چند گزیده خبر مهم 30 آبان ماه سال 1388

درآمد 70درصد خانوارهای ایرانی کمتر از 450هزارتومان است

اعتراف آشکار از سوی رئیس آمار رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی که 70% جمعی کشور در زیر 50% کمتر از نرخ و رقم 850 هزار تومان تعیین شده زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند . البته با توجه اعلام آمار های حکومتی همچون آرای انتخاباتی انتصاباتی ها همچون 22 خرداد که درست و دقیق نیست. بنابراین رقم واقعی 80% جمعییت کشور است که بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند. راستی عجب سرنوشت شومی محروم وپابرهنگان دچار شده اند در صور تیکه ه بنا بر قول خمینی شیاد قرار بود صاحب حکومت شوند؟

اقتصاد > اقتصاد کلان - رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به درآمد و جمعیت هر یک از خوشه‌های درآمدی که در طرح جمع‌آوری اطلاعات افتصادی خانوار مشخص شده است، گفت: حدود 70 درصد از خانوارهای ایرانی زیر 450 هزار تومان درآمد دارند.محمد مدد در گفت‌وگو با فارس در مورد جمعیت هر یک از خوشه‌های درآمدی در کشور، خاطرنشان کرد: جمعیت خوشه اول که در برگیرنده 4 دهک پایین درآمدی است، 29 میلیون نفر و خوشه دوم یعنی سه دهک بعدی معادل 20 میلیون نفر است.به گفته وی اگر جمعیت ایران را حدود 70 میلیون نفر در نظر بگیریم حدود 21 میلیون نفر در خوشه سوم قرار می‌گیرند.رئیس مرکز آمار در خصوص در‌آمد هریک از خوشه‌ها، گفت‌: میانگین درآمدی خانوارهای خوشه‌ اول کمتر از 350 هزار تومان، خوشه دوم از 350 تا 450 هزار تومان و میانگین درآمدی خوشه سوم بیشتر از 450 هزار تومان است.به گزارش فارس با توجه به جمعیت 70 میلیونی ایران و مقایسه مجموع جمعیت دو خوشه اول که حدود 49 میلیون نفر است، مشخص می‌شود که حدود 70 درصد خانوارهای ایرانی درآمدی کمتر از 450 هزار تومان دارند--. -چندی پیش حسین راغفر تدوینگر نقشه فقر کشور برای استان تهران خط فقر را درآمد ماهانه کمتر از 850 هزار تومان اعلام و عنوان کرده بود که این مبلغ کمتر از میزان واقعی خط فقر محاسبه شده است و با توجه به نرخ تورم، تعداد فرزند دانشجو و دانش آموز در سال جاری خط فقر خیلی بیشتر از 850 هزار تومان برای خانوار 5 نفره خواهد بود. ( پ ا : در روستاها و شهرهای کوچک اين مبلغ کمتر است ولی بهيچوجه بيشتر از 450 هزار تومانی که در بالا آمده نيست

تصویر: مشایی‌ها و احمدی‌نژاد‌ها

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=96252

اکنون با بازتاب دادن تصاویر لینک ضمیمه شده ی سیاست خبر رسانی شهردار تهران سردار پاسدار قلیباف سئوال است که نظر فاطمه رجبی در مورد این آقازاده ها چیست که گفته می شود صحنه گردان دیدار پنهانی دلال و جاسوس چد جانبه هوشنگ امیر احمدی با رحیم مشائی در هتلی در شمال کشور بوده اند . البته رحیم مشائی هم مشاور ویژه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد وهم پدر عروس آقازاده اش می باشد که پیرامون مذاکرات هسته ای و رد و بدل کردن پیام های مرتبط با این موضوع بوده است . زیرا دلال و جاسوس هوشنگ امیر احمدی پس از این دیدار در گفتگو با شبکه ی تلویزیونی فارسی زبان بی بی سی فاش ساخت .

