پیام ها و گزیده خبر ها ازورق پاره ی کیهان و جمهوری 1 آذر ماه سال 1388

كيهان و خوانندگان

منصور خاموشی چرا چیزی نزدی توی رگ تا ردیف و روشن شوی تا از این وضعیت تاریک رو بودن و تاریک بین دیدن بدر آئی؟یا اینکه چرا چرا تلاش نکردی یک شمع از جاسازی کردن برای ایام خاموش برق در بی آوری و روشن کنی تا که از حالت تاریکی و تاریک اندیشی رهائی یابی و قادر باشی که به بینی در ایران چه خبر است ؟ و در بازداشتگاه کهریزک و زندان اوین بغل گوشت در تهران چه می گذرد و مادران شهدا و داغداران و عزا داران و زندانیان سیاسی در جلوی درب زندان اوین و پارک لاله و ساعی و ... چه می گویند و فریاد می زنند . آگناه پیام جعلی و ساختگی در دفاع از شیعیان حوثی یمن در ورق پاره ی کیهان می گذاشتی که آلت دست و قربانی سیاست تروریستی سپاه پاسداران شده اند؟

¤ از دستگاه ديپلماسي كشور تقاضامندم كه موضوع كشتار مسلمانان يمن به دست نيروهاي سعودي را به صورت جدي پي گيري کند.منصور خاموشي از تهران

بدجنس پرده باز خاموشی در نقش اسدی نژاد ازبدر انزلی با کپی بر داری از خالی بندی ها وتهدیدات و اتهامات مدل پاسدار گماشته احمدی نژادی پیام مشابه پیام فوق را از طریق مخطاب قرار دادن حجاج تروریست های ازام شده به مکه دنبال و تکمیل کرده است تا که در دفاع کردن از شیعیان حوثی یمنی در عربستان اغتشاش بر پاکنند تا وظیفه ی اصلی صدور تروریستی و ارتجاع خود به برون مرز را اجرا کرده باشند.

¤ از حجاج ايراني تقاضا مي كنم كه در مراسم برائت از مشركين در كنار انزجار خود از رژيم صهيونيستي و آمريكا از فاجعه آفرينان در يمن بويژه قتل عام و جنايت عليه شيعيان صعده هم ابراز برائت و انزجار كنند.اسدي نژاد از بندرانزلي

بازهم علیردانی همزاد و گور زاد پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و ضد عدالت را مخاطب قرار داده است که چرا برای باز داشت و محاکمه کروبی و موسوی و خاتمی اقدام نمی کند ؟ احمق تصور کرده است که خشم و اعتراضی عمومی مردم ناراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور زن و خامنه ای اگر این 3 نفر بازداشت و محکوم شوند این فریاد ها هم که حاصل 3 دهه بی عدالتی و جنایت و خیانت و سرکوبگری و خفقان و سانسور و فرهنگ نیرنگ و دروغ و غارتگری و جنگ افروزی و دین فروشی است خاموش و محومی شود.

¤ چرا قوه قضائيه اينقدر مردم را چشم انتظار نگه مي دارد. دغدغه ما جلب و محاكمه سران فتنه است و اگر به هر دليلي قرار است كه با اين سران آشوب برخوردي صورت نگيرد حداقل اطلاع رساني كنيد تا مردم تكليف خود را بدانند. عليمرداني

عسگراولادي: موسوي و كروبي فرصت بازگشت را از دست داده اند
http://www.kayhannews.ir/880901/2.htm#other204

