گفت و شنود ورق پاره ی کیهان 28 آبان ماه سال 1388

چمدون (گفت و شنود)

این دو را به پا دوی خان کرده تشبیه

لوطی راجماران خان کرده تاکندتنبیه

گفته است روزی خان کرد قصد سفر

به پادویش گفت ، آی گما شته پسر

زود باش تو به ببند چمدان من

پادو گفت کجا، خان گشود سخن

بتو ربطی ندارد که من می روم کجا؟

توفقط چمدان ببندزودگمشو از اینجا

گفت: راديو فردا- وابسته به سازمان سيا- در تحليلي گفته است، موسوي و كروبي تصور مي كردند جنبش سبز به خاطر آنها راه افتاده ولي حالا متوجه شده اند كه حضور آنها فقط يك بهانه براي مخالفان جمهوري اسلامي بوده است.
گفتم: خب! حالا كه فهميده اند هيچ كاره هستند، چرا از ادامه خيانت دست برنمي دارند؟
گفت: اتفاقاً راديوي سازمان سيا به همين نكته اشاره كرده و گفته است حالا ديگر آنها غير از همراهي با مخالفان جمهوري اسلامي چاره اي ندارند و مي گويد، كروبي خودش را جلو انداخته و موسوي براي رسيدن به جنبش دنبال آن مي دود!
گفتم: خودشان را به چه روزي انداخته اند كه در داخل كشور آبرويي ندارند و دشمنان هم بعد از استفاده از آنها ديگر برايشان تره هم خرد نمي كنند.
گفت: چه عرض كنم؟! خيلي به حمايت آمريكا دل بسته بودند!
گفتم: يارو مدتي براي يكي از خان ها پادويي مي كرد به اين اميد كه چيزي بهش برسه. يك روز خان با عجله اومد خونه و به يارو گفت؛ زودباش چمدونت رو ببند. يارو با ذوق زدگي پرسيد كجا؟ كنار دريا؟ يا دامن صحرا؟ خان گفت؛ به تو ربطي نداره كه من مي خوام كجا برم، تو فقط چمدونت رو ببند و از جلو چشمم دور شو

گفتم : چه خبر تازه ازپاسدارحسین سربازجو؟

آیا هنوز هرجا با سر می دوددنبال خبر این یارو؟

تاسپس پرونده با چماق بسازد علیه ی رقیب

متهم به جاسوسی کنندشان،بهشان زند نهیب

گفت : اتفاقاً ًنقل قول کرده وی از رادیو فردا

با انتهام زنان پاسداران کودتا شده همصدا

نقل کرده است از افشاگری هوشنگ زعیم

تا خودعلیه ی کروبی و موسوی کند سهیم

گفته برای مخالفان، موسوی وکروبی اند بهانه

اما اینان سوار موج مخالفت سبز شدند ردانه

سربازجو گفته این دو کاره ای نیستند،کردندخیانت

پس برای شان تنظیم کرده کیفرخواست با شکایت

گفتم : معلوم است مردم 30 سال بودند منتظر فرصت

تا شرایط یا روزنه ای پیش آید تا داشته باشند رخصت

تو توانند توی خیابان ریزند ،مرگ بر دیکتاتور زنند فریاد

هم نصیب خامنه ای و فرزندش کنند، هم احمدی نژاد

وقتی خامنه ای نامیده شده باشد عمود خیمه ی نظام

واضح است که مرگ بهش گفتن چه دارد معنی و پیام؟

کروبی و موسوی نیستند، اهل اینکه علیه نظام شود قیام

چون مخالفت شان اینست، از قدرت داشته باشند سهام

پس تا جائی عقب تظاهر کنند گان آیند یاقدم گذارند پیش

تا جائی داشته باشند در قدرت، مثل کوسه ی بی ریش

گفت: خودشان به چه روزی انداختن که ندارند راه پی و پیش

چون نه کودتاگران قبول شان دارند،نه توان حرکت پیشا پیش

تا مردم باور کنند به خاطر اهداف ومطالبات اینان می کنند مبارزه

نه اینکه در حفظ نظام باشند ، با صدور توجیه گری بابیانیه تازه

گفتم : پس بگو چرا سخنگوی پاسداران کودتاگر؟

در این موردعلیه موسوی و کروبی شده روایتگر

این دو را به پا دوی خان کرده تشبیه

ا لوطی جماران راخان کرده تاکندتنبیه

گفته است روزی خان کرد قصد سفر

به پادویش گفت ، آی گما شته پسر

زود باش تو به ببند چمدان من

پادو گفت کجا؟ خان گشود سخن

بتو ربطی ندارد که من می روم کجا؟

توفقط چمدان ببندزودگمشو از اینجا