چند گزیده خبر 25 آبان ماه سال 1388

آيت الله مصباح يزدي: ولايت فقيه ستون خيمه اسلام است
http://www.kayhannews.ir/880825/2.htm#other204

با این دیداری که انجام شده است نه اینکه دیگر نقش و اهداف این آخوند انگلیسی متحجر مصباح یزدی در همکاری وهمراهی کردن و تأئید نمودن طراحی کودتای پاسدارای برای حذف رقیب مغلوب دوم خردادی ها انکار کردنی می باشد. نه اینکه از انگلیسی بودن این کودتای تقلباتی دیگرجای ابهامی هست . همینطورنه اینکه دیگر هیچگونه شکی در تلاش نفی جمهوریت وعدم نقش مردم در سر نوشت خود و تثبیت خلافت اسلامی بدتر از طالبانی وجود دارد.

رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) ولي فقيه را ستون خيمه اسلام در زمان غيبت خواند و گفت بدون آن اسلام از بين خواهد رفت.به گزارش روابط عمومي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني، آيت الله محمدتقي مصباح يزدي در ديدار با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران گفت: هدف از برپايي انقلاب اسلامي، همان گونه كه در سخنان حضرت امام(ره) آشكار است، اجرايي كردن اسلام و عمل به احكام اسلامي است و تنها استفاده از نام اسلام كافي نيست؛ بلكه همه امور كشور بايد مطابق موازين اسلام باشد و براساس آن عمل شود و حتي دفاع از آب و خاك كشور نيز زماني ارزش واقعي پيدا مي كند كه براي اسلام باشد.مصباح يزدي، ولي فقيه را ستون خيمه اسلام در زمان غيبت معرفي كرد و افزود: در نظام اسلامي هر چيزي به امر و فرمان ولي فقيه مشروعيت مي يابد؛ چرا كه ولايت فقيه سايه اي از وجود حضرت بقيه الله الاعظم(عج) است، و به همين دليل بايد حقيقت ولايت فقيه را شناخت و بينش خود را در اين زمينه افزايش داد.وي ادامه داد: هر حركت و فعاليتي در جهت تضعيف ولايت فقيه، موجب ضربه به اسلام و حركتي شيطاني است.اين استاد اخلاق حوزه علميه قم بر جدي گرفتن دين در همه زمينه ها تاكيد و خاطرنشان كرد: نبايد در عمل به احكام خداوند سستي و مسامحه كرد، و بايد توجه داشت كه پيروزي ها و توفيق هاي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف به بركت اعمال صالحي است كه در گوشه و كنار صورت گرفته و هرچه اين اعمال بهترو بيشتر شود، نعمت هاي بيشتري ازسوي خداوند به سوي اين ملت سرازير مي شود و اگر اين نعمت ها كفران شده و در عمل به احكام اسلام كوتاهي شود، نتيجه آن محروم شدن از بركات الهي و مبتلا شدن به عذاب خواهد بود

از كاه كوه ساختن يا گروهبان شدن ژنرال هاي اصلاحات؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880825/2.htm#other212

ادامه جنگ باندهای غلب و مغلوب با آویزان شدن به اهرم و چماق تهاجمی و اتهامی وسپر تدافعی وابستگی و همسوئی به آمریکا و خمینی شیاد درست کردن در بستر متهم کردن رقیب و تبرئه ی که ناشی از ابزار و وسیله ی حذف رقیب و قبضه و انحصاری کردن قدرت است که با ترفند حامی و پیرو خمینی شیاد و ضد آمریکائی بودن و بالعکس دنبال شده است .

كوثري: عربستان و آمريكا عاملان اصلي جنايات يمن هستند

http://www.kayhannews.ir/880825/14.HTM#other1406

پاسدار جنایتکاری که قبلاً فرمانده ی سپاه محمد رسول الله در تهران بوده است که مسئول سر کوبگری های اخیر پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد در ایران می باشد. اکنون که گند اعزام تروریست به یمن و ارسال سلاح سپاه پاسداران به شور شیان به یمن در آمده است . این پاسدار کوثری وکیل لدوله با فرافکنی و از موضع فرار به جلو عربستان و آمریکا را مسئول جنایات یمن معرفی کرده که پاسداران به آن دامن زده اندتا بزعم خودبا پاک کردن صورت مسئله توانسته باشد پرونده ننگین توریستی پاسداران در این مورد را سفید کرده باشد.

