گزیده خبر های مهم 23 آبان ماه سال 1388

جمهوری اسلامی :جهت اطلاع


جال باست که افشای اقدامات تروریستی با اعزام نیرو وسلاح به مصر اکنون ادعا شده است که داد گاهی کردن اینان در مصر موجب چند بابرشدن محبوبیت رهبر ترور یست ها شیخ حسن نصرالله در مصر شده است . غافل از اینکه اگر معیار محبوبیت این چنین باشد. پس می بایست همینگونه نتیجه و ارزیابی پیرامون داد گاه های نمایشی و فر مایشی تلویزیونی متهمان باز داشت شده پس از کودتای ننگین تقلباتی 22 خرداد درایران کرد.

رژيم مبارك با يك اقدام ناشيانه محبوبيت سيد حسن نصرالله را در مصر چند برابر افزايش داد. دادگاه مصري بررسي كننده پرونده متهمان همكاري با حزب الله دبيركل اين جنبش را نيز به متهمان پرونده اضافه كرد. به نوشته روزنامه هاي ديروز مصر دادگاه عالي امنيت اين كشور اين اقدام را پاسخ مثبتي به درخواست عده زيادي از حقوقدانان مصري درباره اين پرونده دانسته ولي منابع مستقل مي گويند اين كار به دستور مستقيم شخص مبارك رئيس رژيم مصر صورت گرفته است . رسانه هاي مستقل مصري از افزايش بي سابقه محبوبيت سيدحسن نصرالله در مصر در هفته هاي اخير كه دولت اين كشور تبليغات خود عليه وي را به اوج رسانده درصدد محاكمه غيابي وي برآمده است خبر مي دهند.

هم می کشد هم ملاقات و هم جسد را تحویل نمی دهد . هم اتهام به متعرضان زده می شود . این معنی و مفهوم عملکرد کودتاگران پاسدار متزلزل ووحشت زده و تر سیده از قیام مردم ناراضی و خشمگین در سراسر کشور می باشد.

تعدادي از هواداران گروهك تروريستي پژاك در سنندج با بستن معابر عمومي قصد اغتشاش داشتند كه ماموران امنيتي با همراهي مردم اجازه التهاب آفريني را به اغتشاشگران ندادند. تابناك به نقل از سفير نوشت : « بعد از ظهر روز پنج شنبه تعداد معدودي از فريب خوردگان گروهك تروريستي پژاك به بهانه اعدام يكي از عوامل تروريست اين گروهك قصد التهاب آفريني در شهر سنندج را داشتند و با مسدود كردن يكي از خيابان هاي اين شهر با سر دادن شعارهاي تحريك آميز از مردم خواستند آنها را همراهي كنند ولي اين درخواست با بي توجهي مردم روبرو شد تا جاييكه مردم به كمك نيروهاي امنيتي و انتظامي شتافتند و تعدادي از عوامل هرج و مرج طلب را بازداشت كردند و تحويل ماموران انتظامي دادند و شهر به حالت عادي بازگشت . »

چرا گفته نشده است که این حسین نصر دوم خردادی پدر همان ولی نصر است که مشاور خاور میانه ای و مربط به رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی است که با سفر پنهانی خود به ایران موجب آزادی رکسانا صابری را فراهم نمود که پاسدار گماشته احمدی نژاد در سفر خود به سوئیس در دیدار خصوصی که با رئیس جمهور سوئیس داشت قول آزادی رکسانا صا بری را داده بود؟

حسين نصر رئيس دفتر فرح پهلوي و نظريه پرداز اسلام آمريكائي در جشنواره حكمت سينوي مورد تجليل قرار گرفت و به او جايزه « فعاليت هاي برجسته همبستگي ساز دانش و معنويت ارتقاي كيفيت زندگي » تعلق گرفت . لابد بايد براي اصولگرايان كف زد كه در دوران حاكميت آنها از حسين نصر كه تا آخرين روزهاي سلسله فاسد پهلوي براي رژيم شاهنشاهي فعاليت كرد و با سقوط شاه به آمريكا فرار كرد و به نظريه پرداز ناتوي فرهنگي تبديل شد تجليل مي گردد و به او جايزه « حكمتانه » جشنواره ابوعلي سينا داده مي شود! و البته براي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي بايد تاسف خورد.

