گزیده خبرهای 7 اردیبهشت - 89 قسمت -2

مشایی: هدیه‌تهرانی‌ازحرفم متاثرشد و گریه‌کرد

http://www.fararu.com/vdcaeeny.49nim15kk4.html

آخوند ها با هزار حقه و کلک و گریز به صحرای کربلا زدن در روضه های خود بر بالای منبر می توانند اشک پا منبری های خودشان را در آورند تا دستمزد منبر خودشان را دریافت کنند . اما رحیم مشائی با هدیه چند ده میلیون به هدیه خانم دادن شنیده است که اشک وی در آمده است . لابد هدیه خانم بیشتر توقع داشته که چون بهش داده نشده اشک وی در آمده است. ضمن اینکه مدعی شده اصلاً هند نرفته است به جز دوبار که با دولت همراه بوده است. بیچاره اینهم همون پاسدار گماشته احمدی نژاد در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کند ولی معلوم نیست که چگونه با دعوت کردن دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی به ایران ودیدار با وی در هتلی در شمال کشور داشتن و پس از رد و بدل کردن پیام می تواند شرایط واگذاری ساختن طرح بزرگترین هتل و سالن بر گزاری اجلاس سران کشور های غیر متعهد در جزیره ی کیش را اینگونه به این دختر جاسوس و دلال فراهم نماید؟

مشایی در رابطه با دیدارش با هدیه تهرانی نیز گفت: «من به هدیه تهرانی گفتم "کار شما عبادت است.. چون شما توحید را اینجا عرضه کردید"بعدا شنیدم هدیه تهرانی از این حرفم سخت متاثر شده و حتی گریه کرده است

جهت اطلاع

بخشی از دستآورد دلالان و جاسوسان دو جانبه مرتبط با مبارزه با آمریکا

اینهم بخشی از دستآورد شعار های شیادانه و دروغین سر دادن مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا می باشد که اکنون سهم دختر یک دلال و جاسوس ابلوی چند جانبه هوشنگ امیر احمدی اینگونه داده شده است . حال داشته باشید که سهم سا یر لابی ها دیگر آمریکائی چه میزان است؟

آخرين‏نيوز بدون اشاره به نام دختر هوشنگ اميراحمدي نوشت: دختر دلال رابطه ايران با آمريكا مديريت ساخت بزرگترين هتل و سالن ايران به منظور برگزاري اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد در سال 1391 در منطقه آزاد كيش را بر عهده دارد. به گزارش خبر آنلاين اين سايت نوشت: اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در سال 1391 به ميزباني جمهوري اسلامي ايران و در جزيره كيش برگزار مي‏شود. بر همين اساس هم‏اكنون بزرگترين سالن اجلاس در جزيره كيش به منظور برگزاري اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد در حال ساخت است. براي اين سالن بيش از 350 اتاق به منظور اقامت سران در نظر گرفته شده و سرمايه‏گذاري عظيم دهها ميلياردي در حال انجام است. بودجه اين طرح مستقيما از سوي دولت و زير نظر يكي از معاونان رئيس جمهور تامين و مديريت مي‏شود. هوشنگ اميراحمدي چندي پيش بعد از 10 سال كه ممنوع‏الورود به ايران بود به ايران آمد و با برخي مقامات براي برقراري رابطه ميان ايران و آمريكا ديدارهايي داشته است.

سیاست سر کیسه کردم مردم

اینهم گزارشی از چگونه سر کیسه کردن مردم رشت از سوی شرکت مخابرات که پس از اینکه به اشغال پاسداران فاشیستی کودتائی تروریستی در آمده است اینگونه به جای ارائه ی خدمات با جمع آوری و جاسوسی کردن و پیام های غلط دادن مکمل گران شدن سایر اقلام مورد نیاز مردم شده است .

