نگاهی موشکافانه به چند گزیده خبرهای 24 آبان ماه سال 1388

جوان آنلاين، : هرتاکسی یک کانون تخریب!

ادامه ی طرح براندازی یا کودتای مخملین یا دامنه ی جنگ نرم افزار فرهنگی سیاسی از ماهواره و اینترنت و مطبوعات اکنون پاسداران کودتا گر کشف کرده اند که تاکسی ها و خود روهای مسافر کش هم اینگونه به جرگه ی جنگ نرم افزاری کشانیده و متهم شده اند که اوج در ماندگی ووحشت کودتاگران از آگاهی و اعتراضات مردم نا راضی می باشد . زیرا که دیگردر هیچ مکان عمومی یا جائی که مردم حضور داشته با شند کودتا گران بشدت نگرا ن و احساس عدم امنیت نمی کنند.

جوان آنلاين، نزدیک به سپاه : شنیده شده است که اخیرا برخی از رانندگان مسافر کش در برخی شهرهای کشور با نصب مانیتور در داخل خودردوهای خود اقدام به پخش فیلم های سیاسی ضد نظام می نمایند.به گزارش «جوان آنلاین» این اتفاق پس از آن افتاد که چندی پیش برخی رسانه های ضدانقلاب و به تبع آن مرکزیت برخی جریانات سیاسی در راستای تسری ناآرامی ها و اغتشاشات مجدد در جامعه استراتژی "هر تاکسی کانون مقاومت وآگاهی" را در دستور کار خویش قرار دا ند.این گزارش می افزاید در یکی از این موارد راننده یک دستگاه پراید مسافرکش اقدام به پخش فیلمی نموده که در آن نحوه به ثمر رسیدن انقلاب های مخملین آموزش داده می شد

جرم‌خیزترین نقاط ایران

http://www.fararu.com/vdcewo8x.jh8efi9bbj.html

هنوز زمان زیادی از فاجعه ی ناهنجار ربون یک زن متأهل نگون بخت در ساعت 7 شب در خاوران از سوی 4 نفر ربوده شد که سپس با ملحق شدن دو متجاوز دیگر به این 4 متجاوزگر 6 نفری درون خود رو در قیام دشت تهران نگذشته است که اکنون گزارش خبری جنایت آمیز دیگری بازتاب داده شده است که عمق فاجعه امیز بودن وضعیت ناامنی در جامعه همچنین از طرف دیگر فضای ساخته ی شده ماورای حیوان صفتی و ضد انسانی حام شده می باشد که حاکمان جنایتکار مدعی مذهبی در مدت بیش از 30 سال گذشته ساخته و پرداخته کرده اند که چگونه جنایت آمیز می باشد؟ ولی با کمال وقاحت مسئولانش هم ادعای کمدی آزادترین وهم با امن ترین کشور جهان هم دارند.

همسر احمدی‌نژاد در ایتالیا

http://www.fararu.com/vdcgxy9w.ak9ty4prra.html

جالب است که در چارچوب ادعای شایسته سالاری و دو لت مدعی اصول گرائی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران که درحقیقت دولت باندی و محفلی و خانوادگی می باشد . اکنون برای کامل تر شدن این دولت کمدی و اثبات اینکه رقابت با سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری شده باشدکه همسرش وزیر بهداشت دولت نامشروع دهم شده است اعظم‌السادات فراحی همسر پاسدارگماشته احمدی نژاد ، از کنج خانه عازم ایتالیا شده است تا که بعنوان نمایندگان زنان و دولت در اجلاس همسران سران كشورهای غیرمتعهد در رم شركت کرده باشد . البته ایسنا گزارش داده است که در این اجلاس با عنوان « امنیت غذایی و نقش زنان در دسترسی به منابع» است با ریاست با سوزان مبارك همسر حسنی مبارك، رییس‌جمهور مصر كه ریاست دوره‌ای غیرمتعهدها را برعهده دارد، برگزار می‌شود. البته برای حل گیری و منقص کردن خنده رو بر شدن از بازتاب تصویر خود داری شده است

عباهاي انگليسي در بازار ايران!

http://www.fararu.com/vdcbw9bf.rhbawpiuur.html

پس از تولید امام زمان های کشف شده ی انگلیسی در سال های گذشته آیا بازهم خواهید گفت که کودتا گران حاکم که مرشد شان آخوندی متحجر دزد مصباح یزدی در قم می باشد انگلیسی نمی باشند و مورد حمایت دولت فخیمه ی انگلیس نیستند؟

حمايت مارمولك هاي انگليسي از بازگشت طالبان (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880824/2.HTM#other212

