پیرامون دو خبر اعدام و حمل مواد مخدر از سوی حجاج

20 آبان ماه سال 1388

امروز صبح احسان فتاحیان اعدام شد

بالاخره کودتا گران و جانیان و آدم کشان حاکم بر ایران برای زهرچشم گیری از مردم ناراضی و خشمگین مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گوی به خصوص هم میهنمان غیور کردمان و بدون توجه به اعتراض سازمان های مدافع حقوق بشر که مخالف اعدام احسان فتاحیان 28 ساله بودند و بی اعتناء به تهدید مادرش که گفته است در صورت اعدام فرزندش خودش را در جلوی داد گستری سنندج به عنوان اعتراض به آتش خواهد کشاند . اما جنایتکاران حاکم رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی این متهم قربانی را در زندان سنندج در 28 سالگی به خاطر اعتقاد و باورش به مسلخگاه بردند و اعدامش نمودند تا برگی ننگین دیگربر کار نامه و پرونده ی سیاه ضد بشری رکور داری نقض محکومیت جهانی حقوق بشری اشان بی افزایند. مطمئناًهمانگونه که در نامه ی قبل از اعدام این قربانی اشاره شد موج اعتراضات با اعدام وی کاهش نمی یابد که فزونی خواهد گرفت. بهر حال با گزارش خبر این اعدام، بار دیگر سندی دیگر هویت ضد بشری و آدم کشی رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی به نمایش گذاشته شد تا ننگی هم برپیشانی شرکای مماشات غربی عاشق تجارت خون ونفت و پایمال کردن رعایت حقوق بشر حک شود .

mohegh.blogfa محمد مصطفایی وکیل دادگستری :امروز صبح احسان فتاحیان اعدام شد. من از محتویات پرونده و اینکه واقعا احسان مرتکب چه گناهی شده بود اطلاعی ندارم ولی به خوبی می دانم که با اعدام نوجوانان و جوانانی که متعلق به این آب و خاک هستند راه به جایی نخواهیم برد. روحش شاد.

160زائر ايراني به دليل حمل موادمخدر در عربستان دستگير شدند


ضریب بالا ی مصرف مواد مخدر در جامعه به جائی رسیده است که حجاح آماده ی سفر به مکه بی توجهی کامل بهمه اخطار های داده شده ی مبنی بر عدم حمل مل مواد مخدر در سفر حج به مکه نمودند . زیرا که اکنون گزارش شده است که چونه پس ازاخطار های رد گم کنی مقامات رژیم کودتائی نامشروع با زهم مشاهده می کنید که شرایط چگونه حجاج مواد مخدر باخود به عربستان حمل کردند که اکنون از سوی پلیس عربستان گزارش شده است که تعداد 160 نفر حمل کنده ی مواد مخدر به این کشور دستگیر شدند. حال داشته باشید وقی که میزان مصرف کننده ی مواد مخدر در میان داوطلبین حج اینگونه می باشد میزان مصرف مواد مخدر در میان سایر قشر ها ی جامعه چگونه می باشد؟ ضمن اینکه اگر در 30 سال گذشته اینگونه مبارزه ی پوشالی و وارونه با مواد مخدر و قا چاقچی و اعتیاد نمی شد آنگاه شرایط میزان مصرف مواد مخدر درجامعه یا حجاج عازم سفر مراسم حج در مکه چگونه می بود؟


علي رغم هشدارهاي فراوان پليس نسبت به عدم حمل موادمخدر از سوي حجاج و افزايش اقدامات پليسي در اين زمينه فرمانده نيروي انتظامي از دستگيري 160زائر ايراني در عربستان خبر داد.وي در گفت وگو با برنا افزود: تاكنون 160نفر از زائرين در كشور عربستان به دليل حمل موادمخدر دستگير شده اند كه بيشتر اين افراد اين مواد را براي مصرف خود به كشور عربستان برده اند كه در صورت دستگيري، پليس اين كشور برخوردهاي سنگين و شديدي با فرد حمل كننده انجام مي دهد