني هلال احمر در صنعا را نيز تعطيل كرده است

توزیع انار مصری در استان خوزستان

آنگونه بر توی سر تولیدات انارهای معروف ساوه وقم و یزد خورده است و سیستم کشاورزی نابوده شده است و سیاست مخرب و انگلی وواسطه گری 3 برابر بودن واردات نسبت به صادرات بر تری گرفته است . البته با کمال پرروئی شکوفائی ونوآوری و خود کفائی اقتصادی است که اکنون گزارش شده است که انار های بسته بندی مصری همون پرتقال های اسرالیئیلی که از طریق چین وارد شد در اسان خوزستان توزیع شده است تا که اینگونه معنی و مفهوم مبارزه با مصر و نا بوده اسرائیل بوضوح شفاف و برجسته گردد

انارهاي صادراتي مصر در اندازه هاي متوسط و در بسته بندي هاي نسبتا شيك آغاز شده است . به گزارش تابناك انارهاي وارداتي در ميدان مركزي ميوه و تره بار اهواز به خريداران و فروشندگان عرضه ميوه در استان توزيع مي شود. اين انارها با مارك تجاري « النيل » و نماد فراعنه مصر در كارتن هاي آبي رنگ در استان خوزستان توزيع شده است . اين درحالي است بازار ميوه و تره بار خوزستان از مركبات مصري گلابي چيني و سير چيني انباشته شده است . كيفيت اين انارها حتي از انار درجه سه ايران نيز پايين تر است.

" حجت الاسلام سيد احمد خاتمي در خطبه هاي نماز عيد قربان : قطعنامه شوراي حكام آبروي آژانس را برد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880908/index.html

این آخوند متحجر عربده کش و آ دمکش حامی دولت نامشروع که شاگرد و دست پرورده ی آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی می باشد . اکنون از موضع فرا فکنی و فرار به جلو وماستمالی کردن دروغ و پنهان کاری بیش از دو دهه ی پروژه ی هسته ای که اکنون دیگر امکان ادامه ی سیاست وقت کشی به سبک و سیاق سابق امکان پذیر نیست . بنا براین مجبور شده است تا که شمشیر ر ا از روی بسته بر بندد و همچون سرمقاله نویس یقه آژانس را بگیرد و با وارونه و هذیان گوئی متهمش به رفتن آبرویش کرده است. ضمن اینکه با فراموش کردن که وی جای شیخ محمد یزدی امام معه ی موقت تهران شد تا که موی دماغ رفسنجانی بساز و بفروش و مکار باشد . اما اکنون پس از اینکه لوطی جماران در دیدار با بسیج سر کوبگراز رفسنجانی مکار دلجوئی کرد تا که همچنان پیرامون 16 آذر به سکوت معنی دار خود ادامه دهد . این آخوند پاپت و پالان سائیده هم بر خلاف گذشته بطور تا کتیکی طوطی وار سیاست لوطی جماران نسبت به رفسنجانی مکار را دنبال کرده است و خطاب به مطبوعات حامی کودتا گران ضمن دفاع از نهادهای سر کوبگر گوشزدکرده است که تضعیف وی صلاح نیست .

خطيب نماز عيد قربان با تاكيد بر ضرورت حفظ احترام سران قوا و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در اين باره اشاره كرد و گفت : مردم و روزنامه ها نبايد با فرمايشات رهبري گزينشي برخورد كنند و اگر به مسئولان خسته نباشيد نمي گويند آنها را تخريب نكنند. به گزارش خبرگزاري مهر حجت الاسلام سيد احمد خاتمي در خطبه هاي پس از نماز عيد قربان كه ديروز در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت : مسئله وحدت جهان اسلام در برابر استعمار نو و وحدت مردم مسلمان جمهوري اسلامي ايران در داخل از اهم فرمايشات رهبر بود كه بايد مورد توجه قرار گيرد. حضرت آيت الله خامنه اي بود كه در آن زمان ايشان بر مسئله تهاجم و شبيخون فرهنگي و ناتوي فرهنگي تاكيد كردند. سيداحمد خاتمي تاكيد كرد كه يكي از ابزارهاي جنگ نرم دشمن عليه جمهوري اسلامي ايران ايجاد اختلاف و رويارويي مردم با يكديگر و مسئولان نظام است و آنها به دنبال ايجاد بدبيني در مردم نسبت به مسئولان نظام هستند. وي با اشاره به عملكرد رسانه ها و تخريب برخي شخصيت ها از سوي آنها گفت : برخي روزنامه ها رئيس مجلس برخي روزنامه ها رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام برخي رئيس جمهور و برخي رئيس قوه قضائيه را تخريب مي كنند. لذا رهبر معظم انقلاب در اين خصوص فرمودند كه نبايد كساني كه زمام امور را در كشور به دست دارند تخريب شوند و مردم بايد نسبت به آنها حسن ظن داشته باشد. خطيب جمعه موقت تهران همچنين با انتقاد شديد از تصويب قطعنامه شوراي حكام عليه جمهوري اسلامي ايران اين قطعنامه را كاملا سياسي و غير فني خواند و تاكيد كرد : قطعنامه اخير شوراي حكام عليه جمهوري اسلامي ايران قبل از اينكه عليه ايران باشد عليه خود آژانس و شوراي حكام است . خاتمي افزود : آژانس با تصويب چنين قطعنامه اي عليه جمهوري اسلامي ايران حيثيت خود را برد يادآوري كرد كه ملت ايران در 30 سال گذشته نشان داده كه نه با تهديد و نه با تطميع از حقوق مسلم خود كوتاه نيامده و نخواهد آمد.

