دروغ نامه ی حکومتی کیهان چهار شنبه 8 اردیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بيدار نمائيد كه درخواب نمانند ! "

"آیا 19 زنان نگون بختان خیابانی که بدست سعید حنائی بسیجی با روسری های شان در مشهد خفه شدند اینان بی حجاب بودند؟!"

وقتی رژیم ضد مردم و متزلزل شده باشد که نه در خدمت مردم بلکه علیه مردم باشد .مشخص است که حاکمان خائن وزبون چنین حکومتی از ترس واکنش های ا عتراضی مردم می بایست مدام بهانه تراشی کنند تا که ابزار سرکوب و خفقان و سانسور در اختیار خودشان داشته باشند . به خصوص اینکه اگر حکومت فاشیستی مذهبی باشد که بد ترین نوع حکومت های مستبد و سر کوبگر است . زیرا که سر کوبگری و خفقان و نقض مستمر حقوق بشر را پوشش مذهبی و الهی می دهد . در ایران که 31 سال است که مذهب تبدیل به ابزار سرکوب و خفقان و تضمین کننده ی حفظ قدرت حاکمان شده است . برای همین است که رژیم کودتائی نامشروع شده برای کنترل فضای انفجاری جامعه دوباره حجاب و عفاف را مطرح کرده و آن را آنگونه تبدیل به چماق و دجال گری وجنگ روانی تبلیغاتی کرده اند که مداحان و روضه خوان های خرافاتی و متحجر حکومتی و معرکه گیران نماز جمعه ها فتوا داده اند که رشد بی حجابی موجب افزایش قریب الوقوع زلزله در تهران خواهد شد و تأکید می کنند که برای پیش گیری زلزله مردم می بایست هر چه بیشتر وجوه صدقات بیشتری بدهند . یا اینکه 5 میلیون جمعیت تهران باید این شهر را ترک نمایند . البته معلوم نیست که چگونه است که اینان می دانند که زلزله میاد آنهم فقط در تهران ونه سایر شهر های دیگر؟ عجیب است که هیچ مسئولی یافت نمی شود تا توضیح دهد که رعایت حجاب یا بد و بی حجابی مهمتر است یا مطالبات مورد نیاز مردم که کسی به آن بها نمی دهد و پیگیری نمی کند؟ همانگونه که گفته نمی شود که چگونه است پس از سپری شدن 31 سال از حکومت مذهبی که با شعار روسری یا توسری و چادر سیاه حجاب بر تر در 30 سال پیش شروع شد چه عوامل و دلایلی موجب شده است که اکنون آنچنان بی حجابی گسترش یابد که موجب خطر ایجاد زلزله شود؟ مشروط بر اینکه هیچ مقام مسئولی هم حاضر نیست تا که پاسخ دهد مگر آن تعداد 19 زنان نگون بختان قربانی که محصول شکاف عمیق طبقاتی و تبعیض و بی عدالتی تحمیلی در جامعه بودند اینان بی حجاب بودند که با فتوای آخوند متحجر دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی در مشهد بدست بسیجی سعید حنائی و حمایت دستگاه فاسد قضائی و نیروی انتظامی با روسری های شان خفه شدند ؟

