نکات و سئوالاتی پیرامون چند خبر 22 آبان ماه سال 1388

"معاوضه‌ي كلوتيد ريس در حوزه‌ي وزارت امور خارجه است"

طبق اعتراف یک آخوند آدمکش حرفه ای که یکی از مجرمان اصلی جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 است. اکنون دیگر جای هیچگونه ابهام باقی نمانده است که زندانی کردن تبعه ی زن فرانسوی نوعی گروگان گیری عریان تروریستی در راستای آزاد کردن تروریست های زندانی رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی در فرانسه می باشد که وظیفه و مأموریت پیگیر تعویض کردن بر عهده ی وزارتخانه ی جاسوسی امور خارجه گذاشته است که وزیر آن یک آدمربا به نام منوچهرمتکی می باشد. البته رشد این سیاست نهادینه شده تروریستی باجگیرانه حاصل زد و بند وسیاست خائنانه و کثیف مماشات گری و تجارت خون و نفت و پایمال کردن نقض حقوق بشر از سوی غرب می باشد.

معاون اول قوه قضاييه گفت: معاوضه‌ي كلوتيد ريس با چند زنداني ايران در بند فرانسه در حوزه‌ي وزارت امور خارجه است. به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، حجت‌الاسلام سيدابراهيم رييسي در حاشيه‌ي همايش "انتظامي سازمان نظام پزشكي سراسر كشور" در جمع خبرنگاران درباره‌ي اظهارات كوشنه مبني بر اينكه تنها در صورتي ريس به دادگاه به مي‌آيد كه پس از رسيدگي مجدد بايد به سفارت بازگردد اظهار كرد: آيين دادرسي و مقررات ما در كشورمان در دادسرا ، دادگاه و تمام مراحل دادرسي بايد رعايت شود. كوشنه به عنوان يك مقام مسوول خارجي پيشنهادي ارائه كرده و بحثي در اين مورد نيست . اما رعايت مقررات خودمان براي‌مان ضرورت دارد. وي در ادامه تصريح كرد: دادسرا و دادگاه موظف هستند در چارچوب آيين‌دادرسي در اين خصوص عمل كنند لذا درخواست كوشنه تنها در حدود چارچوب آيين دادرسي كشور ما به عنوان نظام جمهوري اسلامي ايران قابل پيگيري است.

اصلاح خبر : دفن جسد احسان فتاحيان بدون اطلاع خانواده صورت گرفته است

آخر چگونه رژیم جنایتکار ضد بشری که بی توجه به انتقادات و اعراضات سازمان های مدافع حقوق بشری دست به جنایت می زند و جان انسان هایدگر اندیش و منتقد راهمچون آب خوردن می گیرد و آنگونه و حشت و کینه از مرد ناراضی بر دل دارد که حتی وحشت از تحویل دادن جسد قربانی به اعضای خانواده اش دارد. سئوال است که چگونه این رژیم ا مشروع و قرون وسطائی و ضدبشری می تواند مردمی باشد که لوطی جماران ادعای مضحک بر خورداری از پشتیبانی 85% مردمی کرده است؟

خبرگزاری ديده بان حقوق بشر كردستان: احسان فتاحيان بدون اطلاع خانواده دفن شده است.به دنبال انتشار خبر دفن احسان فتاحيان توسط خانواده وی در قبرستان شهر كرمانشاه از سوی خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر كردستان اين خبر با اطلاعات بيشتری كه از طريق خانواده فتاحيان به دست آمد بدين شكل تصحيح می‌گردد.عصر روز گذشته جسد احسان فتاحيان بدون اطلاع خانواده و به شكل مخفيانه از سنندج به كرمانشاه منتقل شده و در نقطه‌ا‌ی دورافتاده در قبرستان شهر كرمانشاه دفن گرديده است.صبح امروز در تماس با پدر احسان فتاحيان به وی گفته می‌شود برای يافتن قبر پسرش می‌تواند به باغ فردوس كرمانشاه مراجعه كند. مزار احسان فتاحيان بدون اين‌كه نام و مشخصات وی روی آن نوشته شده باشد در دوردست‌ترين قطعه قبرستان كرمانشاه به شماره 61، رديف 4، قبر 28 واقع شده است. به گزارش آژانس ايران خبر پدر احسان براي ملاقات با پسرش قبل از اعدام خواسته بود او را ببيندكه به وي گفته شده او را اعدام كرده اند.