. با راي نمايندگان مجلس؛ 20 میلیون دلار به منظور افشاء نقض حقوق بشر توسط آمریکا و انگلیس اختصاص یافت

به اینگونه اقدام عجولانه و احساسی گفته می شود فرار به جلو ومتقابل به مثل کردن که با ضرب سیلی صورت سرخ کردن و یا از ریش بریدن پیوند سبیل کردن از موضع ضعف از سوی وکیل الدوله های دست نشانده و غلامکان حلقه بر گوش بازار مکاره و کمدی انتصابی دنبال شده است که به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم لقمه ی نان خالی هم از توی گلوی شان بیرون کشیده شده و اختصاص به بودجه ی سرکوب و تفتیش عقاید و جنگ روانی تبلیغاتی زرگری با ارباب فخیمه ی انگلیس و آمریکا داده شده است . در صورتی که در پشت پرده مشغول زد و بند مذاکراات کثیف هسته ای می باشند . همچنین جایگزین سیاست لو رفته و رنگ باخته اشغال سفارت آمریکا در 3 آبان در تهران شده است . به خصوص اینکه هم 16 آذر تظاهرات ضد حکومتی نزدیک است . هم اینکه آژانس اتمی هم با تصویب قطعنامه ی جدید شرایط تصویب قطعنامه ی تحریم در شورای امنیت سازمان ملل را هموار کرده است .

ايلنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح افشا نقض حقوق بشر توسط آمریکا و انگلیس بیست میلیون دلار را از محل حساب ذخیره ارزی به این طرح اختصاص دادند.به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 169 رای موافق، 10 رای مخالف و 7 رای ممتنع مصوب کردند تا به منظور مقابله با توطئه‌ها و محدودسازیهای ناعادلانه آمریکا و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران و جهت آگاه سازی جامعه جهانی از موارد عدیده نقض حقوق بشر توسط این دو کشور وحمایت از جریانات مترقی که در برابر اقدامات غیر قانونی دولتهای آمریکا و انگلیس در جهان ایستاده اند مبلغ بیست میلیون دلار از محل حساب ذخیره ارزی تخصیص می‌یابد.همچنین مقرر شد چگونگی هزینه نمودن این اعتبار در کارگروهی با مسوولیت وزارت اطلاعات و عضویت وزارت امور خارجه ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سازمان ارتباطات و فرهنگ اسلامی و همچنین یکی از اعضا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان ناظر انتخاب کمیسیون تصمیم گیری شود.وزارت اطلاعات نیز به عنوان مسوول کارگروه موظف شد هر سه ماه یکبار گزارش کار خود را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارایه نماید.وزارت امور خارجه نیز موظف شد سالانه گزارش نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا و انگلیس را تهیه و در روز سیزدهم آبان ماه منتشر نماید.