* از رشت خبر مي‏رسد پس از خصوصي شدن شركت مخابرات ارائه خدمات گزينشي به مردم موجبات نگراني‏هاي مختلف مردم را در پي داشته است. تعديل نيروهاي شركت، تاخير و اعلام شماره غلط از طريق 118 و كنترل پيامك‏هائي كه حاوي بعضي كلمات هستند از جمله اين مشكلات است. همچنين گراني اقلام يارانه‏اي از جمله شير، از ديگر مشكلات مردم است به طوري كه شير يارانه‏اي از 250 به 350 تومان افزايش يافته است. گراني خدمات شركتهاي دولتي كه به بخش خصوصي واگذار مي‏شوند موجب شده تا اين گراني افسارگسيخته به ساير بخش‏ها نيز سرايت كند

افشای سیاست ایجاد اختلاف میان کشور های عربی

اینهم اعتراف به روشنگری نقش مخرب دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه کردن و تلاش برای ایجاد اختلاف میان کشور های عربی که از سوی حاکمان تهران دنبال می شود تا که فضای مانور تبلیغاتی داشته باشد وهم اینکه فرصت سیاست وقت کشی برای پیگیری اهداف پروژه ی هسته اش را داشته باشند.

ابوالغيط همچنين اعتراف كرد: كشورهاي عربي دچار تفرقه شده‏اند و ايران از اين چندگانگي اعراب براي نفوذ در منطقه عربي سود مي‏برد! انتخابات عراق نيز در سخنان ابوالغيط و ارتباط دادن آن با ايران جالب توجه است: عراق دروازه شرقي اعراب به جهان است و براي ما بسيار اهميت دارد و نتايج انتخابات در عراق نيز نشان داد گروهي كه ايران از آنها هواداري مي‏كند، پيروزي چشمگيري به دست نياورده‏اند. اما نكته آنكه شواهد نشان مي‏دهد، متأسفانه سران كشورهاي عربي، اكنون به دنبال فضاسازي براي نزديكي هر چه بيشتر به غرب و چشم‏پوشي از شصت سال تجاوز صهيونيست‏ها به خاك و ناموسشان هستند و در اين ميان، هيچ بهانه‏اي بهتر از بزرگنمايي خطر ايران هسته‏اي نيافته‏اند تا با تقويت يك برداشت تاريخي اشتباه كه نتيجه‏اش ترس اعراب از ايران است، خطر موجود اشغال سرزمين‏هاي عربي را با خطر خيالي ايران هسته‏اي براي اعراب جايگزين سازند.

لوكيشن شكنجه و تجاوز با سفارش خارجي در منزل آقاي كارگردان! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890207/2.htm#other206

سربازجو حسین شریعتمداری و سایر بازجویان همکارش در زندان اوین که دارای تجربه ی لواط گری در دوران کودکی و نوجوانی می باشند. اکنون برای اینکه قتل و تجاوز بازداشتگاه کهریزک را ما ستمالی و وارونه کنند از این تجربیات برای پرونده سازی کردن در مورد جعفر پناهی در دروغ نامه ی کیهان و رسانه های تبلیغاتی حکومتی بکار برده اند چونکه وی تا حال توبه نکرده است.

جزئيات بيشتري از اقدامات خيانت آميز يك كارگردان بازداشت شده در اسفندماه سال گذشته منتشر شد.به هنگام بازداشت جعفر پناهي، رسانه هاي ضدانقلاب مدعي شدند وي در خانه خود ميهماني ترتيب داده بود و بازداشت شد اما انتشار برخي اخبار نشان داد پناهي خانه خود را تبديل به خانه تيمي و زيرزميني جهت ساخت فيلم هاي سياه و اتهام پراكنانه عليه جمهوري اسلامي كرده بود. اكنون يكي از افراد بازداشت شده در خانه وي جزئيات بيشتري را در اين باره منتشر مي كند

دانشگاه تهران بدون آزمون دانشجوي دكتري مي‌پذيرد.خبرگزاري فارس: دانشگاه تهران در دوره دكتري(Ph.D) از ميان استعدادهاي درخشان، بدون شركت در آزمون اختصاصي براي سال تحصيلي 90-89 دانشجو مي‌پذيرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902071074

هموار کردن مسیر مدارک کیلوئی دکترا به بسیجیان و پا سداران و آخوند های حوزوی دادن تا که دیگر همچون گذشته که گند مدارک قلابی دکترا داشتن در می آیداین صحنه ها تکرار نشود.

