گزیده خبرهای مهم 2 آذر ماه سال 1388

لغو حکم اعدام شیرکو معارفی و حبیب الله لطفی

ضمن ابراز خوشحالی از نجات یافتن دو انسان متهم و محکوم به مرگ از چنگال و ماشین فعال تولید کننده ی مرگ دو نسان از سوی رژیم تروریستی و کودتائی و جانیان و آدم کشان حاکم برایران که می بایست مورد استقبال واقع شود. اما اینگونه گزارشات خبری که بوضوح نشان می دهد مته و سمبه ی زور و قدرت ومعامله وواسطه گری چه نقش مهمی در لغو نمودن احکام اعدام دارد . اثباتگر بی ارزش بودن محکومیت های صادره ی جنایات آمیز ی می باشد که در 3 دهه ی گذشته که از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیش قضائیه صادر و اجرا شده است . ونکه قابل درک است که چه اندازه بطور دربست دیمی و انتقامی و کینه وغرض ورزانه و ضد بشری بوده است که بطور کلیوئی وبی ضابطه صادر و گاهی هم لغو شده است.

خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان : تهران: حکم اعدام شیرکو معارفی و حبیب الله لطیفی ملغی اعلام شد و پرونده آنان جهت دادرسی مجدد به یکی از شعب دیوان عالی کشور ارسال شده است. طی دیدار و نامه نگاری هی آقای جلال طالبانی رئیس جمهورعراق فدرال با مسئولان جمهوری اسلامی و دیداری غیر رسمی وی با آیت الله لاریجانی،رئیس قوه قضائیه دستورعفو و بخشودگی در خصوص حکم اعدام حبیب الله لطیفی و شیرکو معارفی صادر شد.یک منبع مطلع در دفتر اتحادیه میهنی کردستان عراق به خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان گفت پیشتر نیز رئیس جمهور عراق در خصوص لغو احکام فعالان کرد با مسئولان نظام از جمله آیت الله لاریجانی صحبت کرده بود که این بار نیز رئیس جمهور عراق در یک دیدار غیر رسمی و در فضای کاملا دوستانه با رئیس دستگاه قضایی در خصوص وضعیت حبیب اله لطیفی و شیرکو معارفی با آیت الله لاریجانی به گفتگو پرداخت که نتیجه این گفتگو ها عفو این دو متهم و لغو حکم اعدام آنها بوده است.لازم به یادآوری است که تا لحظه تنظیم این خبر هیچگونه خبری از سوی دستگاه قضایی در این خصوص منتشر نشده است.

بی خبری از وضعیت دانشجویان بازداشتی کرد بعد از تجمع اعتراضی به حکم اعدام احسان فتاحیان در دانشگاه تهران

این گزارش خبری که مربوط به دانشجویان کرد معترض دردانشگاه تهران نسبت به صدور حکم اعدام احسان فتاحیان می باشد. بیشتر ماهیت تناقض آمیز بودن و سیاسی کاری دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه را بر جسته و شفاف می سازد.

به دنبال تجمع اعتراضی دانشجویان کرد که در تاریخ 25 /8 /88 در مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد هفت نفر از دانشجویان در بیرون از دانشگاه توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند و هنوز از موارد اتهامی و محل نگهداری آنان خبری در دست نیست.به گزارش خبرنامه امیرکبیر اسامی دانشجویان بازداشت شده عبارت اند از: 1- احمد اسماعیلی دانشجوی حسابرسی دانشگاه امور اقتصادی 2- آمانج رحیمی دانشجوی مدیریت بیمه دانشگاه امور اقتصادی 3- عبدالله عارفی دانشجوی دانشگاه علامه 4- پخشان عزیزی دانشجوی مددکاری اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی 5- لیلا محمدی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه الزهرا 6- سروه ویسی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه الزهرا 7- هژار یوسفی دانشجوی مهندسی کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی.لازم به ذکر است بعد از بازداشت این دانشجویان سیزده نفر از نمایندگان مجلس با ارسال نامه ی به رئیس مجلس ، وزیر علوم و معاونت امور مجلس ناجا خواستار مشخص نمودن محل بازداشت و آزادی هرچه سریعتر این دانشجویان شدند

