گزیده خبر های 27 آبان 1387

شرح شكنجه هاي شديد جسمي و رواني عليه بازداشت شدگان 30 خرداد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9481

عکس : آتش سوزی در ایستگاه مترو حسن آباد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9472

دامنه ی اختلاف ولت و سازمان متروی تهران به آتش سوزی یک ایستگاه مترو کشیده شده است.

گفتگوی «فرارو» با یک نماینده مجلس از حملات حامیان دولت به "علی لاریجانی"

جریانی در اصولگرایان وجود دارد که غیر از خود را بر نمی تابد

http://www.fararu.com/vdcjivet.uqeimzsffu.html

تصویر تهاجمی پاسدار چکمه پوش وکیل الدوله کوچک زاده به سمت پاسدار علی لازیجانی رئیس بازار مکاره دکوری و کمدی مجلس هشتم جالب است . زیرا که بوضوح نشان می دهد که چگونه جنگ و جدال قدرت باندی و حامیان دولتنا مشرو وپاسداذران کودتا گر جای بررسی و پیگیری مطالبات مردم و سایر موضوعات مهم مردم و کشور شده است؟

فرارو- یک نماینده مجلس گفت: «جریانی در اصولگرایان وجود دارد که این جریان غیر از خود هیچ تفکر دیگری را بر نمی تابد و طبیعی است که جریان منطقی و عقلانی که در اصولگرایان وجود دارد به هر ترتیب مسیر خود را طی کند، جریاناتی که نمی خواهند جامعه آرامش پیدا کند هر صدایی را که به تحقق وحدت کمک کند خاموش می کنندمهدی کوچک زاده در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری به لاریجانی گفت: «حرف بي مبنا و غيردقيق زدن و ايراد اتهاماتي که نياز به اثبات قضايي دارد از تريبون مجلس موجب تنزل و خدشه و شان و جايگاه مجلس مي‌شوداین سخنان کوچک زاده در حالی منتشر شد که خبرگزاری ایرنا طی یادداشتی کوتاه علی لاریجانی را "سرنخ جریان نه به احمدی نژاد" خواند و در همین راستا طی گفت و گویی با حمید رسایی به نقد موضع گیری لاریجانی در مورد دخالت دولت در امور فرهنگستانها می پردازد.

http://www.fararu.com/vdcewz8x.jh8nei9bbj.html

لیست افراد ممنوع از صدا در رادیو!

در دوران مدعیان اصلاح طلبان قلابی اینان کلی مشروعیت کاذب برای رژیم ضد هنر وآزادی کش ایجاد کردند که اکنون خرافه پرستان کودتا گر حاکم با اینان اینگونه بر خوردمی کند.

به گزارش ایلنا، در این فهرست برخی خوانندگان به طور كلی از اینكه صدایشان در رادیو پخش شود محروم شده‌اند و نیز پخش برخی از آهنگ‌ها و ترانه‌های تعدادی از خوانندگان نیز ممنوع شده است. در این فهرست نام افرادی چون شاهین آرین، فریدون آسرایی، علیرضا افتخاری، مجید اخشابی، علیرضا افشار، محمد اصفهانی، اسماعیل‌زاده، شهرام امیری، احسان خواجه‌امیری، پاك‌نیا، محمد خواجه‌امیری، مسعود خادم، حسین زمان، كوروس سرهنگ‌زاده، ناصرعبدالهی، علیرضا عصار، فتحعلی اویسی، گلشن، علی لهراسبی، محمد نوری، كامبیر افضلی و ..... به چشم می‌خورد. این در حالی است كه بنا بر اظهارنظر قربانی مدیر روابط عمومی مركز موسیقی سازمان صدا و سیما،‌ كیومرث طهماسبی مدیر این مركز هیچ خبری راجع به موسیقی نمی‌دهند و ضمنا دوست ندارند با هیچ خبرنگاری صحبت كنند.

