" بازگوئی سئوالاتی پیرامون خریداری سهام دو بانک چینی از سوی عسگر اولادی و شرکای تجارش "

این دو خبر "برای تسهیل مبادلات تجاری اسداله عسگراولادی سهام دو بانک چینی را خرید " "دبیرکل موتلفه: حرف‌های موسوی و خاتمی در سال جدید موج دوم فتنه است"در سایت های خبر رسانی اینترنتی شفاف بازتاب داده شده است که مربوط به دبیر کل و عضو با ند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است . چون این دو خبر مهم وهم اینکه بهم دیگر ارتباط دارند بر گزیده شد تا مورد نقد و بررسی واقع شوند . اما قبل از بررسی و شکافتن و پرداختن به این موضوع ضرورت دارد برای شروع و ریشه یابی پیرامون دو گزارش خبری با طرح چند سئوال ساده آغاز نمود .

کیست که نداند اوضاع نا بسامان اقتصادی ایران در شرایط حال چگونه می باشد ؟ همانگونه که همگان می دانند و انکار کردنی نیست که وضعیت طاقت فرسای امور معیشتی مردم محروم و تهی دست وزحمت کشان به خصوص کارگران چگونه می باشد ؟ از سوی مگر پس از کودتای 22 خرداد شاهد رشد تظاهرات ضد حکومتی همراه با جنگ قدرت علنی جناحی و باندی نمی باشیم آنگونه که دامنه ی اختلافات به رأس نظام کشیده شده است تا جائیکه رهبر ولی فقیه یا لوطی جماران بطور آشکارا باعنوان خواص دو پهلو گوی رفسنجانی مکار و حامیانش را مخاطب قرارداده و تهدید نموده است که می بایست دست از دو پهلو گوئی بر دارند و در عوض بصیرت داشته باشند . البته پیام روشن است . زیرا هدف است که هم به وی لبیک بگویند . هم اینکه پاسداران کودتاگر و دولت نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد را تأئید نمایند . بعلاوه بموازات در ادامه ی اوج گیری جنگ قدرت و ثروت و حذف کامل رقیب مغلوب دوم خردادی ها به درون باندهای مافیائی موسوم به اصول گرایان نفوذ و رسوخ کرده و موجب عریان شدن اختلاف شدید در بین شان شده است . بطوری که پیرامون لایحه ی هدفمند کردن نقدی یارانه های دولتی اختلاف بین مبلغ 40 و 20 هزار میلیارد تومانی از یک سو و ادعای مبارزه با دانه درشت های دزدان بیت المال از طرف دیگر، عجیب منتهی به بالا گرفتن جنگ وجدال میان 3 نهاد مهم حکومتی شده است .

اما سئوا ل تکمیلی این است وقتی که صحبت از دولت ساده زیست می شود، به ویژه اینکه سایت متعلق به پرچم رحیم مشائی که رئیس دفتر رئیس جمهور است مدعی شده است که پاسدار احمدی نژاد در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کند . مهمتر اینکه از 5 سال پیش تا کنون هرروز در بوق و کرنا شده است که رئیس دولت نهم ودهم می خواهد مبارزه با مفسدان اقتصادی کند .آنگونه که رئیس دولت نامشروع پاسدار احمدی نژاد چپ و راست عربده کشیده که تصمیم دارد دستان دانه درشت های مفسدان اقتصادی را قطع نماید . بشکلی که در تور سفر تبلیغاتی ریاست جمهوری خود در شهر زنجان بدون نام بردن تهدید کرد و گفت که می خواهد با چاقوی ضامندار زنجانی شکم گنده ی آنانی را پاره کند که پول های شان از پارو بالا نمی رود که روی سخن امثال رفسنجانی و آقازاده ها و حامیانش بود. در ادامه ی تور سفر تبلیغاتی اش که پاسدار گماشته احمدی نژاد به استان ساری داشت گفت که چه کسی گفته است که حق جمعیت 70% محروم و فقیر را 30% مرفه دیگر پایمال کند و افزود تلاش می کند که حق پایمال شده ی محرومان را از این 30% بگیرد ؟ اکنون باز ادعا می کند که می خواهد دستان دانه درشت های مفسد اقتصادی را قطع کند. حال بماند که یک وزیر میلیاردی به نام پاسدار محمد صادق محصولی دارد که وزیر فاه می باشد چونکه گفته می شود خودش در رفاه کامل است کاری با رفاه دیگرا ندارد. ناگفته نماند که این پاسدار میلیاردی در دولت نهم وزیر کشور بود و نقش مهمی در رئیس جمهور کردن مجدد پاسدار گماشته احمدی نژاد داشت. از طرف دیگر پرونده ی اختلاس گری میلیارد ها تومانی محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور هم رو شده که عجیب تبدیل به رسوائی برای این مدعی عربده کش پاسدار احمدی نژاد شده است. آنگونه که برای فرار و تبرئه کردن این اختلاسگر دولت مجبور به بسیج و لشکر کشی مشاوران و معاونان رئیس جمهور علیه الیاس نادران و ا احمد توکلی و حتی علی مطهری شده تا جائی که تهدید کردن به شکایت حقوقی نموده و از طریق سایت های خبری حامی دولت همچون رجا نیوز و حقیقت با اتهام زنی برای شان پرونده سازی شده است.

