برخی از گزیده خبر های مهم

19 آبان ماه سال 1388

سه كوهنورد آمريكايى بازداشت شده در ايران به лجاسوسى╗ متهم شدند

این شیوه ادامه سیاست گرو گان و باج گیری می باشد که از 13 آبان سال 58 با اشغال سفارت آمریکا در تهران آغاز شد. پس از هرزمان که در مورد یک تبعه ی خارجی بازداشتی یا به گروگان گرفته شده اینگونه نظر اتهامی داده شده است. پیآمد معنی و مفهومش همچون گروگان گیری 15 ملوان انگلیسی یا رکسانا صابری و ... یعنی کا ربرد تاکتیک باج گیرانه و زد وبند پشت پرده برای عبور از بحران و کاستن فشار های بیرونی و یا فشاربرروی اپو زیسیون و یا خنثی سازی یا تعویق تصمیم تحریم می باشد . زیرا که پس از مدت کوتاهی نگذشته از اینگونه ادعا ها بلافاصله متهمان به گرو گان گرفته شده آزاد می شوند. سئوال است که چرا غرب با کشور پدر خوانده ی تروریست جهانی و کودتائی و تمام عیار نامشروع سیاست مماشات گرایانه ی خائنانه اعمال می کندتا که بهش فرصت بیشتر گرو گان گیری برای باج گیری د رراستای اهداف ضد انسانی اش داده شود؟ از سوی دیگر این سیاست خائنانه ی تناقض آمیز مذاکره ی تجارت خون و نفت و پایمال کردن حق و حقوق انسانی و بی احترامی کامل به رعایت حقوق بشرمی بایست تا کی ادامه یابد؟ آخرداستان یا بازی تکراری متهم کردنش در مجامع بین المللیازسوی غرب به دلیل نقض مستمرحقوق بشر چیست و موضوع زد و بند های کثیف پشت پرده چه معنی دارد؟

راديو فردا : دادستان عمومى و انقلاب تهران روز دوشنبه، سه كوهنورد آمريكایی را كه حدود سه ماه و نيم پيش، اشتباهى از كردستان عراق وارد خاك ايران شده بودند به جاسوسى متهم كرد. همزمان با اعلام اين خبر، هيلارى كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا، بار ديگر خواستار آزادى فورى اين سه كوهنورد شد. محمود احمدى نژاد در سفر اخير خود به نيويورك، در مصاحبه اى با شبكۀ تلويزيونى лان بى سى╗ گفته بود كه آزادى سه كوهنورد آمريكايى ممكن است به موضوع رهايى چند شهروند ايرانى كه توسط نيروهاى آمريكا در عراق بازداشت شده اند، پيوند بخورد.سرنوشت شهروند دانماركى:دادستان عمومى و انقلاب تهران، در مورد سرنوشت يك روزنامه نگار دانماركى نيز كه در جريان تظاهرات روز ۱۳ آبان بازداشت شده گفت: лگيلز كاداسگار، شهروند دانماركى، ادعا كرده كه خبرنگار است، ولى هويت حرفه اى او بايد از سوى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى تائيد شود.╗اتحاديه روزنامه نگاران دانمارك در نامه اى به مقام هاى جمهورى اسلامى ايران، گيلز كاداسگار را خبرنگار و عضو اين اتحاديه معرفى كرده است.اين در حالى است كه عباس جعفرى دولت آبادى در واكنش به اين اظهار نظر اتحاديه روزنامه نگاران دانمارك گفته است: лآنها چنين ادعايى كرده اند ولى ما بايد از طريق مراجع رسمى كشور هويت خبرنگار وى را احراز كنيم و امروز به وكيل سفارت دانمارك اجازه داده شده با زندانى ملاقات كند.╗محاكمۀ شهروند فرانسوى:دادستان عمومى و انقلاب تهران درباره وضعيت лكلوتيد ريس╗ شهروند فرانسوى و از متهمان حوادث پس از انتخابات رياست جمهورى نيز گفت: лوكيل وى به دليل درگذشت يكى از بستگان متهم درخواست مهلت كرد كه دادگاه با درخواست اين مهلت موافقت كرد. وى پس از پايان اين مهلت، محاكمه خواهد شد.╗خانم ريس از سوى مقام هاى قضايى جمهورى اسلامى ايران به лاقدام عليه امنيت ملىمتهم شده است.

لینک های چند گزیده خبر از سایت فرا رو

چند گزیده خبری ضمیمه شده که بر گرفته از 17و 18 و 19 آبان سایت خبری فرارو می باشد . توجه داشته باشید وقایع خبری گزارش شده از کانال های سانسور نهادینه شده رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی عبور کرده است که فقط به گوشه ای از و اقعیات اشاره شده ی بی خطر بازتاب داده است . در حقیقت این نمونه مشتی از خروار ها می باشد . عجیب است جائیکه بطور زنجیره ای رقیب مغلوب زیرتیغ تهدید و اتهام و اهانت و باز داشت قرار دارد . ولی اکنون اسامی برخی از مقلدان آخوند انگلیسی مصباح یزدی که مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد و یکی از مراجع اصلی و پشتیبان کودتا گران می باشد که موافق نفی جمهوریت و حاکمیت اسلامی است آنتنی و فاش شده است . همچنین در این لیست اسامس هم سخنگو و هم عضو حقوق دان شورای دست نشانده ی نگهبان که سخنگوی دولت نهم هم بوده است جزو مقلدان این آخوند متحجر دزد انگلیسی می باشند . حتی دو آخوند سینه چاک پاسدار گماشه احمدی نژاد که وکیل الدوله های جنجالی بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی هشتم هستند وعجیب دشمنی با رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها دارند نیز جزو مقلدان وی می باشند. از سوی دیگر احمد توکلی به اوضاع خرت و خر بازار مکاره ی مجلس هشتم و یکه تازی پاسدار گماشته احمدی نژاد در این بازارمکاره اشاره ی انتقادی کرده است . در صورتیکه رئیس پاسدار انگلیسی دست نشانده اش علی لاریجانی به عراق سفر کرد تا سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و دخالت گری را با وعده ی پیروزی چنین بازار مکاره ی مشابهی در انتخابات آینده ی پارلمانی عراق را صادر کرده باشد. مسخره تراینکه از یک سو پاسدار کردان به چهره های سرشناس رقیب مغلوب حتی آخوند علی اکبر ناطق نوری حمله کرده است . ولی وی بدیدارش در بیمارستان رفته است !همچنین وضعیت نا بسامانی اقتصادی از جمله افزایش قیمت نان و فرار مغز ها که گزارش شده است که اکنون فقط روزی 3 دکتر از کشور خارج می شوند. همینطور جنگ و جدال سخت باندی و جناحیآنگونه رشدیافته وبالا زده است که حتی میان باند های مدعی اصول گرائی یا کودتا گران حاکم ادامه دارد تا جائی که صحبت از اشغال اصول گرائی از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و حاکمیانش می شود که گفته شده اصلاً اینان اصول گرا نمی باشند.