وقتي به رئيس دفتر فرح پهلوي جايزه مي دهند! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880823/2.htm

این گزارش ورق پاره ی کیهان هم مکمل گزارش خبر فوق می باشد

اجراي حکم شلاق سه پسر اصفهاني در ملاء عام

بدون آنکه توضیح داده شد مفعول خود کشی کرده و فاعلان عمل جنسی همگی قربانیان شرایط تحمیلی نا سالم حاکمیت فاشیستی مذهبی کودتائی دین فروش و عوامفریب می باشد . از سوی دیگرین سیاست شلاق زدن در ملاء عام مکمل فعا ل شدن صدور اعدام زندانیان سیاسی در کردستان و ایجاد رعب و وحشت در جامعه است .زیرا که بوضوح نشان از آسیب پذیری و ترس از جایگاه متزلزل شده کودتاگران حاکم نسبت به واکنش های تظاهرا ت اعتراضی مردم ناراضی است که نگران از تجمعات اعتراضاتی در 16 آذر 22 بهمن و تبدیل به قیام عمومی شدن ر سر اسر کشور ترس ووحشت را مضاعف کرده است .

اعتماد : در حالي که بحث بر سر اثرات اجراي احکام قضايي در ملاء عام پس از سال ها اختلاف نظر با متوقف شدن اين روند فروکش کرده بود، در اصفهان سه پسر به اتهام آزار جنسي يک نوجوان در خيابان شلاق زده شدند. احکام اين سه محکوم صبح روز چهارشنبه در حالي اجرا شد که شاکي پرونده پيش از اين دست به خودکشي زده و به زندگي خود پايان داده بود. پايگاه خبررساني عبرت به نقل از حبيبي دادستان عمومي و انقلاب اصفهان نوشت؛ سه مجرمي که حد شرعي در خصوص آنها به اجرا درآمد ساعت 9 شب با ربودن پسري 17 ساله و انتقال وي به خارج از شهر او را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده و متواري شده بودند. به گفته اين مقام قضايي پسر نوجوان پس از اين حادثه به دليل شدت آلام روحي و رواني دست به خودکشي زد و فوت شد. پس از آن متهمان دستگير و محاکمه شدند و مقرر شد حکم شلاق آنان در ملاء عام اجرا شود. اين تصميم در حالي گرفته شد که در سال هاي گذشته کارشناسان بارها و بارها درباره تاثيرات منفي اجراي احکام در ملاء عام تذکر داده بودند و حتي آيت الله هاشمي شاهرودي (رئيس سابق قوه قضائيه) نيز در برابر اين انتقادها ابتدا چاپ تصاوير مربوط به اجراي احکام اعدام در ملاء عام را ممنوع و سپس اعدام محکومان در سطح شهرها و خيابان ها را متوقف کرد. با اين وجود هنوز چنين تصميمات قضايي طرفداراني دارد و عده يي بر اين عقيده هستند که اگر مردم ناظر مجازات محکومان باشند، کمتر دچار لغزش و خطا مي شوند. در همين راستا دادستان اصفهان اجراي حکم شلاق سه محکوم در ملاء عام را از دو جنبه حائز اهميت دانست و گفت؛ اولين اهميت آن براي مردم متدين است تا بدانند امنيت مردم براي دستگاه هاي قضايي، امنيتي و انتظامي مهم ترين دغدغه است و در اجراي اين وظيفه هرگز کوتاهي نکرده و نخواهند کرد. دومين پيام به مجرمان، افراد بزهکار و قانون شکن و کساني است که تعدي به جان، مال و ناموس مردم را حق خود مي دانند. آنها با اجراي چنين احکامي متوجه مي شوند دستگاه قضايي در برخورد با آنان به هيچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

