چند گزیده ی خبری رسانه ای 29 آبان ماه سال 1388

سرهنگ رومیانی: یک سوم جمعیت مرکز لرستان عضو بسیج هستند!

گیرم که همه ملک ملسمان از آن تو بی ، گفت خب مشه شی؟

گذشته از اینکه لغز خوانی ها و آمار های درشت و دروغ بسیج دادن که قرار است در روز رزمایش 5 آذر این ارگان زائده ی سپاه پاسداران فاشیستی – تروریستی و کودتائی دست مانور قدرت نمائی از موضع ضعف بزند که ناشی از وحشت و ابراز نگرانی شدید کودتا گران تظاهرات اعتراضی 16 آذر است. اما مرتبط با نظر آماری که پاسدار سرهنگ لر رو میانی داده است که مشخص است در ریاضیات خیلی ضعیف می باشد . باید گفت که گفته می شود که روزی به یک لر گفته بودند :گیرم که همه ملک سلیمان از آن تو بی ، گفت خب مِشَه شِی؟ حال این پاسدار می بایست با همان شیوه ی آمار گیری نظر داده باشد که در پس از نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات پیرامون مجلس ششم در دوران مدعیان اصلاح طلبان در این استان بود که چنین نظر کیلوئی جمعیتی و آماری داده شد . زیرا که برای نماینده ی پل دختر وابسته به لوطی جماران رقمی ساخته شد که بعداً مطبوعات نوشتند که این رقم اعلام شده نه از کل جمعیت شهر ، بلکه از برگ درختان و گنجشکان این شهرنیز بیشتر می باشد . اکنون نیز چنین ادعای مضحکی مبنی بر یک سوم بسیجی بود ن جمعیت شهر خرم آباد مر کز استان لرستان داده شده است که اعلام شده 522 هزار نفر جمعیت دارد که یک سوم اینرقم نه 160 هزارکه بیش از 170 هزار نفر می شود. بهر حال در شرایطی که سراسر دانشگاه های کشور فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه است و هر فرصتی هم که مردم ناراضی و خشمگین بدست می آورند بلافاصله تبدیلش به تظاهرات ضد حکومتی می کنند. آنگونه که تصویر لوطی جماران را معترضین در روز 13 آبان نیز در تهران پائین کشیدند ولگد کوبش کردند. اکنون تکیه دادن بر آمار دروغین بسیج چماقدار و سر کوبگر مگر جز افشای جدائی حاکمان کودتائی نامشروع از مردم وترس از قیام شان می باشد؟

خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه پاسدارن شهرستان خرم آباد از عضویت حدود یک سوم جمعیت مرکز لرستان در بسیج خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، سرهنگ پاسدار علی رومیانی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان خرم آباد دارای جمعیتی بالغ بر 532 هزار نفر است که از این جمعیت بیش از 160 هزار نفر عضو بسیج هستند. وی با اشاره به ساماندهی اعضای بسیج در قالب گردانهای عاشورا، الزهرا، بسیج دانش آموزی، دانشجویی، ادارات و ...بیان داشت: ولایتمداری مدال افتخاری است که بسیج بر گردن آویخته که این بزرگترین افتخار برای بسیج است.