ايرباس هما ترمز بريد

http://www.kayhannews.ir/880825/15.htm#other1503

جالب است که در شرایطی که ترمز بریدگان و دنده عقب کنده شان دست به کودتا زده و حاکم شده اند . اکنون اپیدمی تر مز بریدگی و دنده عقب کندن قطار هسته ای و کودتا گران حاکم هوائی شده اند و ترکش شان به ایر باس سرایت کرده و موجب تر مز بریدنش شده اند .

هواپيماي ايرباس ايران اير به مقصد اهواز به دليل نقص فني در ترمز با مشكل بر روي باند فرودگاه اهواز نشست اما به هيچ يك از مسافران صدمه اي وارد نشد.


مانور "چند ميليون" بسيجي پنج آذر در کشور

اگر رژیم نامشروع کودتائی و ضد بشری اینقدر نیرو داشت اولاً نه نیاز داشت دست به کودتای تقلباتی بزند . نه اینکه محتاج سر کوب و ضرب و شتم و زندان و اعدام و خفقان و سانسور بود . بلکه این نیروها را مسالمت آمیز وار صحنه ی نمایش می کرد نه اینکه از ترس و وحشت تظاهرات اعتراضی ضد حکومتی 16 آذر پاسداران کودتاگر از موضع ترس دست به نمایش قدرت نمائی کاذب تبلیغاتی این چنینی بزند.

اعتماد : رئيس ستاد هفته بسيج از نمايش چند ميليوني سازماندهي شده بسيجيان در سراسر کشور خبر داد. محمد فرهادي در نشست خبري با بيان اينکه برنامه هاي سازمان بسيج با شعار «بسيج مستضعفين، 30 سال حضور آگاهانه» اجرا مي شود، اظهار کرد؛ برنامه هاي سازمان بسيج مستضعفين در اين هفته از اول تا هفت آذر اجرا خواهد شد. وي درخصوص برنامه هاي فرهنگي و تربيتي اين نيرو از رونمايي از 15 عنوان کتاب جديد در رشته علوم انساني که توسط مولفان بسيجي تهيه شده، ديدار مسوولان و مديران بسيج در رده هاي مختلف با علماي شهرها و مسابقه بزرگ وبلاگ نويسان خبر داد. وي درخصوص مدارس مجازي بسيج خاطرنشان کرد؛ آنچه مي خواهيم به بسيجيان در حوزه فرهنگي و اخلاقي آموزش دهيم را توسط مدارس مجازي بسيج به آنها آموزش مي دهيم. فرهادي در پايان تصريح کرد؛ در روز پنج آذر روز تشکيل بسيج مستضعفين نمايش چند ميليوني سازماندهي شده بسيجيان در سراسر کشور با نام حماسه ماندگار برگزار خواهد شد. در خبري ديگر عناوين روزهاي هفته بسيج هم اعلام شد.

پیکر پزشک بازداشتگاه کهریزک تحت تدابیر شدید امنیتی به خاک سپرده شد


مگر در رژیم ضد بشری فاشیستی و تروریستی و کودتائی نا مشروع به جز خبر ضرب شتم و باز داشت و زندان و شکنجه و تجاوز و اعدام خبر دیگری هم روزانه مخابره می شود . اگر این جوان دکتر کشته نشده است پس برای چه مجوز کالبد شکافی به خانواده اش داده نشده است؟

خانواده دکتر رامین پوراندرزجانی اجازه کالبدشکافی پیدا نکردند شبکه جنبش راه سبز(جرس):پیکر رامین پوراندرزجانی، پزشک 26 ساله بازداشتگاه کهریزک در میان تدابیر امنیتی به خاک سپرده شد و خانواده او اجازه کالبد شکافی جسد وی برای پی بردن به علت مرگ را نیافتند