گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30فروردین - 89

كاج (گفت و شنود)

پرسش شد ای بی خبر از همه جا و پرت و شوت

مگر درخت کاج به بار می آورد میوه ی توت؟

یارو گفت توت خشکه را ریخته ام توی جیبم

ازتوی جیبم در می آورم و می خورم ای حبیم

گفت: چه خبر؟!
گفتم: برخي از رسانه هاي آمريكايي اوباما را به خاطر ناكامي در اجلاس واشنگتن به شدت مورد حمله قرار داده اند.
گفت: حيوونكي اوباما... آخه چرا؟!
گفتم: اين رسانه ها نوشته اند اوباما اجلاس واشنگتن را براي جلب همكاري كشورها عليه ايران تشكيل داده بود ولي نتيجه معكوس شد.
گفت: ولي سخنگوي كاخ سفيد مي گويد اين اجلاس چندان هم بي فايده نبوده است!
گفتم: يارو رفته بود بالاي درخت كاج، پرسيدند آنجا چه مي كني؟ جواب داد، آمده ام توت خشكه بخورم. گفتند؛ ولي اين كه درخت كاج است و يارو گفت؛ مي دونم، توت خشكه رو توي جيبم ريختم، اومدم اينجا بخورم!

گفت : از اجلاس امنیتی اتمی واشنگتن شده انتقاد

چون اوباما گفته به پروژه هسته ای رژیم ندارد اعتماد

گفتم : پس بگو چرا با گفتمان لمپنی احمدی نژاد؟

تهاجم با اومابا کرده با توهین علیه اش زده فریاد

گفت: بلی چون اوباما با سلاح اتمی رژیم کرده تهدید

کنون می خواهدتلافی کندسربازجو شریعتمداری پلید

گفتم : اگر اجلاس امنیتی اتمی خورده است شکست؟

چرا قرینه سازی نموده رژیم کودتائی فرورفته در بن بست؟

برای چه کنفرانس خلع سلاح اتمی بر گزارشد در تهران؟

تا شایدکمک کند به برون رفت پروژه ی هسته ای ازبحران

گفت : یارو از درخت کاج رفته بود بالا

برای خودش جا خوش کرده بود این ناقلا

یکی پرسید اون بالا چه می کنی بد بخت؟

گفت دارم توت خشکه می خورم بالای درخت

پرسش شد ای بی خبر از همه جا و پرت و شوت

مگر درخت کاج به بار می آورد میوه ی توت؟

یارو گفت توت خشکه را ریخته ام توی جیبم

ازتوی جیبم در می آورم و می خورم ای حبیم