گزیده خبر های 8 اردیبهشت - 89

نشست استراتژي دانشجويي در برخورد و تعامل با قوه قضائيه/مشروح.زاكاني: بايد با لايه‌هاي اصلي مفسدان برخورد شود.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران گفت: نبايد تنها با افراد خرده پا در زمينه مفاسد اقتصادي برخورد شود و در اين راستا بايد سعي كرد با لايه‌هاي اصلي مفسدان برخورد صورت گيرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902071712

گفته می شود از تخمرغ دزدی به شتر دزدی رسیده می شود . حال داشته باشید دست فروشی که مبلغ 100 میلیارد تومان رشوه پیشنهاد می کند اوضاع چگونه است و آننکه دز رأس قرار دارند و نبض اقتصاد را در اختیر ودد ارند ی اینکه دلال ها وواسطه های اقتصادی می باشند چگونه به چاپ به چاپ می کنند و اوضاع خرت و خرت اقتصادی خری جا مانده از تز معروف خمینی شیادد چه بر س میهن و مردمی آورده است که 80% در صدشان در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟

اگر در همان دوران هم بخواهيم بررسي كنيم مي‌بينيم كه رگه‌هايي از مفاسد اقتصادي در آن دوران هم وجود داشت يعني زماني كه همه تلاش مي‌كردند تا دشمن به كشور تجاوز نكند عده‌اي در داخل كار خود را ادامه مي‌دادند و در پي اعمال خود بودند كه البته تعداد اين عده بسيار قليل بود. نماينده مردم تهران خاطرنشان كرد: ‌بعد از جنگ اتفاقاتي در كشور رخ داد و شرايط كم‌كم به سمتي رفت كه مفسدان همديگر را پيدا كردند و فضا به گونه‌اي شد كه اين عده تبديل به شبكه‌هاي فساد شدند كه بر اين اساس اگر به اعتراض رهبري در دومين سالگرد رحلت امام دقت كنيم مي‌بينيم كه بخش عمده‌اي از فرمايشات ايشان در اين خصوص بوده است. زاكاني در ادامه با اشاره به فرمان 8 ماده‌اي رهبر انقلاب اظهار داشت: اين فرمان در واقع يك دستورالعمل ملي است كه بايد آنرا ملاك و ميزان قرار داد و به آن عمل كرد. فساد اقتصادي به گونه‌اي است كه يك فرد دست فروش با استفاده از آن ثروت به دست مي‌آورد و بعد از روشن شدن جرايم خود فرار مي‌كند و وقتي ماموران وي را دستگير مي‌كنند به آنها پيشنهاد رشوه 100 ميليارد توماني مي‌دهداگر مسير براي فعاليت اقتصادي سالم باز بود بسياري از فكرهاي خلاق مي‌توانستند فعاليت درستي داشته باشند اما آن عده كه در كشور يكديگر را پيدا كرده‌اند اجازه ورود ديگران را در عرصه اقتصادي نمي‌دهند و متاسفانه حتي شاهد هستيم كه در برخي موارد كسي كه بايد از حق مردم صيانت كند خودش با فرد مفسد رابطه دارد و اطلاعات را به وي منتقل مي‌كندرهبري در اين ديدار در خصوص سطح رفاه نمايندگان تذكر دادند و گفتند كه نبايد سطح رفاه نمايندگان بالا باشد و همچنين در خصوص نوع مواجهه نماينده با مسائلي كه ممكن است طي آن منافع ملي فداي منافع منطقه‌اي شود تذكر دادند. نبايد گفت كه همه جاي نظام را مفسدان گرفته‌اند ولي بايد توجه داشت كه در اين موضوع كم هم زياد است و ما هم وظيفه داريم كه مقابل اين مسئله بايستيم. ما نبايد ابزار دست ديگران شويم چرا كه عده‌اي قصد دارند ما را سپر خود قرار دهند و در اين راستا همواره بايد سعي كنيم تا مناسبات را بشناسيم.

