فاطمه رجبی در مورد علی مطهری و آقازاده های رفسنجانی و... چه گفته است؟

ماری که گاهگاهی فاطمه رجبی که همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم است که بدستور مار بازان پشت پرده وارد میدان می کند تا که موجب ترس وحشت رقیب مغلوب دوم خردادی ها و حامیانش شود . اینگونه اقدامات در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت جناح ها و باندهای مافیائی غالب و مغلوب بشدت ادامه دارد و فجایع اجتماعی و سرکوبگری های معترضان ناراضی به خصوص فعالین سیاسی به اوج خود رسیده است .در صورتیکه ا دامنه ی پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه با پائین کشیدن تصویر لوطی جماران علی خامنه ای و لگد کوب کردنش نیز گسترده شده است . بنابراین مار رهاکردن یا افشاگری های فاطمه رجبی پیام و مفهوم خاص در بر دارد . زیرا به جز کیش دادنش بسوی رقیب مغلوب بیانگر این واقعیت نیز می باشد که ادعای کمدی برخورداری رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی از پشتیبانی 85% جمعیت کشور چقدر پوشالی و غیر واقعی می باشد . چونکه اکنون بطور عریان نشان داده می شود که رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی بمرحله ای از انقباض و تحمل ناپذیری رسیده است که کودتاگران قدرت قبضه کرده و نظام یک دست نموده نه اینکه آقا زاده های رفسنجانی مکار و بساز و بفروش و غارتگر را بر زیر تیغ پیگرد به حساب قانونی با اتهامات گوناگون با تهدید گرفته اند، بلکه فرزندان بهشتی و مطهری را نیز تحمل نمی کنند و بر نمی تابند.

اما طبق هماگونه پرسشی که فاطمه رجبی نموده که علی مطهری کیست و متأسف از اشتباه پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است که چرا وی را وارد بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم نمود تا که مار در آستین خود پرورش دهد . با نمونه مدل پرسشگری خودش باید سئوال کرد که خود فاطمه ی رجبی کیست؟ چگونه است که وی ازاینهمه قدرت قلمی بقول خودش روشنگری کردن مکتبی اصول گرایانه بر خوردار می باشد که رقیب حتی توان پاسخگوئی متقابل به ویرا فاقد می باشد؟

جالب تر اینکه براساس بستن سنگ و سگ را رها کردن آزادانه هر زمان که اراده کند وارد گود می شود و هرچه بخواهد یا به وی تجویز و دیکته شده باشد علیه ی مهره های سرشناس رقیب دوم خردادی ها و حامیانش وحتی برخی از خودی ها منتقد پاسدار گماشته احمدی نژادمطرح می کند . عجیب تر اینکه مگر پدیده آقازاده پروری در رژیم فاشیستی مذهبی نا مشروع و ضد مردمی کودتائی فقط مختص آقازاده های متعلق به رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشد و شامل آقازاده های لوطی جماران و هم منقلی اش غلامعلی حداد و پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشائی و سایر آخوندهای حکومتی و مقامات دولتی وابسته به مدعیان اصول گرایان اشاره نمی شود؟

البته اکنون گیر دادن به علی مطهری نماینده ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و کودتائی مجلس هشتم بدلیل انتقاداتی است که وی به عملکرد دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد می کند که چون از خط قرمز ترسیم شده عبور می کند مرتکب خطا شده است که می باست تهدید و مجازات شوند. به ویژه اینکه گیر به چگونگی ثروتمند شدن پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی هنگام رأی اعتماد به وزیر رفاه شدنش دادکه موجب کیش دادن پاسدار چکمه پوش کوچک زاده بسوی خودش شد. مهمتر اینکه علی مطهری برادر همسر پاسدار علی لاریجانی انگلیسی است که رئیس تشریفاتی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم است که حاضر نیست دربست تسلیم دولت و لوایح ارسالی اش همچون هدفمند کردن یارانه های دولتی به جای قطع یارانه های دولتی شود.خیلی مهمتر اینکه علی مطهری در گفتگو با خبر چنین افشاگری کرده بود"احمدی نژاد را زمینه ساز فتنه، و خواسته بود در کنار موسوی دوتائی محاکمه شوند"

بهر حال با وجود اینکه افشاگری های فاطمه رجبی با اینکه بخشی از حقایق افشا و بیان می شود که سانسور شده وبایک جانبه نگری برای استتار و پوشش جنایات و غارتگری های رقیب حاکم است. یعنی اینکه جنایات و غارتگری ها و تبعیضات جبهه ی خودی موسوم به اصول گرایان حاکم نه اینکه نادیده گرفته می شود ، بلکه بطور متعصافه و کور کورانه جانانه حمایت و دفاع هم می شود .