واکنش ها به طرح احمدی نژاد مبنی بر گرفتن مترو از شهرداری؛

حرکت دولت برخلاف قانون و اصل 44

http://www.fararu.com/vdcip3ap.t1a5u2bcct.html

ادامه در گیری با رفسنجانیبساز و بفروش و مکار اکنون پس از هدی رفسنجانیبه محسن رسنجانی رئیس تروی تهران کشیده شده . به خصوص پس از افشا گری محسن رفسنجانی در جلسه افتتاحیه خط 7 متروی تهران که نوار ویدئوئی اش بر روی اینتنرنت گذاشته شد ولی زیاد به این خبر و نوار دامن زده نشد. مشخص است که گماشته احمدی نژاد یک مترسک پیش برنده ی خط و خطوط پاسداران کود تا گر علیه ی رفسنجانی است که از موضع ضعف تلاش برای حفظ موقعیت خود تو سری خورد ه و ذلیل شده اش می کند.

فرارو- «مترو را از شهرداری می گیریم و مدیرش را هم عوض می کنیم.» این راهکار رئیس دولت دهم برای حل مشکلات متروی تهران است. مشکلاتی که البته بنابر آمارهای شهرداری تهران و به زعم کارشناسان همگی ناشی از عدم پرداخت بودجه های مصوب مترو توسط دولت محمود احمدی نژاد است

رسایی:مهدی هاشمی در انگلیس چه می کند

http://www.fararu.com/vdcayone.49ny615kk4.html

این سیاست هم مکمل همان خط و خطوط و جنگ قدرت میان پاسدار گماشته احمدی نژاد با آقازاده های های رفسنجانی می باشد.دراصل جنگ اصلی رفسنجانی باآخوند مصباح یزدی می باشد که اکنون وکیل الدوله آخوند رسائی نوچه آخوند انگلیسی و دزد مصباح یزدی مرشد پاسدار مترسک احمدی نژاد در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم پیرامون آقا زاده ی دیگر رفسنجانی مهدی رفسنجانی دنبال شده است که مدتی است به دولت فخیمه ی انگلیس سفر کرده است و ازترس پرونده سازیبرای دستگیری کردنش جرأت باز گشت ندارد . همینطور که شهامت ماندن و دست به افشاگری کردن هم همچون پدرش در خارج را ندارد.

مگر دانشگاه آزاد چند شعبه در انگلستان دارد که سفر مهدي هاشمي برغم گذشت سه ماه تاکنون تمام نشده و چرا تا کسي سخني يا انتقادي کند، مي گويند حرف نزنيد وحدت ملي به خطر مي افتد. "حميد رسايي" روز جمعه در همايش مبلغان نهاد رهبري در دانشگاه هاي کشور که در قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: مهدي هاشمي در اين مدت در انگستان چه کار مي کند و چه پيامي مي خواهد از انگلستان بدهد.

حسینیان:هاشمی ورضایی پشت‌رهبر نیستند

http://www.fararu.com/vdcf0cdm.w6dj1agiiw.html

این یکی ازآخوندهائی می باشد که درقتل های زنجیره ای دست داشته است.اوایل شروع بازارمکاره ی کمدی ودکوری وانتصابی هشتم مدتی باپاسدار گماشتته احمدی نژاد چپ افتاد وبه علی مطهری نزدیک شدوانتقادبه جعلی بود ن علی کردان برای پستوزارت کشور کرد تاجائیکه صحبت ازرقیب نامزدی ریاست جمهوری شدنش دربرابرپاسداراحمدی نژادمطرح شد.ولی ناگهان تغییرموضع داد ومدافع سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد شد. البته فرق این آخوند جانی باسایرهمپالگی های خودش این است که این بدون رویدروایسی حرفش رامی زند.