حبيبي در جمع دبيران حزب مؤتلفه:اميدواريم غربي‌ها پيام مانور سپاه را دريافت كرده باشند.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي گفت: مانور قدرتمند فرزندان ملت در سپاه پاسداران در تنگه هرمز پيامهاي روشن براي غرب داشت كه اميدواريم آنها اين پيام‌هايي را آن‌چنان كه هست دريافت كرده باشند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902071118

رهبر غارتگران بازار و شریک دزد دولت و باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه که بیش ازحد نشئه ومنگ از غارتگری ها و انباشت ثروت های باد آورده می باشد . این رهبر با ند مافیائی انگلان و زالوهای دلال وواسطه های اقتصادی دولتی که اکنون با آویزان شدن به گفته رهبر لوطی جماران از فساد سیاسی و اجتماعی گفته و مانور تبلیغاتی داده است تا که رقیب مغلوب را متهم کند ولی کوچکترین اشاره ای به مفسد اقتصادی نکرده است که عامل و ریشه ی همه فساد ها می باشد چونکه شامل حال خودشان می شود و قرار نیست که چاقو دسته ی خودش را ببرد . مسخره تر اینکه مانور تبلیغاتی با مانور تبلیغاتی قایق های تند روی پاسداران در تنگه ی هرمز خلیج فارس داده و نتیجه گیری کرده است که اینگونه مانور نظامی پاسداران کودتائی غارتگر که ملت نامیده شده پیام و پاسخ مناسب به تهدید بمب اتمی اوبا ما را داده است . یعنی با پشتک و وارو زدن های نمایشی پاسداران در قایق و آب به جنگ اتمی آمریکا رفته است . معلوم نیست اگر اینگونه می توان با بمب اتمی مبارزه کرد دیگر برای چه تلاش می شود تا دسترسی به سلاح هسته ی شود؟ همچنین این پیر خرفت انگلیسی لو داده است که نقش کلیدی در منحل کردن حزب مشارکت اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی داشته است . چونکه با ابراز خوشحالی و کرده که اکنون جای مانور دادن خودشان گشاد تر شده است.

رسوا ترين حرفي كه ممكن بود يكي از روساي جمهوري آمريكا براي تهديد صلح جهاني بزند همين تهديد يك كشور و يك ملت به كاربرد سلاح اتمي است، قدرت ملت ايران باعث شد با كمترين هزينه يك رونمايي روشن از چهره پليد حكام جنگ طلب آمريكا صورت گيرد. وي افزود: مانور قدرتمند فرزندان ملت در سپاه پاسداران در تنگه هرمز پيامهاي روشن براي غرب داشت، اميدواريم اين پيامها را آنچنان كه هست تاكنون دريافت كرده باشند. پاسخ ملت در دريا به دشمن سهمگين تر از خشكي خواهد بود و اين پيام ممكن است از منطق "يا همه يا هيچ كس " پيروي كند. حبيبي در پاسخ به سوالي در مورد رهنمود اخير مقام معظم رهبري در خصوص برخورد با فساد سياسي و اجتماعي خاطر نشان كرد: مفسد سياسي كيست، مفسد سياسي كسي است كه خود را خودي جا مي زند اما اصول انقلاب را قبول ندارد،مفسد سياسي كسي است كه با دشمن مرزبندي ندارد،مفسد سياسي كسي است كه در نبرد نرم آمريكا و غرب عليه ملت با دشمن ترين عناصر منافق و ملحد همگرايي نشان مي دهد. حبيبي در ادامه افزود : مفسد سياسي كسي است كه ولايت آمريكا و اوباما را به ولايت فقيه ترجيح داده و قبله خود را از مكه به غرب جنايتكار تغيير داده است، مفسد سياسي كسي است كه از رسانه هاي دشمن عليه رسانه هاي ملت و نيز نظام لجن پراكني مي كند. ملت وظيفه دارد با اين فساد سياسي مبارزه كند. دبير كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد : خوشبختانه سال گذشته تظاهرات عظيم و ميليوني مردم در 9 دي و 22 بهمن يك همايش تمام عيار عليه فساد سياسي بود، مفسدان سياسي در اين همايش معرفي شدند و اگر به افساد سياسي خود ادامه دهند پاسخ دندان شكني از مردم دريافت خواهند كرد. حبيبي همچنين با اشاره به فساد اجتماعي گفت: فساد اجتماعي يك روي ديگر نبرد نرم عليه ملت است، باندهاي سازمان يافته فساد تحت پوشش شبكه هاي اجتماعي درصدد عملياتي كردن بعد اجتماعي نبرد نرم هستند، دولت در مقابله با آنها وظايفي دارد، مردم هم از طريق امر به معروف و نهي از منكر وظايف خاص خود را دارند، اميدواريم خداوند ملت و دولت را در اين هماوردي ياري رساند. وي افزود: ما از دولت و نيروي انتظامي مي خواهيم كه قوانين مربوط به حجاب و عفاف را جدي بگيرند و فرصت را از تهديد كنندگان فرهنگ عمومي سلب نمايند. دبير كل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص لغو پروانه فعاليت «حزب مشاركت و سازمان مجاهدين» از سوي كميسيون ماده 10 احزاب اظهار داشت: همان قانوني كه به اين احزاب اجازه فعاليت سياسي داده و آنها مجوز براي فعاليت گرفتند همان قانون نيز نحوه لغو و يا توقيف پروانه فعاليت را توضيح داده است.

