گزیده خبرهای متفرقه ورق پاره ها و رسانه های خبری 30 آن ماه سال 1388

جنجال بر سر اظهارات احمدی نژاد در مورد پایتخت شیعه

http://www.fararu.com/vdcjotet.uqeivzsffu.html

جنگ و دعوای وکیل الدوله های بازار مکاره ی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم پیرامون اردبیل و تبریز پیرامون مقر اصلی شیعه بودن سلسه صفویان است که حاصل دسته گل بر آب داده شده ی جدید پاسدار گماشته احمدی نژد در سفر اخیرش به تبریز می باشد.

وزير بهداشت در گفت‌و‌گو با فارس:مراكز توزيع شربت ترياك امسال در سراسر كشور داير مي‌شود.خبرگزاري فارس: وزير بهداشت گفت: شربت ترياك كه ما آن را شربت اپيوم نامگذاري كرده‌ايم مي‌تواند برخي از معتادان سنتي را درمان كند به همين علت تا پايان سال مراكز درمان مجاز با اين شربت با نظارت وزارت بهداشت در شهرهاي مختلف داير مي‌شوند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808300154

طبق گزارشی که خبر گزاری پاسداری – قضائی داده است به نظر می رسد که همسر سر بازجو حسین شریعتمداری که وزیر بهداشت و در مان دولت نا مشروع دهم است .یا می خواهد با این روش همسرش را اینگونه ترک دهد و درمانش کند. یا اینکه با این شیوه و مون برروی وی انجام شده است و اکنون تصمیم دارد که این شیوه ی درمان را همه گیر کند . ولی باید گفت که اگر چنانچه این شیوه ی درمان معجزه آفرین می باشد . می بایست که لوطی جماران و رفسنجانی مکار و بقیه را با این شیوه در مان و مداوا کردتا که بشود ورود و توزیع مواد مخدر در کشور هم کمی کنترل شود.

مصاحبه اختصاصي روزنامه جمهوري اسلامي با آقاي مهندس سيدحسن صدرالغروي از خبرگان و پيشكسوتان صنعت نساجي ايران پنبه پنبه ايران را زدند

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880830/index.html

در رابطه با ادعای کمدی و پوشالی لوطی جماران که سال گذشته را سال شکوفائی و نو آوری اقتتصادی نامید . اکنون این گفتگوی روشنگرانه بالا و بلند در ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی را بخوانید تا بدانید که حاکمان غارتگر چطوری چوب تاراج بر منابع و ذخیر کشورزده اند واین مخربان تولیدات داخلی و مشوقان واردات کالا دربستروابسته کردن کشورحرکت کرده اند و چگونه کشور تولید کننده ی پنبه را تبدیل به وارد کننده ی پنبه کرده اند و زیرآب صنعت کشت پنبه و کار نجات تولیدات نساجی در کشور را زده اند و کشور صادر کننده ی پنبه نه تبدیل به وارد کننده ی پنبه شده است ، بلکه فاش شده است که به مسئول بنیاد مستضعفان پول و امتیاز داده می شود تا که به جای تولید کار خانه ی جدید ، کار خانجات سابق نساجی را نیز بفروشد تا کار گران ر باز خرید و اخراج کنند . همچنین گفته شده که چگونه کار خانه چیت ری و مازندران و... ورشکست شدند. همینطور کارخانه نساجی مازندران بطور مشکوک به یک تاجر ترک فروخته شده است ؟

احمدی نژاد با 150 کارمند دولت و 150 نفر از بخش خصوصی به برزیل می رود

توجه داشته باشید که چگونه سرمایه های کشور به تاراج می رود. به خصوص اینکه در شرایطی که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند .این سفره با 300 نفر همراه به برزیل برای چیست؟ مگر اینهم مثل تورسفرهای تبلیغاتی استانی می باشد که گله های پاسدار و بسیج و لباس شخص به عنوان مردم همراه هیئت دولت می شوند تا وعده های دروغین در این سفر هاداده شود که اکنون به اینکه یکی از قلم زنان سابق ورق پاره ی کیهان محمد حسین ابیانه که سفیر برزیل شده است ترتیب این سفر با گله های تروریست و مفتخور و غارتگر به عنوان تجار و سرمایه گذار همراه پاسدار گماشته احمدی نژاد راهی سفر به برزیل می شوند؟