کلید واجبی خور شدن سعید دیگر به نام سعید مرتضوی زده شده است

روزی نامه حکومتی جمهوری :انتقال به كهريزك تنها با دستور مرتضوي ممكن بود

یکی از بازی های مهم چندین ساله ی موش وگربه بازی کی بود کی بود من نبودم . به نظر می رسد که د ارد به پایان این نمایش نزدیک می شود. چونکه تلاش مذبوحانه برای رفع مسئولیت و پرونده سفید کردن می شود . برای اینکه اکنون یکی از 6 بازیگر دست اندر کار جنایت و دخالت گر در فعال در جنایت ضد بشری باز داشتگاه کهریزک می باشد خبر از سناریوی تدارک دیده شده ی مشابه ی واجبی خور شدن سعید امامی برای سعید دیگر ی به نام سعید مرتضوی منفور و مشهور یاد کرده است که دیگه ایهنم همچون سعید امامی نه سعید جون ونه اینکه ملیجک و سوگلی ویژه لوطی جماران نمی باشد، بلکه تلاش محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری که بدلیل مدرک سازی قلابی زیر سئوال و انتقاد می باشد که با تبانی عنصر مسئله ساز رحیم مشائی مشاور ویژه ی رئیس جمهور نامشروع برای وارد دولت کردن سعید مرتضوی کر ساز رهائی وی از واجبی خور شدن نمی تواند باشد . زیرا که می بایست برای فصل الخطاب پرونده ی گشوده شده ی جنایات باز داشتگاه کهریزک که سند و نمود عینی جنایت علیه ی بشریت می باشد با واجب خور شدن سعید مرتضوی و به خاک سپردنش کلیه ی اطلاعات مربوط به این جنایت باز داشتگاه کهریزک و چگونگی شکنجه و کشته شدن زهرا کاظمی و پرونده ی تعطیلی مطبوعات که قصاب مطبوعات نام گرفت همچنین این شکنجه گر و بازجوی خانم زهرا کاظمی دارای پرونده جنایات نا گشوده ی دیگر ی می باشد که با واجبی خور شدنش می بایست این اطلاعات به گور سپرده شود تا مجرمان دیگر بطور موقتی از پیگرد مصون بمانند . بنابراین کلید صحنه و پردازی و سناریو سازی کردن واجبی خور شدن سعید مرتضوی که گفته می شود مدتی است از وی خبری نمی باشد با لباس زندان در زندان اوین دیده شده است چنین از سوی پاسدار وکیل الدوله علیرضا زاکانی زده شده است . به خصوص اینکه اکنون خبرپرونده ی دستگیری وی بعلت فساد مالی در سال 86 نیز بدستور آخوند دزد عراقی شاهرودی عراقی بازداشت شده بود گشوده شده استکه زمینه ی واجبی خور کردنش بیشتر صحت می یابد.

عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي شب يكشنبه در نشست « فتنه و فرجام » كه از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع ) برگزار مي شد به واكاوي حوادث پس از انتخابات دهم رياست جمهوري پرداخت به گزارش جهان زاكاني در ادامه اين جلسه در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان در خصوص ماجراهاي كهريزك يادآور شد : بازداشتگاه كهريزك اساسا براي اراذل و اوباشي ساخته شده بود كه امكان نگهداري آنها در زندان هاي عادي وجود نداشت . وي ادامه داد : بنابر گفته هاي هاشمي شاهرودي انتقال متهمان به اين بازداشتگاه تنها با دستور مرتضوي ممكن بود و اظهاراتي كه اخيرا وي در اين خصوص داشته را بايد فرار به جلو دانست . نماينده مردم تهران با بيان اينكه بعد از انتخابات تعدادي از دستگير شدگان را به بازداشتگاه كهريزك منتقل كرده بودند افزود : در اين خصوص نامه اي به مقام معظم رهبري رسيد كه ايشان فورا دستور رسيدگي داده و اعلام كردند كه اين افراد را از بازداشتگاه كهريزك برگردانيد البته جالب است كه 2 سال قبل نيز گروهي از بازداشتگاه كهريزك بازديد كرده و در گزارش خود اعلام كرده بودند كه اوضاع اين بازداشتگاه مساعد نيست و در آن برخوردهاي بدي با زندانيان صورت مي گيرد و آنها را كتك مي زنند كه مقام معظم رهبري نيز 4 بار در اين مورد دستور داده بودند كه حق زدن زندانيان را ندارند. زاكاني با بيان اينكه زدن اسرا شيوه صدام است و حتي در زمان جنگ تحميلي نيز با اسراي عراقي بداخلاقي نمي شد خاطرنشان كرد : مقام معظم رهبري بعد از دريافت گزارش از كهريزك دستور دادند كه اين افراد را از كهريزك خارج كنند و حتي اگر بازداشتگاه هاي ديگر ظرفيت ندارند آنها را آزاد كنند. وي با تاكيد بر اينكه معتقدم مرتضوي يك عنصر نامطلوب است كه به سادگي با دوم خردادي ها هماهنگ مي شود ادامه داد : در مجلس هفتم ما از قوه قضائيه تحقيق و تفحص كرديم اما زماني كه مي خواستيم آن را در صحن علني قرائت كنيم دوم خردادي ها در مجلس آبستراكسيون كرده و اجازه قرائت را ندادند. اين نماينده مجلس در ادامه به گزارشي كه 2 سال قبل از بازداشتگاه كهريزك تنظيم شده بود اشاره كرد و يادآور شد : در آن گزارش به اوضاع بد بازداشتگاه و وضعيت نامناسب تغذيه اشاره شده بود اما بعد از آن نامه اي با 4 امضا به مجلس رسيد كه يكي از اين امضاها مربوط به مرتضوي بود كه اين گزارش را دروغ مي دانست ..