مفتی وهابی عربستان، ایران را ستمکار دانست، یجه وبازتاب دخالت گری دریمن

http://www.fararu.com/vdcbw8bf.rhbsspiuur.html

فیلم :سخنرانی نيمه تمام رسایی در دانشگاه بین المللی قزوین – 2

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9482

فيلم : فرياد دانشجويان در سخنرانی نيمه تمام رسایی : دروغگو برو گمشو!
رسایی ، نماينده مجلس، از متحدان احمدی نژاد و از مريدان مصباح يزدی ميب اشد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9474

این فیلم می گوید که آخوند رسائی حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد و شاگرد آخوند انگلیسی و متحجر و غارتگر مصباح کیست وجایگاه وی در دانشگاه چطوریست و واکنش دانشجویان نسبت به وی چگونه است؟ یعنی چگونه از وی پذیرائی و استقبال می شود؟

رسايي: موسوي و كروبي مفسد في‌الارض هستند

http://www.fararu.com/vdccssq1.2bqp18laa2.html

عجیب رژیم کمدی کودتائی و ضد مردمی نامشروع تق و گندش در آورده است بطوریکه یک آخوند لمپن و لات آشارا تیغ بر کف این زنگی مست حکم اعدام برای کروبی و موسوی صادر کرده است.

نماينده‌ تندرو مجلس شورای اسلامی و از حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد گفت: «موسوي و كروبي به دليل دعوت مردم به آشوب‌هاي خياباني‌ مفسد في‌الارض هستند چرا كه امام ‍‌‌(ره) فرمودند بعد از اينكه چيزي قانون شد ديگر نق زدن به آن معنا ندارد. اگر كسي بخواهد مردم را تحريك كند مفسدفي‌الارض است‌وي يادآور شد: امام در زماني اين سخن را مي‌گويد كه صانعي دادستان و موسوي اردبيلي رئيس دستگاه قضايي بودند و اين دليل نيست كه بگوييم اينها شكنجه‌گر بودند در دستگاه قضايي قاضي بوده تخلف كرده امام دستور برخورد دادند اكنون نيز همين اتفاق افتاده در گوشه‌اي از دستگاه قضايي و نيروي انتظامي تخلف شده و رهبر دستور بررسي و برخورد دادند و گزارش مجلس در اين هفته ارائه مي‌شود. رسايي تصريح كرد: ريشه تاريخي رفتار كساني مانند طلحه و زبير فساد اقتصادي است زيرا فساد اقتصادي، فساد اخلاقي، سياسي و اعتقادي به دنبال دارد و طلحه و زبير مشكلشان از درهم و ديناري شروع شد كه حضرت علي (ع) دست انداخت و فرمود اينها از راه نامشروع كسب شده است و برخي در عاشورا مي‌ديدند سر بريده بالاي نيزه قرآن مي‌خواند ولي مي‌گفتند ما خارجي بر پيامبر را كشتيم و امام حسين روز عاشورا گفت شكم‌هايتان از حرام پر شده و حق و باطل را تشخيص نمي‌دهيد. وي افزود: من در مصاحبه خود گفتم سيلي نظام به مهدي هاشمي مصونيت آقازاده‌ها را از بين برد و آقاي مهدي هاشمي اگر برنگردد بايد برگردانند و او را محاكمه كنند. به وقت خود با اين افراد برخورد مي‌شود اينها ابتدا بايد در افكار عمومي بعد در دادگاه محكوم شوند و روز قدس، روز 13 آبان روز محاكمه كروبي، موسوي و خاتمي بود. وي تأكيد كرد: من در روز قبل از 13 آبان گفتم ملت ايران سفارت آمريكا تسخير شد ولي تفكر آن تعطيل نشد زيرا اگر آمريكا در ايران سفارت داشت سفراي آمريكا كاري غير از اين نمي‌كردند كه اينها در روز قدس كردند و اينها آمدند مرگ بر اسرائيل را به مرگ روسيه تبديل كردند. : در صحيفه امام جلد 14 صفحه 417 آمده است اگر من هم سخنراني كردن مخالف با دستور اسلام بود و براي ايجاد تشنج و گرفتار كردن ملت مسلماني بود كه براي اسلام خون دادن، موظف شرعي هستند ارگان‌هاي نظامي و انتظامي كه من را بگيرند و به دادگاه بسپارند آيت‌الله لاريجاني در خط امام است و قطع يقين دستگاه قضايي ما به استناد اين حرف امام موسوي را محاكمه مي‌كند.

بایکوت فارس در نهاد ریاست جمهوری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11920

اوضاع آنگونه آشفته و خرت و خر شده و تضاد و اختلاف و رقابت ها فزونی یافته وو علنی شده است که اکنون خبرگزاری پاسداری – قضائی فارس مدافع کودتا گران و دولت از سوی نهاد ریاست جمهوری تحمل نمی شود و بایکوت می گردد . یعنی درست وارونه ادعای خر رنگ کنی مدعیان اصول گران حاکم شده که دی بودند نه شیفتگان قدرت که عشقان دمت می باشند.