خبر انلاين : سفیر ایران در برزیل در آستانه سفر آقای احمدی نژاد به این کشور ، با ارائه اطلاعاتی در خصوص برنامه های سفر رئیس جمهور در برزیل، از آمادگی مسئولان دولتی و مردم این کشور برای استقبال از آقای احمدی نژاد و هیات همراه خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانى دولت محسن شاطرزاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این سومین دیدار دو رئیس جمهور است گفت : آقای احمدی نژاد روز دوشنبه دوم آذر در برزیلیا خواهد بود و بیش از سیصد نفر از جمله صد و پنجاه تن از فعالان بازرگانی و تجار در این سفر مهم او را همراهی خواهند کرد.سفیر ایران در برزیل موضوعهای مورد بحث دو هیات را بسیار گسترده خواند و افزود : تعداد قابل توجهی اسناد همکاری در زمینه های کشاورزی،علمی، فرهنگی، دانشگاهی، بورس و بانک، اقتصادی و بازرگانی، سیاسی وکنسولی در این سفر امضا خواهند شد.وی تعداد اسنادی را که در این سفر به امضا دو طرف خواهند رسید بیش از یک و نیم برابر کل سندهایی اعلام کرد که در پنجاه سال گذشته به امضا رسیده است

اختلاس میلیاردی كارمندان سفارت ایران در پاریس!

مگر این اختلاس گران یا دزدان و سارقان حرفه ای جز امثال گله های تروریستی 300 نفره همراه پاسدار گماشته ی احمدی نژاد به برزیل در گزارش خبر فوق می باشند؟

آینده» : روزنامه فرانسوی "لوموند" در خبری به نقل از منابع قضایی مدعی شد دادستانی پاریس دستور تحقیق بدوی در مورد دستبرد 600 هزار یوروئی از دارائی‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس را صادر كرده است.به گزارش سرویس بین الملل «آینده»، این تحقیق از طرف دادستانی پاریس به بریگاد جرم‌های فریبكارانه محول شده است.به نوشته این روزنامه، بانك فرانسوی كه سفارت ایران در آن حساب دارد، بعد از مشاهده برداشت‌های پی‌در‌پی و مشكوك، حسابداری سفارت را در جریان این نقل و انتقالات قرار می‌دهد. منابع قضائی كل برداشت از این حساب را كه به وسیله صدها عملیات بانكی صورت گرفته، نزدیك به 600 هزار یورو برآورد كرده‌اند. نتایج اولیه این تحقیق قضائی و انتظامی نشان از دست داشتن كارمندان داخلی سفارت در این دستبرد دارد. "لوموند" به نقل از منابع پلیس می‌نویسد: یكی از كارمندان سفارت پول‌ها را به بانك یكی ازكشورهای موسوم به "بهشت مالیاتی" ارسال و دوباره همین پول به حساب دو كارمند دیگر در پاریس ارجاع می‌شده است.

مسئله "علی مطهری" چیست؟ دوئل "اصولگرایی" با "اصولگرایی"

http://www.fararu.com/vdccp1q1.2bqpm8laa2.html

اگر واقعاً جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی هدف نهائی نمی باشد که اکنون بمرحله ای رسیده است که نه تلاش کودتائی برای حذف رقیب مغلوب دوم خردادی ها در پیش گرفته شد ، بلکه دامنه ی این جنگ قدرت انحصاری کردن حتی خودی های وابسته به کودتا گران هم تحمل نمی شوند که ب وضوح عئوامفریبانه بودن شعار عاشق خدمت گزاری و مخالف شیفتگی قدرت بودن مدعیان اصول گرائی گندش در آمده است که چگونه دین را تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و سرکوب کرده اند.

