گزیده خبر های 21 فروردین - 89

احمدي‌نژاد در چهارمين سالروز ملي فناوري هسته‌اي- 3سپردن خلع سلاح به صاحبان بمب‌ اتم مانند سپردن امنيت شهر به‌ دزدهاست.خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور گفت: اگر بخواهيم خلع سلاح را به كساني بسپاريم كه خود بمب اتم دارند مانند اين است كه امنيت يك شهر را بدست دزدها بدهيم تا به راحتي تمام اموال را غارت كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901200805

طبق این نظر که ناشی از گرده بر زمین سائیدن و گردو خاک زیادی بر پا کردن است. زیرا که پاسخ نهائی به مطالبات مردم ایران و عدم مهار رشد تورم و گرانی افسار گسیخته و فقر و بیکاری تبدیل به اجرای شوی خبر خوش هسته ای شده است که پاسدار گماشته احمدی نژادپیرامونش معرکه گیری و عربده کشی نموده است و آنگونه ادعائی کرده است که حالت خود زنی آشکار و اعتراف به فر فکنی و وارونه گوئی دارد . چونکه طبق این ادعا رژیم ضد بشری که رتبه دار جهانی مستمر نقض حقوق بشر می باشد هر گز حق ندارد سخنی از حقوق بشر بگوید و دیگران متهم و محکم به نقض آن کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس محود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشور عصر امروز در ادامه چهارمين مراسم جشن ملي هسته‌اي كه در محل سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد اظهار داشت: همه سياست‌هاي استكبار و كساني كه با برنامه‌هاي هسته‌اي ايران مخالفت مي‌كنند عليه بشر است و بزرگترين خيانت صاحبان سلاح اتمي اين بوده است.

این 3 لینک خبری ضمیمه شده ی زیر مرتبط به گزارش خبری فوق می باشد که بیخودی شلوغ شده است تا که پیام های داخلی و خارجی داده شود . یعنی تلاش مذبوحانه برای عبور از بحران های گوناگون است که شامل بحران هسته ای و تصمیم گروه 5+1در بستر افزایش تحریم هاست . همچنین انحراف اذهان عمومی از جنگ و نزاع میان 3 نهاد پیرامون لایحه 40 هزار میلیارد تومان نقدی کردن رایانه های دولتی و ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی می باشد که اکنون ترکش آن به معاون اول رئیس جمهور محمد رضا رحیمی سرایت کرده است.

پنج خبر خوش هسته‌ای

http://www.fararu.com/vdcenp8e.jh8epi9bbj.html

راه اندازي كارخانه غني‌سازي نيمه صنعتي و استقرار 60 هزار سانتریفيوژ در نظنز، طراحي نسل سوم سانتريفيوژ، رونمایی از اولین نمونه سوخت مجازی و واردشدن برق نیروگاه بوشهر به مدار در تابستان

رونمايي از نسل سوم سانتريفيوژها

http://www.fararu.com/vdcb50ba.rhba0piuur.html

دكتر علي‌اكبر صالحي، رييس سازمان انرژي اتمي، در سخناني در مراسم بزرگداشت روز ملي فناوري هسته‌يي، از رونمايي از نسل سوم سانتريفيوژها و رونمايي از اولين نمونه‌ سوخت مجازي راكتور تحقيقاتي تهران خبرداد.

سلول انفرادی 63 متری!

http://www.fararu.com/vdcdo90o.yt0o96a22y.html

اگرمدرسه در اتوبوس ها اسقاطی تشکیل شود و برای زندانیان در بند درون سیاه چال ها در ایران معکوس اشد آنگاه چه می توان نام نهاد؟یعنیهمین تعداد و بیش از 63 نفر در یک سلول با زور و تهدید و فشار گنجانیده شده باشند که نه امکانات غذائی و بهداشتی مناسب داشته باشند ونه ملاقان آن موقع چه می شود گفت؟

شبکه ایران نوشت: رکسانا صابری در کتاب خاطرات خود، حضور در اتاق 63 متری در زمان زندانی بودن را "شکنجه‌ای علیه خود" نامیده است. وی که سال گذشته در ایران دستگیر شد و پس از آزادی به دیدار وزیر امور خارجه آمریکا رفت، اعلام کرده که کوچک بودن اتاق زندان مانند شکنجه بوده است

آيا از سپاه جاسوسي شد؟

http://www.fararu.com/vdcgu39t.ak9t34prra.html

گفته می شود دیدی که بهران همه عمر گور گرفت چگونه گور بهرام گرفت؟ آخر رژیمی که خمینی شیاد بنیان گذاشت که از همان ابتدا 36 از 36 میلیون جمعیت کشور با افتخار خواست که همه علیه ی هم جاسوسی کنند. سپس دستگاه مخوف وزارت بد نام اطلاعات کرد تا ادامه ی این سیاست جاسوسی را ادامه دهد و دست به جنایات تاریخی بزند . اکنون که حفاظت و اطلاعات پاسداران بطور علنی تبدیل به سازمان اطلاعات و امنیت یا سااواک شاه شده است و چپ و راست با ارتش سایبری اش جاسوس های جنگ نرم مرتبط با سازمان سیا کشف و دستگیر می کند. چرا نمی بایست که عضو تعلیم یافته ی جاسوسی این ار گان به آمریکا پناهنده نشود و اطلاعات و تجربیاتش را منتقل نکند؟

