گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 299 فروردین - 89

بوق (گفت و شنود)

گفتم : اتهام زنی و توهین با جوک های تکراری

علیه رقیب بکارمی برد سربازجو باحیله و مکاری

پرونده سازی می کند در شوی معرکه بازاری

تا شود ممثلل آن یارو که بوق می زدبا قورت دادن 2 زاری

گفت: روزنامه آمريكايي واشنگتن تايمز با اظهار تاسف از شكست فتنه 88 به دولت آمريكا توصيه كرده است كه راه مقابله با ايران باز هم از كمك به اپوزيسيون مي گذرد.
گفتم: از نظر جمهوري اسلامي ايران هم بهترين راه براي شناسايي و غربال عوامل بيگانه همين است.
گفت: واشنگتن تايمز مي نويسد اپوزيسيون ايران دچار بيماري فلج شده است و آمريكا بايد به آنها دلار سبز تزريق كرده و چراغ سبز نشان بدهد تا دوباره جان بگيرند.
گفتم: هنوز پول هاي قبلي از گلوي اين حيوونكي ها پائين نرفته.
گفت: واشنگتن تايمز نوشته كه بايد به اپوزيسيون آموزش داده شود كه از شعار «آزادي» استفاده كند!
گفتم: يارو سكه دوزاري قورت داده بود، يكسره بوق آزاد مي زد!

گفت : یک روزنامه آمریکائی واشنگتن تایمز آمریکا

گزارش داده از شکست سبز، توصیه کرده به اوباما

راه مقابله با حاکمان تهران هست کمک به اپوزیسیون

باید رها کرد لابی های دلال با دادن حق کمیسیون

گفتم : اگر مقامات آمریکا آمده باشند بهوش

سیاست مماشات و مذاکره را کنند فراموش

دریابند مهار نا پذیر است رهبر منقلی چموش

جای مخالف،تلاش کنندبلندگورهبرشود خموش

حمایت شود از معترضین ناراضی پر جنب و جوش

سراسرایران فریادمرگ بر دیکتاتور میشه پرخروش

گفت : امادستگاه شنود اطلاعاتی می کند شناسائی

تا بازداشت شکنجه کندبا اعمال ضدانسانی و جنائی

تا تواند فلج کند اپوزیسیون با اتهام زدن با دلار سبز

نا کار آمد کند با اتهام چراغ سبز و گونه اقدامات نغز

چون لباس شخصی ها و بسیج و پاسدار و هم بازجو

با شکنجه وتهدید واتهام،اعتراف بیرون می کشداز گلو

تا داند چگونه با عوامفریبی و وارونه گوئی و شیادی

خفه کند صدای معترضان مخالف فریاد گوی آزادی

گفتم : اتهام زنی و توهین با جوک های تکراری

علیه رقیب بکارمی برد سربازجو باحیله و مکاری

پرونده سازی می کند در شوی معرکه بازاری

تا شود ممثلل آن یارو که بوق می زدبا قورت دادن 2 زاری