گلچین و گزیده خبرهای مهم 28 آبان ماه سال 1388

سرقت لپ‌تاپ هسته‌ای دانشمند ایرانی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11987

اولاً چگونه است که این جاسوسان سارق اینگونه فعالانه همه جا حضور دارند . طوریکه می توانند لپ تاپ دامشمند هسته ایبا اطلاعات محرمانه و سری را بدزدند ؟ دوماً مگر تا کنون گفته نشده است که شفاف و اعتماد سازی شده است وهمه اطلاعات هسته ای در اختیار بازار سان آژانس اتمی گذاشته شده است ؟ اکنون سئوال است که اطلاعات محرمانه و سری هسته ای یعنی چه؟ زیرا که با ادعای مطرح شده در تناقض کامل می باشد . زیرا که لو داده شده اهداف پروژه ی هسته ای چیست و برای همین اطلاعات سری منتقل و فاش نشده است که نگرانی ز لپ تاپ دزدیده شده است .

یک منبع آگاه از سرقت لپ تاپ حاوی مطالب سری هسته‌ای کشور توسط عوامل سرویسهای اطلاعاتی بیگانه خبر داد.خبرگزاری جهان نوشت:در چند روز اخیر یک دستگاه لپ تاپ حاوی مطالبی سری در خصوص مراکز هسته‌ای که در اختیار یکی از دانشمندان کشور بوده است در تهران به سرقت رفت.تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

در آستانه سفر احمدي نژاد: قطع اينترنت در اكثر نقاط تبريز

معنی و مفهوم واقعی ادعای کمدی ایران آزاد ترین کشور جهان است که پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعایش را کرده است . از سوی دیگر مدعی 25 میلیون رأی انتخاباتی است بطوریکه در زادگاه موسوی و استان آذربایجان بیش از موسوی برای وی کودتا گران پاسدار رأی ساختند . اکنون همزمان با سفر وی به تبریز گزارش شده است که در این شهر اینترنت قطع شده است تا کسی نتواند گزارش خبری تصویری برروی شبکه ی هبررسانی اینترنت ارسال نماید.

از بامداد پنجشنبه و در آستانه سفر رئيس دولت كودتا به شهر تبريز ، اينترنت در اكثر نقاط اين شهر دچار اخلال و قطع شده است.گفتني است در پي شهادت دكتر پوراندرجاني كه از انشجويانو اهالي تبريز ميباشد ، فضاي عمومي شهر تبريز به شدت متاثر شده است و كودتاچيان از ترس اعتراض مومي مردم دست به چنين اقدامي زده اند. همچنين گفتني است كه در سطح شهر وفضاي اينترنت اطلاعيه هايي مبني بر دعوت از مردم براي اعتراض به احمدي نژاد پخش شده است.اين گزارش حاكيست كه سايت تابناك به نقل از مسئولان دولتي از قصد كودتاچيان براي سازماندهي و جمع اوري مردم از نقاط مختلف استان جهت نمايش استقبال از رئيس دولت كودتا خبر ميدهد.

سازماندهی استقبال خودجوش100هزارنفرتبریز!

چگونه است که با فراخون دعوت چنین استقبالی نمی شود . ولی ناگهان حرکت های خود جوش استقبالی در ابعاد گسترده با ایستگاه های صلواتی توزیع کننده ی برخی از کالاهای اساسی با مواد غذائی مجانی انجام می شود؟ اکر راستی این گزارش این خبر خالی بندی و اقعیت دارد . سئوال است پس گزارش خبر قطع اینترنت در زمان این سفر پاسدار گماشته به در تبریز ناشی از چیست؟ضمن اینکه برای چه وقتی که استقبال گزارش شده که خود جوش است مدارس چرا تعطیل می شوند؟

دبیر ستاد مردمی استقبال از احمدی نژاد از ساماندهی یكصد هزار نفر از اقشار مختلف مردم تبریز برای استقبال از احمدی نژاد خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، غلامرضا آفریده بعد از ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تشكل های مردمی تبریز با هدف استقبال با شكوه از رئیس جمهور اقدام به این ساماندهی كرده اند.وی اظهار داشت: راه اندازی 30 كاروان خودرویی، 20 ایستگاه صلواتی و نصب ده ها اقلام تبلیغی در مسیر استقبال از دیگر اقدامات ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در تبریز است.آفریده افزود: مردم تبریز برای نشان دادن شور و نشاط خود امشب ساعت 30/18 در میدان شهید پیشقدم تجمع می كنند.آفریده در خاتمه گفت: امیدواریم مسئولان استان با انجام به وظیفه و خدمت رسانی بیشتر قدردان حضور مردم همیشه در صحنه استان باشند.( شايان دکر است که در سفرهای استانی احمدی نژاد مدارس و ادارات برای استقبال از احمدی نژاد تعطيل ميشوند.)