روح‌الله حسینیان از آن دست نمایندگانی است که از درمخصوص هیأت رئیسه به صحن علنی مجلس رفت و آمد می‌کند و در راهروهای مجلس و پیش چشم خبرنگاران ظاهر نمی‌شود مگر آنکه بخواهد مطلب خاصی را عنوان کند. حضور اتفاقی حسینیان در راهروهای پارلمان آنقدر برای خبرنگاران مغتنم است که مدتها دور او جمع می‌شوند و یک به یک سؤالاتشان هرچند کوتاه را از او می‌پرسند. او هم معمولاً پاسخگوی سؤالات خبرنگاران هست مگر آنکه به مزاح و به بهانه اینکه آنفلوآنزا گرفته است، جمع آنها را ترک کند. برخی به دلیل قدرت‌طلبی و منافع مالی، شخصی و جناحی‌ای که دارند و همه آن در هوای نفسشان خلاصه می‌شود و در یک کلام به دلیل مبانی فکری‌ای که دارند به دنبال انحراف در انقلاب هستند. یعنی به نظر شما در حال حاضر آقایان هاشمی و رضایی پشت سر رهبری قرار ندارند؟ اعتقاد من این است که آنها پشت سر رهبری نیستند. *به همین دلیل است که شما اعتقادی به وحدت با این افراد ندارید؟ من هنوزم چنین وحدتی را لازم نمی‌دانم. *اما نه تنها آقایان هاشمی و مهدوی‌کنی بلکه جمعی از علما و فضلای قم نیز با انتشار بیانیه‌ای از لزوم وحدت سخن گفتند. با این وجود باز هم شما مخالف وحدت هستید؟ من نظر خودم را می‌گویم و کاری به هیچ‌کس ندارم. کسانی که در این فتنه، مجرم بودند باید به جرمشان رسیدگی شود. من خطایی از سوی احمدی‌نژاد ندیدم که بخواهد به خاطر آن عذرخواهی کند. او در مقابل انقلاب و رهبری و مردم و قانون نایستاد. اگر هم کسی مدعی است می‌تواند برود و به قوه قضائیه شکایت کند. شما یک روحانی هستید. به نظر شما چرا آقای احمدی‌نژاد به توصیه‌های مراجع توجهی نمی‌کنند. حتی زمانی که مقام معظم رهبری از دولت خواستند که به توصیه‌های مراجع توجه کند، باز هم این کار را نکردند و همچنان بر موضع خود در انتصاب استاندار زن اصرار دارند.
دیگر تمام کنید. من کار دارم.

چرایی سکوت محسن رضایی از زبان برادر

http://www.fararu.com/vdcfx1dm.w6djxagiiw.html

این پاسخگوئی به تهاجم آخوند اطلاعاتی - امنیتی روح الله حسینیان است که همکار و مدافع سعید امامی بوده است و اکنون حامی کودتاگران پاسدار و گماشته پاسدار احدی نژاد می باشد

برادر محسن رضایی، سکوت این نامزد مغلوب در انتخابات ریاست جمهوری دهم را به دلیل لزوم توجه به منافع کشور دانست. امیدوار رضایی در واکنش به سخنان روح الله حسینیان که محسن رضایی را بازیچه هاشمی‌رفسنجانی خوانده بود، گفت: من این نوع ادبیات را از سوی هر کس که باشد نمی‌پسندم.

حمله فاطمه رجبی به موسوی، هاشمی و...

http://www.fararu.com/vdchk6nx.23nkwdftt2.html

واردصحنه شدن دوباره ی فاطمه ی رجبی پیرامون همان جنگ ادامه دار آخوندانگلیسی و متحجر و دزد مصباح یزدی با آخوند مکار و بساز و بفروش رفسنجانی می باشد که در دو گزارش قبلی به آن اشاره شد که اکنون دامنه ی این جنگ به نوچه و شاگردان این آخوند انگلیسی مصباح یزدی بسط و تعمیم داده شده است و ترکش آن به خاتمی و کروبی و موسوی اصابت کرده است . البته از سوی دیگر این مهاجمان از حمایت و پشتیبانی کودتا گر پاسدار و دستگاه اطلاعات موازی به سر پرستی آخوند طائب بر خور دار می باشند که دوست و همکار طلبه مجتبی خامنه ای در ستاد کودتا گران است . برای همین است که اکنون این فرصت یکه تازی و توهین کردن رفسنجانی و خاتمی و کروبی و موسوی و خاتمی از سوی فاطمه ی رجبی اینگونه به نقل ازانصارنیوز امکان پذیرشده است .

