چند گزیده خبر 2 آذرماه سال 1388

فرمانده بسیج: اشک امریکا را در می آوریم

http://www.fararu.com/vdcdko0s.yt0k56a22y.html

این پاسدار آدمکش و جانی عراقی محمد رضا نقدی، نه اینکه اشک آمریکا را که درای شبکه ی خبررسانی در نیاورده است ونمی تواند در آورد. بلکه با سانسور و فیلتر کردن رسانه های خبر رسانی در داخل کشور و بسیج کردن ارگان چماقداران و سر کوبگران زائده ی پاسداران کودتاگر بسیج نه اشک ماداران داغدار و عزاداران و زندانیان سیاسی را در آورده است وجان جوانان معترض را توی خیابان و کوی دانشگاه و مساجد محله زندان گرفته و می گیرد تا که هم پشت پرده با آمریکا زد وبند شود. مهمتر اینکهشرایط هرچه بیشتر چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زده است تا بقول صادق زیبا کلام از بی عرضگی حاکمان کودتاگر روس ها بتوانند بر سر رژیم نا مشروع کودتائی منت بگذارند و شرایط را آنگونه که خود می خواهند دیکته و تحمیل کنند زیرا که در اثر انزوای جهانی قرار داشتن هیچ کشوری حاضر نیست که نیازهای نیروگاه اتمی بوشهر و غیرو را برآورد کند . ولی اکنون این پاسدار بسیج عراقی از موضع ترس قدرت نمائی نموده است و از وحشت تظاهرات 16 آذر و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و فرا گیر کردن این فریادبرای رد گم کردن مدعی در آوردن اشک آمریکا همچون تظاهرات ضد حکومتی روز 13 آبان شده است

فرارو - سردار محمد رضا نقدی ، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، وعده داده است که در عرصه ی رسانه ای ، بسیج ، اشک امریکا را در خواهد آورد. به گزارش خبرنگار فرارو ، سردار نقدی که یکشنبه شب ، به مناسبت هفته ی بسیج در برنامه ی زنده ی رادیو گفتگو شرکت کرده بود ، اظهار داشت که با برنامه ریزی هایی که سازمان تحت امرش انجام داده ، بسیج در آینده ای نزدیک وارد نبرد رسانه ای با امریکایی ها خواهد شد و با استفاده از توانایی های گسترده ی که دارد، اشک امریکا را در خواهد آورد.وی با تاکید چند باره بر این که " حال خواهید دید که بسیج اشک امریکایی ها را در خواهد آورد" ، در پاسخ به این سوال که بسیج چگونه چنین اقدامی خواهد کرد ، گفت : برنامه ی ما محرمانه است اما حول دو محور " آگاهی دهی و مصون سازی مردم" و " هجوم رسانه ای به امریکا " عمل خواهیم کرد.سردار نقدی افزود : در دوران جنگ سرد، امریکا برای حمله ی رسانه ای به شوروی فقط از رادیو آزادی بهره می برد اما اکنون برای حمله ی رسانه ای به ایران از هفتاد شبکه ی ماهواره ای و صدها رسانه ی دیگر استفاده می کند.وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری گفت که بسیج ، فعالیت های نظامی و رزمی را به نیروی زمینی سپاه پاسداران واگذار کرده و به فعالیت های فرهنگی و علمی روی آورده است.به گفته ی آقای نقدی ، بسیج ، با رویکرد "حرکت علمی" و "علمی بودن حرکت" ، برنامه ی گسترده ای برای کمک به دولت در جهت سازندگی کشور در دست دارد.وی با این حال افزود که وظیفه ی بسیج ، دفاع از کشور و انقلاب اسلامی است و ضمن احتراز از ورود به سیاست ، هنگام بروز خطر، هر گاه لازم باشد به دفاع از نظام خواهد پرداخت.

بيانيه هيئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم كردان؛ مرحوم كردان عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي كرد.خبرگزاري فارس: هيئت دولت در بيانيه‌ خود به مناسبت درگذشت علي كردان وزير اسبق كشور آورده است: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809011737

یک مهره ی بدنام و شیاد و مفسد و متقلب و مدرک جعلی ساز با کلکسیونی از امراض بعلت آلودگی های اخلاق یو به آخر تاریخ مصرف رسیدنش رسید وهمچون سعید امامی با کلیه ی اطلاعاتی که داشت فرستادنش تا که برودو به خمینی شیاد رهبرش به پیوندد.

بیانیه هیئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم کردان

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96455

بی خود نیست که گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی، البته اکنون بدلایل خاص تلاش شده بطور مصلحت گرایانه این واقعیت وارونه جلوه داده شود .

مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشاء اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود

تصویر: خاتمی به دیدار ابطحی رفت

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96453

خنده های معنی دار رد وبدل شده میان تصاویر این آخوند های مدعی اصلاح طلب آنگونه است که گویا در رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی اصلاح و تغییر ناپذیر پس از کودتای 22 خرداد تا کنون هیچ اتفاقی نیفتاده است وخبر ی هم در زندان اوین وبازداشتگاه کهریزک هم نبوده و نیست!

سایت منتسب به حزب اعتماد ملی در خبری این عکس را منتشر کرده است. محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر خاتمی و معاون وی در زمان ریاست جمهوری بود و در دوران انتخابات دهم ریاست جمهوری نیز مشاورت مهدی کروبی را بر عهده داشت. وی امروز پس از چند ماه از زندان آزاد شد

انتقاد شدید ری‌شهری از طرفین انتخابات دهم

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96454

اوج جنگ گرگ های هار که در بسترجنگ قدرت و ثروت و حذف کردن رقیب مغلوب ازسوی کودتاگران غالب ادامه دارد اکنونکه با شدت تمام در حال دریدن و پاره کردن همدیگر می باشند و شرایط به آنگونه مرحله ی خطرناکی رسیده است کهآخوند ریشهری اولین وزیر بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری نامشروع کودتائی مجبور شده است تا بدستور لوطی جماران و کودتا گران وارد صحنه شودتا که از لوطی جماران دفاع کند که از سوی مردم معترض مرگ نثارش می شود و تصویرش پائین کشیده و پار ه و لگد کوب می گردد . وی به طرفین اخطارمی دهد تا که کوتاه بیایند و آتش بس دهند .گویا که با اینگونه هشداردادن و دعوت به سکوت و سازش کردن باندهای مافیائی غالب و مغلوب مردم معترض هم به انفعال سکوت کشانیده می شوند.

آيا اصلاح امور اين است كه صداي دوستان امام (ره) و سخن آن‌ها در كنار صداي دشمنان امام (ره) و از حلقوم معاندان انقلاب شنيده شود؟ برخي خيال نكنند، با متهم كردن و بي‌انصافي كردن مي‌توانند از رهبري دفاع كنند. ضرر دوست نادان بيش‌تر از دشمن داناست.