اجرای حكم اعدام 13 قاچاقچی در اهواز

مگر دو بار قربانیان رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی را به مسلخ بردن عامل قدرت است. در صورتیکه عامل ا صلی ورود وتوزیع و فروش مواد مخدر در اختیار عوامل حاکمان می باشد ؟ مگر اینگونه اقدامات جنایت آمیز ضد بشری به جز ضعف و متزلزل بودن و استیصال و وحست حاکمان کودتا گرمعنی دیگری دارد؟زیرا که از ترس قیام مردم ناراضی به خصوص استان جنگ زده ی خوزستان از موضع به جز فرار به جلو وزهر چشم گرفتن مخالفان و معترضان دست به چنین جنایت از روی ن زده شده است؟ به خصوص اینکه از سوی دیگر این اعدام جمعی همزمان با بخش محکومیت 89 متهمان وقایع اخیر از تلویزیون است که 5 مورد آن حکم اعدام است که از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و دشمن عدالت در خدمت کودتاگر قضائیه حاکم صادر شده است.

فارس: دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اهواز از اجراي حكم اعدام 13 نفر از متهمان توزيع مواد مخدر در اين شهرستان طي هشت ماه گذشته خبر داد.داوود صادقي اظهار داشت: در راستاي اجراي عدالت و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و اخلالگران نظم و آسايش عمومي، اجراي حكم محكومان قطعي محاكم اعم از كيفري و دادگاه انقلاب در برنامه كاري اين دادسرا قرار گرفته است كه در هشت ماهه سال‌ جاري در بحث توزيع‌كنندگان مواد مخدر با توجه به نوع مواد، 13 نفر محكوم به اعدام شدند و حكم صادره در مورد آنها اجرا شد.صادقي افزود: همچنين در راستاي مبارزه با مفسدين في‌الارض، حكم سه نفر از محارب و مفسدان في‌الارض به مرحله اجرا درآمد.وي همچنين از اجراي حكم اعدام يك سارق مسلح كه اقدام به سرقت به عنف كرده بود، خبر داد و گفت: طي اين مدت با توجه به تقاضاي اولياي دم و تنفيذ حكم قصاص از سوي رئيس قوه قضاييه حكم قصاص 13 نفر از محكومان قصاص نفس در مورد آنها اجرا شد

مادر رامين پوراندرجانی خطاب به دکتر روح الامینی: جان پسر من به خاطر پسر تو در خطر است
دکتر پوراندرجانی یک روز قبل از مرگش برای استمداد به مجلس رفته بود

http://norooznews.info/news/15118.php

رژیم کودتا گر جنایتکار نا مشروع که بشدت از مردم ایران و اعتراض شان دچار و حشت ناشی از فرو پاشی شده است و آنگونه ترمز بریده و دنده عقب کنده دست به جنایت ضد بشری می زند که نه حتی به فرزندان نیروهای خودی ودست پروردگانش رحم نمی کند و اینان را با بد ترین شیوه های مافیائی- جنائی - قضائی می کشد و سر به نیست می نمایند، بلکه خیلی ساده و آشکارا دروغ پردازی و سناریو سازی علیه شان برای توجیکاری می کند که آری قربانی خود کشی کرده ونه کشته شده است . آیا این رژیم جنایتکار ضد مردمی کودتائی که رکور دار و پیشتاز جهانی نقض مداوم حقوق بشر و مرگ و میر وجاده ها و فرار مغز ها و مصرف مواد مخدر می باشد که بدون شک رژیم نا متعارف ونا همگون با دنیای متمدن کنونی می باشد . پیش گرفتن سیاست کثیف خائنانه ی مذاکره ی غرب که ناشی از سیاست تجارت نفت و خون می باشد برای چیس وبرای چه غرب علاقمند به ادامه ی این سیاست پلید می باشد و می خواهد شریک جرم جنایات زنجیره ای و مستمر حاکمان ایران باشد؟


