گزیده خبر ها 17 فروردین قسمت - 2

احمدی‌نژاد: به زودی دست دانه‌درشت‌ها را قطع خواهیم کرد

http://www.fararu.com/vdcjaxex.uqexvzsffu.html

بالاخره جمعیت کشور چند میلیون نفر می باشد؟ این آمار های کیلوئی 109 و 113 و 119 میلیون نفر مسافرت های نوروزی سال 89 برای چیست؟ آیا برای جوک و خندیدن است؟ یا نه برای نمایش دادن و فاش کردن ماهیت نا آگاهان کودن و ضریب عدم درک و فهم علم و دانش اعداد و ارقام و آمار ریاضی شان می باشد؟ از سوی دیگر به نظر می رسد که باز پاسدار چاقو کش تروریست یاد ترور و کشتن دکتر کاظم سامی اوایل انقلاب در مطبش افتاده است . یا اینکه یاد سفر تبلیغاتی اش به ز نجان افتاده است که در این شهر خطاب به جوانان زنجانی گفت که وی دست به چاقوی ضامندار زنجانی برده است و با تهدید کردن عربده کشان مدعی شد که می خواهد شکم های گنده ی آنانی را پاره کند که پول شان از پارو بالا نمی رود که اکنون در جمع بازار یان غارتگر و دزدان حرفه ای باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی باز فیلش یاد هندوستان کرده و یادش افتاده است که می بایست نه شکم که این دفعه پای دزدان و مفسدان دانه درشت را قطع نماید . در صورتیکه حد اقل دو تا از این دزدان و مفسدان و اختلاس گران یکی معاون اول خودش و دیگر ی پاسدار میلیاردی وزیر رفاه دولت نا مشروع می باشد.

رئیس جمهور با اعلام اینکه به زودی دست برخی از دانه درشت‌ها و مدعیان اقتصادی را قطع خواهد کرد، بر لزوم حمایت مجلس از دولت در برطرف کردن موانع هدفمند کردن یارانه‌ها نیز تاکید کرد. احمدی نژاد با طرح این پرسش که چه کسی گفته است که مشکل اقتصادی کشور ما وجود نفت است؟ گفت: نفت نعمت و برکت است اما شرط آن این است که از آن درست استفاده کنیم تا در خدمت مردم قرار گیرد. احمدی نژاد با اعلام اینکه سال گذشته سرشار از پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران بود گفت: دولت از بهار 89 انتظار دارد که با یک فضای بهتر و صمیمی‌تر سال نو آغاز شود که بیش از 109 میلیون سفر در کشور نشانه این مسئله و امید و شادابی یک ملت است

الیاس نادران:معاون اول احمدی‌نژاد رئیس باند فساد فاطمی است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17739

اینهم سند روشنگری آلوده به فساد بودن معاون اول رئیس جمهور دولت مدعی ساده زیست با رئیس جمهوری که گفته می شود در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کند که اکنون از سوی یک حامی پاسدار گماشته و مدعی اصول گرا سندش فاش شده است که معاوناول رئیس جمهور چه عنصر فاسد و کلاش و اختلس گری می باشد؟ که اگر قرار است پای دزدی قطع گردد می بایست هر دو پای این مفسد گریز پا قطع گردد.

افرادی که از آقای رحیمی دفاع می کنند از میزان دخالت وی در شبکه فساد اطلاعی ندارند یا اینکه اطلاعات آنها ناقص است. عضو فراکسیون اصولگرایان از عدم دستگیری محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد و نسبت به باند فساد خیابان فاطمی افشاگری نمود. اگر نمایندگان از میزان دخالت رحیمی در شبکه فساد اطلاع داشته باشند از حمایت های خود از وی دست بر می دارند، به نامه اخیر مجلس به آیت الله صادق آملی لاریجانی برای مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی اشاره کرد. آقای رحیمی رئیس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم گیری می کرده است و اکنون تقریبا همه اعضای این شبکه فاسد اقتصادی در خیابان فاطمی دستگیر شده اند الا معاون اول فعلی رئیس جمهور

عکس / اوقات فراغت کودکان شهرک مسکونی فاطمیه قم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15226

پاسدر گماشته رئیس جمهور خالی بند و دروغگو و مدافع دزدان و غارتگران نمی خواهد پای دزدان و مفسدان دانه درشت ها را قطع کند ، بلکه یک نگاه به مکان تفریحی و ورزشی نو جوانان و کودکان شهر خون و قیام مذهبی قم کند که چگونه اسفناک می باشد و جواب دهد که مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در 4 ساله ی دولت نهم کجا رفت و سهم توزیع عدالت دولتی قول داده شده ی این نو جوانان و کودکان قمی چه بوده است ؟
خبرگزاری مهر: کمبود مکانهای تفریحی و ورزشی در قم شرایط نامناسبی را برای کودکان و نوجوانان شهر مسکونی فاطمیه ایجاد کرده است.

