ورق پاره ی کیهان چهار شنبه 4 آذر ماه سال 1388

نقد و بررسی(يادداشت روز) ورق پاره ی کیهان " جيك جيك مستان ! "

" سربازجو شریعتمداری : مراحل حركت سران فتنه از قبل و پيشاپيش قابل پيش بيني بود"

عجیب است که رقیب مغلوب دوم خردادی ها گویا هنوز کودتای تقلباتی 22 خرداد پاسداران را جدی نگرفته اند که مرحله ی تکمیلی کودتای چراغ خاموش و خزنده 4 تیر ماه 84 است که نه رژیم فاشیستی مذهبی کوتائی نامشروع بطور کامل یک پایه شده است ، بلکه کودتاگران مرکز قدرت و ثروت را بطور کامل قبضه وبه انحصار خود در آورده اند و رقیب مغلوب را نه از این مراکز تصمیم گیری قدرت و دسترسی به ثروت حذف و محروم کرده اند ، بلکه هرروز ببیش از گذشته ی سران رقیب دوم خردادی ها مورد بد ترین توهین و اتهامات واقع می شوند و از طریق رسانه های اطلاع رسانی و مطبوعات در خدمت کودتاگران مورد پیگرد به حساب قانونی و قضائی واقع می شوند و انتقاد به دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه می شود که چرااینان را دستگیر و محاکمه و محکوم نمی کند؟

همانگونه که به نظر می رسد که رقیب مغلوب دوم خردادی ها و مطبوعات حامی شان فراموش کرده اند که چگونه پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد و بازداشت های گسترده که با شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری باز داشت شدگان همراه بود که بشدت و با سرعت دنبال شد و آنگونه بود که بطور گله ای – فله ای کاروانی 100 نفره در بیداگاه نمایشی فرمایشی و نمایشی تلویزیونی متهمان حضور می یافتند تا که این متهمان برای بازجویان کودتا گر خود و دستگاه قضائی زیر کنترل سازمان اطلاعات و حراست پاسداران اعتراف کنند که رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها طرح کودتای مخملین داشتند که همسوئی کامل با طرح و منافع آمریکائی و اسرائیل بود .

البته اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری کشف کرده است که یکی از این تئوری پردازان جین شارپ می باشد که در کتاب پاتک کودتا به انقلاب یا کودتای مخملین پرداخته است . با این وجود هنوز مطبوعات رقیبمغلوب خوش باور می پندارند که می بایست رهبران رقیب مغلوب می بایست از سوی کودتاگر حاکم حد اقل بطور حضور نمایش تاکتیکی به بازی گرفته شوند که در مطبوعات وابسته به رقیب مغلوب دوم خردادی ها که از سوی سرباز جو حسین شریعتمداری روزنامه هاي زنجيره اي نا میده شده و سايت ها و رسانه هاي بيگانه و ضد انقلاب با اینان و رهبران رقیب مغلوب همسو وهمگام کرده نقل قول کرده که این مطبوعات دست به اعتراض زده اند که چرا كروبي براي شركت در همايش روزبازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشم دعوت نشده است و افزوده که با عدم دعوت کروبی ، اين همايش از «وحدت ملي» بودن به انحراف کشیده شده است؟

بالاخره سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه سناریوی اتهام زدنش را کامل کردهو افشاگری های رقیب را لوث نمود باشد. پس مطبوعات رقیب را متهم کرده است تيترهايي نظير « سران شاخص منتقد دولت به همايش مجلس دعوت نشده اند»! تا که به خيال خود دور جديدي از جوسازي عليه ی کودتاگران حاکم را در فضاي مجازي را كليد بزنند. بهرحال سربازجو حسین شریعتمداری نتیجه گیری کرده است كه فصل مشترك فتنه انگيزان داخلي و حاميان بيروني شان این است، كه هر دو سوي ماجرا اصرار دارند که سران فتنه را نه طراح برانداز کودتای مخملین که منتقد دولت نامشروع دهم معرفي كنند. غافل از آنکه هويت واقعي «وطن فروشي شان » آشكارا به نفع آمريكا و اسرائيل از پرده برون افتاده است . همینطور سربازجو شریعتمداری افزوده ، مخفي نگاه داشتن و پنهان كاري کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها همچون سر فرو بردن كبك در زیر برف است . زیرا كه سران فتنه تا چند ماه قبل و در اوج «جيك جيك مستانه بودنشان به فکر روزهاي منجمد سرد و سیاه زمستان شان نبودند.آنگونه که نه فقط براي پنهان كردن وابستگي خود به كانون هاي قدرت بيگانه نظير آمريكا، انگليس و اسرائيل، اصراري نداشتند، بلكه در برخي از موارد، اين وابستگي را نشانه «جهان وطني خود می دانستند. بهر حال سربازجو حسین شریعتمداری در ادامه ی گشودن پرونده ی اتهامی خاتمي و موسوي و كروبي و قرائت بند بند اتهامات کیفر خواست تنظیم شده علیه شان این چنین اتهاات شان را فرمول بندن و ترسیم وبییان کرده شده است:

"طي چند ماه اخير، به گواهي اسناد غيرقابل انكار كه موجود و مضبوط است، دقيقاً و بي كم و كاست فرمول از قبل اعلام شده آمريكا و اسرائيل براي مقابله با جمهوري اسلامي را دنبال كردند. پيروي آنان از فرمول ياد شده به اندازه اي آشكار بود كه تمامي مراحل حركت سران فتنه از قبل و پيشاپيش قابل پيش بيني بود و كيهان به استناد نسخه هاي آن كه تماماً موجود و در دسترس است، فازهاي مختلف و فرموله فتنه مورد اشاره را، قبل از شروع و پيش از آن كه عملياتي شود، نشان داده و به آن پرداخته بود. مراحلي نظير «پيش كشيدن احتمال تقلب در انتخابات»، «تشكيل كميته صيانت از آراء»، «انتخاب يك رنگ به عنوان نماد اين جريان»، «اعلام زودرس پيروزي در انتخابات»، «ادعاي تقلب در انتخابات»، «دعوت از هواداران براي ريختن به خيابان ها»، «سازماندهي اراذل و اوباش با هدف آشوب آفريني»، «خودداري سران فتنه از مراجعه به مراجع قانوني براي پي گيري ادعاي تقلب» و... تماماً قبل از عملياتي شدن در كيهان مورد اشاره قرار گرفته بود. كيهان كه غيب گو نيست! هست؟! و از سوي ديگر پيش بيني اين مراحل نيز قابل انكار نيست، چرا كه نسخه هاي روزنامه موجود و قابل دسترسي است. بنابراين، آيا كمترين ترديدي باقي مي ماند كه سران فتنه از فرمول ديكته شده آمريكا، اسرائيل و انگليس براي كودتاي نرم عليه نظام اسلامي پيروي كرده اند و از آنجا كه اين نسخه، از مدتها قبل در سايت ها و رسانه هاي غربي ارائه شده بود، پيش بيني مراحل فتنه با مراجعه به فرمول ياد شده امكان پذير بود، بي آن كه نيازي به غيب گويي! باشد و همه شاهد بودند كه همان شد. به عنوان مثال - و فقط به عنوان مثال- جين شارپ در كتاب معروف خود با عنوان «ضد كودتا» تاكيد مي كند؛ «انقلاب هاي مخملي كه عمدتاً نزديك انتخابات صورت مي گيرد شامل مراحل مختلفي است كه القاي تقلب قبل از انتخابات، دروغگو معرفي كردن حاكميت، استفاده از نمادها و رنگ ها براي القاي پيروزي قبل از انتخابات، ديكتاتور معرفي كردن دولت- بخوانيد نظام- سر دادن شعار مرگ بر حكومت و... از جمله آنهاست» "

سرباز جو حسین شریعتمداری در ادامه ی قرائت بندهای دیگرکیفرخواست اتهامی رقیب مغلوب دوم خردادی ها بابرجسته و نمایان کردن کینه و دشمنی اش با مخالفین به خصوص برای کم رنگ کردن ضریب مخالفت داخلی مردم ناراضی و خشمگین مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای فریادزن . همچنین برای سنگین تر کردن پرونده ی سران رقیب مغلوب که ادامه تلاش مقدمه سازی دستگیر ی و محاکمه کردن شان می باشد از موضع فرافکنی و پاک کردن صورت مسئله برای زدودن خصلت و خصائل ویژه ی انکارناپذیر ا راذل و اوباش بودن حاکمان کودتا گر با شرکای و عامران و عملان قتل های زنجیره ای لمپن و آدم کشان حرفه بقدرت رسیده شان، سران رقیب مغلوب و مخالفان را مورد توهین و فحاشی قرار داده تاکه نتیجه گیری کرده باشد خاتمی و کروبی و موسوی نه منتقدان دولت نامشروع نمی باشند، بلکه همسو وهمگام با آمریکا و اسرائیل با اقدام وطن فروشنانه خائنانه می باشند که چنین مستحق بازداشت و محاکمه هستند:

" علاوه بر آنچه در بند اول اين نوشته آمده است بايد به ائتلاف فراگير سران فتنه با تمامي گروهها و جريانات ضدانقلاب نظير منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها، نهضت آزادي، اراذل و اوباش نشاندار و شناخته شده، ماركسيست ها، طردشدگان حضرت امام(ره) و... نيز اشاره كرد. اعلام حمايت رسمي و علني سران آمريكا، اروپا، رژيم صهيونيستي و تخصيص بودجه هاي كلان براي حمايت از فتنه انگيزان، در اختيار نهادن صدها سايت اينترنتي و اختصاص بيشترين بخش هاي تحليلي و خبري رسانه هاي معروف آمريكايي و اروپايي و اسرائيلي به دفاع از سران فتنه و دروغ پراكني عليه جمهوري اسلامي ايران، حمايت موسوي و كروبي و خاتمي از شعارهايي كه اندك هواداران باقيمانده آنها در روز قدس به نفع اسرائيل، عليه حضرت امام(ره) سر داده بودند و شعارهايي كه روز 13 آبان به حمايت از آمريكا بر زبان داشتند و... نيز از جمله واقعيات تلخ و مشمئزكننده اي است كه در پرونده سياه سران فتنه ضبط و ثبت است.اكنون با توجه به آنچه گذشت كه فقط مشتي از خروارها و اندكي از بسيارهاست، كدام انسان عاقل- هرچند با درك و شعوري اندك- مي تواند ادعا كند كه موسوي و خاتمي و كروبي «منتقد دولت» بوده اند! شواهد فوق الذكر كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه هدف اصلي از فتنه مشترك خط نفاق جديد و دشمنان تابلودار بيروني، مقابله با موجوديت انقلاب و نظام و تحويل ايران اسلامي به آمريكا و اسرائيل بوده است، حركتي كه «وطن فروشي» نيز نمي تواند ماهيت آن را آنگونه كه واقعاً بوده و هست معرفي كند. بنابراين سران فتنه مطابق تمامي قوانين جاري و شناخته شده در ايران و جهان فقط مستحق بازداشت، محاكمه و مجازات سخت هستند و بديهي است دعوت از آنها براي شركت در همايش مجلس شوراي اسلامي، «خيانت» به نظام، امام(ره)، شهدا و مردم شريف و پاكباخته اين مرز و بوم است كه براي حفظ استقلال، حاكميت اسلام و بيرون آوردن ميهن اسلامي خويش از چنگ بيگانگان خون داده و خون دل خورده اند."


بازهم سربازجوحسین شریعتمداری در پیگیری و تشریح بندهائی دیگر از قرائت کیفر خواست خود که رهبران رقیب مغلوببه خیانت ومستحق بازداشت و محاکمه و مجازات شدنشان متهم کرده است دردنباله به سراغ رفسنجانی بسازوبفروش ومکار و غارتگر رفته و این چنین به عنوان خواص از رفوزه و سقوط شدنش در آزمون الهی لوطی جماران و موهبت الهی بودن دولت نامشروع دهم گفته است:

" سران فتنه اگرچه براي پنهان كردن ماهيت واقعي مأموريتي كه با حمايت و دستورالعمل دشمنان بيروني و به منظور مقابله با نظام اسلامي برعهده گرفته بودند، سعي داشتند حركت خود را حركتي عليه دولت معرفي كنند شماري از اين خواص، در آزمون ياد شده رفوزه شدند و متاسفانه سقوط كردند. دولت احمدي نژاد بي ترديد يك موهبت الهي و قابل انتقاد، درخور تقدير و شايسته تحسين است، پس، بسيار ساده انديشانه است اگر تصور شود كه در فتنه اخير، تمامي قدرت هاي استكباري دنيا و همه دشمنان ريز و درشت داخلي و خارجي دست در دست يكديگر داده و همه توان خود را براي مخالفت با دولت ايشان به كار گرفته بودند. اين نكته بديهي تر از آن است كه به آساني ديده نشود. از اين روي، وقتي هدف فتنه موجوديت اسلام و نظام و مردم است، آناني كه به دولت كنوني انتقاداتي دارند نبايد به افسون خط نفاق داخلي و حاميان بيروني آنها فريفته شده و با اين تصور كه درگيري ميان مثلاً موسوي و احمدي نژاد است، از قافله تقابل با دشمن اصلي غافل شده و خداي نخواسته در جنگ احزاب رفوزه شوند. در اين ماجرا، نه موسوي و خاتمي و كروبي در حد و اندازه و قد و قواره اي هستند كه توان مقابله با نظام اسلامي را داشته باشند و نه احمدي نژاد هدف اصلي دشمنان است"


