"کش و قوس و بازی کاهش و افزایش شکایت وکیل الدوله های بازار مکاره علیه موسوی :

گفته می شود که روزی یک جوان خالی بندی خطاب به رفقای خودش با باز کردن انگشان دست خود یک دایره ی بزرگی شکل ساخت و ادعا کرد که باغ پدرش یک سیب هائی می دهد به این هوا . وقتی که ادعای وی همراه با واکنش و حالت تعجب زده و با پوزخند معنی دار رفقایش مواجه شد که پرسش کرده بودند که مگر درخت سیب می تواند هندوانه تولید کند! آنگاه این مدعی خالی بند مجبور شد با جمع وجور کردن انگشتان دست خود ومی کوک کردنش بگوید خوب سیب اینقدری درختسیب باغ پدرش بار می آورد . اما چوناین ادعا هم پذیرفته نشد تا اینکه بالاخره ناچارشد با عقب نشینی کردن انگشتان دست خود را به اندازه ی یک سیب معمولی کند و با تأکید بگوید خوب این اندازه را قبول کنید . اکنون پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی تقلباتی کودتائی 22 خرداد که آرای دروغین 25 میلیونی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد ساخته شد . ولی پس ازاعلام نتایج ساختگی پاسداران کودتاگر، بلااصله موج اعتراضات گسترده ی مردمی شروع شد. برای اینکه این کودتاموجب رخنه و نفوذی شد تا فرصت حضور مردم ناراضی و خشمگینانه ی ایرانیان در صحنه ی اعتراضی فراهم شود تا که بتوانند خشم ونفرت فرو خورده ی بیش از 30 ساله ی خودشان را با سر دادن فریاد مرگ بردیکتاتورو خامنه ای و اصل ولایت فقیه خالی کنند . در صورتیکه لوطی جماران خامنه ای عمود خیمه ی نظام می باشد که معترضان خشمگین تصویرمنحوس وی راپائین کشیده د وپاره نموده ولگد کوب کردند . خلاصه فضای انفجاری و نارضایتی آنگونه است که پس از 5 ماه که از سرکوب وحشیانه ی معترضان ،پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد می گذرد نه اینکه موج اعتراضی مردم فرو کش نکرده است ، بلکه سمت و سوی شعار ها و فریاد زدن ها ی معترضان بسیار تند و تیز و رادیکال شده است. بطور یکه نه روز های مهم تاریخی به مصادره ی دولت در آمده که برای اهداف تبلیغاتی خاص علیه ی خود مردم تبدیل ا ش کردده اکنون منتهی به روز های تظاهراتی ضد حکومتی مبدل شده است، بلکه آنچنان شده که اکنون عجیب وحشتی از بر گزاری مراسم 16 آذر در دل سرکوبگران در خدمت پاسداران کودتا حاکم انداخته است .