بخشنامه دولت كودتا براي قطع كامل اينترنت و خطوط تلفن همراه در 16 آذر

اینهم آن روی سه وحشت گزارش قبلی و فاش کردن ضد مردمی ووحشت کودتا گران از قیام اعتراضی مردم ناراضی می باشد . سئوال است که آیا هنوز هم ادعای کمدی ووارونه گوئی شرکت 85% و 40 میلییون رأی نمایش خیمه شب بازی کودتائی تقلباتی 22 خرداد واقعییت دارد که لوطی جماران مدعی شد این در صد شرکت کننده پشتیبان رژیم کودتائی نا مشروع و ضد مردمی هستند؟

وزارت مخابرات دولت كودتايي احمدي نژاد با ارسال بخشنامه اي به مراكز استاني شركت هاي مخابرات در سراسر كشور دستور به قطع كامل اينترنت و خطوط تلفن همراه در سراسركشور در روزهاي 15و 16 آذر و در صورت ادامه اعتراضات در روزهاي بعد ازآن را داده است.يك منبع آگاه در مخابرات با فاش ساختن اين مطلب افزود ، اين دستور مخابرات براي جلوگيري از انتشار اخبار و تصاوير برخورد هاي وحشيانه با دانشجويان و مردم است.گفته ميشود كودتاچيان قصد برخورد وحشيانه با دانشگاه هاي سراسر كشور در روز 16 آذر دارند تا به زعم خودشان ، با يك برخورد به شدت خشن به اعتراضات پايان دهند. كودتاچيان از اتصال اعتراضات 16 آذر به محرم و صفر و در ادامه تا بهمن ماه به شدت نگرانند.گفتني است از هم اكنون فعالان دانشجويي در دانشگاه هاي سراسر كشور در حال برنامه ريزي براي برگزاري تجمعات اعتراض آميز در اعتراض به دولت كودتا در تمامي دانشگاه هاي دولتي ، آزاد ، پيام نور و غير انتفاعي سراسر كشور ميباشند.

قطع سهميه کاغذ و تحريم آگهي دولتي نشريات مستقل و منتقد بوشهر

چه اشکال دارد چونکه رژیم مدافع فرهنگ سانسور سرکوب و خفقان و و تفتیش عقاید و توقیف مطبوعات کودتائی بودجه اش را اختصاص به شبیخون فرهنگی آمریکا انگلیس داده است

.اعتماد : رئيس خانه مطبوعات بوشهر گفت؛ سهميه کاغذ نشريات مستقل و منتقد در بوشهر قطع شده و نشريات مستقل و منتقد بوشهر مورد تحريم آگهي هاي دولتي قرار گرفته اند و از اين رو وضعيت نابساماني گريبانگير نشريات مستقل بوشهر شده است. به گزارش نوانديش يونس قيصي زاده افزود؛ تحريم آگهي هاي دولتي و قطع سهميه کاغذ نشريات مستقل بوشهر باعث شده نشريات مستقل بوشهر به عنوان قديمي ترين، پرتيراژترين و تاثيرگذارترين نشريات استان دچار مشکل مالي شده و نتوانند انتشار منظمي داشته باشند. رئيس خانه مطبوعات بوشهر افزود؛ اعتراضات مديران مسوول نشريات مستقل استان در خصوص قطع سهميه کاغذ و تحريم آگهي هاي دولتي تاکنون به نتيجه يي نرسيده است.

غلامحسین الهام: بسیجیان کارخانه ها را فتح کنند

این رهنمود آن سوی اشغال کردن کار خانجات در بستر خصوصی سازی یا پاسداریزه و بسیج سازی کردن اموال ملی و دولتی است که معیار والگویش در اشغال و مصادره شرکت مخابرات از سوی ارگان فاشیستی تروریستی کودتائی پاسداران اجرا شد . اکنون سخنگوی دولت نهم برای خنثی کردن و بی اثر بودن تانک و توپ بر بسیج این نسخه تهاجم اشغال گری را تجویز نموده است.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): سخنگوی سابق دولت گفت: بسیج باید در دوران خصوص سازی کارخانه ها را فتح کند.غلامحسين الهام سخنگوي سابق دولت و عضو حقوقدان شوراي نگهبان در گردهمايي بسيجيان فريدون‌كنار با تاكيد بر حضور بسيجيان در همه صحنه‌ها اظهار داشت: بسيج بايد در دوره خصوصي‌سازي كارخانه‌ها را فتح كند و قدرت اقتصادي واقعي كشور را در دست بگيرد و نگذارد اقتصاد در عصر خصوصي‌سازي به دست گروه‌هاي خاص انحصارطلب و سرمايه‌سالار بيفتد.به گزارش فارس عضو حقوقدان شوراي نگهبان در ادامه اظهار داشت: آن بسيجي كه در عرصه‌هاي مختلف علمي، رسانه‌اي و هنري حضور فعال داشته باشد را مطلوب رهبري دانست و تاكيد كرد: اين بسيج در موقع لازم نيز وارد عرصه جهاد مي‌شود.الهام همچنین در بخشی از این سخنرانی خود گفت: توپ و تانك بر بسيجي اثر نمي‌گذارد.

