گزیده خبر ها 23 فروردین - 89

سرپرست ایسنا تغییر کرد/ سرپرست پیشین استعفا داد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18073

با اشغال جهاد دانشگاهی از سوی پا سداران کود تاگر بلا فاصله سر پرست خبر گزاری دانشجویان ایسنا بر کنار شد و یک مهره ی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس آن شد تا این خبر گزاری همچون خبر گزری دروغ ساز دولتی ایرنا و خبر گزاری دروغ پرداز پاسدار ان فارس دولتی شود . در حقیقت دهان کجی و کنترل و فشار بیشتر برای مهار کردن اعتراضات دانشجویان می باشد.

رییس جهاد دانشگاهی در حکمی «علی متقیان» را به‌عنوان سرپرست جدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منصوب کرد.به گزارش ایسنا رییس جهاد دانشگاهی در حکمی «علی متقیان» را به‌عنوان سرپرست جدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منصوب کرد. علی متقیان پیش‌تر به‌عنوان مدیر کل دفتر ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت‌های نهم و دهم، مدیر کل روابط عمومی بنیاد نخبگان، دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی و مدیر کل حوزه ریاست رییس سابق جهاد دانشگاهی مشغول به کار بوده است.

روزنامه حامی دولت: موسوی را محاکمه کنید؛ مگر نمی بینید برای انتخابات شوراها در حال برنامه ریزی است

واقعاً هنوز کسانی وجود دارند که می توانند آنقدر در اوج خریت فرو رفته باشند یا اینکه آنقدر منافع مادی شان کلان می باشد و علاقمند حفظ قدرت برای انباشت هرچه بیشتر ثروت می باشند که نمی بینند ونمی دانند که عملکرد کودتا گران نامشروع چگونه است و چگونه با رقبای خود که سابق جزو سوگلی های خمینی شیاد بودند بر خورد می کنند و باز هم همچنان از این رژیم کودتائی نا مشروع و دولت نا مشروع تر از آن حمایت می کنند؟

روزنامه وطن امروز نوشت:با وجود گذشت 120 روز از اعلام سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی هنوز دستگاه قضا به کسی که ضمن دفع خود از نظام، لطمات جبران‌ناپذیری بر نظام جمهوری اسلامی، ملت، امنیت جامعه، امکانات عمومی، دولتی، خصوصی و... وارد ساخت از گل نازک‌تر نگفته است.این روزنامه افزود: نادیده گرفتن جرم کسی که با وطن‌فروشی، فریب افکار عمومی با دروغ کثیف «تقلب» و کشاندن اراذل و اوباش به سطح خیابان برای ناامن ساختن فضای جامعه، دل رهبر و ملت مسلمان را خون کرد و موجب شادی رجوی‌ها، سلطنت‌طلبان، همجنس‌بازان(!)، اوباما، پرز، نتانیاهو، کلینتون، ربع و فرح پهلوی شد آن هم با گذشت حدود یک‌سال از جنایات او، واقعا دیگر سوال‌برانگیز است. حداقل نتیجه بی‌خیالی طی کردن در برابر این جنایتکار قانون‌شکن، توقع وی برای حضور در چرخه قدرت و نظام است و این روزها هم شنیده می‌شود با پررویی تمام و فراموش کردن جنایاتش، مشغول برنامه‌ریزی برای انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستاست!

سخنگوي دولت عراق در گفت‌وگو با فارس:بازگشت حزب بعث به‌ صحنه‌ سياسي عراق محال است.خبرگزاري فارس: سخنگوي دولت عراق تأكيد كرد بازگشت حزب بعث و گروه‌هاي تروريستي به‌ صحنه‌ سياسي اين كشور غير ممكن است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901221486

بازی کردن و مانور دادن حاکمان تهران با همه مهره های سوختته و رفته و آبرو باخته و شکست خورده شان در انتخابات پارلمان عراق تا که با جو سازی و تهدید کردن و ناامن نمودن عراق پاپت نوری مالکی نخست وزیر عراق باقی بماند و این کشور همچنان حیات خلوت حاکمان تهران باشد. برای همین با وجود اینکه مردم عراق نه نخست وزیر دست نشانده ی عراق گفته اند ولی سخنگوی دولت نامشروع نماینده مردم عراق شده و همچون حاکمان تهران اخطار نموده است.

يك تحليلگر عرب:انتفاضه سوم تنها گزينه حل مشكل فلسطين است.خبرگزاري فارس: يك تحليلگر عرب بيداري عربي و انتفاضه سوم را تنها راه حل مشكل فلسطين و پيروزي آرمان فلسطين دانست و نوشت: انتفاضه سوم فلسطين اقدامي ملي و فراگير در فلسطين خواهد بود كه مي‌تواند حالت خيزش را در تمام فلسطين ايجاد كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901210390

اینهم یک نمونه دیگر تهدید گری و دخالت گری مشابه عراق در امور داخلی فلسطین است که اکنون در راستای دشمنی با مردم فلسطین است . همجنین کار شکنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه است که اکنون حماس و جهاد اسلامی تشویق و ترغیب می شوند تا که زمینه ی برپائی جنگی دیگر در خاور میانه فراهم گردد. زیرا که هدف تلاش مذبوحانه برای برون رفت بحران خطیر هسته ای است که می بایست مردم عراق و لبنان و فلسطین و افغانستان و پاکستان همچون مردم ایران قربانی این سیاست کثیف حاکمان برای دسترسی به سلاح هسته ای شوند.

