3 خبر مهمم از سایت های خبری رژیم نامشروع کودتائی و ضد بشری، 5 آذر ماه سال 1388

نمایندگان نامحرم در موضوع هسته‌ای را بشناسید

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96697

یعنی بازیگران نمایش سیرکی هنری روحوضی حوزوی تصور کرده اند که مردم درک وفهم و شعور ندارند و حافظه ی تاریخی شان را حتی برای کوتاه مدت هم از دست داده و دچار فراموشی مزمن شده اندآنگونه که بیاد ندارند که از زمان رئیس جمهور شدن پاسدارگماشته احمدی نژاد تا حال چه اتفاق افتاده است؟آخر مگر می توان ازیاد برد که چگونه ادعای مضحک دفاع از پروژه ی هسته ای با وارونه و دروغگوئی پاسدار گماشته احمدی نژاد با فریاد اسرائیل با ید نا بود گردد شروع شد که پس از ادامه ی بازی سر کار گذاشتن مردم با اجرای نقش دور گردی و معرکه گیری هسته ای چند سالهی پاسدار گماشته احمدی نژاد می گذرد که با صرف هزینه ی بسیار کلان وبدون مجوز در تور سفرهای تبلیغاتی استانی همراه بوده است که گذشته از قول ها و مصوبه های دروغین کاغذین که به مردم گرد آوری شده در این تورسفراهی استانی داده می شد . بدون استثناء از پروژه ی هسته ای بعنوان طرح ماوارای ملی یاد و دفاع می شد و در همه سخنان و نطق و روضه خوانی های این پاسدار گماشته احمدی نژاد که با بلند کردن انگشت سبابه به عنوان اخطار و هشدار بود که وی هم نماینده وکیل مدافع و سخنگوی مردم بود که خطاب به گروه 5+1 ، از پروژه ی هسته ای دفاع می کرد وچپ و راست تأکید می نمود که ملت ایران هر گز سر و سوزنی از حق هسته ای خود پائین نمی آید . همینطور فریادمی زد و حنجره پاره می کرد که پرونده ی هسته ای از نظر ملت ایران بسته شده است . اکنون چگونه شده است که کوه موش زائیده است . زیرا که اکنون گزارش شده است که نه اینکه مردم دربست نا محرم هستند؛ بلکه وکیل الدوله های بازار مکاره ی کمدی دکوری و انتصابی هشتم هم جزو تا محرمان می باشند که حق اطلاع یافتن از زد و بند های کثیف پشت پرده ی هسته ای با مقامات آمریکائی را نمی بایست داشته باشند؟ ضمن اینکه با فاش شدن اینگونه پنهان کاری ها به وضوح گندش هم در آمده است که آرای ساختگی قلابی از سوی پاسداران کودتا گر 25 میلیونی برای رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد چه اندازه دروغ و غیر واقعی بوده است . چونکه از عداد290 وکیل الدوله ی بازار مکاره ی هشتم فقط 40 رأس جیره خوار حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد و محرم می باشند. حال درنظر داشته باشید که این بازارمکاره ی دست نشانده ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که پس از عبور از همه خان ها و دستگاه صافی ها و آزمون های تست شده ی مکتبی اصول گرائی اکثریت بالاتفاق شان نا محرم می باشند که نمی بایست اطلاعی از چگونگی زد و بند پشت پرده ی هسته ای با دشمن آمریکا داشته باشند در صورتیکه دود تحریم این پروژه ی هسته ای توی چشمان مردم ومنافعش توی کیسه ی غارتگران و کودتا گران و دلالان وواسطه هاش رفته است چگونه می توان توقع داشت که این آلت دستان بتوانند از منافع و مطالبات مردم ایران دفاع کنند؟

درحالی که برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی از بی‌خبری از موضوعات هسته‌ای کشور گلایه مند هستند، 40 نفر از نمایندگان حامی دولت دیداری به جلیلی داشته‌اند که طی آن به بررسی موضوع مبادله سوخت همزمان در ایران پرداخته شده است.نخستین بار حسین سبحانی‌نیا نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود که از بی اطلاعی مجلس از تصمیمات دستگاه دیپلماسی گلایه کرد.

پاسخ زاکانی به سخنان محسن هاشمی

http://www.fararu.com/vdcivqap.t1awy2bcct.html

ادامه جنگ و جدال باندی قدرت میان لوطی جماران و آخوند انگسی دزد و متحجر تقی مصباح یزدی بامریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد و نوچه اش علیرضا زاکانی که از حمایت پاسداران کودتا گر بر خوردار می باشند با رفسنجانی مکار و بسازو بفروش و اعضای خانواده اش ادامه دارد به خصوص اینکه پس از فائزه ومهدی اکنون نوبت به محسن رفسنجانی با عریضه نویسی های بدون پاسخ وی رسیده است. زیرا که برنامه این است که در روند ادامه دار جنگ قدرت و حذف رقیب و انحصاری کردنش این آقا زده محسن از رئیس سازمان متروی تهران کنار زده شود.

نفس جنگل ابر به شماره افتاده، 70 هکتار جنگل قربانی 4 مصوبه دولت

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96638

اما ناگوار ومخرب تر اینکه سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و جنگل ها را کویر و افزایش آلودگی محیط زیست و زمین بایر کردن برای دلالان و زمین خواران و بساز و بفروشان وابسته به غارتگران و کودتاگران حاکم که با سرعت از سوی دولت دجال ساده زیست و رمال عاشق خیانت کردن به ملت و کشور اینگونه بطور ویرانگرانه اش همچنان ادامه دارد.

جنگل ابر، در حالی مورد هجوم ماشین های راهسازی قرار گرفته است که علیرغم مخالفت وزارت کشاورزی ، سازمان محیط زیست ، سازمان جنگلها و فعالان محیط زیست ، 4 مصوبه هیئت دولت پشتوانه حامیان احداث جاده و نابودی 70 هکتار جنگل شده استجنگل ابر ، یکی از بکر ترین جنگلهای ایران در حالی مورد هجوم ماشین های راهسازی قرار گرفته است که علیرغم مخالفت وزارت کشاورزی ، سازمان محیط زیست ، سازمان جنگلها و فعالان محیط زیست ، 4 مصوبه هیئت دولت پشتوانه حامیان احداث جاده و نابودی 70 هکتار جنگل شده است.به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا» ، طرفداران محيط‌زيست هشدار داده‌اند ساخت جاده از میان جنگل ابر نه تنها باعث نابودی 70 هكتار پوشش جنگلي مي‌شود، كه عبور لوله‌هاي نفت، گاز و خطوط انتقال شبكه نيرو این منطقه را به انبار باروتي تبديل كرده و ممكن است تداخل عمليات اجرايي با اين خطوط ، فاجعه بيافريند