چند گزیده خبر 20 آبان ماه سال 1388

ادامه ماجرای ندا آقاسلطان ، تجمع خواهران بسیجی برای استرداد آرش حجازی!


روش گروگان گیری اتباع خارجی که برای اهداف خاص باجگیری در داخل کشور دنبال می شود اکنون به شیوه ی بر گردان صدور این روش به برون رز که در راستای همان اهداف باج گیرانه ی تروریستیو صدور تروریسم و ارتجاع به رون می باشد در جلوی سفارت انگلیس تدارک دیده شده است.

جوان فردا : خواهران بسيجي مقابل سفارت انگليس تجمع اعتراض آميز برپا مي کنند.جمعي از خواهران بسيجي به منظور استرداد آرش حجازي از کشور انگليس در مقابل سفارت اين کشور در تهران تجمع اعتراض آميز برپا مي کنند.تجمع کنندگان که صدها نفر خواهند بود خواستار استرداد حجازي به عنوان قاتل ندا آقا سلطان هستند.بنابر اعلام روابط عمومي بسيج اين تجمع روز چهارشنبه ساعت 14 تا 15 برپا مي‌شود

واکنش دادستانی به اظهارات رییس پلیس آگاهی درباره اجرای "حدود" اسلامی

وحشت از واکنش های اعتراضی نسبت به تقاضای صدور احکام قطع دست برای آنانکه به خاطر نیازمرتکب سرقت می شوند که از سوی پاسدار سر دار اصغر جعفری رئیس پلیس آگاهی شدهبود دادستان جانشین سعید مرتضوی قاتل و شکنجه گر و باز جو شده برای ماستمالی کردن مجبور به واکنش شد . البته با این واکنش از وی دیگر تضاد میان این نهاد هم فاش شده است.

بی بی سی : در پی اظهارات اصغر جعفری رییس پلیس آگاهی ایران مبنی بر آمادگی پلیس برای اجرای "حدود" اسلامی، عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفت اگر دستگاه قضایی بخواهد ضعف های پلیس را مطرح کند می تواند، اما قرار نیست این حرف ها به مطبوعات کشیده شود.عباس جعفری دولت آبادی که امروز سه شنبه، 19 آبان در در دانشکده علوم قضایی سخن می گفت، همچنین گفت "در مطبوعات مشاهده می کنیم که پلیس مسایلی را در حوزه قضایی مطرح می کند که موجب تضعیف هر دو نیرو می شود."آقای دولت آبادی گفت: "امروز دستگاه قضایی با تدبیر سکوت کرده ".دادستان تهران همچنین از پلیس خواست که شان دستگاه قضایی را حفظ کند.اعلام آمادگی پلیس آگاهی پلیس برای اجرای "حدود الهی"اصغر جعفری، رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی ایران پیشتر از اینکه مجازات "قطع ید" در ایران اجرا نمی شود انتقاد کرده و گفته بود پلیس آماده است این "حدود الهی" را اجرا کند.این سخنان آقای جعفری واکنش های فراوانی را به همراه داشت از جمله اینکه، اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران در پی انتشار این سخنان در رسانه ها گفت اجرای احکام از سوی دادسراها یا سازمان زندان ها صورت می گیرد و ربطی به پلیس ندارد.رییس پلیس آگاهی گفته بود در صورت اجرای حدود الهی بیش از 90 درصد از جرائمی که در حوزه سرقت اتفاق می افتد دیگر رخ نخواهد داد و بهتر آن است که با اجرای این حدود به وظایف شرعی و عقلی خود عمل کنیم نه اینکه به فکر رضایتمندی غربی ها باشیم.اجرای این حدود که در برخی کشورهای اسلامی رواج دارد همواره مورد انتقاد شدید جوامع غربی بوده است.