تروريست به اين خوبي حق اظهارنظر با بمب را ندارد؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880830/2.htm#other206

معنی تروریست چیست؟ تروریست به که گفته می شود و شامل چه اقدامی می شود؟ ریشه ی پیدایش و رشد تروریست در جوامع چیست؟ آیا هر اقدامی که شامل دفاع فرد از خود یا باور و منافع مردم وحق و حقوق پایمال شده اشان انجام بگیرد بمثابه ی اقدام تروریستی است شامل اتهام تروریست می شود؟ عدم آزادی و بی عدالتی و سرکوب و سانسور و خفقان و استبداد و تک صدائی و تبعیض و شکاف عمیق طبقتی و اجحاف زور و ضرب و شتم و زدان و شنجه و اعدام در رشد تروریست در جوامع گوناگون چه نقش یا رابطه ایبا رشد اقدامات تروریستی دارد؟ انواع تروریست کدامند؟ آیا دولت تروریست هم وجود دارد؟ اگر آری خوب کاربرد و اقدامات دولت های تروریست چیست؟تعریف فاشیست و عملکرد حزب نازیسم هیتلری چیست؟ نقش مذهب در حکومت چگونه است؟ به خصوص در 30 سال گذاشته مذهب و استفاده ی ابزاری از آن کردن درایران چگونه بوده است؟ اما اصطلاحات فرافکنی و پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن یعنی چه؟ و چه نقش توجیه گر برای تعویض جای جلاد و قربانی و ظالم ومظلوم در سیستم های دیکتاتور و خود کامگان استبدادی داشته و دارد؟ رژیم کنونی حاکم برایران چه نوع حکومتی می باشد؟ آیا اگر پاسخ درست به سئوالات مطرح شده ی فوق جواب داده شود بدون شک مجموعه ی آن شامل حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی ضد بشری کودتائی حاکم براین می شودیا نه، به ویژه اینکهبه جز رکوردار جهانی نقض محکومیت حقوق بشر بودن اکنون نیز پیش نویس قطعنامه ی محکومیت نقض حقوق بشر در ایران در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسیده است ؟ اما اکنون که سربازجو حسین شریعتمداری تحریف گر ووارونه و هذیان گوی وسخنگوی پاسداران کودتاگر و نماینده ی لوطی جماران در ورق پاره ی کیهان وارد میدان شده است در واکنش به موضع وزیر امور خارجه ی آمریکا که نسبت به صدور احکام محکومیت 89 متهان وقایع اخیر انتقاد کرده است که شامل حکم محکوم به مرگ 5 متهم می شود . این سر بازجو بدون اینکه به جنایات اتفاق افتاده ی کوی دانشگاه تهران در 25 خرداد و تجاوزات جنسی و اعمال شکنجه های جسمی در بازداشتگاه کهریزک که منجر به مرگ چند متهم قربانی شد و کشته شدن پزشک وظیفه رامین پور اندر نجاتی هیچگونه اشاره ای کند . ولی در دفاع از این احکام محکومیت به خصوص حکم 5 اعدامی اینگونه از موضع فرار به جلو طلبکارانه پاسخ به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ی آمریکا داده و اتهام به خانم مدافع وکیل نسرین ستوده زده و توهین نموده است :

وزير خارجه آمريكا نسبت به صدور حكم اعدام براي چند تروريست در ايران ابراز نگراني كرد. عناصر محارب مذكور به اتهام عضويت در گروهك هاي محارب نظير «منافقين» و «انجمن پادشاهي» و طراحي عمليات بمبگذاري و ترور به ويژه در ايام انتخابات و پس از آن محكوم به اعدام شده اند.هيلاري كلينتون صدور حكم اعدام براي اين تروريست ها را نگران كننده خواند اما هيچ اشاره اي به جرايم ارتكابي از سوي آنها نكرد. اين در حالي است كه در همين 8 سال گذشته در آمريكا، شهروندان عادي- و نه تروريست- بسياري به صرف مورد سوءظن قرار گرفتن، بازداشت و در معرض وحشيانه ترين شكنجه ها قرار گرفته اند.كلينتون صدور حكم اعدام براي تروريست هاي وابسته به دولت آمريكا و انگليس را «عليه مردم ايران»! توصيف كرد و گفت: مردم ايران حق دارند آزادي بيان داشته باشند و حق دارند راي هايشان شمرده شود.هيلاري كلينتون ارتباط بمب و ترور و جنايت با آزادي بيان را توضيح نداد.در همين حال سايت ضدانقلابي روزنت- وابسته به محافل اطلاعاتي در غرب- كه ارتباطات روشني با گروهك هاي تروريستي ريگي و پژاك و منافقين دارد، از قول «نسرين-س» (وكيل يكي از تروريست هاي محكوم به اعدام) مدعي شد گروهك تروريستي انجمن پادشاهي وجود خارجي ندارد!