نوروز : درحالیکه فرمانده نیروی انتظامی مدعی می شود مرحوم رامین پوراندرجانی، پزشک وظیفه بازداشتگاه کهریزک، خودکشی کرده است، آخرین اطلاعات موثق دریافتی توسط خبرنگار نوروز حاکی از آن است که مادر رامین پوراندرجانی، قبل ازرحلت پسرش با دکتر روح الامینی، پدر شهید محسن روح الامینی تماس می گیرد و ضمن بیان اینکه محسن توسط رامین پیش از شهادت مورد معاینه قرار گرفته بود به او می گوید که جان پسر من به علت بیان حقایقی در مورد شکنجه و شهادت پسر شما در خطر است."بنا بر اطلاعات دریافتی توسط نوروز که برای اولین بار و پس از اطمینان از صحت خبر آنرا افشا می کند، دکتر روح الامینی هم در پاسخ به مادر رامین می گوید: "شما می خواهید من چه کار کنم؟ اگر رضایت بدهم مشکل شما حل می شود. شما با کسانی طرف هستید که متهم پرونده هستند نه من"

پدررامین پوراندرجانی: شب پیش از درگذشت پسرم با او تماس تلفنی داشتم

وقتی پدر رامین پور اندرجانی بهرادیو فردا چنین اذعان کرده اکنون سئول است که چگونه امکان دارد که این جوان پزشک دست به خود کشی زده باشد که باجناق پاسدار گماشته احمدی نژاد پاسدار سردار احمدی مقدم جوابگوی باشد که مجرم اصلی جنایات بازداشتگاه کهریزک می باشد که مدعی خود کشی رامین پور اندر نجانی شده است؟

راديو فردا : رضا قلی پوراندرجانی، پدر رامین پوراندرجانی، پزشک ِ درگذشته بازداشتگاه کهریزک می گوید: شب پیش از فوت پسرش، با او تلفنی صحبت کرده بود.او به خبرگزاری های خارجی گفته است: پسرش کاملا سرحال بود و هیچگونه علائمی حاکی از اینکه قصد خودکشی داشته، در او دیده نمی شد. آقای پوراندرجانی افزوده: روز بعد، فرمانده نیروی انتظامی تهران به او اطلاع می دهد که پای فرزندش درحادثه رانندگی صدمه دیده و برای جراحی او به اجازه پدرش نیاز دارند، اما وقتی که آنها از تبریز به تهران رفتند، متوجه شدند که چنین موردی نبوده است.رضاقلی پوراندرجانی همچنین گفته است چون خانواده بشدت سوگوار و مضطرب بودند، بدون توجه خاصی به جسد فرزندشان، او را بخاک سپردند.درپی انتشار گزارش هایی مبنی بر شرایط مشکوک درگذشت رامین پوراندرجانی، پزشک 26 ساله بازداشتگاه کهریزک، دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرده است که "نتايج بررسی ها و آزمايشات اوليه كالبدشكافی درپزشكی قانونی، نشان می دهد كه فوت او بر اثر مسموميت نبوده است." این اطلاعیه افزوده این پرونده در دادسرای جنایی در دست رسیدگی است...

خبرگزاری فارس : همه ایرانیان بالای 18 سال بسیجی هستند!

آخر رژیمی که این همه بسیجی دارد که نزدیک به دو برابر آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد در 22 خرداد است . اولاً :چرا این بسیجیان به این پاسدار احمدی نژاد رأی ندادند؟ دوماً : با وجود این رقم بسیج دیگر نیاز به نیروی انتظامی و دژخیمان لباس شخصی برای سرکوب گری نمی باشد . سوماً : بسیجی که نمی بایست سایرجوانان اجباری بسیجی نامیده شده را که تعدادشان بیش از اینان می باشد را توی خیابان ها مورد ضرب و شتم قرار دهد؟چهارماً : مهمتر اینکه چرا تعداد این آمار بسیج ادعا شده در دانشگاه ها در رابر غیر یا ضد بسیجیان اینقدرکم و محدود می باشد؟لابد جواب در وحشت و نگرانی از تظاهرات در روز 16 آذر است که نیاز به اینگونه تبلیغت خبررسانی آماری برای قرت نمائی است تا که زهر چشم از عدم حضور دانشجویان معترض در روز 16 آذر گرفته شود.