عجیب است که در چنین اوضاع و احوالی صاحبان ثروت نجومی و باد آورده وحامیان سفت و سخت و سینه چاک دولت نا مشروعی اند که مدعی اصول گرائی وعاشق خدمت و مخالف شیفته قدرت است . این حامیان دولت دهم همچون عسگر اولادی غارتگر و شرکایش می باشند که بدون اینکه مشخص شود چگونه اینان صاحب ثروت شده یا آن را کسب کرده اند و بدون توجه به گزارشات درز کرده که وی سر مایه گذاری کلان در کانادا و استرالیا کرده است. همچنین چند سال پیش دردوران مدعیان اصلاح طلبان لیستی از اسامی غارتگران حکومتی تهیه و بازتاب داده شد که بخشی از ثروت تخمینی عسگر اولادی 400 میلیون دلار در آن زمان بود. اکنون هم که گزارش شده است وی سهام دو بانک چینی را خریداری کرده است . البته مدتی پیش یک گزارش ازخبر عروسی آقازاده ی وی بازتاب داده شد که در یکی از سالن هتل های تهران بود که گفته شد خودروی وی مبلغ 100 میلیون تومان یا دلار ارزش دارد (دلار و تومانش را دقیق به خاطر ندارم) و هزینه ی سرویس غذا برای هرمهمان به این ضیاف دعوت شده به مراسم جشن عروسی هم مبلغ 80 هزار تومان بود. ناگفته نماند که دو سال پیش هم لیست اسامی 44 دانه درشت مفسدان اقتصادی و دزدان بیت المال و غارتگران منابع و ذخایر طبیعی کشور از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اعلام و فاش شد . ولی در جا این افشاگر از سوی سعید مرتضوی قاتل بازداشت و بازجوئی و محاکم و محکوم به زندان شد. چون پا را از گلیمش دراز تر کرد . بدتر اینکه پا توی کفش حامیان و نمایندگان ولی فقیه کرده بود.

