ورق پاره ی کیهان یکشنبه 8 آذر ماه سال 1388

انشاء (گفت و شنود)

گفتم : دانش آموزی به پدرش گفت بابا جون

دلم نمی خواهدبا یک خبر بددلت روکنم خون

اماچاره ای ندارم تاگویم پس از خواندن ا نشا

بچه ها زدند زیر خنده، نتوانستم تاکنم حا شا

آقا معلم گفت که فردا می خواهم تا نویسنده

قلقلک دهم تادیگه تقلب نکنداین بی ترمز و دنده

گفت: صادق زيباكلام گفته است حزب مشاركت پرونده مردودي خود را زير بغل دارد.
گفتم: بايد بگويد آمريكايي ها پرونده مردودي دارند چون مركزيت حزب مشاركت هيچ كاره است.
گفت: چرا؟!
گفتم: مگه يادت رفته هنگامي كه دبيركل و معاون سياسي و اعضاي مركزيت حزب مشاركت همه در زندان بودند، به نام اين حزب پشت سر هم بيانيه صادر مي شد؟ خب چه كسي اين بيانيه ها را صادر مي كرد؟
گفت: راست ميگي ها! پس اين بيانيه ها رو چه كسي مي نوشته؟!
گفتم: دانش آموزي به پدرش گفت؛ ببين بابا جون! دلم نميخواد با خبرهاي بد ناراحتت كنم، اما چاره اي ندارم. امروز كه انشاء خودم رو خوندم، همه بچه ها زدند زير خنده و آقا معلم گفت؛ فردا نويسنده اين انشاء رو فلك مي كنم!

گفت: بالاخره فاش کرد و گفت صادق کلام

حزب مشارکت پرونده مردودی گرفت وسلام

کنون یادش آ مده این حزب هست آمریکائی

زمانیکه دبیر کل و اعضای مرکزی هر آشنائی

بطور فله ای بازداشت شدند و رفتند به زندا ن

اما بیانیه ها صادر می شد ازسوی بی نام رندان

برای همین زیبا کلام آمده به کمک آق محمود

پرونده حزب مشارکت زیر بغلگذاشته ،کرده مردود

گفتم : اگر راستی این حزب آمریکائیست طبق ادعا

چرا رهبر لوطی جماران در دوران خاتمی ند اد ند ا ؟

نگفت دولت اصلاح طلبان با آمریکا شده بود هم صدا

چرا خاتمی تأئیدکردجای اینکه خودش را ازوی کند جدا

تازه مگه عریضه نویسی و تبریک گفتن رفته است از یاد

چگونه برای بوش و اوباما ارسال کرد پاسدار احمدی نژاد

اگر آمریکا بد است و رابطه با آن داشتن هست زشت

چرا برای رقیب بداست ، اما برای خودی هست ژست؟

چرا در سفر 500 نفره آق محمود پاسدار به و نزوئلا؟

به پخش سرودشاه هنگام سان اعتراض نکرد این ناقلا

گفتم : دانش آموزی به پدرش گفت بابا جون

دلم نمی خواهدبا یک خبر بددلت روکنم خون

اماچاره ای ندارم تاگویم پس از خواندن ا نشا

بچه ها زدند زیر خنده، نتوانستم تاکنم حا شا

آقا معلم گفت که فردا می خواهم تا نویسنده

قلقلک دهم تادیگه تقلب نکنداین بی ترمز و دنده