اظهارات هاشمی درباره انتخابات و نمازجمعه

http://www.fararu.com/vdcfycdj.w6dj1agiiw.html

رفسنجانی بساز و بفروش و مکار و غارتگر و مصلحت اندیش چون متوجه شده است که تهدید اوباما جدی شده و بحران هسته ای از این تهدیداباما جدی تر شده است .از سوی دیگر چون کودتا گران در موضع ضعف ووحشت قرار گرفته که نیاز به ماستمالی کردن پرونده ی هسته ای از سوی دارند . بنابراین فرصت طلبانه وارد صحنه شده و ضمن انتقاد نمودن از موضع اخیر اوباما و با خاک پاشیدن بر توی چشم مردم نا راضی بازهم برای مشروعیت تراشی رژیم نامشروع و ضد مردم کودتائی خواهان شرکت مردم در انتخابات شده است تا خود و خانواده اش از زیر تیغ فشار رقیب حاکم بیرون آید..

ادعای عجیب یک سایت درباره سه نماینده ؟آیا احمد توکلی ، نادران و مطهری تعقیب می شوند ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18033

تهدیدکنندگان و قلم زنان هفته نامه همت – 2 اکنون 3 نماینده ی اصول گرای بازار مکاره ی هشتم را تهدید کرده اند که چرا دست به افشا گری زده و پرونده ی اختلاس کلان میلیاردتومانی معاون اول رئیس جمهور محمد رضا رحیمی را فاش کرده اند . همچنینچرا اینان با لایحه 40 هزار میلیارد تومانی هدفمند کردن نقدی ریانه ی دولتی مخالفت کردند؟

اما شاید نکته قابل تأمل و عجیب گزارش سایت مذکور بخش آخر گزارش باشد . چرا که اساساً جلسه نمایندگان با یکدیگر نه تنها اشتباه نیست بلکه امری معمول است . ایراد گرفتن از نمایندگان برای جلسه با یکدیگر مثل این است که کسی انتقاد کند چرا برخی استانداران یا فرمانداران یا وزرا و مسئولین دولتی با هم جلسه ای جدا از جلسات رسمی دولت برگزار می کنند شفاف : یک پایگاه خبری وابسته به بخشی از حامیان دولت از جلسات شبانه دکتر احمد توکلی ،دکتر الیاس نادران و دکتر علی مطهری نمایندگان اصولگرای تهران در مجلس شورای اسلامی برای آنچه که مقابله با دولت دکتر محمود احمدی نژاد خوانده است ، خبر داد

آیا برنامه کرباسچی را احمدی نژاد دوباره کلید می زند؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18061

چگونه است که زمان بر گزاری نمایش انتخابات یا انتصابات از تهران 10 میلیونی ونه 13 میلیونی سخن گفته می شود . اما اکنون که پا سدار گماشته احمدی نژاد برای قول داده شده کاهش قیمت مسکن مجبور به ترساندن مردم تهران از زلزله برای کوج دادن شان شده است به رقم 13 میلیون جمعیت تهران اعتراف و یاد کرده است . مشروط بر اینکه این رقم هم واقعی نمی باشد . زیرا که جمعیت تهران بیش از این رقم است؟

دیروز، راندن مردم از پایتخت با افزایش هزینه زندگی؛ امروز با ترس زلزله.محمود احمدی نژاد در دیدار با مدیران بنیاد مسکن ضمن اشاره به گسل های زیادی زیر پایتخت قراردارد گفت: باید 5 میلیون نفر از شهر تهران بروند. رئیس جمهور در ادامه نیز تاکید کرده است: تهران در معرض آسیب‌های سنگین است هر چند می‌توان ترافیک و آب و هوا را با هزینه‌ای سنگین حل کرد اما ماجرای زلزله را چگونه باید حل کنیم؟ الان باید گسل‌های زیر شهر فعال باشد که به لطف دعای مردم فعال نیستند اما نمی‌توان تضمین کرد که چه زمانی در تهران زلزله می‌آید و این گسل‌ها فعال می‌شود.احمدی‌نژاد بیان کرد: استان تهران 13 میلیون ساکن دارد که اگر حادثه‌ای بیفتد چگونه باید این را جمع کرد بنابر این تهران را باید خالی کرد و این دستوری نیست. هر چند بنده به وقتش از مردم خواهش خواهم کرد تا تهران را ترک کنند اما باید برای کسانی که از تهران می‌روند زمین و وام 4 درصد در نظر بگیریم.

دکتر احمدی نژاد:حداقل 5 میلیون نفر باید از تهران بیرون بروند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18058

این گزارش خبر مر تبط به گزارش خبر قبلی می باشد

رییس‌جمهور در دیدار مدیران بنیاد مسکن گفت: گسل‌های زیر تهران فعال باید باشد که به لطف دعای مردم فعال نیستند.