گزیده خبر ها 1 اردیبهشت - 89

احمدی نژاد: ندا آقاسلطان در هیچ تظاهرات حضور نداشت

http://www.fararu.com/vdcftedj.w6dttagiiw.html

همانقدرادعای مضحک پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون عدم سلاح هسته ای واقعیت دارد که ادعای کمدی تر وی مبنی بر اینکه ندا آقا سلطان در هیچ تظاهرات حضور نداشت . بد تر اینکه مدعی شده است که وی بطور مشکوک بر ای توطئه ی علیه ملت ایران کشته شد . با این حساب لابد جانباختگان دیگر وقایع پس از کودتای 22 خرداد 88 هم بدست خودشان یا اقوام و یاران شان کشته شدند . یا اینکه در بازداشتگاه کهر یزک قربانیان خودشان همدیگر را شکنجه کردند و مورد تجاوز قرار دادند و به قتل رساندند . آخر این چه نوع مسخره ی انتخابات آزادی می باشد که پایانش به تقلب و کودتا و تغییر نام ختم می شود ودر ادامه معترضین ناراضی سرکوب می شوند که چرا فر یاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه زدند که عامل اصلی تقویت کننده ی دیکتاتوری و شیادی و خفقان و سرکوب می باشد ؟همینطور چرا پول مردم ایران که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند به حزب الله لبنان و حماس برای جنگ افروزی داده می شود؟ چرا بدون اشاره کردن سیستماتیک به دلیل و ریشه ی تعطیلی و توقیف کردن مطبوعات و باز داشت روز نامه نگاران و خبر نگاران که ایران نام قصاب مطبوعات در جهان دارد با پرروئی انکار کردن و اقعیات و تعویض نمودن حقایق در عوض ادعای وجود آزادی مطبوعات و انتقاد کردن از رئیس جمهور قلابی و نا مشروع شده است؟

ايران مساله‌اي به نام تشنج هسته‌اي ندارد. البته بعضي از دولت‌هاي غربي 30 سال است كه به طور مستقيم عليه ملت ايران هستند و رفتار آنها براي ما تكراري شده است. قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، در حاليكه در ايران انتخابات، دمكراسي و آزادي نبود و يك حكومت كاملاً ديكتاتوري حاكم بود، همين دولت‌هاي غربي كه امروز در برابر ما هستند از آن ديكتاتوري به طور مطلق حمايت مي‌كردند. جمهوري اسلامي ايران به لحاظ ارزش‌هاي ديني و سياسي به داشتن سلاح هسته‌اي اعتقادي ندارد و آنرا فاقد كارايي مي‌داند، گفت: بمب اتمي ايران، فرهنگ متعالي انساني، اسلامي و عشق و محبت به ديگران است. زماني كه انقلاب اسلامي پيروز شد و آزادي و انتخابات بوجود آمد و مردم بر سرنوشت خودشان حاكم شدند از همان ابتدا برخي از دولت‌هاي غربي عليه ملت ايران ما صف آرايي كرده و در اين راه حتي از گروه‌هاي تروريستي حمايت كردند. 16 هزار نفر از مردم كشورمان به دست تروريست‌هايي كشته شدند كه آن تروريست‌ها امروز در اروپا آزادانه فعاليت داشته و با برخي از سياستمداران اروپايي همكاري مي‌كنندچرا بعد از 60 سال، مردم آلمان همچنان بايد به صهيونيست‌ها باج بدهند و اين پول‌ها خرج كشتن مردم مظلوم غزه شود؟يكي از آزادترين جمهوري‌هاي دنيا جمهوري اسلامي ايران است. براي اينكه مردم مي‌توانند آزادانه در انتخابات شركت كنند. يك فرقي بين جمهوري ما و جمهوري‌هاي اروپا و جمهوري آمريكا وجود دارد، در ايران واقعا مردم حاكم هستند و در اروپا و آمريكا پول، حزب و تبليغات و اگر كسي اين عناصر را نداشته باشد، نمي‌تواند وارد سيستم حكومت شود. اما در ايران مردم حاكم هستند. نمونه‌اش بنده كه جلوي شما نشسته‌ام. من نه حزب دارم، نه پول و نه قدرت. مردم من را انتخاب كردند چون تصميم مردم اين بود. در ايران هيچ‌كس به دليل مخالفت در زندان نيست. رسانه‌ها در ايران آزادند و انتقادات خود را آزادانه مطرح مي‌كنندرئيس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره خانم ندا آقا سلطان و نحوه كشته شدن وي از سوي خبرنگار آلماني اظهار داشت: كشته شدن وي يك طراحي از قبل بود. خانم ندا آقاسلطان قرباني توطئه عليه ملت ايران شد. آن خانم اصلاً در هيچ تظاهراتي حضور نداشت. در يك محله فرعي در حال حركت بود كه در شرايط مشكوكي به قتل رسيد. كشته شدن وي يك سناريو بود كه عيناً در ونزوئلا هم تكرار شده است. متأسفانه يك خانم جوان ايراني به دست كساني كه مي‌خواستند آشوب برپا كنند كشته شد