حال داشته باشید با وجود اینکه 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و پیوسته اعداد و ارقام و آمار ارقام درشت تعویق بدهی های دولت به بانک ها مخابره می شود . همینطور از سوی دیگر خبر ور شکسته شدن برخی بانک ها نیز بازتاب داده می شود . مهمتر اینکه بانک مرکزی و رئیس آمار گزارش واردات بیش از 3 برابر صادرات بیرون داده اند که نتیجه اش موجب گسترش تعطیل شدن واحدهای تولیدی کار خانجات و بیکار شدن کار گران و افزودن بر خیل صف ارتش بیکاران شده است که واکنش مدام تظاهرات کار گران معترض حقوق دریافت ناکرده و بیکار شده را در پی داشته است . اما در این اوضاع و احوال بحرانی حکومت کودتائی ملوک الطوایفی و شرایط بس خرت وخر حاکم که هرروز خبر از فرار سرمایه ها و به شیخ نشینان و فرارمغز ها برون مرز داده می شود . در صورتیکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و رهبر لوطی جماران سر و سوزنی از مبارزه کردن با دشمن آمریکا و مفسدان اقتصادی و زندگی اشرافی و اشرافیت کوتاه نمی آیند . چگونه است که در این نظام از رأس تا ذیل آلوده به فساد،هیچ ارگان یا مقام مسئولی یافت نمی شود تا جوابگو باشد. یا اینکه بررسی کند که اینگونه پول های کلان که همچون عسگر اولادی با دوستانش صاحب شده اند چگونه حاصل شده که به آسانی می توانند سهام دو بانک چینی را خریداری کنند ؟ برای چه هنگامی که دولت زور می زند که انگیزه ی جذب سرمایه خارجی در کشور کنداما این سرمایه های باد آورده به این آسانی از کشور خارج می شود؟همینطور سئوال است که دوستان تجار یا بازرگان عسگر اولادی کیستند و اینان چگونه صاحب ثروت کلان شده اند؟ آیا ضمن اعتراف تلاش برای دور زدن و خنثی کردن تحریم های آمریکا که از سوی عسگر اولادی بیان شده است هدف پولشوئی کردن پول های نا مشروع کسب شده از درون به برون مرز نمی باشد ؟ یا اینکه آیا واقعیت این نمی باشد که اینگونه سرمایه گذاری کردن نوعی آینده نگری برای روز مبادا می باشد که اگر چنانچه دری به تخته خورد و شرایط برای تغییرات دمکراتیک در ایران فراهم شد که آن زمان دیگر نه اینکه جائی برای امثال غارتگران و جنایتکارانی همچون عسگر اولادی ها وجود ندارد ، بلکه اینان می بایست در کنار سایر غارتگران و مجرمان جانی ضد بشر پاسخگوی اعمال جنایات و خیانات و عملکرد غارتگرانه ی خود باشند . این چنین پیش بینی پناهگاه امن در چین برای خودشان تدارک دیده اند که از طریق سرمایه گذاری ثروت به غارت برده شده ی دنبال می شود ؟

در خاتمه اینکه همانگونه که محور تیتر دو خبر در ابتدای این نوشتار تذکر داده شد که این دو خبر با هم دیگر مر تبط می باشند . آخرین سئوال این است که اگر چنانچه محمد نبی حبیبی دبیر کل باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه اینگونه گریز به صحرای کربلا نزند و سران رقیب مغلوب را چپ و راست دراز نکند و متهم و محکوم شان به طرح فتنه گری جدید نکند واگر چنانچه اینگونه دفاع و حمایت تاکتیکی از پاسداران کودتا گر و دولت نا مشروع پاسدار احمدی نژاد نکند. آیا امکان دارد که چتر پوششی وحاشیه ای و امنیتی برای عسگر اولادی بوجود آید تا که این رئیس اتاق تجارت با چین و اقیانوسیه این عضو فعال غارتگر انگلیسی مؤتلفه و چپاولگر منفور بازار تهران که در 31 سال گذشته جزو شرکای دزد حکومتی بوده و همسنگر و یار غار لاجوردی قصاب زندان اوین نیز بوده است چنین آسان با شرکای تجارغارتگرش بتواندسهام دو بانک چینی را خریداری کند و تأکید بر پنهان ماندن رابطه ی تجاری میان دو کشور نمایند تا گند غارتگری ها و زد و بند های پشت پرده در نیاید؟ بهر حال لینک کامل گزارش این دو خبر یاد شده چنین است؟

هوشنگ – بهداد

26 فروردین ماه سال 1389

برای تسهیل مبادلات تجاری اسداله عسگراولادی سهام دو بانک چینی را خرید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18300

دبیرکل موتلفه: حرف‌های موسوی و خاتمی در سال جدید موج دوم فتنه است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18306