گزیده خبر های 26 فروردین - 89

استاد شجريان؛ امسال در ايران نمي‌خواند

لابد این واکنش اعتراضی به دولت نامشروع و تلویزیون پاسدار ضرغامی و دولت نا مشروع دهم می باشد . مهم این است که شیوه ی آواز خوانی آقای شجریان در 31 سال گذشته تا کنون چه نقشی در تحرک اعتراضی جامعه و همگامی و همصدائی با موج اعتراضی و آزادیخواهی مردم داشته است . یعنی آیا هنر آواز خوانی ایشان در خدمت مردم بوده است و یا اینکه همچون کیا رستمی موجب مشروعیت کاذب به خصوص در برون مرز برای حاکمان ضد هنر و دشمن آزادی و مردم بوده است؟اینموضوع مهمی است که ایشان در برون مرزکه تهدیدی نیست بهتر می تواند پیرامونش فکر و نتیجه گیری و ارزیابی کند.

ایلنا: محمدرضا شجريان، تور كنسرت خود را دور از وطن و در 5 قاره برگزار مي كند. به گزارش ايلنا، محمدعلي رفيعي، مدير برگزاري كنسرت‌هاي شركت دل آواز در حاشيه مصاحبه مطبوعاتي همايون شجريان و گروه همنوازان حصار در اين زمينه گفت: آقاي محمدرضا شجريان فعلا برنامه‌اي براي اجراي كنسرت در ايران و در سال 89 ندارند اما برنامه كنسرت‌هاي ايشان در استراليا، آمريكا، كانادا، لبنان، تركيه و كردستان عراق اجرا مي‌كنند كه اين كنسرت‌ها تا پايان تابستان ادامه خواهد داشت. به گفته رفيعي، در انتهاي سال نيز تور كنسرت شجريان و گروه شهناز در اروپا برگزار خواهد شد. كنسرت گروه شهناز در استراليا از 10 ارديبهشت (30 آوريل) در پرت استراليا آغاز مي‌شود و پس از اجرا در دو شهر ملبورن و بريزبرن، در 26 ارديبهشت (16 مي) در نيو ساوت ولز به پايان مي‌رسد. اين هنرمند در ادامه برنامه‌هاي خود؛ از 30 ارديبهشت (20 مي) در شيكاگو روي صحنه مي‌رود و پس از اجرا در شهرهاي آتلانتا، واشنگتن، هيوستن، سياتل، بركلي و لس آنجلس در تاريخ 9 خرداد (30 مي) اجراهاي خود را به پايان مي‌رساند. اين گروه همچنين براي دو شب در 15 خرداد (5 جون) ونكوور و در 17 خرداد در تورنتو كنسرت خواهد داد. پس از بازگشت از اين سفرها؛ گروه شهناز در لبنان، تركيه و كردستان عراق به اجراي برنامه خواهد پرداخت.

قرائتی: توفیق‌ام بدلیل گوش ندادن به حرف حوزه است

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=108098

این آخوند هفت خط پالان سائید ه صاحب ثروت نجومی شده ریشه ی فسیل های مفت خور و متحجر حوزه های علمیه ی قم و دین فروشی رهبر لوطی جماران را زده است . زیرا که دست شان و نقش شان را رو کرده است . چونکه فاش کرده این حوزه و فسیل هایش نه متصص بلکه فقط فلج تولید می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي چهارشنبه شب در نخستين جلسه از كلاس‌هاي روش تبليغ، تفسير، كلاسداري كه در مركز تخصصي مهدويت قم برگزار شد، در سخناني اظهار داشت: من هرچه توفيق دارم به دليل اين است كه در مقابل حوزه ايستادگي كرده‌ام، درس‌هاي حوزه را مي‌خوانم ولي به حرف حوزه گوش نمي‌دهم.فارس: رئيس ستاد اقامه نماز كشور گفت: حوزه‌هاي علميه طلاب فلج تربيت مي‌كنند، طلاب بايد در كنار درس‌هاي خود مهارت‌هايي نيز كسب كنند