عکس / برق دزدی و سیم کشی ای که شايد هيچ جای دنيا نبينيد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15208

بدلیل اینکه از رأس تا ذیل نظام آلوده به فساد و رشوه و آلودگی و تبعیض و بی قانونی می باشد وخود ش عامل رشد و مروج فساد و دزدی و فقر و بیکاری در جامعه می باشد با ید سئوال کرد که در این نظام غارتگران و دروغ گویان دزد چه دزدی نمی شود تا که مصرف برق در مکان های مختلف بازار تهران دزدی نشود که در انحصار غارتگران انگلیسی با ند مافیائی مؤتلفه ی عسگر اولادی می باش؟

مهر : انشعابات غیر مجاز و سرقت برق در بسیاری از مکانهای مختلف بازار تهران علاوه بر اینکه جرم محسوب می شود صدمات و خساراتی نیز به خطوط انتقال برق وارد می کند و مسبب خطرات و خسارات جانی و مالی فراوانی بوده است.

مصطفی نوروزی قربانی ارتباط بدهکار با فرمانده ارشد پلیس

اینهم یک نمونه ی دیگر از فساد رشد یافته ی باند بازی دولتی درون ار گان های سرکوبگر که این چنین برای قربانی پرو نده سازی شده و باوی بر خورد شده است .

خبرگزاري هرانا - مصطفي نوروزي كه روز 16 آذر براي دريافت طلب مالي خود از خياباني در حوالي ميدان انقلاب عبور كرده بود، نیمه شب با هجوم ماموران پليس امنيت به منزلش بازداشت شد.بنابر اطلاع گزارشگران هرانا، او در زندان متوجه مي شود كه فرد بدهكار با يكي از فرماندهان ارشد پليس امنيت ارتباط فامیلی داشته و با سوء استفاده از این مساله و با استناد به تردد، این فرد در روز 16 آذر در حوالي خيابان انقلاب به اتهام واهي دستگیرشده است.گفتنی است،اتهامات وی توهین به مقدسات و اقدام علیه امنیت ملی از طریق شركت در تجمع 16 آذر عنوان شده است

پاسداشت دو سردار جبهه هاي فرهنگي و نظامي انقلاب اسلامي.شهيد صياد به روايت مادرش.خبرگزاري فارس: مادر شهيد علي صياد شيرازي در وصف فرزندش مي گويد:با اين كه پسر سومم (جعفر) خيلي خوب است، ولي علي نمي‌شود. خداوند به من فرشته داده بود و من قدرش را ندانستم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901170927

معلوم نیست که چرا این مار به سراغ رهبر لوطی جماران و رفسنجانی مکار و جنتی و واعظ طبسی و ناطق نوری و مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی و سایر آخوند های و مسئولین حکومتی نرفته است تا که اینان هم حرام و مفت خور نشوند؟ واقعاً که چگونه دین ابزار فریب و نیرنگ و شیادی شده است و مردم را سر کار گذاشته و برای غارتگری کردن و حفظ قدرت این چنین با نقال گری کمدی و خرافاتی خودشان را به ریشخند گرفته اند ؟ حد اقل چرا فامیلی اش را صیاد عوض نکرد تا که اینگونه همچون فامیلی اش در کردستان جنایت نکند؟

روزي او را به‌ باغ‌ ميوه‌اي‌ ‌فرستادم تا برادر كوچكش‌ را از كار ناپسندي‌ كه ‌ميوه‌ كندن‌ از باغ‌هاي‌ مردم‌ بود، منع كند و او را به‌ خانه‌ بياورد. وقتي به‌ باغ‌ ‌مي‌رسد و آن ‌انجيرها را مي‌بيند، در دلش مي‌گويد: "‌چه‌ ميوه‌هاي‌ بزرگ‌ و خوشمزه‌اي‌! " و خودش‌ هم‌ به‌ هوس مي‌افتد كمي‌ از آنها بخورد. ناگهان همين‌ كه‌ مي‌خواهد از پرچين‌ باغ‌ بالا برود، يك‌ مار از لابلاي‌ پرچين‌ بالا مي‌آيد و به‌ سمت‌ او حركت مي‌كند. علي پا به‌ فرار مي‌گذارد و از ترس‌، پشت‌ سرش‌ را نگاه نمي‌كند. بعد از مدتي در ‌همان عالم‌ نوجواني‌ با خودش‌ فكر مي‌كند كه‌ خدا خواسته‌ به‌ او نشان ‌بدهد كه‌ هرگز مال‌ حرام‌ نخورد.

