دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " شيخ خواب زده ! "
"راه حل بحران منطقه تحریم کامل این رژیم ضد بشری و قطع رابطه ی دیپلماتیک با آن و پشتیبانی از مبارزات و مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد
"

اکنون سراسیمه قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان از موضع فرار به جلو وارد میدان شده و دست به فرافکنی زده است تا که خود وحاکمان 31 ساله به خواب زده شدگان از جمله رهبر لوطی جماران را نه بیدار وچرتش را پاره کند بلکه تلاش کرده تا اوضاع را وارونه جلوه دهد. در صورتیکه رهبر لوطی جماران نه اینکه ردانه خود را به خواب زده که وانمود کرده که کرهم شده و قدرت شنوائی اش را از دست داده است . یا اینکه چون وی وارونه می شنود پس تعبیر و تحلیل و تفسیر معکوس می کند. زیراکه فریاد های اعتراضی فراگیر مردم معترض مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن ها را نشنیده است و اگر هم شنیده صدائی شنیده است که ترجمان صدای لبیک گوی ساندیس خوران به وی بوده است که وی آن را صدای ملت نامیده و نماینده ی آنان شده است که گویا اینان 85% جمعیت کشور می باشند که پشتیبان رژیم کودتاگر نامشروع و رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند و در 22 خرداد 88 به اینان رأی دادند. برای همین اکنون نه اینان خودشان آنگونه خواب زده شده اند که فراموش کرده اند چگونه ن رهبران کشور های عربی منطقه تهدید ومتهم می شدند که چرا از حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه وحماس و جنگ 22 روزه نواز غزه با اسرایل از اینان دفاع و حمایت نمی کردند پس اینان متهم خود به خواب زدن شده اند؟

یا اینکه گویا از یاد و خاطره رفته است که چگونه رهبر لوطی جماران خامنه ای در دفاع کردن تاکتیکی از حماس با روند مذاکرات صلح منطقه همچنین در دنباله چگونه باکنفرانس صلح آناپولیس در آمریکا و دشمنی کرد و در خطبه عید فطر خود رهبران کشور های عربی خاور میانه را مخاطب قرار داد و تهدیدشان کرد اگر چنانچه در کنفرانس آناپولیس در آمریکا شرکت کنند موقع باز گشت در کشور های خودشان دچار بحران و آشوب و نا آرامی خواهند شد. بهر حال اینگونه تهدید ها که کم نیست که ادامه ی همان سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و به خصوص دخالت گری در کشورهای منطقه می باشد که همین سیاست بوده است که بستر ساز تحریک رهبران کشور های منطقه و شیخ نشینان شده است تا که برای دفاع کردن و برخورد متقابل به مثل کردن با حاکمان پرخاشگر تهران ادعای مالکیت 3 جزیره در خلیج فارس کنند . اما چون در این مورد مقاله ای در سایت پاسدار تابناک محسن رضائی بازتاب داده شد . اکنون از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس به تبع و کپی برداری کردن از سایت تابناک وزیر امور خارجه امارات مورد تهاجم و توهین و اهانت واقع شده است و این وزیر امور خارجه و امارات عربی وابسته به صهیو نیسم شده اند. البته اتهام دیگر این شیخ نشین اعلام آمادگی با تحریم های اقتصادی هسته ای ایران می باشد .

بالاخره اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون توجه به ادعای خمینی شیاد در اوایل انقلاب که از صدور انقلاب گفت و در دنباله برخی از آخوندهای حوزوی قم مدعی شدند که انقلاب اسلامی ایران یک تور است وتأکید کرد که کشور ها و شیخ نشین های منطقه هم همچون ماهیانی می باشند که می بایست درون این تور پرتاب شده به آب بی افتند . نا گفته نماند که اینگونه تهدید و دخالت گری های بیمورد وبیجا بود که زمینه ساز جنگ خانمان برانداز ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق شد . البته 7 سال آن را خمینی شیاد برای بقای نظام منحوس خودش ادامه داد زیرا که هدف اشغال عراق بود. البته عاقبت این جنگ نعمت الهی نامیده شده تبدیل به شکست مفتضحانه ای شد که بسر کشی جام زهر شکست و معامله کردن آبروی نا داشته با خدای وی منتهی شد . حال بماند بدون هیچ درنگ و تردید اهداف اشغال گری عراق خمینی شیاد از سوی جانشین وی خامنه ای و پاسداران پیگیری شد. به خصوص پس از اشغال نظامی عراق با شدت تمام دنبال شده است . طوریکه قبل از بر گزاری انتخابات پارلمان اخیز عراق پاسداران دست به اشغال نظامی چاه نفت در جزیره ی فاو عراق زدند . همانگونه که روزی نیست تا دست به جنایت جدید و اقدامات تروریستی و انفجار و عملیات انتحاری در عراق نزنند . زیرا که نمی خواهند عراق از حیات خلوت بودن خارج و مستقل و به خصوص دارای دولت سکولارشود. برای همین است که تلاش می شود تا که نوری مالکی مهره دست نشانده ی بیت جماران و پاسداران کودتا گر نخست وزیر عراق شود .