خواهر خودسوزی کرده، مادر سکته؛ شمارش معکوس زندگی نوجوانی که زیر کابل اعتراف کرد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10020

این نمونه مورد اصولی و واقعی زندگی فاجعه باریست که دستأورد بیش از 30 ساله ی حاکمان جنایتکار و جانشن و پیروان خمینی شیاد و پاسداران کودتا گر است که ادامه همان هدیه ی خمینی شیاد است که به مستضعفان و پاابرهنگان داد که گفت حکومت آینده ازا ینان می باشد که اکنون اینگونه این ار مغان مرگ نوجوان نصیب محرومان وتهی دستا نشده است که اعضای خانواده بطور مضاعف با اعمال شاقه به مسلخ برده شده اند.

علم الهدی : دنياي كفر، براي پيشگيري از نفوذ اسلام جلوي حجاب او را مي گيرد/ ماهواره و اينترنت "دروازه انواع فحشا و مفاسد"است

جالب است که این سخنان آخوند فرصت طلب و زن ستیزی است که جزو مدافعان سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد است که پس از ریضه نویس به بوش و تبریک با اوباما در پشت پرده هم سخت با سر در حال حرکت کردن بسوی شیطان شرک آلود است که اکنون این اقدام منع شده است.

ايسنا : حجت الاسلام احمد علم الهدی در نماز عید قربان مشهد از برقراری ارتباط با بسیاری از "کشورهای کافر" را بلامانع دانست اما ادعا کرد که رابطه با امریکا موجب شرک می شود.

دعاگو از پشت پرده شکست طرح میانجیگری می گوید

http://www.fararu.com/vdchkqnx.23nmwdftt2.html

به نظر می رسد چون پاسدار گماشته احمدی نژاد بی تر مز و بی دنده مهار نا پذیر شده و حرف لوطی جماران را نمی خواند و خود سرانه اقداماتی می کند که کودتاگران پاسدار خواهانش می باشد . اما اکنون سیاست های این ترمز بریده و دنده عقب کنده اوضاع را بیش از حد آشفته و خطری کرده است . چونکه با شهردار تهران و آقازاده محسن رفسنجانی برای تصاحب ساز مان متروی تهران نیز با لا گرفته است . به خصوص اینکه با سیاست های خود سرانه زد و بند مذاکرات هسته ای بدون موافقت لوطی جماران در پشت پرده با آمریکا را دنبال کرد که عاقبت منتهی به تصویب قطعنامه ی شورای حکام با رأی مثبت روسیه و چین شد ه استکه پیش در آمد تصویب قطعنامه ی تحریم در شورای امنیت ساز مان ملل می باشد . از سوی دیگر چون احتمال تهاجم نظامی از سوی اسرائیل به تأسیسات هسته ای می رود . از طرف دیگر چون مسئله ی تظاهرات حکومتی 16 آذر در پیش روی است . بنابراین بیش از هر زمان دیگر به دلال و کار چاق کن و مکار و ساز و بفروش رفسنجانی مکاراز سوی هر دو جریان غالب و مغلوب برای عبور از بحران بطور تاکتیکی نیاز شدید است . برای همین پس از دلجوئی تاکتیکی و مصلحتی کردن لوطی جماران بی ارزش و اعتبار شده که مواجه با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولات فقیه مواجه می باشد که در دیدار با بسیجیان از وی کرد . اکنون این موج دلجوئی و حمایت از این آخوند شیاد و بساز و بفروش وزد و بند چی رفسنجانی شروع شده است . که شامل حال آخوند ها احمد خاتمی ومحسن دعاگو قدرت الله علیخانی تا حال شده است.