اینگونه خبر بازتاب دادن و مار مولک بازی در آوردن . یا نعل وارونه زدن و آدرس غلط دادن نسبت به دولت فخیمه ی انگلیس است ، زیرا که این خبر ویژه درست بر گردان و معکوس گزارش خبر قبلی می باشدکه انحراف اذهان عمومی و زد و بند های پشت پرده و سر کار گذاشتن مردم روشن می باشد که چگونه می باشد؟

جنجال در مجلس در حمایت و مخالفت با محصولی،مدیریت محصولی در انتخابات زیر سوال است/ فریادهای پی در پی کوچک زاده

http://www.fararu.com/vdcjmhet.uqexozsffu.html

اینهم جنگ و جدال و هوار و فریاد زدن وکیل ا لدوله ها در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم علیه یک پاسدار غارتگر میلیاردی که در پست وزارت کشور طرح کودتای تقلباتی و رئیس جمهور کردن دو باره پاسدار گماشته احمدی نژاد را اجرا و عملی کرد که اکنون این غارتگر میلیاردی پاسدار از سوی یک پاسدار چکمه پوش وکیل الدوله حامی دولت نا مشروع دهم در این بازار مکاره تحمل نمی شود.

مخالف محصولی: چند صفحه كپی كتاب توهين به مجلس است

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=95756

بازخوانی یک سند تاریخی؛ نامه احمدی‌نژاد به خاتمی و چند نکته

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=95713

بازتاب دادن نامه برای عملکرد مقایسه ای متناقض برای رو م کردن یک سرمایه دار بی رقیب جهانی در پرروئی و دریدگی و دروغگوئی و عوامفریب کردنبی تر مز و دنده ای بنام گماشته پاسدار احمدی نژاد کهعنتر لوطی جماران است

ما برانداز نيستيم! يعني بوديم ولي نتوانستيم! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880824/2.htm#other206

موضع گیری توهین امیز و پرخاشگرانه ازسوی ورق پاره ی کیهان سرباز حسین شریعتمداری علیه ی سید خندان بی ارزش و اعتبار و از صحنه حذف شده که تاریخ مصرفش به پایان رسیده است.

مبارزه كروبي و موسوي با جمهوري اسلامي را بايد مغتنم شمرد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880824/2.htm#other207

این گزارش خبر ویژه که شامل حال کروبی و موسوی می شود که مکمل گزارش قبلی خاتمی می شود که رهبران رقیب دوم خردادی ها را در بر می گیرد نوع گفتمان کودتائی پاسداران است که شامل حال خودی های بی خودی وجاسوس شده ی همسو با بیگانه یا آمریکا شده است که اثبات گر پیش در آمد روش بر خورد دژخیمان تفتیش کننده ی عقاید و ممیز گران و سانسور چیان در سیاه چال ها نسبت به دگر ادیشان و منقذدان و مخالفان می باشد؟

من و شما آمريكايي نشده ايم، آمريكا مثل ما شده است! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880824/2.htm#other208

البته چون گفته می شود کار از محکم کاری عیب نمی کند . یا اینکه روایت شده که کار را که کرد . آنکه تمام کرد . بنابراین برای اینکه سر باز جو حسین شریعتمداری سنگ تمام گذاشته باشد و سهم عدالت ناشی از حضور این دو نا مزد رقابت ریاست جمهوری دوره ی دهم را داده باشد تا که بدهکار و وامدارشان نباشد . لذا مرتبط با دو گزارش قبلی این گزارش هم ضمیمه کرده است تا که گفتمان کودتا گران حاکم بیشتر عیان و فاش شود که چگونه می باشد؟

دو نامزد آشوب طلب و آبرو باخته انتخابات براي چندمين بار با هم ديدار كردند و به يكديگر دلداري دادند. ميرحسين موسوي در اين ديدار كه در خانه مهدي كروبي صورت گرفت، به كروبي گفت: من از حمله اي كه روز 13آبان به شما شد بسيار متاثر شدم اما رفتار شما نشان دهنده اوج روحيه شجاعت و ايستادگي شماست.طرفين پس از 10روز انفعال و سكوت نسبت به حاشيه سازي بي رمق در راهپيمايي روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، اكنون ادعا مي كنند شعارهاي ضدانقلابي سر داده شده در اين تجمع حاشيه اي، مربوط به نفوذي هاي جمهوري اسلامي بوده است!

نفاق سبز محمود قاسمي

http://www.kayhannews.ir/880824/14.HTM#other1401

باز هم فرافکنی و وارونه و هذیان گوئی و مورد دیگر مکمل و مر تبط با چند گزارش های قبلی می باشد