بازداشت بی سر و صدای مرتضوی در سال 86

نوروز : سعید مرتضوی، دادستان معزول تهران به دلیل فساد مالي و پرونده هاي متعدد فساد اخلاقي در سال 86 به دستور هاشمی شاهرودی، رییس وقت قوه قضاییه بازداشت شده بود.یک وکیل دادگستری با اعلام این خبر به نوروز گفت: بازداشت سعید مرتضوی به هیچ وجه خبری و رسانه ای نشده بود.وی افزود: دادستان سابق تهران که به دستور شخص هاشمي شاهرودي بازداشت شده بود، بعد از دوشب بازداشت، با حمايت نهادهاي قدرت آزاد شده بود.به گزارش نوروز، این وکیل دادگستری در ادامه افزود: رسانه های وابسته به اقتدارگرایان در همان زمان و بلافاصله پس از آزادی قاضی مرتضوی عکس حضور او را در مراسمی رسمی منتشر کردند تا حمایت خود از وی نشان دهند و جلوی انتشار احتمالی خبر بازداشت کوتاه وی را بگیرند.

روزنامه همشهری توقیف شد

ادامه ی جنگ ونزاع که میان دولت نا مشروع و رئیس جمهوری پاسدار گماشته احمدی نژاد با سردار شهردارتهران قالیباف و آقازاده محسن رفسنجانی رئیس سازمان متروی ادامه دارد . زیرا که پاسدار گماشتهاحمدی نژاد با استاندار تهران تلاش می کتند تا که این سازمان متروی تهران را از چنگ اینان در آورد. بنابراین اکنون ادامه ی این جنگ قدرت منجر به قربانی شدن روزنامه ی همشهری شده کهارگان تبلیغاتی شهرداری تهران است.

روزنامه همشهری با اعلام هیات نظارت بر مطبوعات از امروز به مدت یک هفته توقیف شد. به گزارش ایلنا، این دستور توقیف به دلیل درج یک آگهی گردشگری است که در تصویر مندرج آگهی یاد شده عکس یکی از مراکز مربوط به فرقه بهائیت به چاپ رسیده است. مدیرمسوول روزنامه همشهری در تلاش است تا حکم یاد شده را از امروز به آخر هفته انتقال دهد.

نامه مهدی هاشمی به دادستان تهران

http://www.fararu.com/vdciwwap.t1awz2bcct.html

تنظیم کردن این نامه ی پاسخگوئی از سوی محسن رفسنجانی که نوعی دفاعیه در برابر اتهامات وارده به وی از سوی رقبا ی حاکم و برخی متهمان اعتراف کننده می باشد بدون ارتباط به جنگ میان دولت و شهر داری تهران و تلاش برای بر کناری وی از متروی تهران نمی باشد که در خبر فوق پیرامون این جنگ به این موضوع جنگ اشاره شد.