کمک مالی برای گسترش حجاب در 5 دانشگاه

حتما آقازاده ابوالفضل شریعتمداری فرزند خانم وزیر بهداشت دولت نامشروع دهم و همسر سرباز جو حسین شریعتمداری جزو سهیمه داران وارد کنندگان پارچه سیاه می باشد یا اینکه از اقوام و شرکا دست اندر کار این کسب و کار می باشد که ین خانم این طرح کمک مالی گسترشحجاب در 5 دانشگاه را داده است تا جایگزین عدم پاسخگوئی به عدم بهداشت در مدارس آموزش پرورش کند که وزیر آموزش پرورش از 20 نمره ی قبولی 12 برای بهداشتمدارس داده است که این خانم وزیراکنون به جای در مان بهداشتی دانش آموزان بفکر توی گونی و کلاغ سیاه کردن زنان همچون خودش دردانشگاه ها افتاده است؟ البته نوعی تحقیر و فشار برروی دانشجویان دختر می باشد که واکنش ترس ووحشت از سیاسی و مخالف شدن دانشجویان دختراست.

وزارت بهداشت مبالغی به عنوان کمک مالی به پنج دانشگاه علوم پزشکی به منظور طرحهای و برنامه ‌های گسترش حجاب و عفاف در دانشگاهها اختصاص داد.به گزارش مهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هدایت و ساماندهی برنامه ‌های گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاههای علوم پزشکی کشور کمکهای مالی را به پنج دانشگاه اختصاص داد.کمکهای مالی مورد اشاره پس از تدوین طرح ملی تبیین جایگاه عفاف و حجاب در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و تلاش ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت بهداشت اختصاص داده شده است.در حال حاضر برنامه های 19 دانشگاه علوم پزشکی کشور به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت بهداشت رسیده و در مرحله اول دانشگاههای علوم پزشکی یاسوج، زابل، کردستان، قزوین و سبزوار کمکهای مالی را دریافت کردند.بر اساس اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت 14 دانشگاه علوم پزشکی دیگر نیز بنا بر اولویتهای در نظر گرفته شده کمک های مالی بعدی را دریافت می کنند.ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در محل معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر است.

حكومت چه كار مي‌خواهد بكند؟»"حجاب" زیر ذره‌بین

http://www.fararu.com/vdcj88ex.uqeiazsffu.html

خانم وزیر بهداشت بی خودی حساسیت به خرج ندهد و گوش به توصیه ی پاسداران کودتاگران ندهد تا که بفکر تز نخ نما شده یا روسری یا تو سری سال 59 برای دختران دانشجو دردا نشگاه ها باشد ، بلکه اگر می خواهد کاری کندبه این گزارش تصویری حجاب زیر ذر بین نظری بی اندازد و اقدام کند

عکس / آلودگي محيط زيست در ساحل خليج فارس – بندرعباس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15522

خانم وزیر بهداشت و درمان دولت نا مشروع دهم با زهم بهتر است به جای اختصاص دادن بودجه به حجاب اجباری به دانشگاه ها کمی بفکر بر طرف کردن آلودگی محیط زیست باشند تا که اینگونه سواحل کشور آلوده نشوند و آسیب به محیط زیست وارد نگردد؟

توضيح : بخش عمده ای از اين آلودگی بخاطر جاری بودن پس آبهای کارخانجات اطراف بندر عباس به آبهای خليج فارس ميباشند.

اظهارات متناقض نمايندگان اقليت مجلس براي توجيه ديدار با سران فتنه

http://www.kayhannews.ir/890126/2.htm#other202

به جاي فتح خاكريز، خاك بر سر شديم (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890126/2.htm#other210

فقط این خانم وزیر نیست که تقاضای بودجه برای دشمنی کردن با دختران دانشجو و منحرف کردن اذهان عمومی اقدام نموده است ، بلکه همسرش سر بازجو حسین شریعتمداری از وی بدتر است . چونکه اینگونه وی پاسخگوئی به مطالبات مردم را فراموش کرده و زنجیر وار همسو با پاسداران کودتاگر برای رقیب مغلوب پرونده سازی می کند.

احمدي نژاد : تا پايان دولت دهم هيچ كس دغدغه مسكن نخواهد داشت

http://www.kayhannews.ir/890126/14.HTM#other1401

با اینکه با این اوضاع و احوال بحران همه جانبه ای که ازهمه کشور را فرا گرفته وحاکم شده است حال خنده برای کسی باقی نگذاشته است تا که به جوک های بیمزه و نیشدار پاسدار گماشته احمدی نژاد خندیده شود ولی این یکی همچون تبلغ افزایش رشد جمعیت که متأثر کننده وزجر آور است آنقدر دروغش گنده است که لب ها برای خندیدن به ضریب حماقت این پاسدار مترسک دریده و خالی بند باز می کند.

