حمله خونين به يك زن كه شوهرش را نمي‌خواست

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11923

ناگفته نماند که خبر ضمیمه شده ی جنایت نه اولین و نه آخرین گزارش جنایت ضد بشری در این رژیم ضد بشری قرون وسطائی می باشد . زیرا که بیش از 30 سال است که اینگونه جنایات ادامه داشته است و تا زمانی که این رژیم ضد بشری و نا مشروع و کودتائی بر سر کار باشد اینگونه جنایات افزایش می یا بد و نه کاهش . اما از سوی دیگر اکنون پرسش است که اگر چنانچه جنگ قدرت در بستر انباشت هر چه بیشتر ثروت در همه ی سطوح با شدت ادامه دارد که با چتر عاشقان خدمت و نه شیفتگان قدرت دنبال و توجیه می شود. همچنین از طرف دیگر بموازات سرکوبگری و خفقان و سانسور و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و تجاوز و اعدام که در جامعه وجود دارد. ولی در عوض چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور آنگونه از سوی کودتا گران حاکم زده می شود. که روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی مورخ 26 آبان گزارش داد که نفت بشگه ای زیر5/8 دلار کمتر بطور قاچاقی فروخته می شود . مهمتر اینکه بخشی از عملکرد 30 ساله ی این رژیم عوامفریب غارتگر شیاد مر بوط به ادعای پوچ و وارونه ی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق و اعتیاد و طرح ای زنجیره ای امنیت اجتماعی پلیس در جامعه است . در صورتیکه سرنخ اصلی ورود و توزیع مواد مخدر در دست باندهای مافیائی پاسداران و نیروی انتظامی است که سنگر گرفته در بیت رهبری می باشند .

بنابراین شرایط و سر نوشت رقت بار قربانیان آلوده به مواد مخدر که دست پروردگان همین رژیم فاشیستی ضد مردمی و کودتائی هستند آنگونه شده است که داستان سرنوشت و وضعیت اسفبار معتادین و عوارض ناشی از آن بس نا هنجار و فاجعه انگیز شده است. طوریکه این قربانیانمتولد شده در خانواده ی معتادین از بدو تولد تا مرگ چندین باربه مسلخگاه مرگ فرستاده می شوند و بقیه نیز پس از به فساد مواد مخدرکشیدهشدن به سرنوشت مشابه دچارمی شوند. چون نه فقط امنیتی در جامعه وجود ندارد . بلکه ناامنی آنگونه شده است که همین چند روز پیش گزارش شد که یک زن متأهل جوان هنگامی که در مسیر تردد به خانه اش در خاوران بوده است از سوی چند متجاوز ربوده سپس در قیامدشت مورد تجاوز وحشیانه 6 متجاوز درون خود رو واقع می شود . آنهم در روز 13 آبان این فاجعه رخ داده شد که پلیس و سایر ارگان های رژیم فاشیستی کودتائی و نامشروع در حال آماده باش کامل در خیابان های تهران برای سرکوب کردن تظاهر کنندگان ناراضی بسر می بردند. همینطور مورد دیگر گزارش شد که چند نفر متجاوز دیگر وارد یک آپار تمانی می شوند و با بستن دستان مرد در جلوی چشمانش به همسرش تجاوز می کنند . همینطور در مورد دیگر گزارش شدکه 4 نفر تجاوز گر به یک دختر ربوده شده تجاوز کردند . ولی پس از دستگیری 3 متجاوزگر بدوت وثیقه آزاد و از تجاوز گر چهارم مبلغ 20 میلیون تومان برای آزاد کردنش وثیقه دریافت می شود.البته این گزارشات بخش بسیار جزئی از عملکرد حکومت فاشیستی مذهبی کودتائی و ضدمردمی در بیش از 30 سال گذشته می باشد که بموازات جنگ قدرت تخته گاز در تلاش دسترسی به سلاح هسته ای می باشد که در یادداشت روز ورق پاره ی امروز کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری به آن پرداخته است. بهرحال اکنون سرنوشت خونین سر کشی کردن آشتی جویانه یک مرد معتاد با همسر سابقش که کپی اجتماعی الگو برداری شده گفتگوی مسالت آمیز صلح جویانه ی برون مرزی با دکتر قاسملو و بختیار و فرخ زاد وزوج فروهر ها در داخل در بخش سیاسی می باشد با این اختلاف که در این مورد هر دوقربانی سیستم می باشند و قربانی مضروبو مجروح زنده مانده ولی نگران و مضطرب از تکرار صحنه است . اینگونه اقدامات ضد انسانی گفتمان حاکم شده در جامعه ی آخوند و پاسدار ساخته شده است . حال این وسط فرزندان چه گناهی دارند که می بایست شاهد اینگونه صحنه های نا هنجار و ضد انسانی میان پدر و مادر باشند؟ عجیب تر اینکه ادعای مضحک هم می شود که ایران امن و آزاداترین کشور جهان است. بهر حال گزارش این چنین می باشد.