سرنوشت پرونده فساداخلاقی فرمانده سابق نیروی انتظامی

مگر می توان به اراجیف وارونه و هذیان گوئی های پاسدار گماشته احمدی نژاد گوش کرد وباور داشت. آنهم در شرایطی که پس از چند سال که از بازداشت پاسدار سردار زارعی می گذرد که معاون پیشین فرمانده پلیس تهران تهران بود که زیر عنوان مبارزه با مفاسد وبی حجابی در خانه های فساد در کنار 6 زن تن فروش در تهران باز داشت. اما اکنون این چنین پرونده آشکارا ماستاملی شده است.طوریک که حتی نام این متهم برده نمی شود و این پرونده هم به سرنوشت مشابه ی پرونده ی جنایت آمیز آمران و عاملان قتل و شکنجه و تجاوز قربانیان بازداشتگاه کهریزک مبتلا شده پیوند خورده است . زیرا که رژیم کودتاگران پاسدار نامشروع و رهبر لوطی جماران نا مشروع تر نیاز به ارگان های سرکوبگر برای کنترل فضای انفجاری جامعه دارند.

جهان نوشت: حکم يكي از فرماندهان سابق نیروی انتظامی که به اتهام فساد اخلاقی و مالی دستگیر شده بود و در زمان خود جنجال خبری گسترده ای هم به پا کرد، نهایتا صادر و این مقام به شلاق، حبس و جریمه نقدی محکوم شد. حسب بررسی های چندین ماهه دادگاه، فیلمی که ادعا می شد از فساد اخلاقی متهم منتشر شده خلاف واقع بوده است و اساسا چنین فیلمی وجود ندارد. دادگاه همچنین فساد اخلاقی این مسئول سابق نیروی انتظامی را آنطور که رسانه‌ها نوشته بودند تکذیب کرد. گفته مي‌شود نامبرده از فساد مالی تبرئه شد و هیچگونه شاکی خصوصی نیز نداشته است

سخنگوي عمليات بغداد در گفتگو با فارس:عراق با رويكردي جديد سازمان القاعده‌ را نابود مي‌كندخبرگزاري فارس : سخنگوي ستاد عمليات بغداد از رويكرد جديد دولت عراق براي مقابله‌ و نابودي سازمان تروريستي القاعده‌ در اين كشور خبر داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901311752

پس از اینگونه گرد و خاک بر پا کردن کی قرار است که با تروریست هایاعزامی از سوی پاسداران از ایران به عراق مبارزه شود که خطر ناک تر از همه تروریست ها می باشند؟

انهدام یک گروه تروریستی در سنندج

http://www.fararu.com/vdcb8zba.rhbsspiuur.html

اگر این خبر یک ادعای ساختگی از سوی پاسدار نجار وزیر کشور نمی باشد پس چرا هیچگونه نام ونشان از این گروه تر وریستی مهندم شده ارائه نشده است؟

وزیر کشور از انهدام یک گروه تروریستی وابسته به عناصر ضد انقلاب در سنندج خبر داد. مصطفی محمد نجار وزیر کشور دقایقی قبل در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در فرودگاه سنندج اظهار داشت: ظهر امروز سربازان گمنام امام زمان توانستند یک گروه تروریستی وابسته به عناصر ضد انقلاب که قصد عملیات خرابکارانه در استان و کشور را داشتند، شناسایی و آن را متلاشی کنند. وی عنوان کرد: از این گروه تروریستی مقادیر زیادی مهمات نظامی، نقشه های شناسایی و اسناد محرمانه به دست آمده است. وزیر کشور در پایان با اشاره به همکاری و تعامل بین نیروهای نظامی و اطلاعاتی استان گفت: خوشبختانه با توجه به هوشیاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی این استان هرگونه تحرک در جهت اقدامات خرابکارانه خنثی و این مهم در طول سالهای گذشته به عینه قابل مشاهده است.