فاطمه رجبی در پایگاه خبـری انصارنیوز نوشت: خاتمی و موسوی و كروبی، سران جنایتكار كودتا هستند، كودتای لجنی. كودتایی كه هم امریكایی بود و هم انگلیسی، هم اسرائیلی بود و هم انجمن پادشاهی در آن دست داشت. كودتای لجنی كه هم، رضا پهلوی از آن حمایت كرده و می كند و هم، علیرضا بهشتی مسوول جریانات است كودتای لجنی كه فرزندان هاشمی، همسر هاشمی و اقوام هاشمی همچنان آن را با ناامیدی ادامه می دهند. كودتای لجنی كه هاشمی رفسنجانی با ننگین نامه اش جرقه آن را زد و تاكنون حامی و نظاره گر آن. كودتای لجنی كه هاشمی در خطبه رسوای جمعه اش از آن دفاع نمود و برای جنایتكارانِ زندانی آن گریست. این طرح خائنانه كه واگویه ای از «دولت وحدت ملی» و «دولت ائتلاف ملی» است و معنای آن به كارگیری دزد و خائن، جاسوس و بیگانه پرست، برانداز و دین ستیز، اشرار و ... می باشد و فقط این گروه ها ایرانی هستند و «جمهوری ایرانی» را برپا می كنند، به دنبال نجات موسوی، خاتمی و كروبی است، كه جنایت و خونخواری وجودشان را فرا گرفته است. واقعیت آن است كه بنی صدر یك چندمِ موسوی و خاتمی و كروبی جنایت نكرد و تا آن زمان تنها پرونده 14اسفند را داشت كه به سیاهی و رسوایی پرونده جنایات موسوی هم نبود. می پرسم: آیا امام انجمن حجتیه را تا مرز تكفیر دنبال نكردند؟ آیا نهضت آزادی را تا همین مرز تهدید ننمودند؟ آیا سران نهضت آزادی و حجتیه، نمازخوان و روزه گیر نبودند؟ آیا آن سران، واقعا وابسته به امریكا بودند، یا در كودتای لجنی شركت كرده بودند؟ آیا آن سران، مثل موسوی و خاتمی و كروبی، مورد حمایت پادشاه سرنگون شده قرار داشتند؟ درستی آن است كه طفره رفتن بی مبنایِ قوه قضائیه از دستگیری و محاكمه مثلث موسوی، خاتمی و كروبی، این جنایتكاران را طلبكار كرده و برخی ساده انگاران را در كنار حامیان و مجریان كودتا به ارایه تحلیل هایِ ناصواب در جهتِ فرار مجرمان از چنگال قانون و عدالت به تكاپو واداشته است

دعاگو:برخی برای کتمان حقیقت دروغ می گویند

http://www.fararu.com/vdciwvap.t1a532bcct.html

خیلی وقت است که از این آخوند دعاو وامام جمعه ی شیمیرانات نبوده است که عضو جامعه روحانیت مبارز تهران است و که گرایشی هم به سوی رفسنجانی دارد ولی همچون وی خیلی حسابگر و رند وهفت خط می باشد . اما اکنون برای مچ گیری و افشا کردن دروغگویان قدرت طلب اعتراف کرده است که چگونه بازار خرافات و عوامفریبی و دروغ رشد و تسلط یافته است و خطاب به پاسدار گماشته احمدی نژاد اذعان کرده است برای کتمان کردن حقیقت دروغ گفته می شود.