بهر حال قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس بدون آنکه به موضوع رشد روز افزون اعتیاد و فقر و بیکاری و تورم و گرانی و فساد های اجتماعی و دزدی و غارتگری اشاره ای داشته باشد که هریک از این پدیده های شوم هزار بار خطر ناک و بدتر از مسئله بد و بی حجابی می باشد . زیرا که در جوامع کشور های دمکراتیک هستند مذهبیون زیادی که حجاب به سبک رو سری یا توسری اجباری و تحمیلی در ایران در آنجا وجود ندارد و حجاب را رعایت نمی کنند که در ایران از سوی حاکمان تهران به زنان و دختران تحمیل شده است و خیابان های پایتخت شان همچون خیابان های تهران نمی باشد که زنان نگون بخت محتاج و فقیر و در مانده که مجبور به تن فروشی شده اند در صف نوبت مشتری خود روهائی باشند تا جلوی شان ترمز نموده و سوارشان کنند تا بتوانند چیزی عایدشان شود تا شکم خود اعضای خانواده شان را سیر کنند که از زور گرسنگی نمیرند. بنابراین طرح مبارزه با بی حجابی صرفاً هدف و بهانه برای سرکوب و تحمیل شرایط خفقان در جامعه است که پیش مقدمه و بستر سازی برای سرکوب و خفقان به خصوص در محیط های دانشجوئی و مراکز تولیدات البسه و کار مندان دولت است که قلم بر دست غیر ایرانی شیوه ی برخورد کردن با اینان را رده بندی نموده و اینگونه رهنمود به دولت برای عملی کردنش داده است:

"«يك لايه از بدحجابي متمايل به بي حجابي كامل ديده مي شود كه ماهيتي «كالاگونه» دارد و عرضه آن از يك «هدف» و «برنامه» خبر مي دهد»؛ «لايه اي از بدحجابي در شكل و شمايل مشترك ارائه مي شود و از نوعي «واردات» حكايت مي كند. وارداتي كه نمونه هاي آن از طريق شبكه هاي خاص ماهواره اي به نمايش گذاشته شده اند»؛ «برخورد فيزيكي هر چند در لايه هايي از «بدحجابي متمايل به بي حجابي» گريزي از آن نيست ولي راه حل فراگير نخواهد بود»؛ « يك نارضايتي عمومي در ميان جامعه از بدحجابي موجود وجود دارد و اندك اندك به يك «دغدغه عمومي» تبديل شده است»؛مراكز آموزشي، اداري و... كه مستقيماً زيرنظر دولت است از پول بيت المال اداره مي شوند- البته با نسبتي كمتر- به بدحجابي آلوده اند» و «بعضي از اشخاص موثر و يا دستگاههاي مسئول به نفع خود نمي دانند كه از وضع بدحجابي در بعضي از خيابان ها حرفي بزنند و عزمي نشان دهند چرا كه گمان مي كنند با عدم اقبال رأي دهندگان- با عرض پوزش از مردمي كه روحشان با چنين برداشتي بيگانه است- مواجه مي گردند.»؟ حجاب زنان در دين ما واجب است . خداوند در آيه 19 سوره مباركه نور از «عذاب اليم- كيفري دردناك- در دنيا و آخرت» براي كسانيكه از طريق «اشاعه فحشاء» در پي گمراه كردن متدينين هستند براي كنترل پديده بدحجابي كه به نگراني عمومي تبديل شده است . براساس آمار موجود در كشور حداكثر 1000 واحد توليد عمده لباس وجود دارد و بخش اعظم لباس هاي مردم را توليد مي كنند از جمله لباس هايي كه مظهر و مشوق بدحجابي اند اين واحدها از دولت انواع خدمات- نظير آب، برق، گاز، تلفن، تسهيلات و خدمات بانكي، تسهيلات گمركي و بندري- دريافت مي نمايند. دولت مي تواند در گام اول به صاحبان آن دسته از واحدهاي عمده توليد البسه اخطار دهد كه در صورت عدم اصلاح روند خود از دريافت خدمات دولت محروم مي شوند مطمئناً در دوره كوتاهي و به ميزان زيادي عرضه لباس هاي نامناسب كه طراحي آن از آن سوي مرزها انجام و از طريق رسانه هاي خاص تبليغ مي شود، متوقف خواهد شد. مرحله بعد اخطار و نظارت بر كار حدود 100 هزار واحد عرضه كننده البسه در شهرهاي بالنسبه بزرگ است كه البته وقتي واحدهاي توليدي اصلاح شدند واحدهاي عرضه كننده خود بخود اصلاح مي شوند. اين يك حوزه مهم در بحث حجاب است.دولت در محيط هاي دانشگاهي كه متاسفانه به دليل مسامحه هايي كه صورت گرفته از حالت و هيئت علمي خارج شده و به رنگ برخي از خيابان هاي پايتخت درآمده است، امكانات فراواني براي اصلاح دارد. دانشجو نوعا به خوابگاه نياز دارد، غذاي اكثر آنها توسط دانشگاه تامين مي شود، ارائه مدرك تحصيلي و ارزيابي علمي از سوي دانشگاه صورت مي گيرد، ورود به بازار كار بدون تاييد دولت امكان پذير نيست، تسهيلاتي نظير وام تحصيلي و ده ها امر ديگر، دولت را در اصلاح وضع موجود و رفع نگراني خانواده ها ياري مي دهند اما متاسفانه حكايت نظام در اين ماجرا حكايت «پياز و چماق» است يعني هم جولان عده اي معدود بدحجاب را تحمل مي كند و هم به همين ها انواع تسهيلات را ارائه مي نمايد"