کشته شدن يک سردار سپاه در مانور پیامبر اعظم در خليج فارس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16047

طبق ادعای مضحک دبیر کل باند مافیائی غارتگر انگلیسی محمد حسن حبیبی وقتی این مانور پاسداران در تنگه هرمز اینگونه تلفات از خودی می گیرد حال داشه باشید که چه پیامی برای دشمن دارد و یا با وی چه می کند؟

پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی شهرستان گناباد .gonabadnoor : سردار سرتیب دوم پاسدار" علی تقی زاده " که درمنطقه مانور پیامبر اعظم کشته شد طی مراسم باشکوهی یکشنبه بر دوش مردم شهرستان گناباد تشییع شد

خنده شاه و ماجرای دست ندادن دیپلمات زن با گورباچف

http://www.fararu.com/vdcjhtex.uqemozsffu.html

خنده دار تز از بر گزاری مراسم جشن و فرهنگ هنر در سال 56 از سوی شاه چگونه مادر انقلاب شدن خانم دباغ است که برای رسانیدن نامه ی خمینی شیاد به گورباچف در کرملین همراه جوادی آملی رفته بود و با چادر با گورچف دست داد گور باچف گفته بود من دستم را نه برای دست دادن که برای تبریک گفتن به مادر انقلاب دراز کردم .

سوداگري روسي در پرونده هسته اي ايران

http://www.fararu.com/vdcivpa5.t1aqv2bcct.html

مگر هر کشوری با هر گونه چشم داشت منافع و غارتگری که داشته باشد می تواند با رژیم قرون وسطائی غیر متعارف مهار و اصلاح نا پذیر حاکم بر ایران کنار بیاید و دارای روابط دیپلماتیک دراز مدت باشد؟ به خصوص روس ها که منافع خودشان در عراق را به خاطر همکاری حاکمان تهران در اشغال نظامی عراق از دست دادند.

روس‌ها نيز كه در چندماه اخير رويكرد ضد ايراني در پيش گرفته‌اند بر دامنه اظهارات خود عليه برنامه هسته‌اي كشورمان افزوده اند. خبرگزاري ريانووستي خبر داد كه ديميتري مدودف رئيس جمهور روسيه در آستانه سفر خود به دانمارك با شبكه راديويي DR دانمارك در ادعاهايي بي اساس تهران را متهم كرده و مدعي شد ه در صورت تداوم چنين روندي انتخاب گزينه تحريم اجتناب ناپذير است. مدودف تحريم را شوخي بدي دانسته به اين دليل كه به ندرت نتيجه بخش است اما ادعا كرده است:«زماني كه ساير ابزارهاي تاثيرگذاري پايان يافته چرا از تحريم استقبال نكنيم؟»رئيس جمهور روسيه مي‌خواهد در مذاكرات خود با مقامات تركيه موافقت آنكارا را براي پيوستن به تحريم ايران جلب كند تا يكي از سرسخت ترين مخالفان تحريم ايران در شوراي امنيت نيز از موضع خود كوتاه بيايد‌؛هدفي كه به نظر مي رسد با توجه به روابط اقتصادي و سياسي ايران و تركيه دشوار است . اين سردي روابط نه تنها در پرونده هسته‌اي بلكه در قراردادهاي تسليحاتي مانند تحويل موشك‌هاي S-300 و تاخيرهاي تكراري در راه‌اندازي نيروگاه بوشهر به وضوح مشاهده مي شود و ادبيات سران كاخ كرملين در ماه‌هاي اخير از لحن تندي برخوردار شده است. حتي در كنفرانس اخير هسته اي كه محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران در آن خواستار تعليق عضويت قدرت‌هاي هسته‌اي از آژانس شده بود اين روس‌ها بودند كه عليه كشورمان موضع گرفتند. مدودف رئيس جمهور‌،پوتين نخست وزير و لاوروف وزير امور خارجه تا كنون بارها ايران را تهديد كرده اند. اينكه برخي از شركت هاي روسي از منافع خود در قراردادهاي نفتي ايران مي گذرند بيدليل نيست . آنها جايگزين هاي لازم را در عراق پيش بيني كرده و شركت هاي بزرگ روسي مانند گازپروم فعاليت هاي وسيع خود راآغاز كرده اندآمریکا: لبنان از حق وتو برخوردار نيست همزمان با اظهارات لاوروف ايالات متحده نيز تلاش‌هاي ضد ايراني خود را ادامه مي‌دهد. در آخرين تحول پی جی کراولی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه، ششم اردیبهشت (۲۶ آوریل) این نظر كه ایالات متحده نگران فشار ایران بر دولت لبنان در مورد قطعنامه تشديد تحریم‌ها علیه این کشور است را به طور تلویحی رد کرد و گفت:« كشورهايي مانند لبنان از حق وتو برخوردار نيستند. ».لبنان از روز شنبه رياست شوراي امنيت را به مدت يك ماه بر عهده مي‌گيرد.