امام جمعه شمیرانات تاكید كرد:كسانیكه از سمتهای طبقه‌بندی شده مخفی و سری برخوردارند و یا بر كتمان سمت و مسئله‌ای اصرار دارند نوعاً برای مخفی كاری به دروغ سازی، دروغگویی و دروغ‌پردازی روی می‌آورند. خطیب جمعه شهرستان شمیرانات دروغ را برآمده از انگیزه‌های شیطانی و جانهای آلوده به ناروایی و ناهنجارگرایی دانست و گفت: هراس از مجازات برآمده از خطاكاری، توجیه كم كاری و سهل انگاری، خود كم بینی و شخصیت‌سازی، فتنه‌گری، فریب افكار عمومی، سرقت آراء سیاسی، كسب شئون اجتماعی، كسب منافع مادی، كسب وجهه فرهنگی و سیاسی، حفظ و ارتقاء جایگاه سیاسی، اجتماعی و شغلی و پوشش‌سازی برای مخفی كاری بخشی از انگیزه‌های دروغ سازی، دروغگویی و دروغ پردازی است. كسانیكه در انجام وظایفشان به سستی و كاستی آلوده شده‌اند برای توجیه كم كاری‌ها و سهل انگاری‌هایشان به دروغ آلوده می‌شوند. توطئه‌گران و فتنه سازان، فتنه‌گری را بر دروغ سازی، دروغگویی و دروغ پردازی بنا می‌كنند، كسانیكه از سمتهای طبقه‌بندی شده مخفی و سری برخوردارند و یا بر كتمان سمت و مسئله‌ای اصرار دارند نوعاً برای مخفی كاری به دروغ سازی، دروغگویی و دروغ‌پردازی روی می‌آورند. حفظ اسرار را در پرتو گناهكاری و دروغگویی ممكن می‌دانند.

در زندانهای ج ا چه میگذرد؟ : سرنوشت شوم عاملان قتل دو زن در زندان
تاكنون 3 نفر از متهمان به قتل به طور دلخراشي جان باخته‌اند

اوضاع می بایست چقدر فاجعه انگیز شده باشد که گزارشگر روز نامه ی دولتی ایران مجبورشده است اینگونه اعتراف به جنایات درون سیاه چال ها و وضعیت اسف باز زنان نگون بخت کند که در رژیم فاشیستی مذبی کودتائی نامشروع و ضد بشری بطور مضاعف قربانی و به مسلخ برده شده اند . زیرا که اکنون گزارش شده است که در سیاه چال های قرون وسطائی با روابط وحشیانه و ضد انسانی حاکم شده نسبت به زنان نگون بخت چه می گذرد؟البته گزارشگرروزنامه ی دولتی ایران بدون آنکه بگوید مواد مخدر چگونه وارد جامعه وتوزیع می شود؟ دلیل گرایش به مواد مخدر در جامعه به خصوص زنان و دختران جوان چیست؟ مهمتر اینکه چگونه مواد مخدر درون زندان ها و سلول ها برده می شود؟ یا اینکه پس نقش زندانبان درزندان چیست که متهم زنی به نام شهین آنقدر می تواند درون ز ندان قدرت داشته باشد که می تواند طرح کشتن زنان دیگر را در زندان اجرا کند و مرتکب قتل شود که گزارشگر پیرامون قتل در زندان و نقش شهین و ... اینگونه گزارش داده یا در اصل داستان سرائی کرده است؟