بهرحال برنامه ریزان سرکوبگر کودتا گر حاکم تصور می کنند که سازماندهی تظاهرات ضد حکومتی نه پیآمده عملکرد دولت مردا ن در 30 سال گذشته است ، بلکه بدلیل تبلیغات و تحریکات رقبای مغلوب از جمله موسوی می باشد . بنابراین تلاش مذبوحانه می کنند تا که با پرونده سازی علیه ی رهبران مغلوب دوم خردادی ها به ویژه میر حسین موسوی و مقدمه چینی برای دستگیری و محاکمه کردنش صدای اعتراضی مردم ناراضی را خاموش و فضای التهابی متشنج و اعتراض آمیز جامعه را کنترل نمایند.لذا پیرامون ج سازی و تهدید کردن و اتهام زنی ومتهم کردن های سران رقیب مغلوب که دنبال شده است . بموازات آن آن از طریق باز مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم نیز طرحی با ادعای تنظیم شکایت نامه ی تعداد 100وکیل الدوله شد که در اصل ادامه ی کیفر خواست سفارشی و فرماشی تنظیم شده کودتا گران است علیه ی موسوی است که به دستگاه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض قضائیه داده شد تا به حساب قانونی پیگیری شود و زمینه ی احضارو بازداشت و محاکمه موسوی هموارگردد. البته تعداد نفرات شاکی ساختگی و غیر واقعی بوده است . زیرا که فقط در حد تبلیغ و شمشیر داموکلس و ترساندنرقیب مغلوب وزهر چشم از ناراضیان کار برد مقطعی داشته است. برای همین بدون فاش کردن اسامی وکیل الدوله های بازارمکاره شاهد بودیم که چگونه تعداد شاکیان موسوی باز ار مکاره کاهش و ناگهان افزایش یافته است و عنصر بدنام و آدمکش حرفه ای آخوند محسن اژه ای هم وصل به دادستان تهران شده است که درست تبدیل به بازی کمدی مشابه درشت و کوچک کردن سیب باغ آن یارو شد که درابتدای این نوشتار به آن اشاره شد که اکنون تداعی کننده ی تعداد بیش از 144 رأس از چوبداران ومال فروشان بازار مکاره وافزایش و کاهش این تعداد 100 نفره وچند رأس وکیل الدوله ی بازار مکاره ی هشتم شده است که گزارش شده است اینان دیدار خصوصی با دادستان تهران داشته اند که بر گردان وکپی تعداد 290 وکیل الدوله ی بازار مکاره است که فقط 40 رأس از اینان دیدار پنهانی با پاسدار ترکشی و موجی سعید جلیلی رئیس هیئت مذاکرات هسته ای بطور قاچاقی داشته اند که بقیه چون نا محرم می باشند اظهار بی اطلاعی از این دیدار قاچاقی پست پرده کرده اند که پیرامون زد و بند های تسلیم طلبانه ی پروژه ی هسته ای با مقامات آمریکائی یا دشمن بزرگ می باشد.

تعدادي از نمايندگان شاكي موسوي با دادستان تهران ديدار مي كنند

ورق پاره ی کیهان 5 آذر ماه سل 1388

تعدادي از نمايندگان شاكي ميرحسين موسوي به زودي با دادستان تهران جهت پيگيري شكايت خود ديدار و گفت وگو خواهند كرد.پس از آنكه صبح ديروز عباس جعفري دولت آبادي در جمع خبرنگاران از ارسال شكايت بيش از 100 نماينده از موسوي به دادسراي تهران خبر داد، شماري از نمايندگان شاكي ميرحسين موسوي نامزد ناكام انتخابات رياست جمهوري دهم قرار است از طرف بيش از 100نماينده شكايت كننده از موسوي با وي كه رياست دادستاني عمومي و انقلاب تهران را عهده دار است ديدار و گفت وگو كنند.به گزارش فارس، براين اساس، پيگيري مجدانه از دادستاني تهران براي بررسي شكايت بيش از 100 نماينده از موسوي، موضوع اين ديدار خواهد بود.گفتني است، حجت الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران و از شاكيان موسوي چندي پيش با حضور در جمع خبرنگاران پارلماني از تنظيم و ارائه شكايت از موسوي از سوي 100 نماينده مجلس به دادستان كل كشور به دليل بيانيه ها و اقدامات وي كه منجر به وارد شدن لطمات و صدمات جبران ناپذيري به آبروي نظام اسلامي، مردم و نيز اموال عمومي شده است خبر داد. پس از اعلام اين خبر حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي دادستان كل كشور در گفت وگويي شكايت 100 نماينده از موسوي را تاييد كرد.شايان ذكر است، ضمن آنكه اخيرا تعداد نمايندگان شكايت كننده از موسوي به 144 نفر افزايش پيدا كرده است، فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي مستندات تصويري شكايت نمايندگان از موسوي را در قالب سه حلقه CD در بين نمايندگان توزيع كرده است.