ورق پاره ی کیهان 23 آبان ماه سال1388

پازل! (گفت و شنود؟)

گفت : ای بابا یارو به دوستش گفت هست خوشحال

اما دوستش دلیل خوشخالی یارو را کرده بود سئوال؟

یاروگفته بود بالاخره پازل را حل کردم پس از دو سال

دوستش گفت دو سال برای حل پازل زیاده ای بی حال

یارو گفت ، ولی پشت جعبه پازل نوشته 7تا 10 سال

دوست گفت اعدادسن بچه هاست نه توی درحال ارتحال

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: جرج بوش رئيس جمهور سابق آمريكا با صراحت اعلام كرده است كه اصلاح طلبان در ايران در خط مقدم جبهه آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران قرار دارند.
گفت: حالا كه همه متوجه شده اند، اعتراف مي كند؟!
گفتم: موسوي و خاتمي را بگو كه حمايت ايران از فلسطين را كه در جبهه مقدم كشورهاي اسلامي با اسرائيل درگير است، برنمي تابند و به آن اعتراض مي كنند، اما خودشان در خط مقدم جبهه آمريكا عليه كشورشان دست به آشوب مي زنند و آدم مي كشند و...
گفت: جرج بوش ضمن تاكيد بر ادامه حمايت آمريكا از اصلاح طلبان از اين كه در آشوب هاي اخير ناموفق بوده اند و در ابتدا اطلاعات غلطي درباره موفقيت آنها داده شده بود، گلايه كرده است.
گفتم: يارو با خوشحالي به دوستش گفت، بالاخره بعد از 2 سال اين «پازل» را حل كردم. دوستش گفت؛ ولي 2 سال براي حل اين پازل خيلي زياده! و يارو جواب داد؛ نه بابا! تازه روي جعبه اش نوشته، 7 تا 10 سال!!

گفتم :تازگی هاچه گزارش کرده مأ مور؟

علیه ی رقیب مغلوب چگونه زده است زور؟

گفت: اخیراً جروج بوش رئیس جمهور سابق

نسبت به مدعی اصلاح طلبان کرده ابرازعلائق

گفته اینان هستند پیشمر گه های خط مقدم

چون علیه ی کودتاگران حاکم برداشته اند قدم

گفتم : چگونه این مأمور سربازجوی گزارشگر

نادیده گرفته مشائی باامیر احمدی عشوه گر

دیدار پنهانی می کنندبا هم در هتلی در شمال

تا چگونگی زد و بندکردن با آمریکا را کنند د نبال؟

همچنین چرا سربازجوی موچ گیرنقل کننده از بوش؟

پیگیری وپاسخگوئی مطالبات مردم کرده فراموش؟

در عوض چرا هر روز مدام می رود بالا و می آید پائین؟

یقه گیری می کنداز رقیب مغلوب این سربازجوی اوین

گفت:آخه بوش ضمن حمایت از رقیب کرده تأکید

ناموفق بوده در آشوب های اخیر، چون شد تهدید

گفتم : پس همه گیر شدن مرگ بر دیکتاتور فریاد

شامل حال رهبرمی شود،هم پاسدار احمدی نژاد

نا رضایتی عمومی پس از 30 سال ظلم و بیداد

همه اش آمریکا و رقیب برپا کرده است این فساد!

نقش سایر شرکا ء و غارتگران در این نظام چیست؟

نقش رهبرولی فقیه چیست؟ چراوی مخاطب نیست؟

گفت : ای بابا یارو به دوستش گفت هست خوشحال

اما دوستش دلیل خوشخالی یارو را کرده بود سئوال؟

یاروگفته بود بالاخره پازل را حل کردم پس از دو سال

دوستش گفت دو سال برای حل پازل زیاده ای بی حال

یارو گفت ، ولی پشت جعبه پازل نوشته 7تا 10 سال

دوست گفت اعدادسن بچه هاست نه توی درحال ارتحال