گفت و شنود ورق پاره ی کیهان 30 آن ماه سال 1388

ناشي (گفت و شنود)

گفت:چه عرض کنم جز بازگوی راننده ی ناشی

قانون شکنی می کرد به بغل دستی گفت یواشی

نگاه، در اتوبان در جهت مخالف همه می کنندرانندگی

بدتر چرا رانندگان ناشی، رانندگی می کنندچنین جنگی؟

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: محافل و رسانه هاي آمريكايي و اروپايي از موسوي و كروبي قطع اميد كرده و برخي از آنها اعلام كرده اند كه حمايت دولت هاي آمريكا و انگليس و فرانسه از سران فتنه به جايگاه غرب در ميان ملت هاي مسلمان ضربه زده است.
گفت: علاوه بر آمريكا و اروپا، گروهك هاي ضد انقلاب نظير منافقين و سلطنت طلب ها نيز فهميده اند كه تاريخ مصرف سران فتنه تمام شده است.
گفتم: ولي سران فتنه هنوز دنبال آمريكا و اروپا و گروهك هاي ضد انقلاب مي دوند.
گفت: البته خودشان هم فهميده اند كه بدجوري به جدول زده اند ولي چون راه پس و پيش ندارند، هنوز هم تظاهر مي كنند كه عده اي طرفدارشان هستند!
گفتم: راديو اعلام كرد كه يك راننده ناشي و قانون شكن در اتوبان خلاف جهت رانندگي مي كند و راننده مورد اشاره به بغل دستي اش گفت؛ كار يك راننده ناشي نيست، نگاه كن! همه دارند خلاف جهت حركت مي كنند!!

گفتم: تازگی ها چه خبر؟

چه کسی رفته بر منبر

یا اینکه کی خم کرده کمر؟

تا شود همچون خیار چنبر

تا گزارش دهدچگونه در سفر

احمدی در تبریزداشت یک تبر

جهان را 3 شماره کرد زیر وزیر

نشاندادلوطی را هست فرمانبر

می تواند بسوزاند ،خشک وتر

تاثابت نماید هست درخط رهبر

گفت : هست خبرداغ و مهم تازه

مربوط دو مهره ای که پیشتازه

آمریکا و اروپا کرده اند قطع امید

گفتندکروبی باموسوی نیست تهدید

کنون آمریکا انگلیس و فرانسته دانسته اند که حمایت

از سران فتنه کردن مسلمانان را وادار کرده به شکایت

مثل مخالفان فهمیدند تاریخ مصرف شان شده تمام

برای اینکه اینان نمی خواهند تا تغییر دهند نظام

گفتم : اولاًچه ارتباط داردملت مسلمانان دیگر؟

به رژیم دین فروش جنگ افروز ِ بی در و پیکر

دوماً مردم معترض خشمگین در زندان و زنجیر

خود می خواهند تا رژیم کودتائی کشند بر زیر

می خواهند این با حکومت دمکراتیک کنند تغییر

نیاز نیست با رهبران رقیب نظرشان شود تفسیر

برای همین هرروز سربازجودر این موردمی دهدگزارش

چون سخت شاکیست، از مخالفت مردم دارد سوزش

گفت:چه عرض کنم جز بازگوی راننده ی ناشی

قانون شکنی می کرد به بغل دستی گفت یواشی

نگاه، در اتوبان در جهت مخالف همه می کنندرانندگی

بدتر چرا رانندگان ناشی، رانندگی می کنندچنین جنگی؟