گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 24 فروردین - 89

سكه (گفت و شنود)

گفتم : اگر اسرائیل بد است چرا رحیم مشائی؟

اعتراف می کرد که عاشق اسرائیل درهر جائی

گفت : برای اینکه روزی یک بسته چای خریده بود

از خوش شانسی درونش سکه گذاشته شده بود

آق رحیم باآق محمود چند بار سکه انداختند توی قوری

تا به جوشد و دم کشد در کنار منقل ودود و وافوری

گفت: منوشه امير اسرائيلي ايراني تبار كه مديريت سايت بالاترين را برعهده دارد به شدت از بي عرضگي موسوي و كروبي و خاتمي گلايه كرده است.
گفتم: وقتي آمريكا و اسرائيل و انگليس و همه متحدانشان نتوانسته اند عليه جمهوري اسلامي هيچ غلطي بكنند، از سران فتنه چه كاري ساخته است؟!
گفت: منوشه امير به سران فتنه گفته است؛ چقدر ديد و بازديد با زندانيان آزاد شده را كش مي دهيد؟ بايد زودتر دست به كار شويد!
گفتم: يعني اسرائيلي ها هنوز نفهميده اند كه سران فتنه از نفس افتاده و مرده اند؟!
گفت: معلوم است كه مي دانند ولي از آنجا كه كلي براي آنها هزينه كرده اند نمي خواهند از مرده سران فتنه هم دست بردارند.
گفتم: يكي از صهيونيست ها درون قوطي چايي يك سكه پيدا كرده بود. براي اين كه پول چايي هدر نرفته باشد، چند دفعه سكه رو توي قوري انداخت و دم كرد و خورد!

گفت: همچنان این یارو

منظور هست سر بازجو

پاسدار شریعتمداری پر رو

همان بدقیافه کچل بی مو

بازی می کند با چیز بد بو

تا در آورد هرچه بیشتر بو

گفتم : مگر دوباره این شکنجه گر جنایتکار؟

چه دسته گل بی لام آب داده یا کرده چکار؟

گفت: آخه این سرباز جوی زندان اوین

آشکارا شده است مبلغ سایت بالاترین

گفتم : برای چه این مدعی نابغه بیق؟

برای سایت بالاترین، می کند تبلیغ

گفت : با پاچه گیری از سران مغلوب رقیب

گوید اینان با سایت بالاترین شده اند حبیب

بسبک وارونه گوئی بازجوئی می دهد تحلیل

نقل قول می کند از آمریکا و انگلیس و اسرائیل

گوید سران فتنه مردگانی اند از نفس فتاده شده

چرا اینان دیدار تکراری دارند با زندانیان آزاد شده؟

نتیجه گیری می کند اسرائیل برای شان کرده هزینه

تا همچون رهبر منقلی به جای شهرنگویند مدینه

گفتم : اگر اسرائیل بد است چرا رحیم مشائی؟

اعتراف می کرد که عاشق اسرائیل درهر جائی

گفت : برای اینکه روزی یک بسته چای خریده بود

از خوش شانسی درونش سکه گذاشته شده بود

آق رحیم باآق محمود چند بار سکه انداختند توی قوری

تا به جوشد و دم کشد در کنار منقل ودود و وافوری

نو شیده و نشئه شده بودند ،حسابی کرده بودند حال

برای همین سربازجو حسین بیان می کنداین شرح حال

چون داند از دوره طلبگی سید علی نقل شده پای سفره

گفته بود وصف العیش هست نیمی از عشق در حجره