عصرایران - آن طور که "فارس" خبر داده ، اخیراً یکی از مسوولان گفته است:«از بين 7 ميليون و 500 هزار بسيجي خواهر و برادر در تهران بزرگ، يك ميليون و 500هزار نفر از آنها سازماندهي شده اندبا توجه به این که طبق آمار رسمی ، جمعیت کل استان تهران 12 میلیون نفر است ، معنای سخن ایشان این است که بیش از 62 درصد مردم تهران بسیجی اند.همچنین با توجه به توزیع سنی جمعیت ، آن 38 درصد بقیه هم نوزادان و کودکانی هستند که امکان عضویت در بسیج را ندارند که البته همان مقام مسوول خبر داده که بسیج نونهالان نیز راه اندازی می شود.حال اگر همین رقم 62 درصد را به کل کشور تعمیم دهیم ، در کل کشور 43 میلیون بسیجی داریم که نزدیک کل جمعیت واجد شرایط رای دادن است که 46 میلیون نفر هستند و با این اوصاف می توان گفت که تقریبا همه ایرانیان بالای 18 سال بسیجی هستند.نکته دیگری که خبرگزاری فارس منتشر کرده این است که مقرر شده در بسيج دانش‌آموزي 20 ميليون نفر از كساني كه تحت اين عنوان قرار مي‌گيرند سازماندهي شوند.این در حالی است که طبق آمار آموزش و پرورش تعداد کل دانش آموزانی که هم اکنون در مدارس کشور در حال تحصیل اند ،13 میلیون و 500 هزار نفر است.

عکس : سيب هایی که بخاطر واردات روی دست باغداران مانده اند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9532

پس از سیاست سیب زمینی که به سیاست توزیع مجانی سیب زمینی انتخاباتی دولتی منتهی شد . اکنون پس از روی دست تولید کنندگان پیاز ماندن که بخاطر پیاز کیلوئی 150 تومان است که بدیل پائین بودن قیمت تولید کنندگان به سمت بر داشت پیاز نرفته اند . حال نوبت به سیاست مشابه در مورد سیب رسیده است تا که تولید کنندگانش قربانی منافع دلالان و انگل های ها و وارد کنندگان مافیائی وابسته به دولت سیب از خارج شوند که درتصویر لینک ضمیمه شده سرنوشت تولید کنندگان سیب داخلی نمایش داده شده است.

ايسنا : درحاليكه گفته مي‌شود ميزان سيب توليدي در داخل كشورمان پاسخگوي نياز مصرف‌كنندگان است ولي متاسفانه واردات اين محصول باعث شده در بسياري از مناطق سيب‌خيز ايران همچون سميرم، دماوند و.. محصول باغداران روي دستشان باقي بماند و در برخي موارد ناچار به معدوم‌سازي محصولي هستند كه سرمايه زندگي و توان خود را براي آن هزينه كرده‌اند.

صفار علیه احمدی‌نژاد و مشایی لب باز می‌كند : برخی از یاران احمدی‌نژاد نیز به وی رأی ندادند

به ظر می رسد که اتتقاد ورق پاره ی کیهان به پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون عدم اخراج رحیم مشائی از کابینه که خبر گزاری پاسداری – قضائی فارس هم این موضوع را دنبال و مطرح کرد . سپس دو سایت حامی دولت هم همین پا منبری را پیش گرفتند . آنگونه که خبرگزاری دولتی ایرنا دردفاع از دولت را مجبور به موضع گیری علیه ی این منتقدان کرد. اما اکنون با موضع گیری انتقادی که ورق پاره ی پاسداری کودتائی جوان به رئیس دولت نا مشروع کرده است . از سوی دیگر وزیر سابق فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید پاسدار محمد حسین صفار هرندی که علیه ی رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد لب گشوده است و نسبت به عملکرد رئیس دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشائی همراه ورق پاره ی پاسداری جوان شده است . مشروط بر اینکه وی مشاور فرهنگی رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری است که دست به کودتا زده است . اینگونه انتقادات زنجیره ای باندهای مافیائی کودتائی وابسته به پاسداران که می بایست همآهنگ با سازمان اطلاعات موازی پاسداران و آخوند طائب و مجتبی خامنه ای در بیت رهبری باشد نشان از پایان تاریخ مصرف رسیدن ن پاسدار گماشته احمدی نژاد می دهد .