پيام مشترك فرمانده كل سپاه و نماينده ولي فقيه:اصلاح و كارآمدسازي نظام آموزشي سپاه پاسداران انجام شد.خبرگزاري فارس: در اين پيام آمده است: اصلاح و كارآمدسازي نظام آموزشي پس از مدت‌ها بحث و بررسي انجام پذيرفت و اكنون به حول و قوه الهي به صورت سازمان يافته و هماهنگ با مقاصد مورد نظر و نوآوري و شكوفايي، آماده اجرا مي‌باشد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902071068

با این حساب این ارگان کودتائی ترو ریستی فاشیستی مافیائی کودتا گر حاکم بسیار سازماندهی شده تر از گذشته دست به توطئه و سرکوب و جنایت و غارتگری خواد زد.

احمدي‌نژاد در همايش معرفي كارگران نمونه كشوري- هدفمند كردن يارانه‌ها صد در صد به نفع جامعه كارگري است.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: هدفمند كردن يارانه‌ها صددرصد به نفع جامعه‌ كارگري است و اگر عده‌اي مشكل ايجاد نكنند هيچ فقيري در كشور نخواهد ماند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902071025

با تصویر یک چشم کور چاشنی شده قیافه ی فوق العاعده کمدی شده پاسدار گماشته احمدی نژاد که نوعی تلاش برای مضاعف ومسخره کردن ادعای پوشالی این دلقک گماشته پاسدار احمدی نژاد پیرامون خوب شدن وضع کار گران است . چون در شرایطی که همه به خصوص قشر محروم جامعه فریاد می زنند نر است . اما این پاسدار خالی بند وارونه گوی بطور عمد جیغ می کشد ومی گوید بدوش . همچنین جائیکه قدرت الله علیخانی در نماینده بازار مکاره ی هشتم در گفت‌وگوی خود با سایت فرارو اعتراف کرده است دولت ککش هم برای کارگران نمی‌گزد در صورتیکه شرایط سخت و طاقت فرسائی کار گران دارند . از سوی دیگر روزی نیست که خبر از تعطیل شدن کارخانه ای با بیکار شدن تعدادی کار گر مخا بره نشود . بعلاوه از طرف دیگر با وجود اینکه هرروز خبر از روند رشد گرانی اقلام مورد نیاز باز تاب داده می شود .ضمن اینکه پرونده های اختلاس میلیارد ها تومانی همچون محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ماستمالی شده است. آخر چگونه می توان با وجود وزیر پاسدار دزد میلیاردی محمد صادق محصولی وزیر رفاه در دولت نا مشروعکه خواهان آموزش شهادت کودکان مهد کودکان شده است توقع داشت دولت نا مشروع مدعی ساده زیست در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد بفکر کار گران و زحمت کشان باشد؟

پاسخ فائزه هاشمی به برخی شایعات

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19399

جوابیه ی فا ئزه رفسنجانی به افشاگری های سایت ها و روز نامه های حامی دولت و پاسداران کودتاگر که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باندی و تلاش برای تسلیم شدن در برابر کودتاگران یا کنار گذاشتن رفسنجانی است.

پاسخ فائزه هاشمی به برخی شایعات مجوز این همه دروغ را از کجا می آورند؟

استفتاء از مراجع عظام درباره دعانويسي

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19393

مگر مفت خوران رمال و دال و غیر مولد دین فروش می توانند هوو ورقیب برای خود را تأئید وتحمل کنند . چونکه اینگونه سئوالات مطرح شده جزو حرفه ی خودشان می باشند ونه کسان دیگر که پای شان بر توی کفش اینان نموده اند؟

