چند پیام و خبر ویژه ورق پاره ی کیهان

19 آبان ماه سال 1388

بازهم شعبه ی زندان او ین و بخش وزارت بد نام اطلاعات در ستون خوانندگان ور ق پاره ی کیهان مشغول معجزه گری و اتهام زنی و تهدید و محاکمه کردن رهبران رقیب مغلوب و حامیان جنبش سبز و مخالفین شده است و با زد ن انواع و اقسام اتهامات و توهین های ضد انسانی که ناشی از دیدن تصویر مسئول زنجیری این ستون در آئینهاست که حین در دل کردن باخودش کف بر دهان آورده و زنجیر پاره کرده و شاکی شده از تصویرکریه درون آئینه که تر مز بریده و دنده عقب کنده به چدول زده است . سپس دست به فرافکنی و لجن پراکنی به شیوه ی بازجوئی زده که در پوشش پیام ها در این ورق پاره ی کیهان این چنین به نمایش گذاشته شده است.

كيهان و خوانندگان


عجیب است که خط زنجیره ای پرونده سازی از طریق پیام های ساختگی از جمله همچون علیمردانی که جزو جیره خواران همین و رق پاره ی کیهان می باشد که چندین سال است فقط کارش پیام مخالفان و منتقدان و رقبا می باشد . اکنون نیز در همان راستا با همکاران مشابه اش علیه رهبران رقیب مغلوب و فشار بر روی دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد ورشوه و تبعیض قضائی پیام داده است . البته نه اینکه پیام های این چنینی قطع نمی گردد بلکه بدلیل اینکه توجهی به پیام ها نمی شود فشار بر روی دستگاه قضائی آلوده بیشتر شده است.

¤ تا كي بايد حيثيت نظام به خاطر ملاحظه سران فتنه زير سؤال برود و عده اي از اراذل و اوباش به هر بهانه اي براي مردم مزاحمت درست كنند.مگر حضرت امام خميني (ره) نفرمودند كه وقتي پاي اصل نظام در ميان است ملاحظه هيچ كس و هيچ مقامي را نبايد كرد.عليمرداني

این پیام دهنده ساختگی شجاع نامیده شده نیز همان خط پیام علیمردانی در پیام قبلی را دنبال کرده است که بطور مضاعف ثابت می کند پیام ها ساختگی می باشد .
¤ مگر قوه قضائيه بخشي از پيكره اين نظام مقدس برآمده از خون شهدا نيست چرا مدعي العموم اقدامي در برخورد با سران فتنه پس از انتخابات نمي كند تا كي بايد شاهد عرض اندام متهمين بود.شجاع از بوكان

باز هم پیام مشابه و تکملی دو پیام قبلی که مخاطب ناراضیان خشمگین و دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض آمیز می باشد که بیشتر اثبات می کند پیام های ساختگی یک خط حساب شده ی است که از سوی کودتا گران حاککم هدایت و حمایت می شود. آخر اگر آشوبگران یا مردم ناراضی و خشمگین عده ای قلیل می باشند پس چه نیاز به سر کوب گسترده و اینگونه تهدید و گرد و خاک بر پا کردن می باشد؟


¤ با حضور در مراسم 13 آبان و سر زدن به حاشيه هاي آن به هدايت قشر قليلي از آشوبگران توسط فرماندهان پشت صحنه از طريق تلفن همراه پي بردم لازم است مسئولين قضايي وامنيتي به دستگيري و برخورد با سران اصلي بپردازند. مهدي.م از طريق ايميل

آخرپیام دهنده ی جهانی بر وزن پیام ساختگی ساازان ورق پاره ی کیهانی اینگونه که تحلیل پیام یا بالعکس داده شده است . شده مثل ضرب المثل زیر ابرو بر داشتن چشم کور کردن. چونکه بر اساس ادعای خودت با بودن ورق پاره ی کیهان چه لزوم دارد که وقت خود را صرف اینترنت و پیگیری و رد یابی مخالفان یا بقول تو ضد انقلاب کنی تاد که بدا نی چرا اینان برروی ورق پاره پاره ی کیهان متمرکز شده اند. چگونه نمی دانی که این ورق پاره ی کیهان شعبه ی ترکیبی وزارت بد نام اطلاعات و حفاظت و اطللاعات پاسداران و زندان اوین می باشدک ه یک ریز کارش پرونده سازی و اتهام زدن و تهدید نمودن می باشد . اما پاسخی که ورق پاره ی کیهان چاشنی پیام ساختگی کرده است . حالت با چوب بر داشتن و بر هم زدن چیز بد بو و بیشتری بوی گند آزار دهنده در آوردنش می باشد.