فرارو- این روز ها علی مطهری اصولگرایی به حساب می آید که از سوی اصولگرایان حامی دولت به سیبل انتقادی تبدیل شده است، آنان هیچ فرصتی را برای پاسخ به انتقادات علی مطهری از دست نمی دهند؛ از نمایندگان حامی دولت در مجلس و رسانه های دولتی گرفته تا چهره های اصولگرای نزدیک به دولت، همه بر آن شده اند که انتقادات تند و تیز نماینده تهران را پاسخ گویند.
به گزارش فرارو، سخنان فاطمه رجبی نمونه ای تازه از حملات به فرزند شهید مطهری است؛ همسر غلام حسین الهام، علی مطهری را "آقا زاده" خوانده و نوشته است: «علی مطهری کیست؟ مهدی، یاسر و محسن هاشمی، کیستند؟ فائزه و فاطمه هاشمی چه؟ و نیز برخی نواده هایی که با شهرت پدربزرگ خود، زندگی می کنند، «کار» که نمی کنند، اما دارای ثروت و مکنت اند، و از هر پرسش و پاسخی به دور! دفتر و دستک دارند، و شده اند «شخصیت سیاسی». رجبی در ادامه "یادداشت خود" مطهری را مرفه بی درد می نامد، وی در این باره نوشته است: «علی مطهری تا پیش از بسته شدن لیست انتخابات مجلس هشتم، که بود؟ و کجا بود؟ ای کاش اشتباه احمدی نژاد یا نمایندگانش باعث نمی شد که این آقازاده مرفه بی درد که وجه اشتراکش با «موسوی» بیست سال یا بیشتر سکوت است و عافیت طلبی، مطرح شود و با نام پدر، آری فقط با نام پدر، به مجلس راه یابد. از آن پس به عنوان مأمور هاشمی رفسنجانی، هم با آبروی پدر بازی کند، و هم «هر روز به رنگی درآمدن» را شاید به لحاظ «فلسفی» تفسیر و تبیین نماید

سايت شفاف مطرح مي كند ؛ سرنخ هايي از جريان تخريب رسانه اي لاريجاني

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12088

اینهم یک نمونه ی دیگر از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت درون باندهای مافیائی وابسته به کودتاگران می باشد که نشان می دهد چگونه نامشروع ضد مردمی کودتائی بودن رژیم رسوا و افشا شده است و مهره هایش به جان همدیگر افتاده اند ؟ آنگونه که دو تا از قلم زنان سابق همکاران ورق پاره ی کیهان که سرپرستی خبر گزاری دولتی ایرنا را بر عهده گرفته اند اینگونه به پر و پای پاسدار انگلیسی علی لاریجانی پیچیده اند . زیرا که ادامه ی جنگ میان دو نهاد حکومتی دولت نامشروع دهم و بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می باشد.

در حاليكه فردي به نام امیرطاهر حسین خان خبرنگار سیاسی وبژه معاونت خبر ایرنا مدعي شده است به همراه محمد جعفر بهداد مدیر عامل ایرنا از سوی دادستان تهران به دادستانی احضار شده به نظر مي رسد كه جريان تخريب علي لاريجاني وارد فاز جديدي شده است كه لزوم پيگيري پشت پرده آن ضرورتي انكار ناپذير است .شفاف : در حاليكه فردي به نام امیرطاهر حسین خان خبرنگار سیاسی وبژه معاونت خبر ایرنا مدعي شده است به همراه محمد جعفر بهداد مدیر عامل ایرنا از سوی دادستان تهران به دادستانی احضار شده به نظر مي رسد كه جريان تخريب علي لاريجاني وارد فاز جديدي شده است كه لزوم پيگيري پشت پرده آن ضرورتي انكار ناپذير است . دفاع از رحيم مشايي به عنوان مردي براي تمام فصول و انتقاد از علي لاريجاني به عنوان سرنخ جريان « نه احمدي نژاد » امري نيست كه نياز به تحليل زياد پيچيده اي داشته باشد . بويژه كه اگر دقت كنيم مي بينيم كه سايت ثانيه نيوز كه همين حرف ها را عليه لاريجاني مي زد ، ناشر اختصاصي برخي بيانيه هاي رحيم مشايي بوده است .حال اين پرسش پيش مي آيد كه چرا برخي رسانه هاي حامي مشايي ، شروع به تخريب رئيس مجلس شوراي اسلامي كرده اند ؟

عسگراولادي: برخي به سيم آخر زدند

http://www.fararu.com/vdcaeene.49nm015kk4.html

این مهره ی مشکوک غارتگر انگلیسی و عضو باند مافیائی غارتگر مؤلفه و یار غار اسدالله لاجوردی قصاب بد نام زندان اوین و چپاولگر منفور بازار باز هم بهمان زبان و گفتمان چار واداری لمپنی تروریستی دوران نوجوانی اش رقبا را تهدید می کند و اتهام زند.