تهران امروز نوشت: گفته مي‌شود در دنياي جاسوسي هيچ چيز اتفاقي نيست، نه كسي كه جاسوسي مي‌كند، نه كسي كه جاسوسي مي‌شود، نه كسي كه موش‌كور است، نه كسي كه فراري است و پناهنده مي‌شود و نه كسي كه به اعتراف مي‌نشيند. سوال اين است كه چه اتفاقي افتاده كه سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (CIA) از انتشار كتابي خبر داده كه در برگيرنده خاطرات يا اعترافات فردي است كه مدعي جاسوسي از سپاه به‌نفع سازمان سيا از 21 سال پيش است؟

دیدار بهزاد نبوی با آیت الله صانعی

اگر پیام باز جو از درون زندان برای رفسنجانی مکار و صانعی نباشد . آخر اینگونه دیدار ها با کسانی که قادر نیستند حتی از حریم امنیتی خودشان استفاده کنند از سوی یک زندانی در حال مرخصی چه بازده یا فایده ای می تواند به حال مردم معترض و نا راضی داشته باشد؟

سایت روزنامه جوان نوشت: بهزادنبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب در ایام مرخصی خود از زندان ،دیدارهای متعددی را با فعالان سیاسی کشور داشته است.بنابراین گزارش نبوی پس از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی در کیش، با شیخ یوسف صانعی نیز در مشهد دیدار و گفتگو داشته است.گفته می شود در این دیدار طرفین به بررسی اوضاع سیاسی کشور و حوادث بعد از انتخابات و مسائل جزئی تر دیگری در خصوص ادامه فعالیت جریان اصلاح طلبان بحث و گفتگو داشته اند.

کوثری: دیدار فراکسیون اقلیت با موسوی ازاشتباهات بزرگ اصلاح‌‌‌‌‌‌‌طلبان است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17910

اگر رژیم ضد بشری و وحشی و نا متعارف وقرون وسطائی با اصطلاحاتی همچون اصلاح طلبی آشنائی و رابطه داشت . نیاز نبود که یک پاسدار جانی ووکیل الدوله شده ی باز ار مکاره ی کمدی و دوری و انتصابی اینگونه عربده کشی و لغز خوانی با تهدید همقطاران خود کند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفته است: "دیدار تعدادی از جریان اصلاح‌طلب با فردی که دارای تخلفات بسیار است و در مقابل نظام ایستاده، جای بسی تاسف است".به گزارش شبکه ایران، اسماعیل کوثری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اظهار تاسف از دیدار تعدادی از اقلیت سیاسی مجلس با موسوی، اظهار داشته است: این فرد در یکسال گذشته در راس فتنه ها قرار داشت و ملاقات فراکسیون اقلیت با این فرد از اشتباهات بزرگ اصلاح طلبان است. دیدار تعدادی از جریان اصلاح طلب با فردی که دارای تخلفات بسیار است و در مقابل نظام ایستاده و علیه بیگانگان، بویژه آمریکا و صهیونیست ها که علنی به حمایت از وی و جنبش سبز اموی برخاستند کلامی بر زبان نرانده جای بسی تاسف است.* این افراد در ملاقات و دیدارهایی که با موسوی دارند قطعاً نظرات وی را برای ادامه کارهایشان مورد توجه قرار می دهند.* دیدار صورت گرفته به خود تفکر این جریان ضربه می زند.

موسوی: هدفمندکردن یارانه‌ها برای خریدن رای مردم است و لاغیر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17903

مگر شکی در این مورد می باشد . زیرا که 31 سال است که با شیادی و عوامفریبی و جننگ افروزی و وعده و قول های دروغین به مردم دادن این ها را گول زده و بر پای جعبه های شعبده بازی رأی گیری کشانیده اند؟

خبر آنلاین : میرحسین موسوی در اظهاراتی اعلام کرد: طرح هدفمندی یارانه‌ها برای جلب و خرید رای مردم از سوی دولت است.به گزارش خبر آنلاین به نقل از کلمه، وی دردیدارنمایندگان فراکسیون سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در مجلس ششم به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و مدعی شده است که "متوسط نرخ رشد سرمایه گذاری در پنج سال اخیر به حدود 7 درصد کاهش یافته است. در حالیکه بر طبق قانون برنامه چهارم توسعه این رقم باید ۲/۱۲ درصد در سال رشد می داشت و البته این نرخ رشد باید با هزینه ۸۲ میلیارد دلار در قوانین بودجه سنواتی توسط دولت حاصل می شد که با هزینه بیش از ۲۲۰ میلیارد دلار(۷/۲ برابر) نه تنها این اتفاق نیافتاده بلکه نسبت به گذشته نیز پشترفت داشته است ! و آیا این رخداد یک فاجعه نیست؟»

رسایی:سریال ده نمکی؛هجو فقرا و بی حرمتی به مردم پایین شهر بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17897

اگر پائین شهریهای ارزش و جایگاهی داشتند. اولا ً پائین شهری نمی شدند . دوماً جمعیت 80% کشور را تشکیل نمی دادند تا که در زیر خط فقر اقتصادی بسر برند . سوماً مهمتر اینکه قول خمینی شیاد وارونه عمل نمی شد . یعنی به جای حکومت کردن به این رزوگار سیاه و تار گرفتار نمی شدند تا که مورد تمسخر و اهانت یک چماقدار حزب للهی لمپن فیم و سناریو ساز واقع شوند.

سریال "دارا و ندار"ساخته مسعود ده نمکی شب گذشته (پنجشنبه )با حضور وی ،حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و محمدتقی فهیم منتقد سینما، بصورت زنده در شبکه تهران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.