مساله ابزاری شدن رسانه ها برای اهالی قدرت که شیوه زمامداران غربی است، چند صباحی است که بین برخی از مدیران کشور تسری یافته است.به گزارش جهان، انتظار ناصواب برخی مسئولین کشور از رسانه ها که توقع دارند به جای پرداختن به مشکلات مردم و نقد نابسامانی ها، تریبونی برای آزادی عمل آنها باشند، باعث شده تا بسیاری از حقایق وارونه جلوه یابد و برخی مشکلات کشور پنهان و حل نشده باقی بماند.متاسفانه سعه صدر برخی مسئولین ارشد کشور در تحمل نقد مخالفان، نه تنها در بین برخی منصوبین وی وجود ندارد بلکه عده ای تلاش می کنند با تطمیع و یا مرعوب سازی رسانه ها از نقدهای منصفانه و نظارت به عملکردشان رهایی یابند.در همین زمینه با خبر شدیم خبرگزاری فارس که در بین منتقدینش به حمایت بی چون و چرا از دولت مشهور است، پس از درج چند مطلب انتقادی از مسئولین میانی دولت، توسط نهاد ریاست جمهوری بایکوت شد و حتی به خبرنگاران این خبرگزاری اجازه حضور در برنامه های عمومی نهاد ریاست جمهوری و سفرهای دولتمردان برای پوشش خبری داده نمی شود.گفتنی است، خبرگزاری فارس در آخرین مطلب انتقادی خود با درج مطلبی از تحت کنترل قرار دادن خبرنگاران و رسانه ها توسط سازمان میراث فرهنگی انتقاد کرده بود.باید از مسئولین پرسید آیا اینگونه تنبیهات! به ایجاد فساد اداری در بین مدیران دستگاههای اجرایی نمی انجامد؟

سرلشكر فيروزآبادي: اقدامات وهابيون در كشتار شيعيان يمن دامنگير همه مسلمانان خواهد شد

ورق پاره ی کیهان اعتراف به دخالت گری در امور داخلی یمن و عربستان و تهدید به اقدام تروریستی کردن عربستان از سوی بسیجی فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم پاسداران کودتا گر را گزارش داده است تا بطور مضاف ثابت کند سپاه پاسداران در آشوب گری شیعیان شوری یمن دست دارد بطوریکه اکنون رئیس ستاد کلنییروهای مسلح در دفاع از شورشیان شیعی یمنی مجبور به تهدید کردن عربستان شده است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: كشتار شيعيان يمن توسط عربستان سرآغاز تروريسم دولتي وهابي است كه براي اسلام و منطقه بسيار خطرناك است.: من يك دهه قبل به مسئولان و دلسوزان پاكستان هشدار دادم كه تقويت طالبان، پاكستان را گرفتار خواهد كرد و امروز مصيبت عظيم كشتار مردم مسلمان پاكستان به دست تروريسم وهابي،ملت پاكستان را به عزا نشانده است.فيروزآبادي در ادامه تصريح كرد: مسئولان و دلسوزان جوامع عربي، به ويژه يمن و عربستان بايد بدانند، باز گذاشتن دست وهابيان در كشتار شيعيان در يمن تنها به اين كشور محدود نخواهد شد و مشابه آنچه در افغانستان و پاكستان رخ مي دهد، نخست بر سر حاميان تروريسم وهابي و پس از آن دير يا زود دامنگير همه مسلمانان جهان خواهد شد.اقدامات نظامي كه هم اكنون در منطقه صعده يمن، به يك رزمايش مقدماتي براي آمادگي هاي بيشتر جهت حمله به ساير مسلمانان تبديل شده است، فتنه بزرگي است كه خاموش كردن آن نياز به هوشمندي و سرعت عمل بسيار زيادي دارد و كشتار شيعيان يمن توسط عربستان سرآغاز تروريسم دولتي وهابي است كه بسيار براي اسلام و منطقه خطرناك است

مرگ 3 دانشجو بر اثر آنفلوآنزای نوع A ( خوکی)

مگر قرار است که با دزیر بهداشت و درمان شدن همسر سر بازجو وآدمکش حرفه ای حسین شریعتمداری در دولت نا مشروع دهم عملکردی غیر از مخابره شدن اینگونه خبر مرگ آنفلو آزا آنهم دانشجو مخابره شود؟ به خصوص اینکه اکنون ضریب حساسیت پیرامون دانشجویان از همه اقشار جامعه بسیاز زیاد تر می باشد که می بایست بهر تو طئه و دوز وکلکی که شده است صدای اعتراضی شان خاموش گردد.