¤ به دليل اهميت دادن به مسائل سياسي وقت زيادي براي مطالعه و پيگيري رويدادهاي سياسي در اينترنت مي گذارم. آن چيزي كه براي بنده جالب است زوم كردن بسياري از افراد ضدانقلاب در داخل و خارج روي مطالب كيهان است. مثلاً مطرح مي كنند بيشتر مطالب كيهان و خوانندگان را آبدارچي موسسه مي نويسد و يا درخواست محاكمه آقايان خاتمي، كروبي و ميرحسين موسوي خواسته مردمي نيست بلكه چند نفر نويسنده كيهان در پوشش پيام هاي مردمي به اين موضوع دامن مي زنند. جهاني كيهان: تمام پيام هاي مردمي كه به روزنامه مي رسد همراه با نام و تلفن تماس گيرنده در روزنامه موجود مي باشد. ضمناً آنچه در اين ستون مي آيد اندكي از درخواست هاي مردمي براي محاكمه سران فتنه است.

چهار لک نام و پیام ساختگی از اهواز اگر روشنفکران خود فروخته می باشند. می توانی بگوئی که پس حمید مولا نا کیسست و شهروند کدام کشور است و مشاور ویژه ی کیست؟ رحیم مشائی و هوشنگ امیر احمدی کیستند و این دو نفر چکاره می باشند ؟ برای چه بطورپنهانی در هتلی در شمال ایران با هم دیگردیدار داشتند و صحنهیدارشان راچه کسانی مدیریت کردند وچه پیامی میان شان رد بدل شد؟ همچنین سفارت آمریکا در 13آبان سال 58 برای چه اشغال شد؟چرا جاسوسان گرو گان شده ی آمریکائی به جای محاکمه شدن آزاد شدند و از آن تاریخ تا کنون این اقدام تبدیل به چماق اتهامی یا شمشیر داموکلس شده و پس گردن منتقدان و مخالفان و دگر اندیشان و رقبا نگهداشته شده است؟ بالاخره این بازی نخ نما شده ولو رفته ی اشغال گری سفارت و ادعای مبارزه با آمریکاکردن چه نفعی برای مردم محروم ایران داشته است ؟ مگر جزاین بده است که هرروز و ضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران بد ترشده است؟

¤ به روشنفكرهاي خود فروخته و سرسپرده بگوييد آمريكا با اين همه جنايت كه طي 5 دهه عليه ملت ما انجام داده، عذرخواهي نمي كند ولي شما ها به خاطر تسخير لانه فساد و جاسوسي آنها در روز 13 آبان، عذرخواهي مي كنيد. چهارلك از اهواز

هاشم توبی ز مشهد اگر راست نمی گوئی که نام و پیام تو جعلی نمی باشد چگونه است که نمی دانی هم اینان که تو از شان نام بردی و مشخصات شان را بیان کرده ای بیش از 30سال است که اینان بر سر قدرت می باشند که جامعه را به اینجا کشانیده اندکه برای سفید کردن پرونده ی ننگین شان تو با پاک کرد ن صورت مسئله آدرس غلط داده ای؟

¤ خداوند در قرآن ، به خوبي وضعيت منافقان را شرح داده است. در يكي از سوره هاي قرآن آمده است كه «وچون آنان را گويند كه در زمين فساد نكنيد، مي گويند تنها ما كار به صلاح كنيم». در ادامه اين سوره آمده: «آگاه باشيد كه آن ها مفسدند و نيز نمي دانند.»هاشم توپي از مشهد

اکنو عباس آگهی با تاکتیک از ریش بریدن و پیوند ه ی سبیل کردن حوزه و دانشگاه را نیز شریک جرم دستگاه قضائیه آلوده به فساد کرده و از اینان در خواست کرده است که بصورت مثلثی علیه رقیب مغلوب وار صحنه شده و فشار بی آورند .

¤ از بزرگان حوزه و دانشگاه و قلمزنان متعهد انتظار مي رود به بحث فتنه و تبعات آن به جد بپردازند و نگذارند جوانان ما به دام آن گرفتار شوند.عباس آگهي از مشهد

اکنون تجارتچی پیام دهنده بر اساس فلسفه ی باند ما فیائی انگلیسی مؤتلفه که بیش از30 سال شریک جنایت و خییذانت و غارتگری و جنگ افروزان حاکم می باشد . همچیمن با پیروی و تقلید از سیاست خائنانه ی مماشات گری تجارت خون و نفت با غرب توهین کردن علیه مخالفان و معترضان به جان آماده فریاد زن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای را بیماران روانی خوانده است که از دامپزشک بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم خواسته است که همچون همکاران شکنجه گر خود چون پرویز سروری و حسین فدائی برای درمان که به باز داشتگاه کهر یزک رفتند و دست به شکنجه و تجاوز درمانی بازداشت شدگان زدند اینان نیز اقدام مشابه کنند.