آيت‌الله جنتي:سران فتنه درصدد تضعيف رهبري و ولايت فقيه بودند.خبرگزاري فارس: دبير شوراي نگهبان گفت: سران فتنه در جلساتي كه قبل از انتخابات داشتند عنوان مي‌كردند كه درصورت پيروزي در انتخابات قدرت رهبري و ولايت فقيه بايد تضعيف شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901260357

باز این پیر خرفت انگلیسی کریه منظر با قیافه ی حیران و میخ شده اش که هنوز خبر نقش پولشوئی داشتن آقازاده اش علی جنتی برای پاسداران در بانک های سوئیس خشک نشده است که از سوی کودتاگران و بر نامه ریزان بسوی رقبای مغلوب کیش داده شده است.

معاون اول رئيس قوه قضائيه:سلب اعتماد مردم از نظام هدف دشمن در جريان انتخابات بود خبرگزاري فارس: معاون اول رئيس قوه قضائيه گفت: مهم‌ترين هدف دشمن در جريان انتخابات سال گذشته اين بود كه اعتماد مردم را نسبت به حكومت و نظام سلب كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901260376

این یکی آخوند آدمکش حرفه ای که جزو مجرمین جنایت علیه ی بشریت در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 است مأمور دیگری می باشد که مکمل نقش آخوند جنتی را علیه ی سران رقیب مغلوب اجراکرده است.

روزنامه كارگزاران با مدير مسئول جديد می‌آید

احتمال می رود که در صورت انتشار مجدد این روز نامه ی کار گزاران در رابطه با معامله ی پشت پرده ی زندانی شدن حسین مرعشی که برادر همسر رفسنجانی مکار است مرتبط باشد

تهران امروز كارگزاراني‌ها در صددند تا روزنامه خود را با مديرمسئولي جديد روانه كيوسك‌ها كنند. اخبار رسيده حكايت از اين دارد كه مسئولان حزب كارگزاران با مرتضي سجاديان به مشكل خورده و از مصاحبه‌هاي اخير وي دل پري دارند. در اين راستا يك عضو اين حزب روز گذشته خبر داد كه اگر وزارت ارشاد گزینه جدید حزب برای مدیرمسئولی روزنامه را بپذیرد روزنامه با مدیر مسئول جدید منتشر می شود.وی که خواستار عدم ذکر نامش شد به مهر گفت: در زمان حاضر یکسری موضوعات با وزارت ارشاد در میان است که در صورت حل و فصل شدن آن،روزنامه منتشر می شود.وی افزود: قطعا اگر قرار باشد روزنامه کارگزاران منتشر شود با مدیر مسئول جدید خواهد بود.این عضو کارگزاران در پاسخ به اینکه« آیا گزینه های جدیدی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده اید؟» افزود: در زمان حاضر یک گزینه مناسب برای این مسئولیت در نظر داریم که از اعضای شورای مرکزی نیست اما سابقه کار مطبوعاتی و رسانه ای خوبی در کارنامه خود دارد.

با ممانعت از سفر به ژاپن؛ خاتمی ممنوع‌الخروج شد

آخرعاقبت منتسب کردن لوطی جماران به وحی و اراده ی بر ترسیاسی خواندنش که دردوران 8 ساله ی مدعی اصلاح طلبی اش انجام داد و در ادامه ی کرنش و سازش های از 22 خرداد 88 تا کنون که وی دنبال کرده اکنون از سوی پاسداران کودتا گر اینگونه پاداش و دستمزد و حق وی داده شده است .

خبر آنلاین : گفته می شوداز سفر حجت سید محمد خاتمی، رئیس‌‌جمهور سابق به ژاپن جلوگیری به عمل آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، قرار بود امشب سیدمحمد خاتمی برای شرکت در اجلاس سالانه شورای تعامل در زمینه خلع سلاح هسته‌ای عازم هیروشیمای ژاپن شود. در این نشست علاوه بر بررسی ابعاد فاجعه آمیز حمله اتمی آمریکا به هیروشیمای ژاپن، ضرورت نابودی تمامی سلاح‌های هسته‌ای و چگونگی همکاری جهانی در این زمینه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.پیش از این برخی رسانه‌های نزدیک به دولت از ممنوع الخروج بودن خاتمی خبر داده بودند اما دفتر وی این اخبار را تکذیب کرده بود.البته این رسانه‌ها، در روزهای آغازین سال جاری نیز از سفر خارجه خاتمی به یکی از کشورها خبر داده بودند که باز هم این خبر از سوی دفتر وی تکذیب شد و مشخص گردید که در همان روز خاتمی مشغول دیدار نوروزی بوده است.