در خاتمه اینکه بدون شک مطرح کردن موضوع حجاب و بی حجابی و فتوا صادر کردن با بی حجابی و مسئولیت دادن به دولت که برای مبارزه با بی حجابی می بایست از تهدید قطع کردن سرویس های دولتی همچون آب و برق و تلفن و سایر سرویس دهی های دولتی و ... به کار مندان دولتی و دانشجویان دانشگاهی خود داری کند و به 1000 واحد تولید البسه و پوشاک زنانه اخطار دهد و دولت شرط و شروط تعیین کند که اگر چنانچه اینان اوامر دولت در مورد رعایت حجاب را قبول و اجرا نکنند امکانات دولتی بر روی شان قطع خواهد شد؟ نا گفته نماند چون موضوع دختران و زنان و دانشجویان مطرح است و با توجه به اینکه هوا روبه گرمای تا بستان پیش می رود . به خصوص اینکه روز جهانی کار گر و 15 خرداد سالگرد مرگ خمینی شیاد و 22 خرداد سال گرد کودتای تقلباتی و 25 خرداد 88 با سالگرد شبیخون شبانه به کوی دانشگاه تهران و جانباختن ومجروح شدن تعدادی ازدانشجویان در پیش است . همچنین در دنباله سالگرد 18 تیر سالگرد قیام دانشجوئی سال 78 هم می باشد که هر یک از این روز ها می تواند هر یک از این روز ها به تظاهرات ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه تبدیل شود . مهمتر اینکه از 22 خرداد 88 تا کنون نقش پیشتاز زنان و دختران در تظاهرات های ضد حکومتی انکار ناپذیر می باشد .پس می بایست طرح سر کوبگرانه ی مبارزه با بی حجابی بعنوان عامل پیش گیرنده تدارک دیده شود تا که بشود فضای انفجاری جامعه را کنترل نمود . برای همین است که از زوایای گونا گون این روز ها موضوع بی حجابی مطرح و تأکید بر خورد بر روی این مسئله تبدیل به موضوع جدی روز شده است . در نهایت اینکه موضوع مبارزه با بی حجابی به جز هدف سرکوب و خفقان و سانسور مطرح کردن موضوع مبارزه با بی حجابی نمی تواند موضوعیتی دیگری همچون توجیه شرعی و دینی داشته باشد . برای اینکه شاهد بودیم که چگونه زیر پوشش طرح اجتماعی مبارزه با فساد اجتماعی و بی حجابی نیروی انتظامی سردار پاسدار زارعی جانشین فر مانده ی نیروی انتظامی تهران بزرگ در خانه ی فساد در کنار 6 زن مفسده در تهران باز داشت شد ولی پس از دوسال سر وته پرونده ی وی را بهم آورده و ماستمالی شده است؟

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/890208/2.htm#other200

دروغ نامه ی حکومتی کیهان چهار شنبه 8 اردیبهشت ماه سال 1389