براساس گزارش وزارت بهداشت طبق آخرین آمار تاکنون 58 نفر به دلیل بیماری آنفلوآنزای نوع A جان خود را از دست داده اند که از این تعداد 14 نفر دانش آموز و 3 نفر دانشجو بوده اند. 2 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و 1 نفر از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی مشهد بر اثر آنفلوآنزای نوع A جان خود را از دست داده اند

سایت حامی دولت، لاریجانی را هم برانداز کرد

پسر که ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش مخوانش پسر . در شرایطی که وقتی سنگ بسته و سگ ر هاشده است . چرا نمی بایست که آقازاده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد اینگونه شبیه بابایش با نقل قول کردن از وی لغز خوانی نکند و پاسدار انگلیسی علی لاریجانی را متهم به بر اندازی پدرش نکند؟ آنهم در شرایطی که جنگ قدرت پس از حذف رقیب دوم خردادی ها دامنه ی این جنگ بدرون باندهای مافیائی کودتاگران رسیده است.


فردا: سایت جوان آنلاین در خبری اختصاصی به نقل از یک آقازاده مدعی شده که علی لاریجانی رئیس مجلس در پی براندازی احمدی نژاد است. در روایت این سایت حامی دولت آمده است: فرزند یکی از چهره های سیاسی کشور در جریان گپ و گفت با دوستان خود از برخی تلاش ها برای ایجاد معادلات سیاسی جدید خبر داده است.فرد مزبور در گفتگوهای خود با اشاره به ملاقات برخی فعالان سیاسی با پدر خود گفته است،پدرم گفته است جریان جبهه دوم خرداد در مسیر سختی قرار گرفته و موسوی،کروبی و خاتمی دیگر قادر نخواهند بود در راس این جریان برای حضور در قدرت تلاش کنند.به خاطر همین پدرم به یکی از چهره ها پیشنهاد داده که با نزدیک کردن خود به دوم خردادی ها آن ها را سمت خودجذب کند. این منبع آگاه در ادامه تصریح کرد: فرد یادشده همچنین با انتقادات فراوان از احمدی نژاد گفته است، دولت کنونی غیرقانونی است و احمدی نژاد صلاحیت این مسئولیت را ندارد. فقط بدانید آقای لاریجانی در پی براندازی ایشان است!

فيلم : افشای رابطه مدیر عامل جدید سایپا با رحیم مشایی در نود

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9522

تازه اینهم قیلم نمایشی فییلم بازی آقازاده ی دیگری که فامیل همسر آقازاده ی پاسدار احمدی احمدی نژاد می باشد . اینگونه سر پل خر بگیری گیر افتاده و مجبور به اعتراف شده است که رحیم مشائی داعی اش می باشد که بروش بر گزیدن شایسته سالاری در دولت مدعی عاشق خدمتگزاری به مردم ایران و ساده زیست بودن توانسته است به پست و مقامی نان و آبدار برسد.

وزير امور خارجه ونزوئلا : هفته آينده احمدي‌نژاد و چاوز اخبار بسيار مهمي به اطلاع مردم دو كشور خواهند رساند!

پشتگ و وارو جفتک زدن و لگد پرانی های ضد امپریالیستی به سبک 13 آبان مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای از سوی دو کمدی فیل و فنجان در ونزوئلا که اکنون خبرمهمش بخش شده است .

ایسنا: وزير امور خارجه ونزوئلا با بيان اين‌كه از همه توجهاتي كه دولت ايران نسبت به ما داشته است تشكر مي‌كنم، گفت: دولت‌هاي ايران و ونزوئلا مواضع مشتركي در مورد مسائل جهاني دارند. ما اعتقاد استراتژيكي داريم ‌دنيايي را به وجود آوريم كه در آن امپرياليسم، سلطه‌گري و جنگ وجود نداشته باشد. نيكولاس مادورو كه در راس هياتي عالي رتبه به تهران سفر كرده است، عصر امروز در نشست مطبوعاتي مشترك با وزير امور خارجه ايران گفت: ايران نماينده انقلاب سي ساله در جهان است و ونزوئلا هم نماينده انقلابي است كه از طرف آزادي‌خواه بزرگ آمريكاي لاتين سيمون بوليوار شروع شده است. ما دو نيرويي هستيم براي تغيير در جهان. ما دو نيروي عدالتخواه و صلح‌جو هستيم، در دو منطقه‌اي كه براي استقرار عدالت و صلح بسيار جنگ شده است.وي گفت: هفته آينده آقاي احمدي‌نژاد و چاوز اخبار بسيار مهمي را در اين رابطه به اطلاع مردم دو كشور خواهند رساند. ما از پيش ورود آقاي متكي و آقاي احمدي‌نژاد به كشورمان خوش‌آمد مي‌گوييم.