برای کنترل و مدیریت اعتراضات خیابانهای اطراف دانشگاه ساختمان وزارت جهاد به سپاه واگذار می شود .

از سوی پاسداران کودتا گر ساختمان این وزارتخاته ی جهاد سازندگی هم مصادره یا اشغال شده است تا که هم تبدیل به پادگان و هم زندان مشابه اوین یا بازداشتگاه کهریزک شود . زیرا که پاسداران از این ساختمان می خواهند برای کنترل و سرکوب دانشجویان تهران استفاده نمایند . راستی عجب مملکت خرت و خر و بی حساب و کتابی شده است زیرا که پاسداران کودتا گران هر غلطی که می خواهند یا هر اقدامی که دوست دارند خیلی آسان انجام می دهند.

جرس: ساختمان وزارت جهاد بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی به سپاه منتقل می شود.این ساختمان که بطور سنتی متعلق به وزارت کشاورزی بوده و نام بلوار کشاوز نیز از آن برخاسته است، از بعد از انقلاب در اختیار جهاد سازندگی بوده است.خبرهای رسیده از تهران حاکی است این ساختمان به لحاظ موقعیت مکانی ، نزدیکی به دانشگاه تهران مشرف بودن به خیابانهای اصلی شهر مورد توجه نیروهای سپاه قرار گرفته است.منابع خبری از تهران خبر می دهند که سپاه برای کنترل و امنیت وضعیت خیابانهای اطراف دانشگاه به چنین ساختمانی نیازمند است تا بتواند با استفاده از ارتفاع بلند آن دید کافی برای رصد اعتراضات مردمی را داشته باشد.خبرنگار جرس از تهران می افزاید: تلاش وزارت جهاد برای حفظ این ساختمان تاکنون بی نتیجه مانده است و احتمال دارد تا پیش از سالگرد انتخابات مهندسی شده 22 خرداد این ساختمان بطور کامل در اختیار سپاه قرار گیرد.گفته می شود 25 اردیبهشت ماه آخرین مهلتی است که برای تخلیه ساختمان در نظر گرفته شده است.سپاه در حال حاضر چندین مرکز نگهداری بازداشت شدگان در خیابانهای اطراف دانشگاه و کارگر شمالی در اختیار دارد.ساختمان شيشه اي وزارت جهاد كشاورزي در اوايل دهه 50 توسط عبدالعزيز فرمانفرماييان طراحي و توسط پيمانكاران ايتاليايي ساخته شد.چندی پیش از احتمال واگذاری این ساختمان به وزارت خارجه خبر می دادند و اینک زمزمه واگذاری به سپاه در میان است

نماينده مجلس : حیاط منزل رییس جمهوری جای 8 بچه را دارد / 70- 80 درصد حقوق بگيران ما زير خط فقر هستند

چگونه رئیس جمهور پاسدار مترسک و گماشته ای که سایت خبر رسانی حامی رحیم مشائی که رئیس دفتر ریاست جمهوری است که تازگی اعتراف کرده است که پاسدار احمدی نژاد در زیر خط فقر اقتصادی زدگی می کند به خودش حق می دهدکه کف بر دهان آورده و عربده کشان و غیر مسئولانه نظر دهد که مخالفتی با رشد زاد وولد کودکان ندارد؟ آخر با کدام بر نامه های مدون و امکانات دولتی چنین نظر کیلوئی داده شده است؟به خصوص اینکه اعتراف شده که 80% حقوق بگیران در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند بیکاران که جای خود دارند.حتماًهدف پا سدار گماشته احمدی نژاد سوق دادن کودکان و نو جوانان بسوی مصرف مواد مخدر وواریز کردن پول هنگفت باد آورده ی فراوان تر برای پاسداران کودتا گر است که سر نخ اصلی ورود و توزیع مواد مخدر را در اختیار خود دارد