کنعانی‌مقدم با اشاره به ضرورت برخورد قاطعانه و عادلانه

اسامی بسیاری از مفسدین اقتصادی موجود و اطلاعات آن‌ها آشکار است

http://www.fararu.com/vdca6eny.49ni015kk4.html

اکنون آشکارا اعتراف شده است که خانه از پای بست ویرانست . زیرا که مشخص ساخته است ریشه و عامل فساد اصلی دولت است . یعنی فاش ساخه که شعار فریاد به جلو آی دزد کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد برای چیست و تاکتیک تهاجمی اهرم شعاری مبارزه با مفسدین اقتصادی پوشالی وی ناشی از چه اهداف یا پنهانکاری یا در اصل پاک کردن صورت مسئله می باشد؟

فرارو- دبیرکل حزب سبز ایران اسلامی اعتقاد دارد که اصلاح ساختارهای ناسالم موجد فساد بر برخورد با مفسدین اقتصادی اولویت دارد؛ هر چند برخورد نکردن با این مفسدین موجب ایجاد فضای ابهام در بازار خواهد شد. او امیدوار است تا خصوصیت‌های صادق لاریجانی یاریگرش در مبارزه با مفاسد اقتصادی باشند.حسین کنعانی‌مقدم درباره مسئله مفاسد اقتصادی به خبرنگار فرارو گفت: «بحث مفاسد اقتصادی، یک مساله قانونی است که ناشی از سوء استفاده‌های مالی و دخالت‌های غیرقانونی در مسائل اقتصادی کشور است و استفاده از منابع مالی کشور در مسیرهایی غیر از اصول اقتصادی کشور استبا توجه به این که بیشتر منابع اقتصادی کشور ما در اختیار دولت است ونظارت صحیح بر توزیع منابع وجود ندارد، ‌می‌توان گفت بیشترین دلیل بروز فساد اقتصادی، سیاست‌های دولت‌ها می‌باشد همیشه حرف از اموال بادآورده است، باید سوال شود که چه کسانی این اموال را بر باد می‌دهند که کسانی آن‌ها را تصاحب کنند. طبیعتاً چون منابع اقتصادی و پولی کشور در اختیار دولت‌ها هست، بروز مفاسد اقتصادی ناشی از عملکرد بد دولت‌ها بوده که فرصت‌هایی را برای به باد رفتن اموال ایجاد نموده اند. دولت نباید اجازه دهد اموالی که در اختیار دارد، در مسیر فساد اقتصادی قرار گیرند، قوه مقننه باید مانع از ایجاد ساختارهای غلط شود و قوه قضائیه هم باید با برخورد با مفسدین اقتصادی؛ می‌توانند اثر خود را داشته باشند. در حال حاضر به نظر می‌رسد قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار دارددر حال حاضر اسامی بسیاری از مفسدین اقتصادی وجود دارد و اطلاعات مربوط به آن‌ها آشکار است و عدم برخورد قاطعانه و عادلانه باعث می‌شود که فضای اقتصادی کشور کاملاً دچار یک ابهام در برخورد با مفاسد اقتصادی شود

در حال حاضر اسامی بسیاری از مفسدین اقتصادی وجود دارد و اطلاعات مربوط به آن‌ها آشکار است و عدم برخورد قاطعانه و عادلانه باعث می‌شود که فضای اقتصادی کشور کاملاً دچار یک ابهام در برخورد با مفاسد اقتصادی شود

