ورق پاره ی کیهان سه شنبه 19 آبان ماه سال 1388

نقدو بررسی " لبخند شيطان " (يادداشت روز)

"مگرشیطان چه کرده ومی کندو لبخندمی زند کهبیش از 30 سال حاکمان دین فروش ایران نکرده اند؟ "

عجیب 30 سال است که ابلیس های عوامفریب و دین فروشان وجنگ افروزان حاکم شده بر ایران که برای منحرف کردن اذهان عمومی و سر کار گذاشتن مردم با تصویر شیطان بزرگ ترسیم کردن و ادعای مبارزه کردن با این شیطان، مشغول خلق شیطان بزرگ و بزک کردنش برای بقای خود با زد و بند های کثیف و خائنانه در پشت پرده با همین شیطان بزرگ مشغول شیطنت بازی بوده اند.

آخر مگر گفته نمی شود که یکی از خصلت های شیطان دروغگوئی و گول زدن و منحرف کردن مریدانش می باشد؟ در بیش از 30 سال گذشته از همان آغاز ورودابلیس بزرگ خمینی شیاد به ایران تا شرایط کنونی مگر جز عوامفریبی و دروغپردازی و هذیان و وارونه گوئی و مردم سر کار گذاشتن و با و عده های سر خرمنی و نا کجا آبادی دادن در حالتصبر و انتظار گذاشتن شان و جنگ ویرانگر خانمان بر اندازایران و عراق را نعمت الهی نامیدن و غارتگری و تبعیض وبی عدالتی و تحمیل فقر و بیکاری را عدالت و حکومت مستضعفان و پا بر هنگان گفتن و رایج کردن خرافات و تحجر و دین فروشی در بستر تثبیت و انحصاری کردن قدرت و انباشت ثروت را اصول گرائی گفتن وترویج فساد همه جا نبه در جامعه را مبارزه بافساداقتصادی جا زدن و رشد شتابدار اعتیاد و مصرف مواد مخدردر جامعه را مبارزه ادامه دار با اعتیاد و قاچاقچی و مواد مخدر قالب کردن و صدور تروریسم و ار تجاع به برون مرز و دخالت گری در امور داخلی ستار کشور ها را با اقدامات تروریستی و بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه صدور انقلاب نامیدن، قلم شکنی وزبان بریدن وصدا در گلو خفه کردن و سینه و مغز با سرب داغ از هم پاشانیدن و یا با دشنه ی زهرآلود شکافتن و سانسور نهاد ینه کردن و تفتیش عقیده را آزادی بیان و عقاید از نوع بهترینش در جهان معرفی کردن ، نمایشات خیمه شب بازی انتصاباتی وتقلباتی و کودتائی را آزاد ترین انتخابات خواندن ، با بودن منابع سرشارسوخت فسیلی فراوان در کشور ولی بدون مخفی و نهانی اهداف هسته ای را تعقیب کردن ولی به نام ملت تمام کردن و جزو تأمین انرژی اتمی سوخت رسانی فر یاد زدن ، بالاخره رشده پدیده ی زنان تن فروش خیابانی و دختران فراری خا نواده ها در پارک ها را مبارزه با شبیخون فرهنگی و بی حجابی به خورد مردم دادن کجا بیان و اقدام کردن این نمونه ی مشتی از خروار دروغ ها ووارونه گوئی ها جزوصفات نسبت داده شده به شیطان نمی باشد که بیش از 30 سال تلاش مذبوحانه شده است تاکه باوارونه و هذیان گوئی و پاک کردن صورت مسله و آدرس غلط دادن شیطان در بیرون از نظام یعنی آمریکا معرفی شود؟

تازه عذر بد تر از گناه این است که بیش از 30 سال ادعای شبانه روزی با شیطان بزرگ کردن رژیم مدعی مذهبی و ضد شیطان که لوطی جماران رهبر نظام ظاهراً ضد شیطان است ولی دراصل شیطان پرور است نه نماینده خدا که جای خود خودخدا را در جماران نشسته است که یک خط در میان در روضه خوانی های سفارشی اش شیطان را تکرار و تأکید بر مبارزه با شیطان و شیطان سازی می کند و ترسیم خط و خطوط شیطان سازی توصیه می کند و اصرار بر مخدودش نکردن مرز با شیطان می نماید. حتی آنگونه که توجه کردن به لبخند شیطان رابر نمی تابد و نه مکروه که حرام و جرم می داند . امام معلوم نیست که چگونه است بدون آنکه به مردم ایران گفته و توضیح داده شود که چرا با زهم در این نظام مدعی ضد شیطان، باز هم مقامات و رهبران و مسئولان رده بالائی یافت می شوند که گول لبخند شیطان بزرگ را می خورند؟

