" جنگ خوردن گندم بیگانه و ترک بهشت خودی مرتبط با جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی "

سربازجو حسین شریعتمداری باز از گرده ی خر افتاده و گردو جسته وذوق زده شده بادمش مشغول شکستن این گردو شده است . برای اینکه آویزان به موضع گیری عنصری معلو م الحال وغارتگر شده است که اگر چنانچه منفورتر از خودش نباشد کمتر هم نیست تا که توانسته باشد علیه ی رهبران مغلوب رقیب به خصوص موسوی مانور تبلیغاتی داده باشد. چون در این گزارش خبری - نقل قولی به گندم و بهشت اشاره شده است . بنابراین ابتدا پرسش می شود که در رژیم فاشیستی مذهبی و کودتائی معنی بهشت و دوزخ چیست ؟ همانگونه که شیطان و فرشته کیست؟ تعریف این دو مقوله چیست؟همچنین جایگاه بهشت و دوزخ نشینان چگونه است و شامل چه کسانی می شود؟

البته یک زمانی یک مهره ی مرموز انگلیسی بنام محمد جواد لاریجانی همانی که دو تا ازاخوی هایش به نام پاسدار علی و آخوند محمد صادق، رئیس دو ارگان حکومتی هستند که یکی رئیس تشریفاتی نهاد بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم است . دیگری رئیس انتصابی دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است یک تز پیرامون دشمن داد که باور دارد با دشمن می توان تا قعر دوزخ مصاحبه کرد . فراموش نشود که اینان رابطه ی نزدیکی هم با رفسنجانی دزد مکار وعسگر اولادی غارتگر و جنایتکار انگلیسی دارند. البته این تز و نظر گفتگو با دشمن در قعر دوزخ را محمد جواد لاریجانی همچون رئیس سابق باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه عسگر اولادی در دوران خاتمی برای خودی ها داده بود که اکنون هم صادق می باشد . برای اینکه بر اساس همین تز است که رحیم مشائی مشاور ویژه و فامیل و نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد با خیال راحت می تواند با دلال و جاسوس دشمن شیطان بزرگ در هتلی در شمال کشور دیدار پنهانی داشته باشد و پیام هسته ای دریافت و منتقل کند .

اما اگر چنانچه رقیب مرتکب خطائی شود که با یک رسانه ی فارسی زبان درخاک دشمن مصاحبه یا گفتگوئی داشته باشد یا اینکه نظر و بیانیه و اطلاعیه و گفتگوی اینان را این رسانه ای به حساب خبری بازتاب دهند. آنگاه مرتکب گناه بزرگ کبیره ی غیر قابل بخشش شده اند . آنگونه که این خواص متهم می شوند که گندم بیگانگان را خورده تا که ترجیح دهند از بهشت خودی خارج شوند .

حال سئوال است این چگونه بهشتی می باشد که شیطان خواصش را گول می زند تا که با گندم خوری به جبهه ی دشمن یا شیاطین به پیوندد و بهشت خودی را رهاکند؟پاسخ ساده به سئوال مر بوط به ماهیت بهشت ساخته شده ی ادعائیحاکم بر ایران برمی گردد. البته شکسته نفسی شد و گفته نشده است که بهشت ساخته شده برای خواص به چه بهائی تمام شده است؟ که در این مورد سئوال است. آیا حاصل 80% جمعیت کشور که بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند محصول یا هزینه ی بخشی از این بهشت نشینی خواص نمی باشد؟ ضمن اینکه مگر زائده ای رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و تن فروشی و اعتیاد با شکاف عمیق طبقاتی و همراه با خفقان و سانسور و سرکوب و شکنجه و تجاوز و اعدام و جنگ افروزی و صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز جزو مشتقات و پیش مقدمه ی ساختاری این بهشت خواص نبوده است؟ آیا این تقسیم بندی بهشت و دوزخ که از سوی همرزم لاجوردی قصاب بد نام زندان اوین و غارتگر بازار و شریک ثابت دزدان بیت المال در 30 سال گذشته مطرح شده است. مگر جز ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی بوده ومی باشد که چون اکنون باندهای مافیائی کودتائی همه چیز خواه وانحصار طلب رقیب مغلوب دوم خردادی ها یاخواص بی خاصیت شده را از صحنه حذف نموده و سهمی برای شان از قدرت و انباشت ثروت قائل نشده اند . این نوچگان و دست پروردگان سابق خمینی شیاد مغبون یا بقول غارتگر حرفه ای بازار و دولت و نهادهای وابسته به حکومت عسگر اولادی خواص گندم بیگانه خورده و از بهشت خودی عبورکرده یا اخراج شده ، اگر دست به اعتراض به سهم خواهی خود از بهشت مربوطه بزنند و ناچاراً دست انحصار طلبان کودتا گربهشت نشین را برای دوزخیان بازکنند می بایست متهم شوند که مرتکب خطای بزرگی شده اند؟!