27 آبان ماه سال 1388

حمله خونين به يك زن كه شوهرش را نمي‌خواست

مرد معتاد كه براي آشتي‌كنان، به ديدن همسر سابقش رفته بود، وقتي براي چندمين بار جواب منفي شنيد با كارد به او حمله كرد.به گزارش ایران: چندي قبل صداي شيون دختر جواني، اهالي محله‌اي در جنوب تهران را سراسيمه به خيابان كشاند. آنها همان موقع «ليلا» - زن همسايه – را ديدند كه غرق خون نقش زمين شده بود. «مريم» - دختر زن مجروح – نيز در حالي ديده شد كه فريادزنان به دنبال مردي مي‌دويد و مي‌گفت: او پدرم است. مادرم را با چاقو زده، نگذاريد فرار كند. بدين ترتيب همسايه‌ها براي كمك به دختر جوان، چند قدمي به تعقيب مرد فراري پرداختند. اما او موفق به فرار شد.دقايقي بعد هم زن مجروح با كمك امدادگران اورژانس تهران به بيمارستاني در جنوب تهران منتقل شد. چند روز بعد هم زن مجروح پس از چند جراحي و بهبود نسبي همراه برادرش به كلانتري 160 خزانه رفت و از بهرام – شوهر سابقش – به اتهام ضرب و جرح شكايت كرد و گفت: شوهر سابقم مغازه‌دار است و از او 3 دختر و پسر دارم. متأسفانه به دليل اعتياد و تندخويي، هميشه بر سر كوچكترين مسئله‌اي مرا به باد كتك مي‌گرفت تا اينكه سال گذشته براي نجات جانم تقاضاي طلاق دادم. دادگاه هم وقتي با مدارك محكم و مستند رو به رو شد، حكم طلاقم را صادر كرد.بعد از طلاق، «بهرام» دائم تهديدم مي‌كرد و مي‌گفت: بايد به خانه برگردم. اما حرف‌هايش را جدي نمي‌گرفتم تا اينكه روز حادثه «بهرام» به مقابل خانه برادرم آمد و با تهديد از من خواست به خانه بازگردم كه قبول نكردم. او هم ناگهان با چاقويي كه در لباسش‌هايش مخفي كرده بود به طرفم حمله كرد.«كيانوش» - برادرزن مجروح – نيز با شكايت از «بهرام» گفت: او پس از اين ماجرا من و خانواده‌ام را نيز تلفني تهديد به مرگ كرده و گفته بعد از كشتن همه ما به خارج از كشور فرار مي‌كند. بنابراين بشدت نگرانيم!با طرح شكايت‌ها مأموران به دستور قاضي «كياني» بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 16 – بعثت – به تحقيق در اين باره پرداخته و سرانجام متهم را دستگير كردند.