راستی اشکال کار کجاست؟آیا همین اعتراف آشکار گول خوردن از لبخند زدن شیطان ، اذعان شفاف به نخ نما شدن یا ضد خودش تبدیل شدن بازی رو شده ی زد وبند پشت پرده ی شیطان بزرگ با سایر شیطان های حاکم شده بر ایران نیست که در پوشش دین مداری در ایران دنبال شده است که اکنون با فرافکنی و آی دزد کردن و خودزنی نمودن دست به شیطنت بازی زده شده است و تبدیل به بازی کی بو کی بود من نبودم ، بلکه مقصر رهبر شیطان بود که گول ز شده است.

البته داستان یا واقعیت این است که اکنون جنگ قدرت سخت میان شیطان های کوچک و بزرگ خودی جریان دارد و سخت هم بالا گرفته شده است . طوریکه بچه ی شیطان عقده ای و قدرت طلب و یک دنده ی بی تر مزو دنده ی پرورش یافته دربیت رهبری که دیگر از مرز نوحه و قاری خوانی ومداح گری و ثناگوئی بیت رهبری عبور کرده است و می خواهد جهان را تغییر دهد و اصلاح کند . حاضر نیست که دیگر زیربار رهبریت شیطان بیت جماران برود .چونکه مشغول چشمک و چراغ زدن به لبخندهای شیطان بزرگ تر از شیطان جماران نشین می باشد. اما برای اینکه اکنون این بچه ابلیس سرکش و نا فرمان شده رام و کنترل شود تا دست ازچموش گری و جفتک زنی و شیطنت بازی خود بردارد . می بایست که روضه ی هشدار باش گول خوردن به لبخند های شیطان بزرگ ازسوی شیطان جماران نشین برایش خوانده می شد تا که اخطار دادن به شیطنت بازی های این بچه ابلیس یاغی گول خورده ی لبخند شیطان بزرگ از گول خوردن بیشتر دستبردارد. بهر حال پیش در آمد این هشدار و تذکر را طلبه پاسدار یادداشت روز نویس به مخاطبانش چنین داده است:

"سياست هاي خصمانه و ضد ايراني دولتمردان آمريكا چه در زمان جمهوري خواهان و چه اكنون كه يكسال از حاكميت دموكراتها بر كاخ سفيد مي گذرد نشان مي دهد، دستمال سفيدي كه از دور و به نشانه دوستي در دستان اوباما تكان مي خورد، آنقدرها هم تميز نيست و چيزي بيش از يك تغيير تاكتيكي در سياست ها- بخوانيد دشمني ها -ي آمريكا در قبال ايران را نشان نمي دهد.رهبر انقلاب طي سخناني در جمع دانش آموزان و دانشجويان كه به مناسبت سالروز 13 آبان ايراد نمودند، با اشاره به برخي اظهارات به ظاهر آشتي جويانه اخير مقامات آمريكايي فرمودند: «هرگاه آمريكايي ها لبخند ظاهري زده اند، پس از دقت و بررسي مشخص شده خنجري نيز در پشت خود مخفي كرده اند و نيت آنها عوض نشده است.»"


اما اشاره کردن طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس به تاریخچه ی عملکرد گذشته ی آمریکا از جمله شرکت داشتن در کودتای ننگین 28 مردادسال 32 است که گفته شده آمریکا از حکومت استبدادی شاه حمایت مالي حدود 1/3 ميليون دلاری در زمان کودتا کرد. سپس افزوده که چگونه شاه مورد توجه شیطان بزرگ آمریکا بود. البته بدون اشاره کردن به نقش آخوند کاشانی وشرکت دولت فخیمه ی انگلیس در این کودتاکرده باشد که در نهایت نتیجه سقوط دولت ملی مصدق و این کودتا، منتهی به حکومت مذهبی کنونی و طراحی کودتای پاسداری 22خرادشده است .اما روضه ی مبسوط تکمیلی خواندن قلم بردست یدداشت روز نویس طلبه پاسدار پیرو آخوند انگلیسی مصباح یزدی مرتبط باکودتای نوژه و جنگ ایران و عراق و بر کناری بنی صدر و سر نگونی هواپیا مسافری بر فراز خلیج فارس و طرح تحریم اقتصادی داماتو در دوران کلینتون گفتن ها، بدوران کنونی رسیده است تا که وصل به همان موضوع هشدار دادن لوطی جماران به بچه ابلیس پررو وبی چشم و آبرو پاسدارگماشته احمد ی نژاد و مشاور ویژه اش رحیم مشائی و هیئت مذاکره کننده ی هسته ای تسلیم شده در برابرشیطان بزرگ شده است.