این عنصر پلید و کثیف و مرموز ومشکوک انگلیسی عسگر اولادی که عضو فعال باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است که جز انباشت ثروت و غارتگری هر چه بیشتر پای بند هیچ اصول دیگری نمی باشد . همچنین مثل گربه ی مرتضی علی می باشد که هر جا گوشت و پول باشد فرصت طلبانه زانو زده وبو کشان برای بهره برداری حضور دارد. بهمین دلیل به دولت نامشروع تبریک گفته است که ترکیب خوبی دارد و برای ترمیم رأی خوبی هم از وکیل الدوله ای دست نشانده ی بی ارادهه ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم گرفته است. ولی رقیب مغلوب را به دامن زدن به نفاق متهم کرده و تأکید کر ده که دیگر جائی در قدرت ندارند. برای اینکه اینان پشیمان شدگان از انقلاب می باشند . البته منظور از انقلاب یعنی همین غارتگران وجانیانی هستند که حاکم می باشند و مسئول شرایط کنونی جامعه می باشند . مسخره تر اینکه این پیر غارتگر انگلیسی اشاره به قانون اساسی به عنوان میثاق ملی کرده است . یعنی همان قانونی که لوطی جماران با صدور نامه و فتواهای حکومتی خیلی وقت است که فاتحه اش خوانده شده و زیرآبش را زده است . بدتر اینکه این مهره ی پلید انگلیسی با خود به کری و کوری صلحتی زدن با وانمود کرده است که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه را نشنیده است و پاره کردن تصویرش و لگد کوب کوب کردنش را هم ندیده در عوض مدعی شده است که درون جبهه ی رقیب کسانی وجود دارند که عمیقاً به ولایت فقیه ایمان دارند.همینکه گفته ی وی را سربازجو حسین شریعتمداری در وررق پاره ی کیهان علیه ی کروبی و موسوی حلوا حلوا کرده و برایش هورا کشیده است . نشان می دهد که این جانی و دزدچکاره می باشدودمخور کیست؟

عصبانيت منوشه امير هم قابل درك است، هم قابل ترحم (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880901/2.htm#other206

سوزش از مطبوعات رقیب که چرا تصاویر کم استقبال کنندگان از سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به تبریز را بازتاب و نمایش داده اند ودر کنار موسوی ایتان وابسته و همسو با تبلیغات ا رادیو فارسی اسرائیل شده اند.

قطعنامه معلوم كرد دست وهابيون و بهائيان در يك كاسه است (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880901/2.htm#other209

رژیم مدعی قدرت مطلق منطقه ای و جهان اکنون گزارشگر ورق پاره ی کیهان اعتراف کرده است که آنقدر این رژیم ضدبشری و کودتائی ضعیف و ذلیل و خوار ومنفور وا یزوله شده است که وهابیون عربستانی و بهائیان می توانند در مجمع عمومی سازمان محکوم به نقض حقوق بشرش کنند؟

ماستمالي از اين بهتر نمي شه! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880901/2.htm#other210

تیغ کشی برروی ی مهره ی خریداری شده و به پایان تاریخ مصرف رسیده مقیم دولت فخیمه به نام پیروز مجتهد زاده که جزو سینه چاکان و مدافعان سر سخت رژیم فاشیستی مذبی کودتائی می باشد.

وقتي مشاور شاه معدوم براي آشوبگران نسخه مي پيچد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880901/2.htm#other211

اینهم پاسخ دندان شکن و افشاگرایانه به یکی دیگر از حامیان رژیم فاشیستی مذهبی و کودتائی که در دوران مدعیان اصلاح طلبان که اعتراف کرده بود اگر چنانچه آمریکا هر زمان بخواهد تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای و نظامی رژیم کند جزو نفرات اول دفاع از رژیم خواهد بود . البته بدون بیان این واقعیت که خمینی شیاد گفته بود جنگ نعمت الهی است و تا فتنه در عالم هست . لاکن جنگ هم هست. اکنون چون بسوی جنبش سبزی ها سریده است مورد انتقاد همکران خود در ورق اره ی کیهان واقع شده است.

