گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 9 اردیبهشت - 89

كلافه (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم زیادی نشئه بوده این هالو

طوطی وار تکرار کرده ادعای سربازجو این پشمالو

فراموش کرده برمنابع وذخایر کشور زده چوب حراج

تداعی کرده چگونه کلاغ و زرافه باهم کردند ازدواج؟

سپس نام فرزند خود شان را اینان گذاشتند کلافه

همان بیماری که یقه گیر رهبر شده تا زیر ملافه

گفت: اطرافيان موسوي و كروبي تلاش زيادي كردند كه تعدادي از كارگران را به ملاقات آنها ببرند تا موسوي و كروبي براي آنان صحبت كنند!
گفتم: كارهاي سران فتنه به اندازه چند تا فيلم لورل و هاردي و چارلي چاپلين خنده داره!
گفت: البته تعدادي از كارگران قبول كرده اند اما براي ملاقات با موسوي و كروبي شرط گذاشته اند.
گفتم: چه شرطي؟!
گفت: پيغام داده اند تنها با اين شرط به ملاقات موسوي و كروبي مي روند كه اين دو نفر را ادب كنند و انتقام وطن فروشي ها و آدم كشي ها و آتش زدن اموال مردم و همكاري با آمريكا و انگليس و اسرائيل را از آنها بگيرند.
گفتم: پس به اين علت بود كه موسوي و كروبي ترجيح دادند خودشان با يكديگر ملاقات كنند و عليه انقلاب و امام (ره) حرف بزنند و از طريق سايت هاي ضدانقلاب منتشر كنند!؟
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يك كلاغ و يك زرافه با هم ازدواج كردند. اسم بچه شون رو گذاشتند كلافه!

گفت: سربازجوی زیادی خل و کینه گر

پرونده ساز و عقیده کش و توطئه گر

با عشوه ی خرکی شده حامی کار گر

تاعلیه موسوی و کروبی شود نوحه گر

گفتم : این سربازجوی کودن و ابله

پاسدار و رهبر راهست مدافع و له

چگونه با روش بازجوئی دلقکی زده زور؟

علیه ی موسوی و کروبی کرده بلغور

گفت : نقل قول کرده قرار بود تعدادی از کار گران

بمناسبت روز جهانی کار گر به روند بدیدار اینان

گفته کار سران فتنه شده خنده دار مثل بازجویان اوین

دارد رقابت می کنند با لورل و هاردی وچارلی چاپلین

اما کار گران با شرط و شروط ملاقات کردند قبول

تاموسوی کروبی پذیرند اینان هستند مسئول

با تهام باآمریکا و اسرائیل و انگلیس کردندهمکاری

ادب شان کنند چون به وطن فروشی کردند همیاری

پس موسوی و کروبی با هم کردند ملاقا ت

تا علیه ی باند مافیائی حاکم کنند تبلیغا ت

گفتم : رهبر لوطی جماران که بیشر زده گند

چون در جمع کارگران هم دروغ گفته هم چرند

از یاد برده دربست تورم وفقر و بیکاری و گرانی

از ترقی و پیشرفت گفته با فراوانی و ارزانی

از تولید انبوه علمی گفته و فزونی تولیدات کشاورزی

از ابداع کار گران گفته با گشاده دستی و گشاد ورزی

گفت : چه عرض کنم زیادی نشئه بوده این هالو

طوطی وار تکرار کرده ادعای سربازجو این پشمالو

فراموش کرده برمنابع وذخایر کشور زده چوب حراج

تداعی کرده چگونه کلاغ و زرافه باهم کردند ازدواج؟

سپس نام فرزند خود شان را اینان گذاشتند کلافه

همان بیماری که یقه گیر رهبر شده تا زیر ملافه