گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 6 اردیبهشت - 89

قول! (گفت و شنود)

گفت : بر خی از دست اندر کاران سران فتنه ی مغلوب

قول داه اند از این پس با مردم داشته باشند رابطه خوب

گفتم : مگر می توان باور داشت وقتی رهبر هست دروغگو؟

رقیب مغلوب می تواند قول دهد ، شده است راستگو

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: برخي از دست اندركاران فتنه شكست خورده گفته اند از اين پس بايد با مردم رابطه خوبي داشته باشيم.
گفت: يعني قرار است ديگر به مردم دروغ نگويند، با آمريكا و اسرائيل و انگليس عليه مردم همدست نشوند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: يعني قرار است ديگر با منافقين و بهائيان و سلطنت طلب ها و ساير گروه هاي تروريست ائتلاف نكنند؟!
گفتم: نه بابا! كجاي كاري؟! باز هم به گونه اي بر وفاداري خود به مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس و اصرار بر ائتلاف با گروه هاي ضد انقلاب تاكيد كرده اند.
گفت: پس چگونه مي توان به قول آنها اعتماد كرد؟!
گفتم: يارو از خواب كه بلند شد گفت؛ زنده باد خودم كه از صبح تا حالا برخلاف روزهاي قبل، نه دروغ گفته ام، نه حرف بد زده ام، نه مال مردم خورده ام، نه چاقوكشي كرده ام و... مادرش گفت؛ مرد حسابي! از ديشب تا حالا كه خواب بودي، از رختخواب بيا بيرون تا معلوم بشه چيكاره اي

گفت : بر خی از دست اندر کاران سران فتنه ی مغلوب

قول داه اند از این پس با مردم داشته باشند رابطه خوب

گفتم : مگر می توان باور داشت وقتی رهبر هست دروغگو؟

رقیب مغلوب می تواند قول دهد ، شده است راستگو

چون زمانی که خمینی عوامفریب شیاد

بنیان رژیم جهل و نیرنگ و فریب بنا نهاد

مگر در اوضاع احوال بحرانی شلوغ پلوغ؟

به مردم نداد قول با وعده ها ی دروغ

مگر نگفت حکومت تعلق دارد به مستضعفان؟

چانی وعده ی دروغ خود نکرد پا بر هنگان

خوب پس از آن چه اتفاق افتاده است تا کنون؟

جز دروغ کفتن بادزدی و قتل و جنایت وشبیخون

گفت :رهبران فتنه راست گفتن داده اند تحویل

تا دروغ نگویند به آمریکا و انگلیس و اسرائیل

تاکتیکی بر عدم دروغگوئی کرده اند اعتراف

تا پنهان کنند با منافقین و بهائیان کردن ائتلاف

گرنه بر ائتلاف خود با ضد انقلاب کرده اند تأکید

تا اوبا ما تواند بر تهاجم نظامی خود کند تهدید

گفتم : یارو بلند شده بود از خواب

صورت نشسته بر پا نکرده جوراب

به خودش می گفت خودم زنده باد

چون شدم درست مثل احمدی نژاد

نه دروغ گفته ام ، نه زده ام حرف بد

نه چاقو زنجان کشیدم نه کار نا پسند

مادرش گفت دور نگیر بیا بیرون از تخت

زیادی در راستگوبودن مباش سرسخت

چون تو خواب بوده ا ی از دیشب تا حال

از حال تاشب معلوم میشه کیستی ای دجال؟

!