كساني كه رواج منكرات را در محافل سياسي استارت زدند توبه كنند .وي در همين خصوص خاطرنشان كرد: كساني كه رواج منكرات را در محافل سياسي استارت زدند بايد افكار عمومي را دچار تغيير و اصلاح كنند و به نظر من كساني كه در اين قضايا مقصر بودند بايد از مردم عذرخواهي كنند و مردم ما مردمي هستند كه توبه انسان‌ها را مي‌پذيرند. عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: يكي از راه‌هاي آرام‌سازي فضاي جامعه، توبه از گناهكاري‌هاست و اعتراف به خطاكاري‌ها و عذرخواهي از مردمي است كه اين خطاكاري‌ها ذهن آنها را آلوده كرده است، مي‌باشد. هيچ مسلماني نمي‌تواند ادعا كند كه مناظره‌هاي انتخاباتي پاكيزه بوده است وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه وقتي جريان فاتح معتقد نيست هيچ اشتباهي از طرف اين جريان رخ داده است چگونه مي‌توان به حل مشكل اميدوار بود، گفت: خطاهاي انتخابات مثل روز روشن است و آن خطاهايي كه مقام معظم رهبري از آن به عنوان جنايت تعبير كردند.بدون ترديد هيچ عاقل و مسلماني نمي‌تواند ادعا كند كه مناظره‌هاي انتخاباتي پاكيزه بوده است. دعاگو خاطرنشان كرد:كساني كه در مناظره‌ها مرتكب خطا شدند بايد از مردم عذرخواهي كنند زيرا خطاي آنها نبايد پاي نظام نوشته شود. نظام جمهوري اسلامي نظامي مقدس و پاكيزه است. مشكلات امروز جامعه ريشه در مناظره‌هاي انتخاباتي دارد .دعاگو با بيان اينكه در مناظره‌ها به افراد زيادي حمله شد كه موضوع مناظره نبود، اظهار داشت: معتقدم مناظره‌ها از ريشه خطا بود و اساسا اين مناظره‌ها نه در شان ملت ما بود و نه در شان فرهنگ ملي ما و شوراي نگهبان در همان اوايل شروع مناظره‌ها بايد واكنش نشان مي‌داد و نسبت به زير سوال بردن صلاحيت‌هاي نامزدها توسط طرف مقابل عكس‌العمل نشان مي‌داد چرا كه شوراي نگهبان صلاحيت هر 4 كانديدا را تاييد كرده بود. امام‌جمعه شميرانات تصريح كرد: در مناظره‌ها خطاي بزرگي صورت گرفت و معتقدم مشكلاتي كه امروز جامعه ما دارد ريشه آن در همان مناظره‌هاست. شوراي نگهبان بايد نسبت به برگزاري مناظره‌ها واكنش نشان مي‌داد دعاگو ادامه داد: آن شبي كه منكر در تلويزيون پخش شد بايد همان شب برنامه قطع مي‌شد و ادامه مناظره‌ها خطاي بزرگي بود و شوراي نگهبان بايد به صداوسيما اعلام مي‌كرد كه دو نامزد را تاييد كردم و نبايد صلاحيت يكديگر را زير سوال ببرند. هاشمي به نماز جمعه بر مي‌گردد عضو شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه خاطرنشان كرد: غيبت يك شخصيت فرهنگي-سياسي بزرگ مانند آقاي هاشمي آن هم در نمازجمعه پايتخت به هيچ عنوان مصلحت نيست اگر مصالحي هم اقتضا كرده كه ايشان غايب باشند پيش‌بيني من اين است كه در شرايط مناسبي آقاي هاشمي به اين عرصه برمي‌گردند و اگر شرايطي به وجود بيايد كه بتوان فضا را مديريت كرد اين اتفاق خوب رخ خواهد داد. وي تصريح كرد: هاشمي‌رفسنجاني از شخصيت‌هايي است كه در انتقال پيام‌هاي سياسي و فرهنگي انقلاب به مردم مي‌تواند هميشه بهترين نقش و كاركرد را داشته باشد و غيبت ايشان مردم را از بهترين تحليل‌ها محروم مي‌كند

"دشمن از تخريب هاشمي خوشحال مي‌شود"

http://www.fararu.com/vdcjhaet.uqeimzsffu.html

روايتی ديگر از رابطه کردان و احمدی نژاد

http://www.fararu.com/vdcenf8x.jh8nni9bbj.html

بازهم گزارشی دیگرازجنگ دنباله دار مازندرانی ها پیرامون پاسدار کمیته چی علی کردان دروغگو ومدرک ساز سر به نیست شده برای عدم درز و درج اطلاعات گسترده ای که داشت

كارنامه مردودي زيربغل حزب مشاركت (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880908/2.htm#other210

با آویزان شدن به یک مهره ای که پیوسته در حال دگر دیسی میان رفسنجانی مکار و پاسدار گماشته امحدی نژاد می باشد که از سوی پاسداران سر بازجو حسین شریعتمداری به شیوه چماق و هویج بازجوئی و توبره و آخور خوری حوزوی علیه ی حزب مشارکت دنبال شده است که در دو ستون خبر ویژه و خوانندگان و ورق پاره ی کیهان بطور مضاف این سیاست پیگیری شده است.