آينده : در حالی كه اخیراً صفار هرندی در دانشگاه صنعتی اصفهان از اشكالات احمدی‌نژاد سخن گفته و از غفلت وی مقابل بسیاری از دل‌سوزی‌ها خبر داده، بررسی‌ها حاكی ازآن است كه حتی افرادی همانند وی كه با سفرهای دوره‌ای در دانشگاه‌ها به دفاع از دولت می‌پردازند، انتقادات زیادی به وی و به ویژه مسئول دفتر وی، اسفندیار رحیم‌مشایی دارند كه معمولا ترجیح می‌دهند آن‌ها را در خفا مطرح كنند.به گزارش خبرنگار «آینده»، وزیر ارشاد دولت نهم در اصفهان گفت: برخی از یاران احمدی‌نژاد نیز به وی رأی ندادند و این غفلت‌ها گریبان احمدی‌نژاد را خواهد گرفت.اما بر اساس خبر مندرج در یك بولتن محرمانه، «محمد حسین صفار هرندی جلسه‌ای با برخی روحانیون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها داشته است و در خصوص حضور روحانیت و برخورد با مخاطب پرسش و پاسخی داشت و سوالاتی راجع به دولت و احمدی‌نژاد در آن جلسه مطرح شده بود كه گفته بود مسائل رخ داده یكی ناشی از لج‌بازی خود رئیس جمهور است، دوم اعتقاد و اعتمادی كه احمدی‌نژاد به برخی از افراد از جمله مشایی دارد و سوم هم بی‌توجهی احمدی‌نژاد به برخی مشاوره‌هاو دلسوزی‌ها است كه به او داده می‌شود.وی در خصوص جلسه معروف هیئت دولت و بحث مشایی گفته است: همه نگران بودند و ما توسط‌هاشمی ثمره پیام دادیم كه اگر جلسه ادامه پیدا كند، ما نمی‌نشینیم. چون مشایی مشروعیت ندارد و بعد جلسه به هم خورد. من در وزارت ارشاد بودم، معاونم نامه‌ای آورد كه احمدی‌نژاد برایش حكم سرپرستی زده است، من می‌خواستم به جلسه هیات دولت بروم كه شیخ‌الاسلام تماس گرفت كه شما نیا. اگر بیایی مانعت می‌شود و خوب نیست، چند دقیقه بعد لاریجانی تماس گرفت كه برو و اینها خبر ندارند كه اگر شما نروید جلسه از نصاب می‌افتد.البته برای اژ‌ه‌ای هم همینطور بود، یعنی وقتی كه رفتم دیدم كه اژه‌ای را از پشت درب هیئت دولت برگردانده بودند.صفار ادامه داد: بارها در جلساتی كه هیئت دولت خدمت آقا بوده‌اند، ایشان تذكراتی در این مورد داده‌اند و حتی یك مطلبی مطرح است كه آقا به احمدی‌نژاد یك نقدی كرده‌اند كه چرا شما به مشایی اینقدر شیفتگی دارید كه احمدی‌نژاد گفته بود هیچ كس به اندازه مشایی به من كمك نكرده است و حتی آقا را استثنا نكرده است.وی در ادامه با بیان اینكه من وردهایی از مشایی برای رئیس‌جمهور را سراغ دارم گفت: مثلا مشایی به احمدی‌نژاد گفته كه این ورد را بخوان و فلان كار را انجام بدهگفتنی است شواهد موجود از یادداشت روزنامه كیهان، مقاله ارگان سپاه پاسداران و این‌گونه اظهارات صفار حاكی از آن است كه روند جدیدی در انتقاد از اسفندیار رحیم‌مشایی در میان طیف اصولگرا آغاز شده است.