جنبش سطل سوزي شما 3 نفر را بهانه كرده اند (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880830/2.htm#other210

باز هم پرونده سازی برای خاتمی و موسوی و کروبی و به تمسخر گرفتنه شدن شان که از سوی گزارشگر ورق پاره ی کیهان که نقل قول شده است.
دوبيني عنكبوتي ها، اين بار در تبريز (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880830/2.htm#other207

گزارش سوختگی و سوزشی و خارشی خالی بندی وارونه به سبک سربازجو حسین شریعتمداری در موردسفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به تبریز و دفاع کردنش در برابر افشاگری های اینترنتی از گزارش خبری جمعیت این سفر که عجیب موجب سوزش و عصبیت و بر افروختگی این سربازجو شریعتمداری در مورد بازتاب گزارش خبری – تصویری 10 تا 15 هزار نفری در ورزشگاه تختی تبریز شده است که آنهم با تعطیل اجباری کردن مدارس و کشاندشان این جمعیت گرد آوری شده این رقم جمع شد که اکنون گزارشگر سربازجو شاکی شده استکه چرا گزارش از جا زدن استقبال میلیونی مردم تبریز همچون آرای تقلباتی 25 میلیونی ساخته شده از سوی پاسداران کودتا گر از پاسدار گماشته احمدی نژاد در این گزارشا خودداری شده استد؟در عوض با گزارش خبری – تصویری شان سبب فاش شدن نامشروع بودن رژیم کودتائی و منفوریت پاسدار گماشاته احمدی نژاد در تبریز شده و آن را در شبکه های خبررسانی اینترنتی به نمایش گذاشته اند؟

رسانه هاي زنجيره اي وابسته به شبكه عنكبوت در اقدامي هماهنگ كوشيدند استقبال گسترده مردم از رئيس جمهور و كابينه را كمرنگ جلوه دهند. رسانه هايي نظير صداي آمريكا، جرس، موج سبز، روزنت، نوروز و ده ها شبكه از اين دست در خبري واحد و هماهنگ مدعي شدند استقبال از رئيس جمهور گسترده نبوده است. برخي از اين شبكه ها با وقاحت تمام و با توهين به شعور مخاطبان خود، تصويري از استاديوم تختي تبريز را ساعاتي پيش از آمدن مردم و رئيس جمهور در داخل تحليل تحميلي خود گذاشتند كه در آن عكس بيش از 50-60 نفر ديده نمي شود.گفتني است با وجود بارندگي و سرماي شديد هوا در تبريز، خيابان هاي مشرف به استاديوم تختي و داخل مملو از جمعيت استقبال كننده بود.

امام جمعه موقت تهران: سعودي ها از توطئه عليه ملت هاي مسلمان دست بردارند

http://www.kayhannews.ir/880830/3.HTM#other301

آخوند دست آموز جانشین رفسنجانی مکار و بساز و بفروش امام جمعه ی موقت تهران شده تبدیل به طوطی دست آموز پاسداران کودتا گر و لوطی جماران شده است و برای تبر ئه کردن و سفید نمودن پرونده ی اعزام تروریست و سلاح به یمن و تحریک کردن شیعیان یمن به شورش گری از سوی پاسداران که اکنون این دخالت گری با اقدامات تروریستی و صدور سلاح به یمن رسوا شده ست د این آخوند طوطی پاسداران کودتاگر شده و پیا م دیکته و تزریق شده ی کودتا گران را منتقل نموده و با دخالت گری آشکاردر یمن وتوهین نمودن به رئیس جمهور این کشور فرافکنانه عربستان را این چنین متهم به دخالت گری و جنگ افروزی در یمن نموده است.

امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به خطبه هاي امام جماعت مسجدالنبي در هفته گذشته، به بررسي چگونگي تشكيل وهابيت پرداخت و گفت: وهابي ها در خشونت با امت اسلامي نه تنها شعار ايجاد تفرقه را داده اند، بلكه به خشونت با زائران پرداخته اند. هر قدر مبلغان ما با امكانات وسيع بگويند كه اين مرام خشن است و اجتماعي نيست، خودشان در ميان مردم خشونتشان را نشان مي دهند و مشخص مي شود آنها اهل مناظره نيستند و اهل زور هستند. اينها بارها به عراق حمله كرده اند. مرام آنها از اول تكيه بر اسلحه و زورگيري بوده است. صديقي افزود: توقع ما از حكومت عربستان اين است كه در آن جايي كه مسلمانان را با عنوان مسلمان پذيرفته و به آنها پاسپورت داده، براي آنها حق قانوني قائل شوند. تحريك كردن نادان ها عليه آنها و ماموراني كه اصول اوليه برخورد انساني را زير پا مي گذارند، خلاف شرع، قوانين بين المللي و اصول انساني است. توقع ما اين است كه آنها به خودشان بيايند و همرنگ با مسلمانان دنيا به مقدسات احترام بگذارند.وي گفت: توقع ما از حكومت و فرهيختگان عربستان اين است كه تجديدنظر كنند و جلوي اين نوع تفرقه افكني ها را بگيرند.امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به حوادث ناگوار كشتار شيعيان يمن خاطرنشان كرد: آنچه امروز در يمن اتفاق مي افتد، دل هر انساني را جريحه دار مي كند و يك نسل كشي به تمام معنا است. موشك هايي از سوي عربستان به سوي آنها شليك مي شود، اين نوع حركت خشن و خلاف وجدان انساني است و وجدان انسانيت را جريحه دار مي كند.صديقي با انتقاد از اين كه هيچ كشوري اجازه نمي دهد كشوري ديگر به داخلش اين گونه حمله كند، تحركات عربستان را مورد تاييد آمريكا دانست و گفت: خودشان به جاي اين كه مشكلاتشان را حل كنند، قتل و غارت راه مي اندازند و كشور بيگانه نيز اين كار را انجام مي دهد. وي با تاكيد بر اين كه علي عبدالله صالح رئيس جمهور يمن، صدام امروزي است، از سازمان هاي بين المللي و سازمان كنفرانس اسلامي خواست كه اقدامي عملي در اين زمينه انجام دهند. وي افزود: اگر اين سازمان ها مسائل يمن را در اولويت قرار ندهند و براي جلوگيري از اين نسل كشي و فتنه اقدام نكنند، آنها خودشان را براي چه روزي آماده كرده اند؟ خطيب موقت تهران در خطبه اول نمازجمعه تهران نيز به فلسفه مناسك حج پرداخت و بر برگزاري مراسم پرشكوه روز عرفه تاكيد كرد و گفت: عرفات را مانند شب هاي قدر جدي بگيريد، زيرا يادآور اولين و آخرين حضور با حضور امام زمان(عج) در روز قيامت است.

آيت الله مصباح يزدي: پيروزي انقلاب مديون سخنراني هاي امام خميني است
http://www.kayhannews.ir/880830/3.HTM#other309

آخوند متحجر ودزد و انگلیسی مصباح یزدی که نه موافق خمینی شیاد و پیروانش نبود ، بلکه جزو دشمن سر سخت شان بودطوریکه در زمان خمینی شیاد جزو مطرودین بود . اکنون بدلیل اینکه مرشد کودتا گران شده و بقدرت خزیده است . برای نفی جمهویت و حاکمیت خلافت اسلامی با نام خمینی شیاد و چماق کردنش علیه ی پیروانش سیاست و اهداف و کوداگران را دنبال می کند.

آيت الله علم الهدي: با كسي كه بيش از 10 بيانيه عليه نظام صادر كرده نمي توان سازش كرد

http://www.kayhannews.ir/880830/14.HTM#other1403

این آخوند فرصت طلب که همجنس آخوند مصباح یزدی می باشد و جزو پیروان آیت الله شریعتمداری بود . چون احساس خطر کرد دچار دگر دیسی شد وبه سمت قدرت چرخید و دست به بازسازی و بازگوئی جملات قصار توهین آمیززن ستیزانه و امثالهم می زند . البته جزو حامیان سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد است.

امام جمعه مشهد تاكيد كرد با كسي كه بيش از 10 بيانيه بر عليه نظام و ولايت فقيه داده نمي توان سازش كرد زيرا به درجه ناكثين رسيده است و قابل بازگشت نيست