محصولی:مبلهای خانه ام را گداهم نمی برد!

ادعای کمدی که پاسدار دزد میلیاردی محمد صادق محصولی کرده است نه اینکه هویج زرد را تبدیل به خیار سبز و چغندر کرده است که به آن قند و شیرینی تولید رده و خورده و شرینکار شده است . آنگونه که نه اینکه سور به ملا حسنی برای خنده زده است ، بلک همصداق عینی ادعای ساده زیست بودن دولت نا مشروع دهم و داستان منار و گنجشک شده است .

شواهدی از ساده زیستی وزیر میلیاردر!

http://www.fararu.com/vdcenw8x.jh8n7i9bbj.html

یكی از نمایندگان معترض به ثروت كلان محصولی از استنادات وزیر رفاه در تشریح ساده زیستی اش در كمیسیون‌های مجلس سخن گفت.به گزارش خبرآنلاین، مهدی سنایی كه درمخالفت با وزارت رفاه صادق محصولی در جلسه روز یكشنبه مجلس نطق كرده بود، امروز در راهروهای مجلس در جمع برخی خبرنگاران پارلمانی، میزان ثروت محصولی را 200 میلیارد تومان دانست و با بیان اینكه او هرگز ثروت كلان خود را تكذیب نكرده است، گفت: نكته جالب ماجرا اینجاست كه چهره‌هایی همچون زارعی و كوچك‌زاده مدافع تولید ثروت شده‌اند!، در جلسات كمیسیون‌ها در مقابل سوالات نمایندگان از ساده زیستی‌شان گفتند. مثلا عنوان كردن كه اگر مبل های خانه شان را در خیابان بگذارند، هیچ كس حاضر نیست آنها را ببرد، چون بسیار مستعمل هستند.به گفته وی یكی دیگر از مستندات محصولی برای اعلام ساده‌زیستی اش این بوده كه فرزندش در مدرسه از فرزند علی مطهری، 50 هزار تومان پول قرض كرده است و این نكته را مطهری به محصولی گفته و پرسیده است كه چرا پول كافی به فرزندانت نمی‌دهی؟ محصولی هم پاسخ داده كه به اندازه ضرورت پول در اختیار فرزندانش می‌گذاشته است.سنایی در پاسخ به سوالات خبرنگاران كه می‌گفتند، كوچك زاده پس از اتهام زنی به ثروت او و مطهری چه اقدام عملی دیگری داشته است؟، گفت: همان روز ایشان نزد من آمدند و گفتند كه می‌خواهند درباره هزینه های تبلیغاتی من افشاگری كنند و طرح سوال كنند كه این پول را از كجا آورده‌ام؟ من هم به او گفتم كه لیست كامل هزینه‌هایم را دارم و حاضرم به او ارائه دهم كه خیلی به زحمت نیفتد.

قاضی پور: آقای لاریجانی خودتان زن ذلیل اید!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11975

اوضاع خرت وخر و آشفته بازار در بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی مجلس هشم آنگونه است که هیچ چوبداری حرف رئیس پاسدار این بازار مکارره را جدی نمی گیرد . از سوی دیگر چوبداران وکیل الدوله یا سخت مشغول جا خالی دادن می باشند یا اینکه مشغول تو سر ما ل زدن و شر خری و مرده خوری کردن به نفع خود می باشند.

گزارشی از ابتکار وزیر خارجه ؛

حرکت جالب متکی در برخورد با زن فیلیپینی + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11951

شیادی ارتجاعی آخوندی وزیر آدمربا منوچهر متکی وزیر جاسوس خانه ی خارجه که دست ندادنش بعنوان ابتکار تحسین در برابر زن فیلیپینی یاد شده است.