یک معالعه سودآور دیگر برای سپاه: قرارگاه خاتم الانبیاء برنده مناقصه 2.5 میلیارد دلاری چابهار شد

پس ازاشغال شرکت مخابرات ارگان فاشیستی تروریستی کودتائی سپاه پاسداران قرار داد یک رقم 5/2 میلیارد دلاری دیگر در چاه بهار را با وزیر راه دولت نامشروع کودتائی امضا ء کرد.

زیر راه و ترابری دولت کودتا از برنده شدن قرارگاه خاتم الانبیاء در مناقصه 2.5 میلیارد دلاری پروژه ساخت خط ریلی پس کرانه در منطقه آزاد چابهار خبر داد.به گزارش نوروز، این خبر در شرایطی اعلام می شود که پیش از این خبر خرید بلوک 50 درصدی شرکت مخابرات توسط سپاه – خریدی که بلافاصله به عنوان بزرگترین خرید تاریخ بورس کشور مطرح شد- انتقادات گسترده ای را درواکنش به حضور گسترده این نهاد نظامی در عرصه فعالیت های اقتصادی در پی داشت به گونه ای که برخی خبرها حتی از احتمال ابطال این معامله به دلیل اخراج غیر قانونی رقیب این نهاد نظامی در معامله فوق، حکایت داشت، هرچند که رییس سازمان خصوصی سازی در گفتگویی کوتاه با رادیو، اعلام کرد که این معامله از نظر سازمان خصوصی سازی "انجام شده" است.گسترش حضور سپاه در حوزه فعالیت های سودآور اقتصادی بویژه در سالهای اخیر، نه تنها با نظر صریح بنیانگذار جمهوری اسلامی منافات دارد، که حتی میان فعالان سیاسی و اقتصادی نزدیک به ساختار قدرت نیز کمتر کسی را می توان یافت که علنا از این موضوع دفاع کند.گفتنی است میرحسین موسوی نیز در مصاحبه اخیر خود در این خصوص تاکید کرده است: سه چهار سال اخیر توسعه موسسات پولی عجیب و غریب هم در میان نیروهای نظامی و انتظامی مشکل ایجاد کرده و هم در میان مردم. فکر نکنیم سپاهی عزیزی که در مرزهای کشور شهید می شود، نفعی از این برده است، خیر! این فعالیت اقتصادی برای خود شبکه ای ایجاد کرده که یک شبکه اقتصادی صرف نیست، مقاصد سیاسی هم دارد و این به نفع کشور نیست

فشار فارس به احمدی نژاد برای عزل رحیم مشایی

http://www.fararu.com/vdcb8zbf.rhbazpiuur.html

همگامی مشترک دو رسانه ی اطلاعاتی – پاسداری که وابسته و پشتیبان پا سداران کودتاگر می باشند علیه ی رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد که یکی در یادداشت روز ورق پاره ی کیهان قلم زنی و دیگر ی با به حساب خبررسائی می کند واز طریق چماقداران بسیج دانشجوئی فضا سازی کرده است بطور گاز انبری فشار بر رحیم مشائی برای برکناریاش آورده اند. همچونگذشته بعید است پسدار گماشته احمدی نژاد زیر بار برود و تسلیم شود.

پاسخ احمدی نژاد به سوال بی بی سی فارسی

http://www.fararu.com/vdcdk50s.yt0ok6a22y.html

با اینکه فاش شده است که در سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به ترکیه برای شرکت در کنفرانس سئوالی در مورد مسائل داخلی ایران خبر ناران پرسش نکنند . اما با مطرح شدن سئوالی پیرامون انتقال مبلغ 5/18 میلیارد دلار و طلا به ترکیه پاسدار گماشته احمدی نژاد برای ماستمالی کردن این واقعیت متوصل به شیوه ی تمسخر آمیز سئوال در برابر سئوال گذاشتن شد .

این دولینک خبری زیرهم مربوط به عددم حضور رفسجانی بساز و بفروش رفسنجانی در نمازجمعه ی تهران می باشدکه یکی حامی وی و نگران عدم حضورش در نماز جمعه ی تهران است و دیگری منتقد هر دو نفر می باشد چون مدافع پاسداران کودتاگرو بر کناری رفسنجانی از بر کنار گذاشته شدنش از امام جمعه موقت بودن تهران است.