كامبیز نوروزی به حبس و شلاق تعزیری محكوم شد

http://norooznews.info/news/15109.php

رژیم ضد بشری که خود می برد و می دوزد و در جنایت کردن خود کفا می باشد . آنگونه که هم پرونده و سناریو سازی و هم جنایت می کند . هم وکیل تسخیری تحمیل می کند تا اتهامات و جنایات وارده به متهمان و قربانیانش را توجیه کند . مشخص است که سرنوشت و عاقبت وکلائی که از گردونه ی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی خارج باشد بایدد این چنین درا ماتیک باشد؟

ايلنا : وكیل كامبیز نوروزی از محكومیت موكل خود به دو سال حبس تعزیری و 76 ضربه شلاق تعزیری از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب خبرداد.سیدمحمود علیزداه طباطبایی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اتهاماتی چون تبلیغ علیه نظام از طریق شركت در راه‌پیمایی روز 25 خردادماه، اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت ملی و اخلال در نظم عمومی به موكلم تفهیم شد.وی با بیان اینكه این حكم سه روز پیش به وی ابلاغ شده است،.گفتنی است كامبیز نوروزی دبیر كمیته حقوقی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و فعال رسانه‌ای در تاریخ هفتم تیرماه درمقابل مسجد قبا بازداشت و حدود دوهفته در بازداشت به سر برد.

به خاطر یک مشت ریال بیت المال!!! جناب آقای شریعتمداری

مچ گیری از پاسدار سربازجوجنایتکار سناریو وپرونده ساز حسین شریعتمداری که مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان است . همچنین نماینده ی ویژه ی لوطی جماران خامنه ای در این ورق پاره ی ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر و سناریو وپرونده ساز می باشد . البته وی یار غار سعید امامی بوده است که نقش مهمی در پیگیری مخالفین در برون مرز و سربه نیست کردن شان دارد . یعنی تخصص مزدوری و مزدور آدمکش استخدام وهمکار کردن دارد. اما اکنون در آینه نگری تخصص و عملکرد خود را از موضع فرا فکنی به افشاگران نقض حقوق بشر و جنایات ضد بشری رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی نسبت داده است که این روش از سوی یکی ازوابستگان روزنامه نگاران کرد زندانی و قربانی اینگونه مورد نقد و پاسخگوئی واقع شده است:

سايت سازمان حقوق بشر کردستان : به خاطر یک مشت ریال بیت المال!!! جناب آقای شریعتمداری 18/11/2009چاپ مطلبی تحت عنوان «به خاطر یک مشت دلار» مورخه 19/8/1388 در روزنامه کیهان و متهم کردن آقای محمدصدیق کبودوند به تجزیه طلبی، باواکنش دختر محمدصدیق کبودوند و ارائه توضیحاتی در این خصوص منجر گردیده است که در زیر می آید: به خاطر یک مشت ریال بیت المال!!! جناب آقای شریعتمداری با سلام و احترام مورخه چهارشنبه 19/8/88 در قسمت اخبار ویژه در روزنامه کیهان مطلبی تحت عنوان «به خاطر یک مشت دلار خونین» به چاپ رسانیده اید. این مطلب مرا برآن داشت تا در جهت روشن شدن افکار عمومی جوابیه ای برایتان بنگارم. شما در این مطلب، 4 نفر از ایرانیان این مرزوبوم را به مانند همیشه در جریان «تهمت و افترافکنی» آماج حمله خویش قرار داده بود.شما همیشه متهم ساخته اید، بدون آنکه اثبات کنید. این رویه شما بوده است از آغاز تا به امروز. آنانی که شما مورد حمله خود قرار داده اید، انسان هایی پاک و وارسته اند که به جرم عدم هم اندیشی با شماها محکوم گشته اند. آنان محکوم اند چون به مانند شما نمی اندیشند. شاید اگر آنها نیز چماقدارانی داشتند، جز صدای چوب ها و خودشان چیزی نمی شنیدند، اما آنان صداها و ناله های مظلومان این مرزوبوم را شنیدید، و به جرم نگاشتن این ناله ها بر صفحات کاغذ، قلم هایشان را شکاندند و نوشته هایشان را سوزاندند. شما که آدرس دو تن از این عزیزان را داده بودید چرا سخنی از مکان و شرایط نگهداری «محمدصدیق کبودوند» و جرمش به میان نیاورده بودید؟ چرا ننوشتید که در ایران «دفاع از حقوق بشریت» مترادف با «تجزیه طلبی» است. چرا نمی گویید آنان به جرم دفاع از حقوق انسانی، متهم به تجزیه طلبی هستند، هرچند که هرگز خود چنین چیزی نخواسته باشند. هیچ یک از آنان خواستار جایزه ای نبوده اند، جوایز تنها برای نشان دادن ارزش «وجدان های بیدار» آنان است. شاید اگر این جوایز را به امثال شما می دادند، دیگر نامش «به خاطر یک مشت دلار خونین» نبود اما یادمان باشد که جوایز را به تاریخ سازان می دهند نه ویران کنندگان. نمی دانم اگر به خاطر یک مشت ریال بیت المال نبود شما می توانستید هنوز حرمت قلم را به سخره بگیرید و در تنزل روزنامه نگاری و جایگاه آن این چنین بکوشید.؟ نمی دانم اگر پول های بیت المال نبود شما هنوز نامتان روزنامه نگار بود یا نه؟ آیا می توانستید همانند امروز واقعیت ها را وارونه نشان دهید؟ نمی دانم........... ما مردمان بی ادعای این خاک، هرگز در فکر جدایی از سرزمینمان نبودیم اما هر فریادمان، هر اعتراض مان و هر گونه حق خواهی مان با چوب تجزیه طلبی و ضد انقلابی بودن سرکوب گردید. در پرونده پدرم هرگز اتهام تجزیه طلبی مطرح نگردید و اتهامش تنها «اقدام علیه امنیت ملی از طریق ایجاد یک سازمان حقوق بشری» بود. اینکه شما پرونده دیگری از پدرم دارید مسئله ای جدا می باشد؟ اگر دادگاه و بازپرس های شما فارغ از قوه قضائیه پدرم را قبلا محکوم ساخته اند سخنی دگر است؟ من خواهشمندم اگر مدرکی از تجزیه طلبی پدرم در دست دارید آن را افشا کنید. هرچند می دانم در این مرز و بوم متهم و محکوم ساختن افراد بدون هیچگونه مدرکی، بزرگترین افتخار دولتمردان و یارانش می باشد. به امید آن روز که حقیقت و آزادی در سرزمینم حاکم باشد با احترام تونیا کبودوند خبر ويژه کيهان به خاطر يك مشت دلار خونين: ستاد آمريكايي ديدبان حقوق بشر در ادامه ولخرجي هاي ساليان اخير به چند تن از عناصر ضدانقلاب جايزه مي دهد. به گزارش راديو فردا «محمدصديق-ك»، «آسيه- الف»، «يوسف-ب» و «آرش-س» جايزه اعطايي از سوي ديدبان حقوق بشر را به خاطر تلاش شجاعانه در زمينه آزادي بيان به رغم فشارهاي حكومتي دريافت مي كنند. افراد ياد شده با گروهك هاي تجزيه طلب در كردستان و خوزستان همكاري دارند و دو نفر از آنها در خارج از كشور به سر مي برند و با سايت هاي ضدانقلاب همكاري مي كنند. آمريكايي ها طي دهه اخير به طور مكرر از اين ولخرجي ها انجام داده و چند نفر از گردانندگان نشريات زنجيره اي را به صله هاي خود نواخته اند. به جان خريدن ننگ دريافت جايزه از محافل آمريكايي در حالي است كه رژيم مستكبر آمريكا از ركوردداران جنايت و نسل كشي و نقض سيستماتيك حقوق بشر در دنيا به شمار مي رود و طبيعي ترين حقوق ملت هاي مختلف را با تدارك جنگ ها و كودتاهاي گوناگون سلب كرده است و اين همه جداي از شكنجه هاي وحشيانه و قرون وسطايي آزاديخواهان در زندان هاي ابوغريب و گوانتانامو است كه رسوايي آن عالمگير شده است

سردار همدانی برنامه های بسیج تهران را تشریح کرد . همایش 100 هزار نفری/ بسیج فضای مجازی/ بسیج اقلیت های مذهبی

http://www.fararu.com/vdchxinx.23nmmdftt2.html

ادعای بسیج 5 میلیون همایش و رزمایش بسیج به 100 هزار نفر در ورزشگاه آزغدی در 5 آذر تبدیل شده است تا فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله وظایف سرکوبگری بسیج در 16 آذر و روز های تاریخی مشابه این ارگان سرکوبگر در خدمت پاسداران کودتا گر را ترسیم کند . البته نوعی نمایش ضعف از موضع قدرت در رابطه از وحشت 16 آذر نیز می باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: انحرافاتی در وزارت نفت به وجود آمده است

http://www.fararu.com/vdccoiq1.2bqp08laa2.html

مگر می توان فراموش کرد که هدف هم طرح کودتای چراغ خاموش و خزنده ی 4 تیر 84 و کودتای تقلباتی علنی 22 خرداد سال 88 مرتبط با اشغال امپراتوری نفت و بروز اینگونه انحرافات بوده است؟