جهت اطلاع

ازکی تا حال روس ها که پیوسته فرصت طلبانه منافع خودشان را پیگیری نموده و از آن دفاع کرده اند پول ر پس زده و موضوع استراتژیک با کشوری را ارجحیت داده اند که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و حتی روسیه و چی گفتن مردم معترض و ناراضی ایران همه گیر شده است؟

يك مقام روس خبر داد : روسيه اخيرا پيشنهادي 7 ميليارد دلاري از طرف عربستان دريافت كرده تا در ازاي آن از فروش سامانه اس 300 به ايران صرف نظر كند . رجب صفراف در گفتگو با خبرنگار عصرايران در رابطه با اين پيشنهاد تاكيد كرد : روسيه اين پيشنهاد را رد كرده و اين موضوع نشان مي دهد كه اين كشور مناسبات استراتژيكش را با پول عوض نمي كند هرچند 7 ميليارد دلار پول زيادي است . به گفته مشاور معاون رئيس دوماي روسيه عربستان از روسيه خواسته است به جاي فروختن اس 300 به ايران عربستان 7 ميليارد دلار از اين كشور سلاح خريداري كند! مقامات روسي تاكنون از تحويل سامانه اس 300 به ايران امتناع كرده اند اما اين كارشناس برجسته روس در اين باره معتقد است : برخورد روسيه با موضوع اس 300 تاكتيكي است و نبايد آن را موضوعي استراتژيك دانست .

محمدرضا رحيمي : مقابله با مفاسد مالي و زمين خواري با جديت دنبال شود

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890201/index.html

اینگونه آدرس غلط دادن و نعله و اروونه زدن و صورت مسئله پاک کردن مصداق عینی فرافکنی و فرار به جلو ی آی دزد آی دزد کردن می باشد که بر گردان ادعای 5 سال گذشته پاسدار گماشته احمدی نژاد با مفاسد اقتصادی و قطع کردن دزدن دانه درشت است که نوعی مار پرورش دادن در آستین یاد در ابینه ی نامشروع می باشد . زیرا که ماون اولش محمد رضا رحیمی متهم به اختلاس گری میلیارد ها تومان است .

تشكيل جلسات ستاد مبارزه با مفاصد اقتصادي هفتگي شد. معاون اول رئيس جمهور با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب به « همت مضاعف كار مضاعف » و تاكيد رئيس جمهور مبني بر ضرورت تعيين تكليف مساله معوقات بانكي در اسرع وقت گفت : جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به صورت هفتگي برگزار مي شود. به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري محمدرضا رحيمي در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به فرمان هشت ماده اي رهبر معظم انقلاب خطاب به سران قواي سه گانه براي مبارزه با مفاسد اقتصادي اشاره و تصريح كرد : از آغاز سال جديد عزم خود را جزم كرده ايم تا با هماهنگي همه دلسوزان نظام و كساني كه خواهان سربلندي و ارتقاي جمهوري اسلامي ايران هستند گام هاي موثر و بلندي در راستاي مبارزه با مفاسد اقتصادي برداريم . معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه مقابله با مفاسد مالي و زمين خواري از موضوعاتي است كه بايد با جديت به آن پرداخته شود بر ضرورت همكاري همه دستگاه ها براي خشكاندن ريشه هاي فساد مالي و اقتصادي و همچنين اقدامات قاطع و راهگشا براي تحقق اين امر خطير تاكيد كرد. در اين جلسه همچنين گزارشي از جلسات كارگروه مبارزه با زمين خواري و همچنين محورهاي اصلي تصميمات اتخاذ شده در جلسات گذشته اين ستاد ارائه شد و مهمترين مسائل و موضوعات درخصوص معوقات بانكي و زمين خواري مورد بحث و تصميم گيري قرار گرفت و براساس گزارش ارائه شده مقرر شد به منظور ساماندهي و نظارت بر فعاليت هاي پولي ساختاري جديد در بانك مركزي طراحي و ايجاد شود و زيرساخت هاي اطلاعاتي براي شفاف سازي جريان پول در كشور با جديت پيگيري شود. در اين نشست همچنين به تبيين و تشريح نتايج جلسات گذشته و از آن جمله شناسايي بدهكاران بانكي تعيين تعداد بدهكاران و ميزان معوقات آنها و اجراي طرح هايي مانند كاداستر و بانك جامع اطلاعات مشتريان در بانك مركزي تاكيد شد

مخالفت با آزادي موقت محمد نوري زاد

وقتی که با قلم زن سابق دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری اینگونه بر خورد می شود که چرا نامه به رهبر لوطی جماران خامنه ای نوشت و فقط اشاره ی جزئی به بخشی از حقایق مربوط به دولت نا مشروع دهم نمود که چنین مجازات شده است . اکتون چگونه می توان باور به ادعای دروغین گزارش خبری بعی داشت؟