همینطور مگر فراموش شده است که چگونه پاسداران از طریق حزب الله لبنان وموشک پرتاب کردن به خاک اسرائیل موجب بر پائی جنگ 33 روزه با اسرائیل شدند و جنوب لبنان به سرزمین سوخت شده تبدیل شد؟ یا اینکه چگونه پاسداران بوسیله ی حماس جنگ 22 روزه در نوازه غزه با اسرائیل بر پا کردند ونوار غزه شخم زده شد ؟ همینطور مدتی نه چندان دور بود که پاسداران کودتا و توطئه و تجاوز گر از طریق ارسال سلاح وپول و نیروی پاسداران اعزامی و اعضای حزب الله لبنان به یمن و قرار گرفتن شان در کنار شیعیان حوثی این کشور را تحریک نمودند تا علیه ی حکومت مرکزی یمن آشوب گری مسلحانه نمایند ؟ چون هدف ایجاد بحران در یمن و صدور آن عربستان ومتشنج کردن شبه جزیره ی عربستان بود تا که راه حلی برای بحران هسته ای یافت شود . بهر صورت اما اکنون مشخص نیست که برای چه قلم بر دست یادداشت روز نویس با کتمان ووارونه کردن این واقعیات از موضع وارونه گوئی و طلبکاری کردن اینگونه وزیر کشور امارات را متهم ومحکوم کرده که چرا ادعای مالکیت 3 جزیره ی در ایران را نموده است :

" اينكه وزير خارجه امارات در اظهارات سخيف خود رژيم جعلي و كودك كش صهيونيستي را در كنار ايران اسلامي كه به گواه تاريخ در طي سده هاي اخير به هيچ كشوري تعدي و تجاوز نكرده است مي نشاند بيانگر اين نكته قابل تأمل است كه برخي از شيوخ منطقه به طور تاريخي فاقد قوه درك صحيح براي تفكيك دوست از دشمن هستند و تفرقه افكني در جهان اسلام را بايد تنها هنر- يا مأموريت- آنها دانست"

بهر حال قلم بر دست یادداشت روز نویس بر خلاف ادعاو اذعانی که کرده است که گویا رژیم کودتا گران نامشروع سابقه تجاوزی گری به هیچ کشوری نداشته اند . اما بدون آنکه تعریفی از اشغال گری و اهداف اشغال گر ارائه کند که چیست و چه فرقی با سیاست مداخله گری در امور داخلی سایر کشور ها دارد ؟از سوی دیگر معلوم نیست که چرا در ادامه ی یادداشت روز خود نماینده و سخنگوی مردم فلسطین شده است و بدون اینکه اشاره ای به نقش حاکمان تهران و به ویژه پاسداران در راه اندازی جنگ خانگی و برادر کشی میان فلسطینیان کند که چگونه نوار غزه از طریق اسماعیل هنینه رهبر حماس از کناره با ختری جدا شد تا زیر کنترل و فرمان بیت جماران در آید.ولی با گریز به صحرای کربلا زدن مقامات اسرائیلی را متهم کرده و یقه رهبران کشور های عربی را گرفته است که چرا هم پیشنهاد مذاکرات صلح خاور میانه داده اند . هم اینکه چرا از فلسطینی ها تا حال حمایت نکرده و نمی کنند؟ آنگاه اعتراف آشکار به سیاست مداخله گرایانه ی حاکمان تهران در امور داخلی فلسطین وبحران آفرینی وجنگ افروزی در خاور میانه کرده ومدعی شده است تنها مدافع حق و حقوق فلسطینیان رژیم کودتاگر نا مشروع پاسداران در منطقه است. سپس موضوع را ربط به عبد الحمید ریگی داده است. آنگاه مانور تبلیغاتی قدرت با آزمایش های دور برد موشکی پاسداران و اختراع سامانه ی موشک اس – 300 داده که قلابی و کروکی مدل روسی است که در رژه ی ارتش در روز 29 فر وردین نمایش داده شد تا اینکه در نهایت از ناکامی آمریکا و شکست سران فتنه در سال 88 گفته است و امارات عربی و بقول خودش شیوخ مرتجع منطقه را فاش نموده است تا اکه توانسته به اقتدار و عظمت رژیم کودتائی پاسداری متزلزل نامشروع به بالد و مدعی ششد که این چنین رژیم کودتائی موجب آرامش مردم و منطقه از تهاجم اسرائیل شده است :

