گفت و شنود ورق پاره ی کیهان 25 آبان ماه سال 1388

نجيب ! (گفت و شنود)

گفتم : این تحلیل کمدی شده مثل آن یارو

گفتند با نجیب جمله بساز ای نابغه ی هالو

گفت وقتی تکیه داده بودم من به دیوار

فهمیدم نه زیب دارم ،نه جیب، در شلوار

گفت: هواپيماهاي جنگي آل سعود بر سر شيعيان صعده در يمن بمب هاي خوشه اي ريخته و زنان و كودكان را به خاك و خون كشيده اند.
گفتم: آل سعود در جنگ 33روزه لبنان هم از جنايتكاران اسرائيلي حمايت كردند.
گفت: در جنگ 22 روزه غزه هم از صهيونيست هاي وحشي پاچه خواري كرده بودند.
گفتم: ملك عبدالله از طريق يك بانك در منطقه و يك صرافي در ايران،مبلغ كلاني براي سران فتنه فرستاده بود كه اسناد آن موجود است.
گفت: مفتي هاي دربار سعودي هم ديروز، همزمان با اعتراض ايران به قتل عام شيعيان صعده توسط ارتش آل سعود، عليه جمهوري اسلامي ايران بيانيه داده و حرف مفت زده اند...
گفتم: چه عرض كنم؟!به يارو گفتند با كلمه «نجيب»يك جمله بساز و يارو كه اصلاً بويي از نجابت نبرده و نمي دانست، نجابت خوردني است يا پوشيدني، مدتي فكر كرد و گفت؛ شلوار من نه زيپ دارد «نه جيب»!

گفت : دانی هواپیماهای جنگی آل سعود؟

شیعیان صعده یمن می خواهندکنند نابود

گفتم : چرا سپاه مسلح کرده شیعیان یمن ؟

برای دولت یمن و عربستان شده دشمن

چرا در یمن بر پا کرده نا امنی و آشوب ؟

تا شورشیان یمنی ، شوند سرکوب

چرا سرباز جو چنین کرده است روایت؟

از شورشیان یمنی کرده است حمایت

تا اثبات شودچگونه سپاه کرده جنایت؟

اما از عر بستان شده است شکایت

گفت : طولانی هست شرح این داستان

چون در جنگ 33 روزه حزب الله عربستان

در جنگ 22 روز غزه تکرار کرد این داستان

چعربستان با اسرائیل شد هم داستان

چون ملک عبدالله از سوی بانک و صرافی

به سران فتنه داد مبلغ کلان، داد گافی

از سوی وزیر امور خارجه داده شد پیام

خواست از شیعیان یمنی تا کنند قیام

تا خنثی کند بیانیه عربستان با افشاگری

تا دخالت پاسداران در یمن شود حاشاگری

گفتم : این تحلیل کمدی شده مثل آن یارو

گفتند با نجیب جمله بساز ای نابغه ی هالو

گفت وقتی تکیه داده بودم من به دیوار

فهمیدم نه زیب دارم ،نه جیب، در شلوار