گفت و شنود ورق پاره ی کیهان 2 آذرماه سال 1388

پنگوئن (گفت و شنود)

اونکه ما ازش آدرس پرسیدیم، آدم نبود

چون کنون ثابت شد که پنگوئن بود

گفت: موسوي بار ديگر به مناسبت 13 آبان بيانيه داده است!
گفتم: ولي قبلاً هم به همين مناسبت بيانيه داده و از شعارهاي گروهكي به نفع آمريكا و اسرائيل حمايت كرده بود.
گفت: البته اين دفعه خيلي زحمت كشيده و دخالت آمريكا در كودتاي 28مرداد را محكوم كرده است.
گفتم: اين كه هنري نيست! چند سال قبل مادلين آلبرايت وزيرخارجه وقت آمريكا هم دخالت آمريكا در كودتاي 28 مرداد را محكوم كرده بود.
گفت: موسوي در بيانيه خود نوشته كه حمايت آمريكا از شاه محكوم است.
گفتم: چرا حمايت آمريكا و اسرائيل و انگليس از خودش را محكوم نكرده است؟!
گفت: لايحه هدفمند كردن يارانه ها را هم محكوم كرده!
گفتم: يعني بايد باز هم يارانه ها به جاي محرومان و مستضعفان به افراد ثروتمند و بي نياز داده شود؟!
گفت: وقتي سران فتنه از دستورات جرج سوروس صهيونيست پيروي مي كنند، نتيجه اش غير از اين نمي تواند باشد.
گفتم: دو نفر كه به قطب رفته و گم شده بودند از يك سرخپوست بومي پرسيدند؛ شما اينجا آدم سفيدپوست داريد؟ سرخپوست گفت؛ نه، پرسيدند؛ آدم سياهپوست داريد؟ جواب داد، نه، پرسيدند آدمي كه هم سياهپوست باشه و هم سفيدپوست داريد؟ و هنگامي كه سرخپوست باز هم جواب داد،نه... يكي از آنها به ديگري گفت؛ ديدي گفتم اون كه ازش آدرس پرسيديم، آدم نبود، پنگوئن بود!!

گفت:موسوی بیانیه داده است برای بار دیگر

بمناسبت 13 آبان وی گفته شده خون جگر

در کنار انتقاد کردن از پاسدار احمدی نژا د

محکوم کرده آمریکابخاطر کودتای 28 مردا د

که چرا از شاه دیکتاتور، آمریکا کرده بود حمایت؟

نمی داندچندسال پیش آلبرایت کرده بود شکایت

پیرامون کودتای 28 مردادوی کرده بود ابراز ندامت

گفته بود برای زد و بند کردن با رژیم دارد رضایت

کنون موسوی خواسته بااینگونه موضع گیری کندمفهوم

تاحمایت آمریکا واسرائیل وانگلیس ازخود را نکند محکوم

گفتم : کنون که تاکتیکی سربازجو چپ و راست می دهد تحلیل

با اسرائیل و آمریکائی کردن رقیب این سربازجو می دهد تحلیل

تا بانعله وارونه از موضع فرار به جلو ،به پوشاند گلابزدگی و گند

چگونه آق محمودبایارانش پشت پرده با شیطان می کنند زد وبند

چرا با متهم کردن رقیب با شعارهای ضد آمریکائی خالی بندی؟

می خواهدگفتگوی هسته ای با آمریکا و اسرائیل کندماستمالی؟

گفت:چون موسوی انتقادکرده ازلایحه یارانه هدفمند

تا مخالفت کرده باشد با این لایحه ی ارزشمند

چون جای دفاع از مستضعفان و محرومان درد مند

موسوی حمایت کرده باست از مایه داران ثروتمند

آخه سران فتنه پیروی می کنندازدستورات سوروس

برای همین موسوی ، خودش را برایش کرده لوس

گفتم: دو نفررفته بودند قطب برای گردش

از گفتگوی با ک سرخپوست دادند گزارش

ازاین پرسیدند، یک سفید پوست ندیدی

جواب داد نه، گفتند تو یک سیاه ندیدی

گفت نه،پرسیده شدسیاه و سفیدندیدی

گفت نه، رفیقش به دوستش گفت دیدی؟

اونکه ما ازش آدرس پرسیدیم، آدم نبود

چون کنون ثابت شد که پنگوئن بود