مصباح يزدي: اگر دو نفر شرایط مساوی حاکمیت را داشتند باید ”شیر یا خط“ کنند

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=109094

مشخص است که نهایت دین ابزاری شده ی در خدمت قبضه ی قدرت و حفظ انباشت ثروت های نجومی باد آورده می باشد . همچنین جالب است که اکنون جای استخاره کردن را شیر وخط انداختن گرفته است . البته فتوای حلال و حرام بودن شیر وخط اندازی داده نشده است . ضمن اینکه اعتراف شده است که کودتای 22 خرداد 88 و دست به تقلب زدن همراه با کشته شدن صد ها نفر برای کسب غارتگری های اموال بیت المال بوده است . تازه کسی که برنده شده یه به حساب رأی آورده معصوم هم نامیده شده است .

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، گفت: اگر دو نفر شرایط مساوی برای قبول حاکمیت جامعه اسلامی را داشتند، باید شیر یا خط کنند.كسي كه براي راي آوردنش صدها نفر كشته مي‌شوند و كسي كه اموال بيت‌المال را خود و خانواده‌اش بلعيده‌اند حق حاكميت ندارد و باید دانست که كسي مي‌تواند به جاي معصوم حكومت كند كه شبيه‌تر به معصوم باشد. اگر کسانی باشند که شرایط حاکمیت نداشته باشند و حکومت را به دست بگیرند، حکومت آنها مشروع نیست، اما ولی فقیه برای پذیرش حکومت تکلیف دارد و برای او واجب کفایی است و اگر چند نفر واجد شرایط بودند و نپذیرفتند و تنها یک نفر پذیرفت، برای او هم تکلیف و هم واجب است که حاکمیت را به دست گیرد. زماني كه دسترسي به امام معصوم وجود ندارد، فقيه واجد شرايط حق حاكميت دارد

شکجه یک زندانی بیمار و بی دفاع تا آستانه مرگ

البته توقعی از حاکمان جهل و خون و جنگ و جنایت نمی باشد زیرا که پرونده ی ننگین و سیاه رکور داری محکومیت مستمر جهانی نقض حقوق بشر شان عالم گیر شده است . ولی تعجب از کشور های غرب دمکرات و مجامع بین الملل مدافع حقوق بشر می باشد که چرا در برابر این همه ظلم وتعدی و اجحاف و رفتار و اعمال ضد انسانی مرتکب شده نسبت به قربانیان در بند و اسیر وبی دفاع در ساه چال های این رژیم ضد بشر سکوت کرده اند ودر برابر اینهمه موج اعتراضی تظلم خواهی بی گناهان مظلوم در بند اقدام مقتضی انسان دوستانه نمی کنند وواکنش اعتراضی نسبت به جلاد از خودشان نشان نمی دهند؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در طی چند روز گذشته شیوه جدید سرکوب علیه زندانیان بی دفاع در زندان گوهردشت کرج آغاز شده است. زندانیان صبح زود از سلولها بیرون کشیده می شوند و به محوطه هر بند برده می شوند و چندین ساعت در زیر آفتاب قرار داده می شوند.در طی این مدت زندانیان امکان استفاده از سرویسهای بهداشتی و دسترسی به آب نوشیدنی را ندارند. روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه زندانیان بند 6 زندان گوهردشت کرج را از سلولهای خود بیرون کشیده و به محوطه بند منتقل کردند. یکی از زندانیان بنام علی اکبر لامعی 30 ساله ازسلول 2، سالن 16 بدلیل ناراحتی روحی ناچار به مصرف قرصهای آرام بخش است. هنگامی که زندانیان به محوطه بند برده می شدند او به دلیل شرایط خاص روحی در پشت آنها حرکت می کرد.پاسداربندها او را مورد اهانت قرار دادند و سپس وی را به زیر 8 بردند.آنها زندانی لامعی را برای مدت طولانی با باتون و لوله فلزی شکنجه کردند که در اثر این شکنجه ها از چند ناحیه زخمی و دچار شکستگی شد و به اغما فرو رفت.ابتدا او را برای مدتی طولانی که در حالت اغما بسر می برد به حال خود رها کردند سپس پاسداربندها او را به بهداری زندان منتقل کردند.شرایط او در بهداری زندان وخیم اعلام شده است. صدای فریادها و زجه های دردناک این زندانی در محوطه بند شنیده می شد که باعث خشم همبندیانش شده بود. پاسدار بندهایی که زندانی علی اکبر لامعی را مورد شکنجه قرار می دادند به نامه های زیر می باشند؛قاسم محمدی معروف به دائی قاسم ،شیخی، احمدی، اقباغی می باشند.همچنین شب گذشته 2 نفراز باند مافیایی بند 6 زندان گوهردشت کرج که زیر نظر علی محمدی معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان می باشند درگیری خونین ایجاد شد. نقش باندهای مافیایی در درون زندان سرکوب زندانیان و فروش مواد مخدر می باشد. این درگیری خونین منجر به زخمی شدن 2 تن از آنها شد ، شدت زخم های آنها بحدی بود که این 2 زندانی به بیمارستانی در خارج از زندان منتقل شدند . اسامی زخمی شدگان وحید سیلانی و مرتضی فرجی می باشند. وضعیت مرتضی فرجی بسیار وخیم اعلام شده است و گفته می شود که ریه او در اثر اصابت چاقو سوراخ شده است و بعضی از گزارشهای تایید نشده حاکی از مرگ وی می باشد. تن این دو زندانی از چند ناحیه دچار زخم های عمیق در اثر ضربات چاقو شده است,گفته می شود که این 2 نفر به دلیل نافرمانی از دستورات علی محمدی و کرمانی و بدستور آنها توسط سایر اعضای باند مافیایی تصفیه شده اند.در حال حاضر چند زندانی سیاسی در این بند محبوس می باشند که از جمله آنها آقای احمد زید آبادی می باشد