تشنج در مجلس به دنبال تذکر کوچک زاده

http://www.fararu.com/vdciupa5.t1a5v2bcct.html

جنگ و قمه کشی چوبداران ومال فروشان در بازار مکاره ی مال فروشان بدلیل بر توی سر مال زدن یک کمه پوش پاسدار و وبدارو مال فروش دولتی برای مفت و مجانی مال خری کردن .

تذكر يك نماينده حامي دولت در مورد ادعاي لابي اعضاي كميسيون تلفيق با وارد‌كنندگان خودرو موجب درگيري لفظي و ايجاد تشنج در فضاي مجلس شد.

مطهری: رفتار دولت جز استبداد معنایی ندارد

http://www.fararu.com/vdca6eny.49nyo15kk4.html

آش سر باز می بایست خیلی بیش از د شور شده باشد که اینگونه موجب اعتراض در آدن گند زیادی شور بودن آش واقع شده است ؟

نماينده مردم تهران تاكيد كرد: نحوه برخورد دولت در زمينه قانون مصوب هدفمند كردن يارانه‌ها تمايل به استبداد است.

چهار خواسته اصلاح‌طلبان به روایت خاتمی

http://www.fararu.com/vdcgtt9t.ak9tq4prra.html

گویا خاتمی می بایست منتظر تهاجم اراذل اوباش یا شعبان بی مخ های تربیت شده ی بیت رهبری و پاسداران کودتاگر به قبر پدرش می شد تا که موجب تکان خوردن وواکنش نشان دادنش وی می شد تا که بداند با چه جانواران وحشی و درنده و هیو لاهای انسا نمائی سر کار دارد که سکوت در برابر شان موجب تهاجم حتی به مردگان داخل قبر ها می شود؟ امید است که مدعیا اصلاح طلبان حد اقل برروی این 4 خواسته مطرح شده به خصوص انتخابات آزاد یا نوع تعیین رفراندم حکومتی به ایستند.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان با تاکید بر اینکه غفلت نکردن از مطالبات و حقوق مردم و جلوگیری از تنش‌ها، مبنای کار نمایندگان مردم باشد، تصویب قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را به نفع دولت خواند و و از مجلس خواست که بر برگزاری انتخابات آزاد، آزادی زندانیان و بازشدن فضا تمرکز کند.

بانک های ایران در اختیار نظامیان

اکنون مشخص شده است که داستان علم کردن خمینی شیاد اقتصاد مال خر است و بهره ی بانکی حرام است و موضوع کشدار اقتصاد و اسلامی کردن بانک ها در اوایل انقلاب و حقه بازی های دائر کردن صندوق های قرض الحسنه از سوی پاسداران غارتگر برای چه اهداف پلید وبا عوامفریبی های چپاول گری های آینده نگرانه برا ی تصاحب کردن همه منابع نفتی و گازی واقتصادی و مراکز پولی و مالی و بانکی کشور بوده است که با دو مرحله ی طراحی کودتای خاموش و خزنده ی سوم تیر 84 و کودتای علنی 22 خرداد 88 با رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته و مترسک احمدی نژاد و حمایت رهبر لوطی جماران وحذف کامل رقیب مغلوب این اهداف پیگیری شده است ..

روز آنلاين، اردلان صیامی : بانك انصار در خدمت شهروندان"؛ اين روزها اين تيزر تبليغي به طور مكرر از سیمای جمهوری اسلامی پخش مي شود.بانک انصار يك موسسه مالي بود كه با مجوز بانك مركزي به يك بانك خصوصي بدل شد؛ همان طور که "موسسه مهر ايرانيان" و "صندوق قرض الحسنه قوامين" نيز مجوز بانك شدن را دريافت كرده اند. اين موسّسات، همگی متعلق به نهاد هاي نظامي جمهوری اسلامی هستند؛ انصار و مهر ايرانيان توسط سپاه تأسیس شده و قوامين به نيروي انتظامي تعلق دارد.به گفته رييس بانك مركزي، سرمايه تاسيس بانك خصوصي 200ميليارد تومان است كه بايد 35درصد از اين مقدار در اختيار بانك مركزي قرار گيرد. بسياري از آگاهان اقتصادي چنین روندی در تاسيس بانك خصوصي توسط نظامیان را بي ارتباط به مسايلي چون پول شويي وفرار از تحريم هاي بين الملي نمي دانند به ویژه اينكه هفته پيش، خبري در رسانه هاي عربي منتشر شد كه وزير كشور بحرين به خاطر كمك به پول شويي سپاه پاسداران درمنطقه از مقام خود عزل شد و يك هفته به زندان افتاد. مقامات مسئول این ماجرا را تکذیب کردند اما تحقيقات در اين خصوص هنوز ادامه دارد.