آفتاب: تا 80 درصد حقوق بگيران ما زير خط فقر هستند. با بررسي همه جانبه اين پيشنهاد رئيس جمهوری مبنی‌بر افزایش تعدا فرزندان گاهي تصور می‌شود ايشان شوخی كرده است، در غیر این صورت معلوم است افكار آقای احمدی‌نژاد سنتی است و با زندگی مدرن آشنايی ندارند و شاید چون حياط منزلشان جای 7- 8 بجه را دارد این سخنان را گفته‌اند.محمد مهدی شهرياری عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اعلام مطلب بالا در گفت وگو با آفتاب گفت: رئيس جمهور چطور سخن از افزايش تعداد فرزندان مي كند درحالي كه نگهداري يك فرزند در يك آپارتمان 50 متري به سختي ممكن است.عضو فراكسيون خط امام تصريح كرد: پس از انقلاب نقطه نظراتي در اين خصوص مطرح شد و امتيازاتي از قبيل زمين و مسكن و كوپن به مردم ارائه شد، آن زمان اين حساسيت وجود نداشت كه اين سياست اگر كنترل نشود چه تبعاتي خواهد داشت تا اينكه به جايي رسيديم كه شعار فرزند كمتر زندگي بهتر را سر داديم.شهرياري گفت: ما با اين سياست هاي غلط و كارشناسي نشده آينده را با مشكل مواجه مي سازيم درحالي كه آن زمان آقاي احمدي نژاد در راس كار نيست كه پاسخ گوي اين مسائل باشد. اساسا هم در حال حاضر ما در كشور مسئله‌اي نداريم كه با افزايش فرزندان و توسعه نسل آن را حل كنيم. بهتر است به فكر آينده آن‌ها كه هستند باشيم. مشكلات كنوني كشور با افزايش تعداد فرزندان حل نمي‌شود.وي ادامه داد: مشكلات 10- 15 سال گذشته ما به لحاظ مسكن جوانان، اشتغال و ازدواج به خاطر همان سياست هاي گذشته است. ما بايد براي فارغ التحصيلان و جوانان فكري كنيم. درزمان كنوني مگر توانسته‌ايم خواسته‌هاي اين گروه‌ها رابرآورده كنيم كه صحبت از افزايش فرزندان يعني متقاضيان اين امور مي‌كنيم؟عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان كرد: هم اكنون نيز مردم در شهرهاي كوچك و آپارتمان نشيني به سختي زندگي مي كنند و معلوم نيست رئيس جمهور با طرح اين مباحث چه اهدافي را دنبال مي كند.وي گفت: يك پدر براي امرار معاش يك خانواده 4 نفري دچار مشقت هاي فراوان مي‌شود واگر يك روز به هر دليلي سر كار نباشد در آخرماه به سختي و مشكل بر مي‌خورد. آقاي احمدي نژاد بايد توجه كند فرهنگ زندگي تغييركرده و زندگي شهرنشيني در جامعه ما اين توصيه ايشان را برنمي‌تابد.شهرياري يادآور شد: 70- 80 درصد حقوق بگيران ما زير خط فقر هستند. با بررسي همه جانبه اين پيشنهاد رئيس جمهور گاهي تصور مي شود ايشان شوخي كرده است وگرنه اگر اين حرف جدي مطرح شود و اراده‌اي براي تحقق آن باشد، مانند سياست هاي تشويقي كه ايشان مطرح مي كند، بايد به فكر 20 سال آينده باشيم كه مشكلات ما چند هزار برابر خواهد شد.وی افزود: رئيس جمهور فقط به اين سئوال پاسخ دهد كه يك خانواده 8 نفره در چند سال آينده چگونه بايد اداره شود؟

رئیس پلیس موادمخدر: دو میلیون نفر در کشور مواد مخدر مصرف می کنند

این نظر دادن خیلی بیش از مسخره ووارونه است . چونکه در اویل دوران حکومتی که کمی فضای مطبوعات باز شده شد آمار 3 میلیون مصرف کننده ی دائمی و 10% مصرف کننده ی پراکنده یا عشقی و تفننی مواد مخدر داده می شد . اکنون مشخص نیست که چه معجزه ای اتفاق افتاده است که با وجود اینکه اعلام شده است ایران جزو مقام اول مصرف کنند گان مصرف مواد مخدر در جهان می باشد ولی پلیس تهران مدعی شده که آمار مصرف کننده ی مواد مخدر کاهش یافته و به 2 میلیون نفر رسیده است . لابد نظورش در تهران که اشتباهی کشور گزارش شده است؟