برای همین نه اینکه اینگونه افشاگری های وی لوث می شود ، بلکه فاطمه رجبی زیر سئوال می رود که نقش مأمور فشار گاز انبری دستگاه بد نام وزارت اطلاعات و امنیتی علیه ی رقیب مغلوب را اجرا و دنبال می کند . به خصوص اینکه همسرغلامحسین الهام است که سخنگوی دولت نهم بود و اکنون جزو شورای دست نشاند ی نگهبان می باشد . بدتر اینکه از مریدان آخوند تحجر انگلیسی و دزد محمد تقی مصباح یزدی می باشد که دشمن رفسنجانی مکار و مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد است که رابطه ی بسیار نزدیکی با پاسداران کودتاگر دارد . زیرا که مدافع گر جدی و تلاش گر نفی جمهوریت و تثبیت حکومت یا خلافت اسلامی است که دین بطور آشکارا عامل و ابزار قدرت سیاسی و نظامی و اقتصادی ووراثتی کردنش است.

هوشنگ – بهداد

30 آبان ماه سال 1388

برای باز دید سایر مقالات و مطالب، لطفلاً به این آدرس رجوع شود:

http://naghdematboat.blogspot.com/

فاطمه رجبی ابن بار رو در روی علی مطهری

http://www.fararu.com/vdciypap.t1awz2bcct.html

فاطمه رجبی، همسر دکتر غلامحسین الهام، در جدیدترین موضع گیری اش، دکتر علی مطهری را مورد حمله قرار داده است. یادداشت وی که باعنوان «فتنه آقازادگی» در انصارنیوز منتشر شده، درپی می آید: « علی مطهری کیست؟ مهدی، یاسر و محسن هاشمی، کیستند؟ فائزه و فاطمه هاشمی چه؟ و نیز برخی نواده هایی که با شهرت پدربزرگ خود، زندگی می کنند، «کار» که نمی کنند، اما دارای ثروت و مکنت اند، و از هر پرسش و پاسخی به دور! دفتر و دستک دارند، و شده اند «شخصیت سیاسی». علی مطهری تا پیش از بسته شدن لیست انتخابات مجلس هشتم، که بود؟ و کجا بود؟ ای کاش اشتباه احمدی نژاد یا نمایندگانش باعث نمی شد که این آقازاده مرفه بی درد که وجه اشتراکش با «موسوی» بیست سال یا بیشتر سکوت است و عافیت طلبی، مطرح شود و با نام پدر، آری فقط با نام پدر، به مجلس راه یابد. از آن پس به عنوان مأمور هاشمی رفسنجانی، هم با آبروی پدر بازی کند، و هم «هر روز به رنگی درآمدن» را شاید به لحاظ «فلسفی» تفسیر و تبیین نماید. زهی تاسف که نظام اسلامی، تا پیش از روی کار آمدن احمدی نژاد، تقریبا قبیله ای مدیریت شد و جرم بزرگ احمدی نژاد، شکستن همین بنیاد بود و هست. علی مطهری خیلی خوشحال است که با سخنان، اتهامات و افتراهایش علیه یک ملت، با اسلام و نظام اسلامی، بازی می کند یا مبارزه! او عشق به موسوی دارد و خاتمی و کروبی. حتما می گوید من زمان خاتمی، یکی دو مقاله در کیهان راجع به مسایل فرهنگی نوشتم! می گویم، ممنون! اما شیفتگی امروزت که بالاخره «سرِت را بر دامان هاشمی به نمایش درآورد»، دارای یک علت است: آقازادگی! علاوه بر همه نمایش های ضد دولت و ضد ملت «علی مطهری»، که از سینه چاکی او، در دفاع از کودتاگران جنایتکار، نشأت گرفته، و عکس های وی را در روزنامه های کودتا منتشر می کند، آخرین افاضه تمسخر آمیز او قابل تامل است، افاضه ای که نه بویی از اسلامیت دارد، نه ولایت مداری. از آن سو با «عقل متوسط» متضاد است، چه رسد به عقل کامل یا عقل فلسفی اگر واقعیتی داشته باشد! علی مطهری در مصاحبه با روزنامه خبر، «احمدی نژاد را زمینه ساز فتنه، خوانده است». بعید است این فرد از تاریخ اسلام اطلاع داشته باشد، تا وی را به «فتنه های ولایت ستیز» ارجاع دهم، همچنین بعید است که او، در سی سال پس از انقلاب از فتنه های ضدانقلاب هم با خبر باشد، تا فتنه را بشناسد، و بعید است او، نکته ای در این زمینه بداند، زیرا بزرگ ترین فتنه، «فتنه آقازادگی» است، که یکی از موارد آن، همین علی مطهری است. از این روی او، «اشاره احمدی نژاد به گوشه ای از مفاسد مالی فرزندان هاشمی» را یک «داغ بر دل» می داند، که برای مرهم نهادن بر آن، به هر دری می زند. به او می گویم، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هر چند که فتنه هاشمی با اجرای مثلث موسوی- کروبی-خاتمی، با یک کودتای جنایتکارانه، در صدد احیای آقازدگی بر آمد