وي ادامه مي دهد: البته با توجه به دروغ هاي فراواني که برخي رسانه هاي معلوم الحال مي نويسند يا مي گويند، من هنوز مطمئن نيستم که مسوول بلند پايه قضايي مانند جنابعالي چنين اظهاري با رسانه اي داشته باشيد. ولي چون تکذيب يا اصلاحي از سوي شما به عمل نيامده، با توجه به مسووليتي که داريد، بنا را بر صحت نقل قول بگذاريم. وي خطاب به دادستان تهران مي گويد: لابد بي اطلاع نيستيد که برخي از رسانه هاي معلوم الحال، اين اظهار را دليل وجود پرونده اي در دادگاه ها عليه اينجانب گرفته اند و حتي به خاطر آن در خارج از کشور هستم. اين همه در حالي است که تا اين لحظه از سوي مسوولان قضايي و امنيتي اخطار يا احضاريه اي به اينجانب داده نشده، گرچه ادعاهايي در رسانه هاي خاص مطرح شده که تکذيب آنها از سوي من منتشر شده و باز هم تکرار مي شود. زندگي من کاملا روشن است. در دوران نوجواني سر و کارم با زندان هاي رژيم پهلوي به خاطر حبس هاي پدرم بود که در مقابل درب هاي زندان اوين، قزل قلعه، شهرباني، عشرت آباد، پادگان باغشاه و دادگاه هاي نظامي سپري شده و در جواني نيز پس از رسيدن به سن بلوغ در جبهه هاي دفاع مقدس و در خطوط مقدم و خطرناک حلبچه، دربنديخان و گردرش و... از اسلام، انقلاب و ميهن دفاع کرده ام و اکنون مصدوميت شيميايي ريه ام را آزار مي دهد. مهدي هاشمي رفسنجاني ادامه مي دهد: در دوران سازندگي به مدد الهي توانستم چند نياز مهم کشور را برطرف کنم، با تاسيس شرکت صنايع دريايي، تکنولوژي ارزشمند سکوهاي دريايي و لوله گذاري کف دريا را که در انحصار چند شرکت پيشرفته است، در ايران بومي کردم و اکنون اين شرکت جز سازمان هاي فعال و پرکار کشور است، در آب هاي ايران، هندوستان، ونزوئلا و جاهاي ديگر پروژه اجرا مي کند. اولين فاز بهره برداري در پارس جنوبي و توسعه منطقه عسلويه را اينجانب آغاز و فعال کردم. مي توانيد حدس بزنيد که صدور چنان کلماتي از مقام دادستاني تهران با پيرايه هايي که افراد و رسانه هاي مريض به آن مي بندند، چه آثار منفي در راه کار ما مي گذارد.

سرلشگر صفوی: بسيج تحت فرمان دولت نيست

با اینگونه موضع گیری فرمانده کنار گذاشته ی سابق ارگان فاشیستی تروریستی کودتائی پاسداران یعنی اینکه زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد خالی می شود و ارگان کودتائی پاسداران تصمیم دارد با کنار زدن پاسدار گماشته احمدی نژاد بطور علنی تر خود بطور عریان وارد صحنه ی قدرت شود که آن را قبضه کرده است.

هر کسی در هر نقطه‌ای از ایران که به قانون اساسی اعتقاد داشته باشد و خود را موظف به اجرای آن بداند قطعا بسیجی محسوب می‌شود.

انتظار برای یک پاسخ اصولگرایانه؛ ین چند نفر چه کار قرار است بکنند؟

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96451

تصاویر سفر افرادی که با هواپیمای لوکسی که انجام شده که در لین ضمیمه آمده است جالب و معنی دار است . زیراکه این هواپیما در پایان دوران ریاست جمهوری خاتمی از پادشاه برونی خریداری شد که عجیب مورد انتقاد واقع شد . آنگونه که خاتمی جرأت نکرد از آن استفاده کند . ابتدا با دلقک بازی و ادا و اطور پاسدار گماشته هم پرده بازی نمایشی را شروع کرد و تأکید کرد که نه هرگز با این هواپیما پرواز نمی کند ، بلکه قدم هم در کاخ سعد آباد نخواهد گذاشت. اما اکنون این هواپیما مورد استفاده ی کسانی واقع می شود و از آن در سفر های خود استفاده می کنندکه منتقد سر سخت خاتمی برای خریدن این هواپیما بودند . این شیوه ی دجال گری ارزان خریدن و گران فروشی بوضوع نه مچ خالی بندان شیاد مدافع و عاشق خدمت گزاری و مخالف شیفتگان قدرت را بد جوری باز کرده است ، بلکه اکنون این چنین از سوی رقبا زیرآب ادعای کمدی و مضحک دولت ساده زیست زده شده است که گزرش شده گله ی سینه زنی کاروان 500 نفری عازم برزیل شده اند که مردمش توی خیابان دست به تظاهرات زده اند و فریاد اعتراضی می زنند که نمی بایست پاسداری که هلاکاست را نفی کرده وارد این کشور شود . بهر حال گزارشگر روشنگرانه ی سر پل خر بگیری که گفته شده در میان گله ی 500 نفری جا برای 4 خبرنگار نبوده جالب استکه اینگونه گزارش سئوال بر انگیز داده است:

به گزارش «فردا»، محمود احمدی‌نژاد در طول رقابت‌های انتخاباتی و دوران ریاست‌جمهوری‌اش بارها و بارها بر لزوم ساده‌زیستی و تفاوت وی با دولت‌های گذشته در مسائلی همچون اشرافی‌گری و ریخت و پاش تاکید کرده است.سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل اعلام داشته است که بیش از سیصد نفر از جمله صد و پنجاه تن از فعالان بازرگانی و تجار در این سفر «مهم»، محمود احمدی‌نژاد را همراهی خواهند کرد.در حالی که اهمیت سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به کشور موثری همچون برزیل و در کنار آن، تعاملات دیگر با کشورهایی همچون ونزوئلا، بولیوی، سنگال و گامبیا نباید نادیده گرفته شود؛ اما به راستی حضور این سیصد نفر این چنین حیاتی بوده است؟در همین حال، یکی از سایت‌های خبری نیز ضمن اعلام صورت گرفتن طولانی‌ترین پرواز تاریخ صنعت هوانوردی ایران، از حضور 200 مدیر در این پرواز که روز شنبه صورت گرفت؛ خبر داد.خبرگزاری مهر هم از حضور 300 نفر در کاروانی که روز یک‌شنبه تهران را ترک کرد خبر داد و در عین حال، از عدم همراهی 4 نفر از خبرنگاران گلایه نمود.شنیده‌های «فردا» نیز در همین حال حاکی از آن است که هفته گذشته، گروهی 200 نفره نیز از ایران عازم ونزوئلا شدند.در حالی که حضور محافظان، خدمه و غیره در میان این آمارها قطعی نیست؛ باید دید آیا این کاروان عریض و طویل لازم است و دستاوردهای این سفر با آن متناسب خواهد بود؟محمود احمدی‌نژاد در طول رقابت‌های انتخاباتی و دوران ریاست‌جمهوری‌اش بارها و بارها بر لزوم ساده‌زیستی و تفاوت وی با دولت‌های گذشته در مسائلی همچون اشرافی‌گری و ریخت و پاش تاکید کرده است.حال باید دید که این هیئتی که در سال اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی محمود احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند، آیا فقط همین تعداد بوده است یا باید در انتظار اخباری از افزایش همراهان رئیس‌جمهور باشیم؟انتظار پاسخ از سوی مسئولان ذیربط در این رابطه، نمی‌تواند انتظاری غیرمعمول قلمداد گردد؛ چرا که نه تنها پاسخ‌گویی به این مسئله، تاکیدی بر لزوم شفافیت در دولت و شفافیت در اطلاع‌رسانی است، بلکه باید تفاوت‌ها و یا شباهت‌ها میان شعار و عمل نیز مشخص گردد.

روزی نامه ی حکومتی جمهوری 2 آذرماه سال 1388

متهم كردن ايران به دخالت در منطقه از سوی حسني مبارك

اعتراض حسنی مبارک بدخالت گری تروریستی لوطی جماران و پاسداران در کشورهای منطقه زیرا که اینگونه دخالت گری ها که اکنون در یمن شاهدش می باشیم عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی منطقه می باشد.

حسني مبارك در جديدترين اظهارات خود ضمن متهم كردن ايران به دخالت در منطقه وعده داد كشورش از امنيت خليج فارس و منطقه خاورميانه پشتيباني خواهد كرد. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري ها رئيس رژيم قاهره روز شنبه با اظهار تاسف از وضعيت جهان عرب مدعي دخالت ايران در امور داخلي كشورهاي عربي شد و نسبت به اين وضعيت هشدار داد. مبارك كه به مناسبت آغاز به كار دوره جديد پارلمان مصر سخن مي گفت همچنين بر مقابله با بي ثباتي در منطقه خليج فارس درياي سرخ و خاورميانه براي حفاظت از امنيت ملي مصر تاكيد كرد و اظهار داشت كه امنيت مصر متصل به امنيت خليج فارس است

. كاروان 300 نفره رئيس جمهور در سفر با 200 نفر خدمه

آخر کشوری که رئیس جمهور نامشروع و تقلبی و تقلباتی اش ادعای کمدی ساد هزیستی دارد که با فاحش کسری بودجه مواجه می باشد. همچنین 80 % جمعیت کشور هم در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند.برای چه دست به اینگونه سفر کاروانی به سبک هیئت سینه زده می شودد که شامل تور سفر کشوری آفریقائی و آمریکای لاتینی 500 نفره می شود؟


كاروان 300 نفره رئيس جمهور در سفر به 2 كشور آفريقائي و يك كشور آمريكاي جنوبي براي 4 خبرنگار و عكاس جا نداشت . خبرگزاري مهر كه اين خبر را داده مي نويسد علاوه بر مهر به يك خبرگزاري ديگر نيز بعد از آماده سازي گذرنامه و انجام همه تشريفات سفر گفته شد براي خبرنگاران و عكاسان آنها جائي در هواپيما وجود ندارد.