اظهارات مجید انصاری در مورد غیبت هاشمی در نماز جمعه

http://www.fararu.com/vdcau0ne.49nym15kk4.html

بالاخره يك عضو مجمع روحانيون سكوت را شكست (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880820/2.htm#other208

دوگزیده خبر ورق پاره ی رسالت 20 آبان ماه سال 1388

عسکراولادي در گفتگو با ايسنا: برخي با منافقين ، سلطنت طلبها و مارکسيستها همپيمان شده اند

http://www.resalat-news.com/Fa/?code=9196

این اعتراف عسگراولادی در ورق پاره ی رسالت مترادف اعتراف دیگر عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه یعنی بادامچیان است که خبر گزاری پاسداری فارس به نقل از وی نقل قول کرد که به جز منافقین و مار کسیست ها و سلطنت طلبان کسی دیگر از جنبش سبز موسوی حمایت نمی کند که نشان از هم وحشت است. هم خود به نادانی زدن و کتمان کردن واقعیتی است که پیوسته انکار می شده است . یعنی اینکه تظاهرات ضد دولتی روز قدس و 13 آبان با حاکم بودن شرایط حکومت نظامی و خفقان و ضرب و شتم و اخطار و هشدار های ارگان های سرکوبگر که تأکید می شد بدون مجوز در روز 13 آبان حضور نداشته باشید. با این وجود فیلم ها و صحنه های مخا بره شده از تظارات مردم ایران نشان داد که حضور مردم معترض و نراضی چگونه بود.همچنین شیوه ی بر خوردسر کوبگران با مردم معترض بی سلاح چگونه بود؟بنابراین اینگونه هذیان و وارنوه گوئی کردن ها گواه بر ماهیت نامشروع و ضد مردمی و متزلزل و ترسیده ی رژیم فاشیستی مذهبی و کودتائی دارد زیرا که بطور عریان اعتراف شده است که معترضین ناراضی وابسته به هیچیک ار با ندهای غالب و مغلوب نمی باشند.

حجت الاسلام پناهيان : جريان فتنه از رنگ سبز سوءاستفاده کرده است

http://www.resalat-news.com/Fa/

آخوند مرید آخوند انگلیسی دزدمصباح یزدی که همفکر با ارگان مافیائی انگلیسی و غارتگر مؤتلفه است بطور موازی با دیگر اعضای اصلی این باند مافیائی بد نام مؤتلفه همچون عسکر اولادی و بادامچیان علیه ی رهبران رقیب مغلوب موضع گیری مخالف کرده وهم متهم شان به نفاق نموده است هم اینکه گفته که اینان از رنگ سبز سوء استفاده کرده اند . عجیب است که در بررسی رنگ ها گاف داده است زیرا که با نقل قول کردن مکروه بودن رنگ مشکی از سوی پیامبر فراموش کرده است که این رنگ با چادر نماد بر تر حجا ب تحمیلی در رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی دین فروش معرفی شده است؟

به عنوان مثال مي توان به رنگ سفيد اشاره کرد که استفاده از آن مستحب و پوشيدن و استفاده از رنگ مشکي مکروه است. اين کارشناس مسائل ديني با بيان اينکه در فرهنگ ديني رنگ سبز به عنوان رنگ مذهبي و مقدس مرسوم شده که بايد به اين رسم احترام گذاشت، افزود:جريان فتنه از اين رنگ سوءاستفاده کرد. وي با اشاره به سوء استفاده هاي انجام شده از رنگ سبز خاطر نشان کرد: هر گونه سوء استفاده از اين رنگ مقدس مرسوم شده مي تواند به نوعي تظاهر و نفاق باشد و البته اين در نزد خداوند يک جرم عادي نخواهد بود