اما ازطرف دیگر عسگراولادی هم زیرآب پیشنهاد وحدت ملی را زده است که خودش جزو پیشنهاد دهندگانش بوده است . هم اینکه صحه بر نتیجه نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد گذاشته است . هم اینکه رقبا را بعنوان بازندگان معترض معرفی و متهم کرده است که چرا به جای تسلیم شدن و سر فرود آوردن در برابر نتیجه اعلام شده از سوی کودتاگران دست به واکنش اعتراضی زده اند و اردو کشی های خیابانی نموده اند ؟ بهر حال گزارشگر ورق پاره ی کیهان از این عسگر اولادی غارتگر انگیسی و دبیر کل جبهه ی پیروان خط امام و رهبری این چنین علیه ی کروبی و به خصوص موسوی نقل قول کرده است:

"دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره وضعيت اصلاح طلبان در فضاي كنوني كشور تصريح كرد: در اردوگاه دوم خردادي ها غوغاست برخي از آنها كه ريشه در انقلاب دارند به خود نفرين مي فرستند كه چرا با منافقين و سلطنت طلبها هم صدا شدند. بالاخره هركسي كه عقل و هوش داشته باشد نبايد مردم را رها كند و به دامن وابستگان كفر و نفاق پناه برد . دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري،حبيب الله عسگراولادي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اينكه جريان حامي موسوي هيچ گاه موفق نخواهد شد چون يك سر اين جنبش، منافقين و سلطنت طلب ها هستند و يك سر ديگر افراد مدعي پيروي از نظام و امام و انقلاب هستند آنچه امروز تحت عنوان «وحدت ملي» مطرح مي شود وحدت ملي نيست گفت كه قضيه بدين صورت است كه برخي رجال سياسي و مذهبي به دليل عدم توفيق در انتخابات عصباني و آزرده خاطر شده اند البته اين نبايد منجر شود تا گندم بيگانگان را بخورند و از بهشت نظام خارج شوند. "


درادامه ی گزارش نقل قول شده ی گندم بیگانه خوری و ترک بهشت خودی عسگراولادی به مسدود کردن گریز به قانون اساسی زدن برای مانور دادن عبور از بحران موجود که از سوی موسوی پیشنهاد داده شده است ؛ موسوی و کروبی را شکست خوردگان نمایش کودتای تقلباتی دانسته که بوش و اوباما و مجاهدین و سلطنت طلبان و مارکسیست ها را حامی شان معرفی کرده است ودر ادامه اینگونه خواهان رسیدگی شکایات 150 رأس وکیل الدوله ی بی نام بازار مکاره ی کمدی ئ دکوری و انتصابی مجلس هشتم از موسوی شده است.بالاخره با ادعای نماینده مردم ایران شدن چنین از عدم ارائه چک سفید برای شرف فروشی ارزان رجل سیاسی از وی یاد شده است:

" وی همچنين تعبير موسوي و كروبي از قانون اساسي را غلط خواند و گفت: تفسير يك سويه آنها از قانون اساسي و رها كردن محكمات قانون اساسي آنها را به اين وادي كشانده است زيرا اگر موسوي و كروبي در اعتراض به نتايج انتخابات مسير قانون اساسي و قانون انتخابات را مي رفتند به اين جايگاه خطرناك منحرف نمي شدند.عسگراولادي همچنين گفت وگويي هم با «ايلنا» داشت و با تاكيد بر اينكه موضوع و مشكل اصلي مسئله اختلاف گروهها و احزاب نيست، تصريح كرد: صورت مسئله اين است كه يك انتخابات برگزار شده است و چند نفر رجال سياسي نامزد شده اند و يكي دو نامزدي كه توفيق در كسب آرا اكثريت بدست نياورده اند، شروع به بي مهري به مردم، نظام و انقلاب كرده اند.دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري افزود: بوش و اوباما رسما از آنها حمايت كرده اند، منافقين و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها در آشوب هاي خياباني به آنها كمك كرده اند، آيا فكر مي كنند تداوم اين راه سرخ را كه سبز ناميده اند جواب مي دهد؟دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري همچنين در گفت وگويي ديگر با «ايرنا» خواستار رسيدگي به شكايت بيش از يكصد نماينده عليه موسوي شد.وي در اين گفت وگو تاكيد كرد كه ملت چك سفيدي به هيچ رجل سياسي نداده است كه هر مبلغي خواست براي فروش شرف و عزت مردم و كشور در آن بنويسند."


در نهایت گزارشگر ورق پاره ی کیهان در پایان طبق حرفه و تجربه ی خودشان در زندان به نقل از عسگر اولادی توبه کردن به این خواص گندم بیگانه خورده و بهشت خودی را ترک نموده را تجویز کرده و رهنمود برای باز گشت دوباره شان را اینگونه بازتاب داده است :

"اين فعال سياسي با تاكيد بر اينكه باب آشتي با ملت و نظام هيچگاه بسته نيست و آغوش انقلاب همواره براي كساني كه از جفا به ملت پشيمان شده اند باز است، اظهار داشت: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم هنوز موسوي و آقاي كروبي به بي مهري ها ادامه مي دهند و مورد توجه آمريكا و انگليس و رژيم صهيونيستي هستند"

در خاتمه اینکه بی خوی نیست که گفته می شود هیچ گربه ای حاضر نمی شود که به خاطر رضایت خدا موش بگیرد . برای اینکه سربازجو حسین شریعتمداری چنانچه موضع مشترک با عسگر اولادی غارتگر انگلیسی علیه ی سران خواص رقیب مغلوب دوم خرادی ها نداشت . لزومی هم نداشت که آویزان به گفته های وارونه و اتهامی این عنصر منفور و دزد وکار چاق کن عسگر اولادی شود که همه تلاش وی برای غارت گری هرچه بیشتر منافع باند مافیائی اش می باشد وگفته ی وی را تبدیل به چماق کند تا بر فرق سر رهبران مغلوب دوم خردادی ها فرود آورد که تأکید شود تنها راه نجات شان فقط پذیرش و تقبل نسخه تواب گری اجباری وتحمیلی است . البته اینگونه شیوه ی بر خورد کردن بازجوئی و تهدید و اتهام زنی با رقیب مغلوب که هدف اصلی برای ترساندن و به سکوت واداشتن شان می باشد تبیین و تشریح همان گندم خواری بیگانه و ترک بهشت ساخته شده ی رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی حاکم برایران می باشد.

هوشنگ – بهداد

26 آبان ماه سال 1388


دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري: عده اي از خواص گندم بيگانگان را خوردندو از بهشت نظام خارج شدند

http://www.kayhannews.ir/880826/2.htm#other203