آفتاب : در مراجعه اي كه محمود عليزاده طباطبائي وكيل محمد نوري زاد به شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامي داشته است مطلع شد كه با آزادي با قرار وثيقه اين نويسنده و كارگردان بازداشت شده تا زمان تشكيل دادگاه تجديدنظر مخالفت شده است . به گزارش برخي از سايت هاي خبري دو روز قبل حكم اين نويسنده و كارگردان ابلاغ شد كه طبق آن محمد نوري زاد به 3 سال و نيم حبس و 50 ضربه شلاق محكوم شد.اتهام هاي نوري زاد توهين به رهبري رئيس قوه قضائيه ائمه جماعات و رئيس جمهوري و همچنين تبليغ عليه نظام عنوان شده است. هم اكنون نوري زاد 120 روز در بازداشت به سر مي برد

همايش بزرگ ايرانيان خارج كشور مرداد در تهران برگزار مي شود

رژیم کودتائی شیاد نا مشروع هنوز چند تائی که از آن خوش باورانی که از خارج به داخل رفته و باز داشت و باز جوئی و شکنجه و متهم به جاسوسی شده اند از جمله حسین درخشان را آزاد نکرده است . از سوی دیگر از مان زیادی از روشنگری روز نامه ی استرالین نمی گذرد که چگونه دو دانشجوی ایرانی در بریزبن و ملبورن که تازگی به ایران رفته بودند باز داشت و مورد باز جوئی واقع شدده و اعضای خا نواده های شان را تهدید نموده اند که چرا فر زندتان گویا در تظاهرات مسالمت آمیز بعنوان همبستگی با مردم ایران شرکت کرده بودند؟ یا اینکه همین هفته گذشته در آستانه سفر خاتمی به ژاپن بود که از سوی پلیس به وی اطلاع داده شده که ممنوع الخروج شده است که اکنون برای جلب توجه مزدوران و یا خود فروختگان برون مرزی به نقل ااز گزارش روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چنین تبلیغ شده است؟ آنهم در شرایطی نوه ی دختری رفسنجانی پس از باز گشت از لندن زندانی شده است و در شرف استرداد مهدی رفسنجانی از لندن می باشند.

دبيركل شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور اعلام كرد : همايش بزرگ ايرانيان با هدف شناسايي برقراري ارتباط و تعامل با نخبگان ايراني خارج از كشور در عرصه هاي مختلف علمي و فناوري اقتصادي فرهنگي و اجتماعي 11 و 12 مرداد در تهران برگزار خواهد شد . محمد شريف ملك زاده در نخستين نشست نمايندگان تام الاختيار وزارتخانه ها و دستگاههاي عضو شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور در سال 89 افزود : دراين همايش كارگروههاي علمي و آموزشي فرهنگي و رسانه حقوقي و قضايي كنسولي اقتصاد و بازرگاني و علوم و فناوري نوين فعال خواهند شد. وي در مورد فراخوان نخبگان و فعالان بخش هاي مختلف گفت : شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور فرم هاي خاصي را به تمامي سفارتخانه ها كنسولگري ها و سركنسولگري ها ارسال كرده است كه اين فرمها براساس تخصص هر كارگروه از سوي دانشمندان كارشناسان متخصصان و فرهيختگان ايراني تكميل خواهد شد. دبير كل شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور با اشاره به روند اين شورا گفت : اين مركز با هدف كاهش مشكلات و دغدغه ايرانيان مقيم خارج كشور از طريق رفع مشكل بوركراسي در كشور راه اندازي شده و هم اكنون با شش كارگروه مشغول فعاليت در عرصه هاي مختلف است تا مشكلات هموطنان خارج كشور در كمترين زمان ممكن مرتفع شود. وي در ادامه به شروع فعاليت 30 اداره كل شوراي عالي ايرانيان خارج كشور در 30 استان كشور اشاره كرد و افزود : هدف از راه اندازي اين دفاتر تنها رفع مشكلات هموطنان و تسهيل قوانين و مقررات موجود در كشور در راستاي رفع مشكلات آنان است . وي با اشاره به اينكه اخذ و توقيف گذرنامه ايرانيان مقيم خارج در فرودگاههاي بين المللي كشور ممنوع است افزود : در همين راستا دفاتر شوراي عالي ايرانيان خارج كشور در فرودگاههاي بين المللي كشور فعال شده است تا هر گونه ابهام و نگراني هموطنان در اين زمينه برطرف شود. ملك زاده فعاليت دفاتر اين شورا در دانشگاهها را در جهت رفع مشكلات هموطنان در زمينه مسايل علمي و آموزشي بيان كرد و گفت : اين دفاتر همچنين مي توانند زمينه لازم را براي استفاده كشور از ظرفيت ها و توانمندي هاي ايرانيان مقيم خارج فراهم كنند