¤ شايسته است نمايندگان مجلس و همچنين پزشكان متعهد نسبت به تعرض سبز اموي به جناب آقاي دكتر مرندي نماينده محترم مجلس هشتم عكس العمل لازم را نشان دهند و با بي تفاوتي از كنار آن نگذرند. تجارتچي

معلوم نیست که اختلاف رنگ سبز و جبنش سبز باهم دیر چیست که یکی رنگ چمنی و لجنی و طراح سبز مخملین کودتای آمریکائی است واما دیگری رنگ رهپویان حق و حقیقت طلب است آنهم این نظر و تحلیل به حساب جامعه فر نگیان بی نام و نشان استان لر ستان گذاشته شده است تا جواب دندان شکن به کروبی باشد که لر الیگودرزی می باشد.

¤ اعلام موجوديت جنبش سبز علوي را به كليه رهپويان طريق حق و حقيقت تبريك گفته و از اين اقدام شايسته كه موجب يأس و نااميدي نااهلان و نامحرمان انقلاب و فتنه گران شده، حمايت مي كنيم. مطمئن هستم كه با تداوم روشنگري ها توسط نيروهاي انقلاب پرده از چهره نفاق جديد كنار زده خواهد شد و انقلاب اسلامي پوياتر از گذشته تحت هدايت رهبر معظم انقلاب به راه خود ادامه مي دهد. جامعه فرهنگيان استان لرستان

نامزد يك درصدي صددرصد مورد تاييد آمريكا قرار گرفت! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880819/2.HTM#other208

چگونه است که کروبی در نمایش خیمه شب بازی رقابت ریاست جمهوری د.وره ی نهم بیش ز 5 میلیون رأی می آورد . ولی با اینکه پست و مقام حکومتی در 4 سال گشته نداشته است و در صورتیکه وضع اقتصادی کشورو معتیشتی مرد م ایران به خصوص محرو مان و تهی دستان خیلی بدتر از 4 سال گذشته شده است . اما بطور تعجب انگیز 50% بر ضریب آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بازی کودتائی 22 خرداد افزوده شده است . اما رأی کروبی آنگونه کاهش یافت که اکنون در بخش خبر ویژه ی ورق پاره ی کیهان به عنوان نامزد شکست خورده ی یک در صدی به تمسخر گرفته شده است که همچنان خود را رهبر جنبش سبز می داند.

صفارهرندي در جمع دانشجويان گيلاني: قمار موسوي 13 ميليون را به 3 هزار نفر تبديل كرد

http://www.kayhannews.ir/880819/14.HTM#other1405

عجیب این پاسدار وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد اخراجی دولت نهم در یده و پررو می باشد . چونکه با وجود اینکه درهر محیط دانشجوئی پا می گذارد با همه کنترل شدن دانشجویان و رعایت مسائل امنیتی که می شود ولی وی با زهم با فریاد های اعتراضی دانشجویان مواجه می شود . ولی این مشاور فرهنگی رئیس گزمکا ن پاسدار محمدعلی جعفری هنوز دست بر دار نیست و برای اجرای مأموریت و دفاع از کودتا گران پاسدار این مداح دوره گرد برای تهدید و تحریک کردن دانشجویان از این دانشگاه به آن دانشگاه و شهر می رود تا که پیام منتقل کند و پاداش برو گم شو از سوی دانشجویان معترض دریافت کند.


غائله سبز قرار بود چي بشه، چي شد؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880819/2.HTM#other210


گزارشگراین ورق پاره ی کیهان که خبر از شهر ستانی بودن تعدادی از باز داشت شدگان 13 آبان خبر داده است . اما پرسش است که پس درشیراز و رشت وقزوین و مشهد و تبریز و اصفهان و...از کجا به این شهر برای تظاهرات روز 13 آبان نیرو منتقل شده بودند؟

پرونده روزنامه كيهان دوم اسفند ماه در دادگاه مطبوعات رسيدگي مي شود

http://www.kayhannews.ir/880819/15.htm#other1512

چه زمانی قرار است مدیر مسئو ل این ورق پرهی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری همچون متهمان مطبوعاتی دیگر علیه اش حکم محکومیت صادر شود اگر چنانچه وی از حاشیه ی دیوار امنیتی آهنین بر خور دار نمی باشد؟