دولت عراق همچنان سياست اخراج گروهك منافقين را دنبال مي كند

مگر حضور مجاهدین افشاگر و مزاحم و موی دماغ حاکمان کودتاگر تهران در اشرف بغداد اجازه می دهند تا که لحظه ای سایه ی کابوس وحشتناک از پیرامون سران رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی و جارچیانش بر کنار رود آنگونه که اینان آسوده خاطر شوند و بی خیال حضور اینان را در حیات خلوت خودشان در عرا شوند و به آسانی حضورشان در اشرف بغداد را تحمل کنند وموجب اذیت آزار و تهدید و سوهان اعصاب و جسم وروح شان نشود و پیوسته در شرف توطئه و جنایات طراحی شده علیه شان برنیایند و یک ریز تمام خبر های مربوط به اینان در عراق را مانیتور نکنند و کوشش پیگیرانه برای اخراج شان از اشرف ننمایند . به خصوص اینکه اکنون نقش دخالت گرایانه ی تروریستی پاسداران در یمن همچون لبنان و فلسطین لو رفته است. برای این که پاسداران جنایاتی که پس ازاشغال نظامی در عراق انجام داده اند اکنون چگونه به منطقه صادر کرده و به یمن رسانیده اند؟ آری برای اینکه بیشتر مداخله گری در امور داخلی با اقدامات تروریستی شان در عراق اثبات شود . اینگونه از دیپلمات پاسدار تروریست محمد حسن کاظمی قمی سفیر رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی در عراق استفاده میشود که بدون شک این پاسدارتروریست دیپلمات شده عامل و طراح اصلی اقدامات تروریستی و آشوب گری و نا امن سازی عراق می باشد . بهر حال اکنون روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی اینگونه در مورد مجاهدین مقیم اشرف از این پاسدارتروریستی محمد حسن کاظمی قمی نقل قول کرده است که مجاهدین باید عراق را ترک کنند . چونکه این موضوع ارتباط به انتخابات پارلمانی عراق ووحشت از شکست و از دست رفتن حیات خلوت عراق برای همیشه دارد.

سفير ايران در بغداد گفت كه دولت عراق همچنان سياست اخراج اعضاي گروهك تروريستي منافقين از اين كشور را دنبال مي كند. حسن كاظمي قمي سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در گفتگو با فارس با بيان اينكه دولت عراق همچنان سياست اخراج اعضاي گروهك نفاق از اين كشور را دنبال مي كند گفت : در گام اول اين دولت درصدد انتقال مكان اعضاي اين گروهك از پادگان اشرف به استان سماوه است . وي افزود : اين تصميم دولت عراق است و مخالفت هاي صورت گرفته در اين زمينه بر تصميم دولت عراق تاثيري نخواهد داشت . سفير ايران در عراق خاطرنشان كرد : براساس اطلاعات ما دولت عراق در حال تهيه مقدمات انتقال اعضاي اين گروهك از پادگان اشرف به استان سماوه است . كاظمي قمي درباره زندانيان ايراني كه به دليل ورود غيرقانوني به خاك عراق در زندان هاي اين كشور به سر مي برند با تاكيد بر اينكه ما همچنان موضوع آزادي اين افراد را دنبال مي كنيم اظهار داشت : نخست وزير عراق درخواست عفو اين افراد را مطرح كرده و اين درخواست به شوراي رياست جمهوري عراق رفته كه دو مقام از سه مقام اين شورا آن را امضا كرده اند ولي متاسفانه يكي از مقامات آن را امضا نكرده كه ما در تلاشيم موافقت ايشان را براي امضاي اين درخواست كسب كنيم . وي به زائران ايراني كه قصد عزيمت به عراق در ايام عرفه را دارند توصيه كرد كه به صورت قانوني و همراه با كاروان هاي زيارتي به اين كشور سفر كنند تا مشكلي پيش نيايد