احمدی‌نژاد و دولتی شدن مترو؛ از دکترای ترافیک تا دوربرگردان قانون

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=95865

گفته می شود که به گنجشک گفتند که منار فلان جایت برود . جواب داد یک چیز بگوی تا بگنجد . حال داستان این همه چیز دان پاسدار دریده و بیش از حد پررو وخالی بند و مشنگ و خواب نما و نورانی شده احمدی نژاد است که نه برروی دست اندیشه ی قرن ابولی خان بنی صدر زده استکه ایشان هم زمانی مدعی بود که همه چیز را از قبل پیش بینی می کرده است که معروف به اندیشه ی قرن شد ، بلکه وی نابغه ی بی مثال و نظیری است که همچون پیشتازی بی مانند نو منحصربه فردجهانی مرگ و میر جهانی جاده هاهیچ رقیبی برای این خالی بند که براین زمان کهدر آینده ی نزدیک هم یافت نخواهد شد . چونکه تصمیم دارد با ضرب استخاره کردن و تکرار ورد رحیم مشائی و نورانی شدن، فرهنگ و اقتصاد بسیجی را چاشنی عدالت ودانش بومی هسته ای اش کند و آن را به سراسر جهان صادرش نماید که نه مشکل تورم و گرانی و فقر و بی عدالتی جهان را حل کند ، بلکه می خواهد با سرعت هرچه تمام سکانداری قطار هسته ی بی ترمز و دنده عقب کنده اش را به مرکز باشگاه 8 کشور اتمی جهانی برساند تا که ضمن سهم خواهی اتمی مدیریت این باشگاه اتمی جهانی را در کنترل خودبگیرد تا که ساختار مدیریت جهانی را تصحیح و اصلاحش کند . بنابراین پر واضح و معلوم است که برای هموارکردن عملی این اهداف نیاز به هموار کردن جاده ظهور آق امام زمان دارد. پسدر این مورد تازگی ا یعنی پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد و دوباره رئیس جمهور شدن کشف کرده است که سازمان متروی تهران محسن رفسنجانی آقازاده ی رفسنجانی مکار و غارتگر میخ و مو ی دماغ طرح هموار سازی جاده ی ظهر و ورود آقا امام زمان است که می بایست از سر راه این مزاحم کنار زده شود . از طرف دیگر پاسدار سردار شهر دار تهران محمد با قر قا لیبافاین رقیب نیز با شرکت واحد اتوبوس رانی تهران سنگ اندازی می کندکه اینهم می بایست با نظر کارشناسانه که مترادف صدور فتوا و یا نامه های حکومتی ماورای قانون اساسی می باشد تر تیب این مزاحم فضول و و میخ بزرگ کج سنگ انداز کارشکن هم داده شود. بهر حال گزارش این جدال کارشناسانه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد با رقبا در مترو وشهرداری تهران که در سایت فرداشفاف متعلق به شهردار تهران بازتاب داده شده است در لینک ضمیمه می باشد که در باغش چنین است:

کارشکنی‌های دولت تنها به مترو ختم‌ نمی‌شود. اکثریت اتوبوسهای BRT که در سطح شهر در تردد هستند هنوز پلاک نشده‌اند. این اتوبوس‌های بدون پلاک خود نشان از ناهماهنگی‌ها در داخل مجموعه دولت است که مربوط به مباحث مدیریتی است. من ممكن است جزو معدود كساني باشم كه تمام مطالعات در خصوص حمل ونقل تهران را از سال 52 مطالعه كردم و چندين گروه مشاور از خارج از كشور حضور پيدا كردند و جزوات قطوري را ارائه كردند و در حال حاضر با مطالعه اين جزوات ارزيابي دقيقي نسبت به مسئله دارم." این جملات، بخشی از سخنان محمود احمدی نژاد در برنامه تهران 20 مورخ 21 آبان‌ماه است که در نهایت به آن‌جا کشید که رئیس‌جمهور از دولتی شدن مترو خبر دهد.

هيچ ارگان سرکوبگر مسئوليت وحشيانه حمله به کوی دانشگاه را بعهده نميگيرد:

همداني : در زمان حادثه كوي دانشگاه سپاه و بسيج مسووليتي نداشتند

بازی موش و گربه بازی کی بود کی بود من نبودم؟ با تعویض مهره های جنایتکار سر کوبگر و ارتقای پست و مقام گرفتن از سوی لوطی جماران همچنانادامه دارد . البت این تاکتیک منحرف کننده ی اذهان عمومی نوعی فرار از عدم پیگیری پرونده ی جنایتکاران مجرم و قاتل وشناسائی و معرفی کردن شان می باشد.برای اینکه هدف این است تا که مسئول جنایات و پاسخگوی محور آن نباشند .چون به جز مهره ی واجبی خورانده شده اجباری سعید امامی که سر به نیست شد . قرار نیست که مهر های جنایتکار دیگر دست اندار مستقیم در تهاجم وحشیتانه به دانشجویان و مردم معترض و کشتن و مجروح کردن شان دستگیر و محاکمه و مجازات شوند . چون هرگونه اقدام پیگیرانه ی قضائیمنجر خواهد شد که رژیم سرکوبگر کودتائی نامشروع سریع فرو پاشد و سقوط کند . بهمین دلیل است که هیچ نهاد جنایتکاری نه مسئولیت شبیخون شبانه وحشیانه مغول وار به کوی دانشگاه در 25 خرداد را می پذیرد. نه جنایات تجاوز گرانه ی بازداشتگاه کهریزک را می پذیرد . ضمن اینکه مشخص نیست که این جنایتکاران سازماندهی شده مهاجم شبانه که در فیلم ضمیمه شده به کوی دانشگاه تهران کیستند که مشاهده می شود ؟ کدام ارگانس اینانرابسیج و آماده کرده بود.در صورتیکه گفته می شود بسیج شده ازسوی آخوند طائب و مجتبی خامنه ای اعضای فعال ستاد کودتا گران بوده اند ؟

