گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 6 اردیبهشت -89

آدرس غلط! (گفت و شنود)

گفت : قبل از ازدواج سربازجود تهیه کرد یک چکامه

با عشوه خرکی بازجوئی جاسازی اش کرد در نامه

پستش کرد با امضای یک عاشق در مانده ی نامرد

تقد یم می شود این هدیه ی ناقابل به تو نامزد

تا بدانی گر مغز داشتم می شدم دچار مرگ مغزی

چون ندارم آن، اهداء می کنم قلب احساسی نغزی

گفت: چه خبر؟!
گفتم: كاشف به عمل آمده كه جعفر پناهي، كارگردان بدنام در حال ساخت چند فيلم از صحنه هاي تجاوز جنسي در منزل شخصي خودش بوده كه دستگير شده است.
گفت: اين فيلم ها را براي چي مي ساخته؟!
گفتم: براي فرستادن به آمريكا و اسرائيل و تبليغات سوء عليه ايران.
گفت: بدبخت هاي فلك زده براي مخالفت با جمهوري اسلامي دست به چه كارهايي كه نمي زنند؟!
گفتم: همين يارو گفته بود من عاشق آمريكا هستم و حاضرم قلبم را براي آن هديه كنم.
گفت: ولي ظاهراً آدرس دقيق قلب خود را نداشته كه...
گفتم: يارو به نامزدش نوشت؛ عزيزم! مطمئن باش اگر مغز داشتم و دچار مرگ مغزي مي شدم، حتماً قلبم رو به تو اهداء مي كردم!

گفت: دستگاه شنود فعال سربازجوی بد نام

اطلاعات کشف کرده ازسوی سربازان گمنام

مدعی شده جعفر پناهی فیلم ساز کار گردان

همانیکه زیر شکنجه برای اعتراف است در زندان

برای این به خانه اش تهاجم شد تا شوددستگیر

بر اوین ، بردست و پایش زده شد غل و زنجیر

متهم شده در خانه بوده در حال ساخت فیلم تجاوز

تا رقیب شود و رقابت کند با احمدی نژاد و چاوز

گفتم : لابد فیلم هست مرتبط به بازداشتگاه کهریزک

چگونه مرتکب تجاور و قتل شدند آلودگان مریزک؟

یعنی سردار رادار جانی و حسین فدائی و سروری

هستند حامی احمدی نژاد رئیس جمهور تقلبی زوری

از برای دولت نامشروع تحمیلی اش می کنند مزدوری

می خواهند چ رقیب حذف کنند با اتهام و سانسوری

پچون ناهی می خواسته فیلم تجاوز هدیه کند بطور مستند

تا به دنیا نشان دهد رژیم مدعی معنویات چگونه زده گند؟

بین فیلم مستند، بیان کننده شرایط ایران باشد و افشاگر

مسدود کنده ی فرار تجاوز گرباشد ،تادیگه نباشدحاشا گر

گفت : اما سربازجو پرونده ساز وارونه گوی داده است تحلیل

پناهی فیلم می ساخته از برای آمریکا و انگلیس و سرائیل

تا که دروغ تبلیغ کنند تجاوز گری می شود در زندان درا یران

چیست عملکردحاکمان جنگ افروز دروغگوی میهن کرده ویران؟

پپس مدعی شده پناهی در خانه اش بوده مشغول تجاوزگری

تا چنین با ارائه ی فیلم مستند علیه ی نظام کره باشد افشاگری

چون بد بخت هاعاشق آمریکا شدند، علیه نظام می کنند رسواگری

تا چنین قلب تعویضی شان به آمریکا هدیه کرده باشندبا عشوه گری

گفتم : رژیم رتبه اول دار جهانی نقض حقوق بشر

دیگر چه نیاز هست به افشاگری یا بازگوئی عمل ر هبر؟

چون تقض حقوق بشر در ایران را تمام عالم شدند از بر

هر روز بیش از گشته می دانند در ایران هست چه خبر؟

گفت : قبل از ازدواج سربازجود تهیه کرد یک چکامه

با عشوه خرکی بازجوئی جاسازی اش کرد در نامه

پستش کرد با امضای یک عاشق در مانده ی نامرد

تقد یم می شود این هدیه ی ناقابل به تو نامزد

تا بدانی گر مغز داشتم می شدم دچار مرگ مغزی

چون ندارم آن، اهداء می کنم قلب احساسی نغزی