در خاتمه اینکه طلبه پاسدار قلم بردست برای اینکه پیام را به مخاطبین خود منتقل کرده باشد پس از مقدمه چینی کردنها ، هدف نهائی در پوشش نقل کردن از لوطی جماران پیرامون اوباما خللاصه کرده و گفته که تاكنون وی سخنان زيبايي گفته و پيام هاي شفاهي و كتبي مكرري براي مقامات رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی مبني بر دوستي و آشتي ارسال نموده ولی در عمل لبخند هاي شيطاني زيادي نشان داده است .قلم بر دست بدون اشاره به نامه پراکنی ها و تبریک گفتن های پاسدار احمدی نژاد به بوش و اوباما نتیجه گیری کرده است که هرچه در عمل از اوباما ديده شده خلاف ادعای سخنان رئيس جمهور آمريكا است. زیرا که به تعبير لوطی جماران سخنان آشتي جويانه مقامات آمريكايي «
لبخند تاكتيكي» بيشتر نیست که فقط قادر است كودكان را فريب دهد.البته وی نقل قول کرده که لوطی جماران ترسیم کرده که مخاطبین کودکان گول خورده ی مورد نظرش کیستند . چونکه لوطی جماران گفته سياسيوني كه با ساده لوحي و ساده انديشي فريب ظاهر حرف هاي آمريكايي ها را خورده و قصد دارند «فرش قرمز» جلوي پاي آنها پهن كنند اینان باید از گول خوردن لبخند شیطان حذر کنند . چونکه کودکان گول خورده نباید مواضع و ديدگاه هاي كساني كه با خوش خيالي رفتارهاي پيشين و سابقه دشمني آمريكا را فراموش كرده را از یاد ببرند. به خصوص برخي از مسئولان كه فريب مواضع ظاهري مقامات كاخ سفيد را خورده اند، البته لوطی جماران این گول خوردگان شیطان بزرگ که نه کودک که صاحب فرش سرخ پهن کرده معرفی کرده است را مورد خطاب خود قرار داده و گفته تا زماني كه شیطان بزرگ آمريكا از روحيه استكباري و شیطانی خود و تهديد شیطان های حاکم بر ایران دست برندارد، نباید فريب سخنان به ظاهر آشتي جويانه شیطان بزرگ آمریکا را خورد. در پایان طلبه پاسدار قلم بردست یادداشت روز نویس خطاب به گول خورد گان گفته است که ایكاش آنهايي كه دم از مذاكره و ارتباط با آمريكا مي زنند، يك بار صحيفه ی مربوط به خمینی شیاد را ورق می زدنند تا که ببينند این شیاد چگونه رابطه ی شیطان های حاکم بر ایران با شیطان بزرگ آمريكا را رابطه گرگ و ميش خواند ه و گفته بود که راهي جز مبارزه باقي نمانده است. بايد چنگ و دندان ابرقدرت ها خصوصاً آمريكا را شكست و الزاماً يكي از اين دو راه را باید انتخاب نمود؛ يا مرگ يا پيروزي؛ و افزوده در مكتب وی این هر دو پيروزي است. البته یادداشت روز نویس طلبه پاسدار توضیح نداده است که چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی پیرو خمینی شیاد، نه توصیه ی این شیاد خمینی و نه اخطار جانشین ولی لوطی جماران را رعایت نکرده و گوش نداده است ، بلکه همچنان مشغول واکنش گول خوردن به لبخند های اوباما می باشد. برای اینکه خودش ابلیس مدعی می باشد که باور دارد ازخمینی شیادوجانشین وی شیطان جماران بهتر می تواندباشیطان بزرگ شیطان بازی کند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880819/2.htm#other200

سه شنبه 19 آبان ماه سال 1388