آغاز رزمايش پدافند هوايي حفاظت از تأسيسات هسته اي كشور

http://www.kayhannews.ir/880901/14.HTM#other1402

با امانات فرسده و اسقاط شده ی نظامی – هوائی 40 سال پیش که بخش اعظم آن در جنگ خانمان براندازانه ی ضد ملی ضد میهنی 8 سال ی ایران و عراق نابود شد در برابر تجهیزات و امکانات پیشرفته ی کشور های منطقه و غیرو اینگونه رزمایش ها جز قدرت نمای از موضع ضعف با هدف سرکوبگری و افزایش و زهر چشم گیری از مردم معترض به خصوص دانشجویان که ناشی از تظاهرات 16 آذر ی باشد چه معنی و پیام دیگری می تواد داشته باشد؟

روزی نامه ی حکومتی جمهوری : جهت اطلاع

آماربالای بیکاری در اهواز

گزارش شده که آمار بالای بیکاری در اهواز که جزو استان نفت خیز خوزستان و زر خیز کشور می باشد البته که سهم نفت مردم محروم جنگ زده ی این استان گذشته از آماری بالای بیکاری که گزارش شده است و فقر و اعتیاد هم سوغات دیگر حاکمان جنایتکار و غارتگر و جنگ افروزی برای مردم محروم این استان به خصوص اهواز است . بطوریکه گزارش شده است که در ماه گذشته 13 قربانی نگون بخت فقط در اهواز اعدام شده اند . حال توجه کنید وقتی عمق فاجعه در اهواز نفت خیزاستان خوزستان اینگونه است وضعیت سایر شهر های استان های محروم و فقیر و نفرین شده همچون استان سیستا ن و بلوچستان چگونه می باشد؟

آمار بي كاران در اهواز خيلي وحشتناك است اين درحالي است كه مركز استان خوزستان خيلي غني است و نبايد اين گونه باشد. » آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان در جمع دست اندركاران بنياد كارآفريني خوزستان با بيان اين مطلب افزود : « خوزستان با برخورداري از يك چهارم صنايع كشور و داشتن زمين هاي مرغوب زراعي نخيلات رودخانه هاي جاري سد و نيروگاه نفت و گاز پتروشيمي و بنادر و درآمدهاي نفتي نبايد فقير و بيكار داشته باشد » وي تصريح كرد : « ما خجالت مي كشيم بگوييم وضع اقتصادي مان خراب است درحالي كه در استان غني و زرخيز خوزستان به سر مي بريم . »

عجیب است از یک طرف چادر سیاه بعنوان حجاب برتر نامیده می شود و با همیین نماد همسر پاسدار گماشته احمدی نؤاد به عنوان بانوی اول ایران به اجلاسی در ایتالیا حضور می یابد . همینطور از طرف دیگر هرروز طرح سرکوبگرانه ی نو از سوی نیروی انتظامی با پوشش طرح امنیت ملی و مبارزه با بی حجابی اجرا می شود . اما اکنون گزارش از آموزش کلاس های رقص در تهران این چنین گزارش شده است :

کلاس آموزشی رقص در تهران

كلاس هاي رقص در تهران افزايش چشمگيري يافته است . به گزارش « آينده » در بسياري از باشگاه هاي ورزشي كلاس هاي رقص با مربي هاي خارجي داير شده و مشتريان زيادي نيز دارند و برخوردي هم با اين مراكز نمي شود. براساس همين گزارش يكي از مديران ارشد يكي از فدراسيون هاي ورزشي مي گويد : « من خودم از مسئولان اداره اماكن سئوال كردم گفتند ما مي دانيم كه چه باشگاه هائي كلاس رقص دارند ولي تا وقتي شكايت نكرده باشند كاري به كارشان نداريم » ! تشكيل كلاس رقص غيرقانوني است ولي در اثر بي توجهي مسئولان چنين كلاس هائي به تعداد زياد وجود دارد كه از هر نفر براي آموزش در كلاس رقص عمومي ماهانه بين 15 تا 40 هزار تومان و خصوصي تا 150 هزار تومان دريافت مي كنند