دکتر ولایتی :

کردان مبتلا به چند توع بیماری خطرناک است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11977

کثافتکاری های قبل از انقلاب پاسدار علی کردان که بدلیل فساد اخلاقی زندانی شده بود . اکنون سر پیری منجر به کلکسیون امراض شده است آنگونه که تاریخ مصرفش تمام شده و قرار است شناسنامه اش باطل شود

کردان به دلیل بیماری ریوی در این بیمارستان بستری شده اما وی در حال حاضر آنفلوآنزای نوع «آ» دارد و همچنین دچار خون ریزی مغزی نیز شده است.

انتقادات صریح لاریجانی از دولت

http://www.fararu.com/

مجلس، مشخص نیست قانون بودجه سال آینده باید بر مبنای چه برنامه‌ای به تصویب برسد.


**دولت در برخی موارد تخلف قانونی داشته است

رئیس مجلس با اشاره به اینكه دولت در برخی موارد هم زمان‌بندی‌ها را رعایت نكرده است، تاكید كرد: مجلس معتقد است دولت در مواردی از حدود قانون خارج شده و تخلف قانونی دارد. وی با بیان اینكه نمایندگان نسبت به خارج شدن دولت از حدود قانون گلایه مند هستند، افزود: ما تخلف قانونی را برای اداره كشور مضر می‌دانیم و برای اصلاح تخلفات ایستادگی خواهیم كرد. البته دولت در دوره فعالیت خود خدمات زیادی را به مردم ارائه داده و این مسایل نباید بر خدمات ارائه شده سایه بیاندازد.


**اختلاف نظرها اشكالی برای نظام نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این مصاحبه در خصوص تحلیل خود از شرایط اجتماعی و سیاسی پس از انتخابات گفت:‌ در ساختار نظام ما این گونه گفت وگوها و اختلاف‌نظرها چندان عجیب نیست و نباید به این مسایل به چشم یك مشكل نگاه كنیم. وی تاكید كرد: نكته مهم، نحوه برخورد با این موضوعات است كه باید نگاهی مثبت در حل آن داشت.

دوگزیده خبر از روزی نامه جمهوری 27 آبان : جهت اطلاع

اظهار نگراني دكتر علي لاريجاني در مورد حمله زميني و هوايي دولت عربستان به استان « صعده » يمن و شيعيان الحوثي با واكنش شتاب زده دو روزنامه عربي خاورميانه همراه شد. به گزارش خبرنگار آينده كشتار مردم مظلوم استان « صعده » يمن و شيعيان الحوثي كه با سكوت مقامات عربي و شيوخ منطقه همراه شده بازتاب جهاني گسترده اي پيدا كرده است اما روزنامه سعودي « الشرق الاوسط » كه در لندن منتشر مي شود باز هم در رفتاري خصمانه با شيعيان و ايران ستيزي مشهور خود سعي كرده با دو مطلب مجزا به رئيس مجلس كشورمان و شيعيان توهين كند. سردبير اين روزنامه عرب زبان در مطلبي بامقايسه كردن شيعيان الحوثي يمن با تروريست هاي جنايتكار گروه ريگي مدعي شده ايران براي تعقيب گروه ريگي وارد خاك پاكستان مي شود ولي حالا از حملات عربستان ناراحت است . سردبير روزنامه به اصطلاح مترقي عرب در لندن بدون آنكه كوچكترين خبري از تحولات منطقه سيستان و بلوچستان داشته باشد سعي در القاي خبرهاي كذب خود دارد. ضمنا گروه ريگي كه به خاك ايران حمله مي كند قابل مقايسه با مردم مناطق قبايلي استان « صعده » و شيعيان آن نيست چون اگر عربستان به مردم اين منطقه حمله نمي كرد با واكنش هاي طبيعي اين گروه نيز همراه نمي شد.



اظهارات اسفنديار رحيم مشائي درباره خدا حتي واكنش حاميان دولت را نيز برانگيخته است . سردار يدالله جواني رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سرمقاله تازه ترين شماره هفته نامه صبح صادق نوشت اظهارات اخير مشائي در مورد درك و فهم انسان ها از خدا و اينكه خدا نمي تواند محور وحدت ميان انسان ها باشد بسيار قابل تامل است . تابناك در پاسخ به مشائي كه گفته بود اظهارات وي به درستي منعكس نشده متن سخنان وي را منتشر و اعلام كرده سي دي سخنان وي موجود استگزیده خبر های 27 آبان 1387 .