فيلم : کوی دانشگاه در آتش - گستردگی حمله وحشيانه بسيحی ها و يگان ويژه در 25 خرداد به کوی دانشگاه تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9556

ايلنا:فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران گفت:در زمان حادثه كوي دانشگاه سپاه و بسيج مسووليتي نداشتند. سردار همداني فرمانده جديد سپاه محمدرسول‌الله تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، نسبت به برخورد با افرادي كه در حوادث اخير با مردم بدرفتاري كرده‌اند اظهار داشت: طبيعي است با عناصري كه خودسر و بدون مجوز نيروي انتظامي و بسيج وارد عمل شده‌اند حتما برخورد مي‌شود كه البته اين موضوع خواست و مطالبات مردم نيز است. وي همچنين در خصوص حوادث كوي دانشگاه با اظهار بي‌اطلاعي از عاملان آن واقعه تصريح كرد: اين حادثه براي زماني است كه مسووليت امر با نيروي انتظامي بود و قطعا جزء مطالباتي است كه حتما دنبال مي‌شود. سردار همداني خاطرنشان كرد: در زمان حادثه كوي دانشگاه سپاه و بسيج تهران مسووليتي نداشت.

نگرانی کارشناس اردنی از پاسخ ایران؛ لحن تند گزارش آژانس، مقدمه قطعنامه جدید

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96105

منظور از نقشه B تشدید تحریم ها و رفتن به سمت گزینه ی نظامی می باشد. این کارشناس هسته ای ا ردنی رژیم کودتائی حاکم بر ایران معتقد است وقتی تأکید در دفاع از پروژه ی هسته ای می شود و تأسیسات آن ارتقا داده می شود . نیاز به مدرک نیست زیرا مفهوم و باور این است که به سمت هدف نظامی گام بر داشته می شود که عاملش را سیاست پاسدار گماشته احمدی نژاد می داند.

گفتار و لحن گزارش آژانس کاملاً در راستای زمینه‌چینی برای نقشه B است. آمریکا و کشورهای اروپایی به سازمان ملل خواهند رفت تا به قطعنامه جدیدی دست‌یابند.

دفاع نماینده مجلس از مواضع دولت؛کوثری: نباید به روسیه بدبین بود

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96120

این پاسدار سابق فرمانده سپاه محمد رسول الله که عامل سرکوبگری ها و ضرب و شتم وقایع اخیر در تهران است که وکیل الدوله ی بازار مکاری کمدی و دکوری و انتصابی هشتم است که سفت و سخت حامی دولت و پاسدار گنماشته احمدی نژاد می باشد . اکنون با اشاره و ندا ی سپاه پاسداران کودتا گرا در بحران فرو رفته وارد صحنه شده است تا با چراغ سبزنشان دادن به روس پل تلاش کرده تا پشت سر خراب شده را ترمیم کند . غافل از آنکه روس ها نگاه تحلیلی نسبت به فریاد اعتراضی معترضین ناراض یمرگ بر روسیه سفارتش لانه جاسوسیه دست به اقدام فاصله گیری از نزدیک شدن به کودتا گران حاکم می زندد . مشروط بر اینکه روس ها به منافع کلان خود با آمریکا و اروپا می نگرند وبر این اساس موضع گیری می کند و بازیچه گول خوردن این پاسدار کوثری را نمی خورد.

اكثريت نمايندگان كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس از توضيحات مسولان سازمان انرژي اتمي قانع شدند و به اين نتيجه رسيدند كه نبايد به تاخير روسيه در راه اندازي نيروگاه بوشهر بدبين بود.

تعداد شاکیان کهریزک100 نفرند" تشکیل دادگاه ها امری زمان بر است.

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96203

برنامه ی سریالی مردم سر کار گذاشتن همچون محاکمه ی مشابه ی نمایشی مهاجمان کوی دانشگاه و دادگاه مهاجم سعید حجاران در سال 78 برای جنایتکاران باز داشتگاه کهریزک و تهاجم جنایت آمیز کوی دانشگاه تهران مورخ 25 خرداد دارک دیده شده و در پیش روی می باشد

به گفته رئیس این سازمان، دادگاه متهمان کهریزک قبل از دادگاه متهمان کوی دانشگاه برگزار می شود اما با توجه به اینکه متهمان این پرونده بیش از