خبر آنلاین : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار معتاد رسمی و ۸۰۰ هزار نفر نیز مصرف کننده تفریحی مواد مخدر در کشور وجود دارد. به گزارش مهر ، سردار حمیدرضا حسین آبادی بعداز ظهر چهارشنبه در نخستین همایش ملی «مصرف مواد مخدر بستر ساز نا امنی، چالش ها و راهکارهای پیش روی پلیس» در کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون ۱۰ میلیون نفر از خانواده های معتادین و مصرف کنندگان مواد مخدر در کشور با این موضوع درگیر هستند. وی با بیان اینکه تغییر الگوی مصرف از مواد مخدر کم خطر به مواد مخدر پر خطر تهدیدی جدی برای جامعه است، گفت: تا دو سال پیش موادی به عنوان کراک در کشور وجود نداشت، اما امروز ۲۳ درصد معتادین را کراکی ها تشکیل می دهند. سردار حسین آبادی با اشاره به کشفیات مواد مخدر و افزایش کشف کراک در کشور گفت: سال گذشته ۸۰ درصد کشفیات هروئین کشور کراک بود که نشان از تغییر الگوی مصرف در کشور است

دکتر مرندی:اظهارات رئیس‌جمهور درباره افزایش جمعیت بسیار نگران‌کننده است/ نمی‌دانم پشت سخنان ایشان چه هدفی است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18305

اینهم موردی دیگر از نظر نگران کننده پیرامون ادعای علاقمندی به رشد جمعیت که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد مطرح شده است که موجب نگرانی یک منتقد مدعی اصول گرا شده است .

سالها از تشویق همسران به داشتن فرزند کمتر و زندگی بهتر می گذرد . گرچه رکود اقتصادی ،تورم و ... آنقدر در کشور پیشتاز بوده که کاهش جمعیت باز هم نتوانسته اثرات مطلوب خود را بر زندگی افراد بگذارد.سالها از تشویق همسران به داشتن فرزند کمتر و زندگی بهتر می گذرد . گرچه رکود اقتصادی ،تورم و ... آنقدر در کشور پیشتاز بوده که کاهش جمعیت باز هم نتوانسته اثرات مطلوب خود را بر زندگی افراد بگذارد باز هم در همه جای دنیا بارز است که کشورهای عقب مانده همواره از جمعیت بیشتری نسبت به دیگر کشورها بر خوردار هستند . در این بین با اعلام رییس جمهور از افتتاح صندوق آتیه فرزندان ایران زمین با شرایط ویژه اش بسیاری از افراد جامعه به این باور رسیده اند که می توان آتیه فرزندان را با این روش رییس جمهور تامین کرد . در این خبر آمده که از سال 89 برای هر کودک متولد شده به میزان یک میلیون تومان در حساب کودک ریخته شده و سالانه 100 هزار تومان بر روی آن گذاشته خواهد شد.

نادران: همچنان پیگیر موضوع آقای رحیمی هستم/ دولت کار خوبی کرد از من شکایت کرد

معلوم نیست که چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد به جای منحرف کردن اذهان عمومی پاسخ این منتقد افشاگر اصول گر از اختلاس گری معاون اول خود ممد رضا رحیمی را نمی دهد؟

الیاس نادران تاکید کرد که همچنان پیگیر سخنان خود درباره معاون اول رئیس جمهور است.به گزارش مهر این نماینده مجلس با بیان اینکه « هم اکنون در حال پیگیری موضوع آقای رحیمی هستیم» ، توضیح بیشتری در این باره نداد و افزود : بنده قبلا گفتنی ها را در این باره گفته ام.نادران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه نظر وی درباره شکایتی که دولت علیه وی تنظیم کرده چیست ، تصریح کرد: اشکالی ندارد. بگذارید شکایت کنند. اتفاقا کار خوبی می کنند. من هم استقبال می کنم.الیاس نادران هفته گذشته در جمع خبرنگاران پارلمانی از دستگیری اعضای شبکه فساد خیابان فاطمی خبر داده و از قوه قضائیه خواستار برخورد با عامل اصلی این شبکه که وی آن را محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور خواند ، شده بود. دفتر رحیمی نیز این اظهارات را تکذیب و بر پیگیری حقوقی موضوع تاکید کرده بود.