در خاتمه اینکه مگر می توان انتظاری دیگری از سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری داشت که بیش از 30 سال است با پرونده و سناریو سازی و بازجوئی و اتهام زنی و شکنجه گری و تحریف کردن و اعتراف گرفتن سر و کار داشته است. به خصوص اینکه پس از اینکه مسئول بخش اطلاعات ارگان فاشیستی تروریستی سپاه پاسداران بود و بولتن خبری نویسی این ارگان وحشی و ضد مردمی سرکوبگر را بر عهده داشت اکنون این بخش پاسداران در کنار عاملان و آمران قتل های زنجیره ای بقدرت خزیده اند زیرا که با پشتیبانی لوطی جماران و همیاری نزدیک آقازاده اش مجتبی خامنه ای ( که یک قلم غارتگری اش مسدود و بلوکه شده ی حساب بانکی در انگلیس یک میلیارد و 600 میلیون دلار می باشد) اینان بطور مشترک دست به کودتا زده و نظام را یکپایه و منقبض کرده و قدرت را قبضه و انحصاری کرده اند . البته سربازجو حسین شریعتمداری که نماینده ی لوطی جماران و سخنگوی پاسداران کودتاگر و مدافع دولت نامشروع دهم در ورق پاره ی کیهان است . مهمتر اینکه همسرش وزیر بهداشت و درمانش می باشد. بنابراین موظف می باشد درکنار ردیف کردن اتهامات سنگین به رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها و تهدید و رفوزه کردن رفسنجانی مکار بساز و بفروش، برای لوث و بی ارزش کردن روشنگری های اینان پیرامون خطا و خلاف های دولت و فاش نمودن نقش کودتا گران تقلباتی که پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند مدعی شود که این متهمان که هرچه در توان داشتند براي مقابله با کودتاگران حاکم به كار گرفته اند و تأکید کرده در شرایطی که اینان مستحق محاکمه و مجازات هستند .ولی چرا خودشان را به عنوان «منتقد دولت» - و نه مخالف نظام معرفی کرده اند ؟ آنهم دولتی که همچون جنگ خانمان براندازضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که نعمت الهی بود این دولت نامشروع دهم هم موهبت الهی می باشد که گذشته از دستآورد نرخ رشدلجام گسیخته ی تورم وگرانی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی و سانسور و خفقان و سرکوب واعدام که بخشی از این موجب الهی می باشد 3 برابر بودن واردات در برابر صادرات و رتبه اولی جهانی فرار مغزها یا نخبگان و نقض محکومیت اولی جهانی حقوق بشر و رتبه ی ممتاز و پیشتازی بی نظیر اولی جهانی مرگ و میر در جاده ها را نیز در کارنامه ی خود دارد.برای اینکه خودش قسمت دیگر موهبت الهی بودن دولت مورد نظر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری هذیان و وارونه گو وتحریف گر می باشد که در پایان با وقاحت و پرروئی مدعی شده است فراگیر شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه ، مترادف با اعتراف صريح مردم معترض با مخالفان بيروني به شكست قطعي شان است زیرا که تاريخ مصرف شان تمام شده است . البته بدون اینکه هیچگونه اشارهای به سرکوبگری جنبش دانشجوئی وموج دستگیری های گسترده ی فعالان دانشجوئی کند که ناشی از ترس ووحشت تظاهرات ضد حکومتی در 16 آذرنسبت به این تاریخ مصرف شدگان کذائی می باشد !

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880904/2.htm#other201


ورق پاره ی کیهان چهار شنبه 4 آذر ماه سال 1388