پلیس اینترنت هم می‌آید

در بستر فاش وهمه گیر شدن ماهیت نا مشروع بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی و در راستای جا انداختن نهادینه شدن شرایط تحمیلی تفتیش عقاید و جاسوسی و ممیزگری و سانسور و فیلتر گزاری اینترنت اکنون برای کامل شدن وجه اثباتی کمدی آزادترین کشور جهان بودنش باید برای به اصطلاح کاهش جرائم اینترنتی پلیس کنترل چی اینترنتی را هم وارد صحنه نماید. به نظر می رسد که زمان زیادی به جرم بودن نفس کشیدن در این رژیم نا مشروع وضد بشری و کودتائی باقی نما نده است. البته اینگونه اقدامات آشکارا نشان از وحشت متزلزل بودن و شرایط فرو پاشی رژیم کودتاگران می باشد . عجیب است ه پلیسی که عرضه ندارد امنیت را در کشور حاکم کند که روز 19 آبان زن نگون بخت 32 ساله هنگام حرکت بسوی خانه اش در ساعت 7 شب در خاوران ربوده نشود و در قیامدشت مورد تجاوز6 نفر داخل خود رو واقع نشود. می بایست که تمام توان و انرژی و خود را صرف سرکوب معتر ضان ناراضی و دانشجویان و دگر اندیشان و کنترل و سانسور اطلاع رسانی اینترنتی با برچسب مبارزه با جرائم اینترنتی کند .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از فعالیت پلیس فضای اطلاعات به منظور مقابله با جرایم اینترنتی در آینده‌‌ای نزدیك خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از اراك، اسماعیل احمدی‌مقدم پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ناپیدا شدن جرایم و وقوع جرم از طریق بستر‌های مجازی پلیس فضای اطلاعات به منظور مقابله با جرایم اینترنتی به زودی فعالیت خود را آغاز می‌كند.وی با اشاره به فراهم شدن ساز و كارهای لازم برای راه‌اندازی پلیس فضای اطلاعات تصریح كرد: با توجه به وقوع جرایم در فضا‌های اینترنتی نیروی انتظامی باید قابلیت‌های خود را به منظور مقابله با این نوع جرایم افزایش دهد چراكه این فضاها نیز نیاز به امنیت دارند.فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام‌های تروریستی گروه‌های منافق بیان داشت: بدون شك اقبال مردم به نظام موجب تشدید فعالیت‌ گروهك‌‌های تروریستی در خاك كشور می‌شود.

دفاع بادامچیان از عملکرد محسن هاشمی

http://www.fararu.com/vdcg379w.ak9t34prra.html

معلوم نیست که در رژیم کودائی نا مشروع چه خبر است و چه می گذرد ؟ زیرا که اوضاع آنگونه آشفته و خرت و خر شده است که بادامچیان که عضو باند مؤتلفه ی مافیائی که عضو بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می باشد از یک سو در دفاع از دولت نا مشروع دهم و پاسدار گماشته احمدی نژاد بد ترین موضع گیری ها هلیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها می کند . اما از طرف دیگر در جنگ میان دولت شهردار پاسدار سردار قالیباف و محسن رفسنجانی آقازاده رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر و رئیس سازمان متروی تهران ادامه دارد ازمحسن رفسنجانی دفاع کرده است.البته این باند ما فیائی مؤتلفه همچون گربه ی مرتضی علی است که هر جا غذا باشد بو کشان حاضر می شود و زانو می زند.