در سال‌هاي اخير در كشورمان مراجعه به دعانويس، رمال، فال گير، جن گير و مواردي مانند آن و همچنين دريافت وجوه كلان در مقابل انجام اين اقدامات افزايش يافته است. از آنجا كه دعا امري مورد تاكيد اديان الهي به ويژه اسلام است، اين سوال مطرح مي‌شود كه آيا اموري همچون دعا نويسي نيز مورد تاييد اسلام هست؟ امور ديگري همچون رمالي، فال بيني و جن گيري و موارد مشابه كه به نوعي از امكان پيشگويي آينده يا تغيير آن خبر مي‌دهند چه جايگاهي در احكام شرعي دين مبين اسلام دارد؟

طنز/ قضیه آغوش

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19382

گر چه در پوشش طنز ولی سر پل خر بگیری بد جوری افسار هفت خط اختلاس گر میلیارد ها تومانی پالان سائیده محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری قلابی و تحمیلی گرفته و کشیده شده است .

شکیبا، شهرام - روزگاری است که نقش آغوش در سیاست و سعادت بسیار پررنگ است.خبر انلاین: دیدم مدتی است همه همدیگر را به بازگشت به آغوش‌های گوناگون دعوت می‌کنند. یکی دیگری را دعوت می‌کند که به آغوش ملت بازگردد. یکی دیگری را به آغوش دولت دعوت می‌کند. یکی می‌گوید به آغوش اسلام بازگردید. یکی می‌گوید به آغوش انگلیس بیایید خلاصه روزگاری است که نقش آغوش در سیاست و سعادت بسیار پررنگ است. آنقدر آغوش آغوش شنیده‌ایم که دیدیم عن‌قریب علاوه بر فساد سیاسی، دچار فساد اخلاقی هم می‌شویم. لذا به سرعت از آغوش تنهایی خویش به درآمدیم و به آغوش سایت خبر آنلاین پیوستیم. به زودی هم به آغوش روزنامه «خبر» می‌پیوندم و به تبع آن در آغوش دکه قرار می‌گیرم 1- بالاخره یک نفر محض رضای خدا بگوید ما خوشبختیم بابت نفت داشتن، یا بدبخت.2- غیر از ما کشورهای دیگر هم نفت دارند. نفت ما را خدا داده، نفت آنها از کجا آمده.3- در کشور دوست و برادر و کمونیست، چین اخیراً نفت کشف شده است. این را می‌دانم که مدتی است چین جزو خاورمیانه به حساب می‌آید. اما کاش کسی بگوید منابع نفتی چین در ایران کشف شده یا جای دیگری.

فراخوان موسوی و کروبی برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد + فیلم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16019

غایب بودن نام خاتمی در کنار این دو نفر گویا شایعه نیست و واقعیت دارد که خاتمی در شرف توبه کردن و فاصله گرفتن از این دو نفر می باشد به خصوص پس از اینکه به سنگ قبر پدرش حمله شد عجیب جا زده است . چونکه ترسیده از مهاجمانی که به سنگ مرده پدرش رحم نمی کند می خواهند باوی چه کنند؟ یعنی اینکه خودش را لو داد که چه خالی بندی در میلاد حضرت علی در سال 84 در مشهد کرد که مدعی شده بود حاضر است جانش را در راه مبارزه با جریان متحجر مشکوک بقدرت خزیده وابسته به بیگانه بدهد.

یش بینی وجود 6 هزار معتاد در میان زائران حج

مواد مخدر اینگونه از ایران به مکه و مدینه در عربستان و شهرهای های زیارتی مذهبی در عراق منتقل می شود. از سوی دیگر داشته باشید که آمار معتادین در کشور چه میزان است که این رقم جزو داوطلبین حجاج می باشند ؟ البته اینان که وضع شان خوبست شاید هم جزو توزیع و فروشندگانی باشند که وابسته به مافیای مواد مخدر پاسداران می باشند که سرنخ اصلی هدایت گری اش در بیت رهبری است.