روزنامه ایران : رسيدگي به پرونده جنايت در سلول زنان یکی از زندان های كرج در حالي ادامه دارد كه تاكنون 3 نفر از متهمان به طور دلخراشي جان باخته‌اند.به گزارش خبرنگار ما و براساس اوراق پرونده، ساعت 15و30 دقيقه عصر 17 مرداد 84، نگهبانان بند زنان از قتل مرموز زن 19ساله‌اي به نام «هانيه» باخبر شده و بلافاصله پزشك زندان را در جريان قرار دادند. آثار كبودي روي گردن قرباني نشان مي‌داد او خفه شده است. بنابراين با اعلام موضوع به بازپرس و كارآگاهان جنايي، تلاش براي افشاي راز جنايت آغاز شد. تجسس‌هاي پليسي حاكي از آن بود چهار زنداني به نام‌‌هاي «شيرين»، «فاطمه»، «مهناز» و «لیلا» به سركردگي زني سابقه‌دار به نام «شهين» شب حادثه «هانيه» را به شدت كتك زده و او همان شب با ترس و وحشت از «شهين» عذرخواهي و تقاضاي بخشش كرده است. بنابراين «شهين» تحت بازجويي قرار گرفت اما منكر قتل شد. در ادامه تحقيقات نيز پليس به بازجويي از 4 زنداني زن پرداخت. تا اين كه همگي اعتراف كردند پس از درگيري شبانه از ترس «شهين» توطئه قتل را اجرا كرده‌اند. «فاطمه» با نشان دادن يك روسري مشكي به مأموران گفت: «17ساله بودم كه به خاطر اعتياد شديد به هروئين خودم را به يك مركز قضايي معرفي كردم و قاضي دادگاه نيز مرا به زندان فرستاد. در آنجا بود كه دريافتم هيچ‌يك از زندانيان جرأت مقاومت در برابر خواسته‌هاي زني زورگو به نام «شهين» را ندارند و از خشم وي در هراس هستند. 67 روز قبل هم او فرمان مرگ يك زنداني جوان به نام «فرشته» را صادر كرد. «هانيه»، «مريم» و «هديه» نيز از ترس، دستور قتل را اجرا كردند. اما بعد از آن به خاطر اختلافي كه بين «هانيه» و «شهين» رخ داد، دستور قتل هانيه هم صادر شد. به خاطر ترس از خشم و كينه «شهين» به ناچار تصميم گرفتيم تا فرمان را اجرا كنيم. بنابراين وقتي همراه «زهرا» وارد سلول شديم پي‌برديم هانيه به خاطر مصرف قرص‌هاي آرامبخش در خواب عميق است. «شيرين» و «مهناز» دستها و پاهايش را گرفتند و همگي نوبتي روسري را كشيديم و او را خفه كرديم. با طرح اين ادعا در حالي كه گروهي از زندانيان زن و زندانبانان با امضاي استشهاديه‌اي به بيان شرارت‌هاي شهين پرداخته بودند وي تحت بازجويي قرار گرفت اما منكر هرگونه نقشي در اين دو جنايت شد. بنابراين «فاطمه»- 21 ساله-، «ليلا» 23ساله، «مهناز»- 19 ساله- و «شيرين» 21ساله به اتهام مشاركت قتل عمد و «شهين» نيز به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شدند. پرونده قتل «فرشته» به شعبه 80 و پرونده قتل «هانيه» به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسيدگي به پرونده قتل «هانيه» كه 14 دي 87 در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد، هيأت قضايي دريافتند «شيرين» يكي از متهمان روز 25 اسفند85 در زندان خودكشي كرده است. در ادامه رسيدگي به خاطر شناسايي نشدن اولياي دم و مشخص نبودن درخواست مادر مقتول مبني بر دريافت ديه يا قصاص عاملان قتل، قضات دادگاه وارد شور شده و پرونده را براي رفع نقص و تعيين تكليف به دادسراي كرج برگرداندند. دادستان كرج نيز به خاطر شناسايي نشدن مادر «هانيه» كه تنها ولي دم است، تقاضاي ديه كرد و پرونده را براي ادامه رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران فرستاد. اما هيأت قضايي دادگاه در جريان محاكمه با گزارش مرگ يكي ديگر از متهمان پرونده روبه‌رو شدند. «مهناز»-19 ساله- نيز 12 ارديبهشت امسال به زندگي‌اش در زندان پايان داده بود. بنابراين قرار است در آخرين جلسه محاكمه «ليلا»، «فاطمه» و شهين محاكمه و محكوم شوند. گفتني است در پرونده قتل «فرشته» كه در شعبه 80 دادگاه كيفري استان تهران تحت رسيدگي است «هانيه»، «هديه»، «مريم» و شهين عاملان جنايت شناخته شده بودند. حال با توجه به اينكه «هانيه» پيش از محاكمه، در زندان به قتل رسيده و «هديه» نيز 26 تير 88 در زندان خودكشي كرده بود، دومتهم به نام‌هاي مريم و شهين پاي ميز محاكمه خواهند رفت