در گوشی انتقاد بهمن قبادی از عباس کیارستمی،

علی اکبر محتشمی پور كجاست؟ایجاد بورسیه ندا آقاسلطان در آكسفورد،بنیاد باران در آستانه تعطیلی،عيادت ناطق نوري از کردان،حمله شاگرد به استاد

http://www.fararu.com/vdcds90s.yt0oj6a22y.html

انتقاد هوشنگ امیر احمدی از جنبش سبز و اصلاح طلبان

http://www.fararu.com/vdcb00bf.rhbafpiuur.html

حمله علي کردان به چهره هاي نظام 17 آبان

http://www.fararu.com/vdcjhiet.uqexhzsffu.html

آفتاب یزد> سرزده به نانوایی بروید نه به مجلس

http://www.fararu.com/vdcfcvdm.w6djtagiiw.html

کودک ربایی در تهران؛ پابرهنه با سرنگ و خون

http://www.fararu.com/vdcefp8x.jh8eni9bbj.html

روزانه سه دكتر از ايران خارج مي‌شوند

http://www.fararu.com/vdch6-nx.23nkqdftt2.html

اسامی نزدیکان و شاگردان آیت الله مصباح

http://www.fararu.com/vdccieq1.2bq048laa2.html

حسین کنعانی در مورد تیم احمدی نژاد ادعا می کند:اصولگرایی را مصادره کرده اند

http://www.fararu.com/vdcizqap.t1a5w2bcct.html

تناقض در لایحه هدفمند کردن یارانه ها احمد توکلی: فکر می کنم مجلس اشتباهی صوررت داده است

http://www.fararu.com/vdcbg0bf.rhba9piuur.html

اینهم چند گزیده خبری دیگر که بیشتر عمق جنایات رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی را افشا می کند . زیرا که فقر و بی عدالتی تحمیل شده به محرومان راهی جزخودسوزی باقی نگذاشته است تا که حق حکومت مستضعفان خمینی شیاد و سهم عادلانه ی عدالت دولت نا مشروع را اینگونه در یافت کرده باشد . از سوی دیگرپس از چند روز از جنایت یک جوان اصفانی در تظاهرات 13 آبان در اصفهان قرار است در باز ارمکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی هشتم دنبال شود! همچنین گزارشی با نوع شعار های تصویری دانشجویان در قزوین می باشد که به وضوح نشان می دهد که چه اندازه مطالبات و خواست دانشجویان و مردم معترض رادیکال و جلوتر از رهبران رقیب مغلوب می باشد.

جمهوری اسلامی : خود سوزی در زاهدان

تابناک: فریادهای مردی جوان به نام лمحمدرضا - ش╗ که آتش از سراپای وجودش زبانه می کشید در خیابان خرمشهر - میلان 16 - زاهدان ، لرزه بر جان مردم انداخت. سپس شعله های سرکش با تلاش همسایگان و کمک رسانان ایستگاه شماره 3 آتش نشانی ، مهار شد اما خستگی بر تن آنان ماند ؛ چون ллمحمدرضا╗ زنده زنده در خانه اش سوخته بود. با مرگ دلخراش این مرد ، بازپرس کشیک و پلیس برای افشای راز خودسوزی او به قربانگاه رفتند و جنازه به پزشکی قانونی فرستاده شد.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، پیش از این ، پسر 21 ساله ای به نام лعبدالسلام.غدر خیابان امام خمینی - کوی بذر میلان یکم - زاهدان ، خودسوزی کرد و جان سپرد.همچنین دختر 13 ساله ای به نام лفتانه╗ در کوی میلان 33 خیابان лمجدیه╗ زاهدان به شیوه مشابه به استقبال مرگ رفت. از سوی دیگر ، زنی به نام лعایشه╗ که در کوی میلان 51 خیابان лآزادی╗ زاهدان خودسوزی کرده بود تسلیم مرگ شد

مجلس کشته شدن یک جوان اصفهانی در تیراندازی های 13 آبان را بررسی می کند

نوروز : پس از انتشار خبری تایید نشده، مبنی بر اینکه ماموران نیروی انتظامی ظهر امروز وارد خانه پسر جوانی که در راهپیمایی روز13 آبان حضور داشت، شده و پس از بروز درگیری او را به ضرب گلوله کشته اند، یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از پیگیری درخصوص صحت و سقم این موضوع خبر داد.

رنگ سبز , رنگ انتخاباتی موسوی نیست! رنگ آزادی ماست

. http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9023