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: اگر نرخ اعتیاد را در کشور 8/2 در نظر بگیریم در میان زائران امسال باید نزدیک به 6 هزار معتاد وجود داشته باشد که باید آنان را شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد هدایت کنیم.به گزارش مهر، حسین ذبیحی صبح سه شنبه با حضور در همایش هماهنگ‌سازی دستگاه‌ها و سازمانهای مسئول در اجرای عملیات کنترل حجاج در سال 89 افزود: با اقداماتی که در کنترل حجاج در سال گذشته انجام شد به سایر کشورها از جمله عربستان ثابت کردیم که قابلیت کنترل داریم.ذبیحی ادامه داد: امروز در عرصه عرضه و برخورد با معضل مواد مخدر قابلیت پلیس ایران و پلیس عربستان مقایسه می‌شود. بر همین اساس با همکاری دستگاه‌ها باید نشان دهیم که پلیس ایران با توجه به تجربیات و قابلیتهای موجود توانایی بیشتری برای برخورد با معضل مواد مخدر دارد.معاون قضائی دادستان کل کشور ادامه داد: در کنار اقدامات پلیس با مدیریت قضایی ثابت شد که ایران در هر عرصه‌ای که بخواهد می‌تواند موفق باشد که یکی از این عرصه‌ها مبارزه با مواد مخدر است.(!)

فیلم / حرکت اعتراضی زنان جهان عليه سخنان امام جمعه تهران در رابطه با زلزله

تعدادی از فیلمهایی که زنان در رابطه یا سخنان صديقی، امام جمعه تهران در رابطه با ارتباط بد حجابی با زلزله در يوتيوب گذاشته اند. اين حرکت به نام "پستان لرزه" معروف شده است

http://www.youtube.com/watch?v=k2Wt4IJllw0

http://www.youtube.com/watch?v=8FWGM10Zj5E

http://www.youtube.com/watch?v=4o3tv5xZ1lU

http://www.youtube.com/watch?v=J0V4bf3NVQk

http://www.youtube.com/watch?v=a4naZAYjjOg

http://www.youtube.com/watch?v=Lvl30p1FHRA&feature=related

اجرای سه حکم اعدام و یک حکم شلاق در ملاء عام - اعدام یک نفر فردا

افزایش اعدام قربانیانی که دو بار به مسلخ برده شده اند نشان هم از وحشت حضور کار گران معترض در روز جهانی کار گران ودست به تظاهرت زدن است. هم اینکه بیان کننده ی متزلزل بودن موقعیت حکومت پاسداران کودتا کر می باشد که تلاش می کنند با مرتکب شدن اینگونه جنایات ضد انسانی و سیاه تر کردن کار نامه ی نقض محکومیت جهانی شان موجب نسق و زهر چشم گیری از مردم ناراضی و خشمگین شوند.

حقوق بشر ایران iranhr.net، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹: بنا به گزارشهای رسیده از ایران طی هفته گذشته سه نفر اعدام شدند و حکم شلاق در ملاء عام یک نفر دیگر اجرا گردید.روزنامه قدس در شماره امروز خود از اعدام دو نفر در زندان مشهد خبر داد. به گزارش این روزنامه این دو نفر به اتهام تجاوز در دو پرونده مختلف به اعدام محکوم شده بودند. نامهای این دو نفر در این گزارش ذکر نگشته است.سایت رسمی دادگستری خوزستان نیز دیروز اعلام اعلام کرد که سه شنبه گذشته (۳۱ فروردین ماه) فردی بنام رحمان ر که به اتهام ضرب و جرح عمدی منجر به قتل داوود ت به اعدام محکوم شده بود در زندان دزفول به دار آویخته شد. این گزارش اضافه کرد که حکم قصاص محمدرضا د به اعطای مهلت از سوی خانواده مقتول برای مدت یک هفته به تعویق افتاد.این سایت همچنین نوشت: حکم شلاق یک فرد بنام رضا ص به اتهام ارتکاب عمل منافي عفت در ملاء عام در محل سه راهی همافران در مسجد سلیمان ۳۱ فروردین ماه ۱۳۸۹ اجرا گردید. این گزارش از تعداد ضربات شلاق چیزی ننوشت