یک میلیارد دلار واریز نشده به خزانه کجاست؟

http://www.fararu.com/vdcjo8et.uqei8zsffu.html

پاسخ این سئوال در گزارش خبر قبلی به وجود آمدن انحرافات در امپراتوری یا وزارت نفت می باشد که ناشی از انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه از سو ی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که هرگونه و نظارت و کنترلی در چنگ اندازی به خزانه ی دولت و فروش نفت و گاز را از بین برده است .

افکار عمومی در انتظار معرفی و محاکمه عاملان کهریزک: سر انجام تراژدی "کهریزک"؟

http://www.fararu.com/vdccxiq1.2bqp18laa2.html

سر انجام همین جنایات و تجاوز ات شده است که بدلیل درز کردن خبر مر بوط به مجرمان دست اندر کار بازداشتگاه کهرریزک جان قربانیان بیشتر افشاگری همون رامین پور جادرانی گرفته می شود تا که بر دامنه و عمق جنایات افزوده گردد . البته به یمن دستگاه قضائی بشدت آلود به فساد و رشوه و تبعیض به جای پیگیری عاملان اصلی جنایت شرایط فضای توجیه گری و صورت مسئله پاک کردن و آدرس غلط دادن ساخته شده است که خیلی آسان جای قربانی و جلاد تعویض می شود.

درد دل یک هموطن با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11984

اینهم سرویس دهی مکتبی و مدل اصل گرائی پرسنل خدماتی عمومی در خدمت دولت مدعی عاشق خدمتگزاری به مردم ایران که از یک مسافر قطار گزارش شده است که این سرویس دهی وعده داده شده چگونه می باشد؟ یعنی درست برگردان کپی وعده ی بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان و عوارض ناشی از این قول دادن دروغین است که رشذد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری با قطع یارانه های دولتی و افزایش عمیق شکاف طبقاتی در جامعه جایگزین شده است.

سردبير محترم سايت خبري شفاف با سلام و احترام اينجانب به همراه خانواده ديشب مورخ 26 آبانماه با قطار شماره 343 غزال وانياريل از مشهد عازم تهران بوديم كه چند نكته برايم جالب بود و تصميم گرفتم با شما عزيزان در ميان گذارم نكته اول اين بود كه مسئولين قطار فوق الذكر براي چك كردن بليط به كوپه مراجعه كردند و در حالي كه مي بايست طبق مقررات از كودك 5 ساله فاقد بليط 50 درصد جريمه مي گرفتند كه عدد 13000 تومان مي شد با رفتاري خشن و عجيب مبلغ 15600 تومان دريافت كردند اين رفتار چنان مشمئز كننده بود كه در هيچ قطار ديگري نمونه آن را نديده بودم پس از گذشت زمان و دادن ملحفه پاره ! به عنوان ملحفه استريل!!! شب را در حالي كه سيستم گرمايش با درجه بسيار كم كار مي كرد در سرما به صبح رسانديم و در حالي كه ساعت 7 صبح بود همه منتظر صبحانه بودند وليكن هيچ فردي پاسخگو نبود و عزيزان شركت وانياريل از دادن 400 سرويس صبحانه به مسافران اين قطارشانه خالي كردند! در آخر نيز قطار با بيش از 1 ساعت تاخير به تهران رسيد. حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا ما و ساير مسافران براي سفر با قطارهاي اين شركت پول نداده بوديم كه اينگونه با آنها برخورد شد ؟ و آيا اين مدل خصوصي سازي نوبر نيست؟ واصولا آيا نهاد نظارتي وجود دارد كه بر راه آهن ما بخصوص اين شركتهاي پر طمطراق نظارتي كند؟ اميد است شما عزيزان با انعكاس اين مشكلات در راه كمك به مردم قدم برداريد. با تشكر فراوان - سپهري