احضار دبیرکل و سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران به وزارت اطلاعات

از ترس وحشت تظاهرات کار گران در روز جهانی کار گران معلمان که فرا خوان اعتصاب داده اند . زیرا که وضعیت امور معیشتی اینان هم همچون کار گران زحمتکش می باشد و در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند اما دژخیمان اطلاعاتی اکنون اینگونه با احضار کردن دبیر کل و سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران پاسخ مطالبات شان داده شده است.

دبیرکل و سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران در آستانه روز معلم به وزارت اطلاعات احضار شده‌اند.به گزارش هرانا از علی‌اکبر باغانی و محمد بهشتی لنگرودی تلفنی خواسته شده است تا روز شنبه به وزارت اطلاعات مراجعه کنند.این در حالیست که به تازگی ماموران وزارت اطلاعات سه فعال حقوق معلمان در شهر همدان را پس از احضار، بازداشت کرده‌اند.در آستانۀ ۱۲ اردیبهشت (روز معلم)، شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان نیز اعلام کرده است که در اعتراض به صدور احکام سنگین حبس و اعدام برای معلمان زندانی، از ۱۲ تا ۱۸اردیبهشت به اعتصاب غذا دست می‌زند

گزارش های موثق از وضعیت بسیار نامطلوب شرایط زندگی زندانیان سیاسی در بند 350 زندان اوین حکایت دارد

آخر این چگونه رژیم ضد بشری ووارونه گوئی می باشد که مدعی است قدرت برتر جهان است و امنیت و آزادی و مطبوعات و آزادی بیان وقلم در ایران بی نظیر و بی همتا می باشد ولی نه ایران را تبدیل به زندان بزرگ ساخته است ، بلکه برای متهمان قربانی در بند و زنجیر زندان اندر زندان با رفتار ضد انسانی و حیوانی ایجاد کرده است؟

ادوارنیوز: گزارش های موثق از وضعیت بسیار نامطلوب شرایط زندگی زندانیان سیاسی در بند 350 زندان اوین حکایت دارد.به گزارش خبرنگار ادوارنیوز، تراکم بیش از اندازه و بی سابقه زندانیان در این بند که به هیچ وجه پذیرش این تعداد از زندانیان را ندارد و از کمترین امکانات رفاهی و بهداشتی نیز برخوردار نیست شرایط سختی را فراهم آورده است.بر اساس این گزارش هم اکنون وضعیت بهداشتی و درمانی زندانیان به حد بحرانی رسیده است و انتشار ویروس آنفلوانزا و سایر بیماری های مسری در این بند تعداد زیادی از زندانیان را بیمار کرده است.کیفیت بسیار پایین غذا، نظافت و تراکم حضور بیش از 40 تا 45 نفر در هر اتاق این بند نیز از دیگر مشکلات زندانیان است.بنا به این گزارش وضعیت ناگوار بند 350 به حدی نگران کننده شده که ظرف روزهای گذشته، دادستان به همراه تعدادی از بازپرس های دادسرای انقلاب با حضور در این بند در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفته اند، اما تاکنون اقدامی در راستای حل این مشکلات صورت نپذیرفته است