"طرح به اصطلاح صلح عربي مي دانند، طرحي كه در سال 2002 براي اولين بار از سوي عربستان سعودي- برادر بزرگتر امارات- مطرح شد.همين دست اظهارات و به تبع آن مواضع اشتباه اعراب و درك ناصحيح از شرايط موجود باعث شده است تا اعراب روز به روز ضعيف تر شوند. آنچه توازن را در منطقه حفظ كرده و سبب شده تا دشمن اصلي اعراب- رژيم جعلي صهيونيستي- آنها را نبلعد جمهوري اسلامي ايران و حركت مقاومت بوده است ديپلماسي (ناكام گذاشتن آمريكا و همپيمانانش در جلب حمايت كشورها براي اعمال تحريم ها، برگزاري كنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه در تهران)، سياسي (عبور از فتنه پس از انتخابات 88 و اقتدار روزافزون در تصميم گيري هاي منطقه اي و بين المللي) و... باعث شده است تا اعراب و از جمله كشور كوچكي چون امارات- كه دچار مرگ زودرس اقتصادي شده است- با جهل مركب گمان ببرند وبي شك اشتباه را با اشتباه ادامه داده اند كه توانمندي هاي تكنولوژيك و ايدئولوژيك ايران متعلق به جهان اسلام است.بنابراين اظهارات بي مايه و واهي وزير خارجه امارات را تنها بايد در اين چارچوب ارزيابي كرد كه برخي از شيوخ مرتجع منطقه از هوشياري و بيداري مردم خود به هراس افتاده اند و بيم آن دارند كه اين بيداري پرشتاب، اجازه حاكميت اشرافي و قرون وسطايي آنان بر مردم كشورشان را ندهد. آنها به وضوح مي دانند كه اقتدار ايران اسلامي، در حمايت از آرامش مردم منطقه و دفاع از تهاجم صهيونيست ها به كار گرفته مي شود. اما، چرا در مقابل اين واقعيت بارها به اثبات رسيده خود را به خواب زده اند؟ آيا از ايران مقتدر و اسلامي هراس دارند؟ پاسخ اين سؤال، منفي است. آنها هراس دارند، اما نه از اقتدار جمهوري اسلامي ايران، بلكه از نقش بيداركنندگي آن يعني هراس از بيداري ملت هاي خويش و مطالبات به يغما رفته آنان"

در خاتمه اینکه اگر چنانچه کار نامه ی عملکرد سنگین و سیاه دولت مردان ایران در 31 ساله گذشته ی موردنظر گرفته و مورد ارزیابی واقع شود تا که روشن شود شیوه روابط و گفتمانش با مردم ایران و منتقدان و دگر اندیشان مخالف و همینطور رهبران کشور های همسایه و منطقه چگونه بوده است؟ یا اینکه حداقل به تاریخ اشغال نظامی عراق و پس از آن استناد شود که در راستای کدامین اهداف بود که با اشغال گران عراق همکاری کردند؟ سپس چگونه در عراق حضور یافتند و با مردم عراق برخورده نموده ویا مرتکب چه اعمال و جنایاتی نسبت به مردم و کشور عراق شده اند؟ همچنین چرا از موضع دایه ی مهربانتر از مادر با پوشش دفاع و اشک تمساح ریختن برای مردم فلسطین وچاشنی تبلیغاتی ادعای دشمنی با اسرائیل کرده است تا که موفق شده اهداف پلید خودشان را دنبال کنند و دشمنی آشکار باروند مذاکرات صلح خاور میانه را تعقیب و بارز نمایند تا جائیکه موجب راه اندازی دو جنگ 33 روز ه ی حزب الله لبنان و 22 روزه حماس در نوار غزه با اسرائیل شدند و منطقه را بحران زده ونا آرام ونا امن وبی ثبات کرده اند؟ مهمتر اینکه از 22 خرداد 88 تا کنون این حاکمان کودتائی در ایران چه کرده اند و چگونه با رقبای دوم خردادی ها و معترضین وناراضیان ایرانی بر خورد نموده اند که به وضوح اثبات می کند زمانیکه این حاکمان کودتاگر چنین وحشیانه یا ضد انسانی با رقبای خود و مردم معترض و ناراضی ایرانی بر خورد و رفتار داشته اند . بعلاوه بدترین شیوه ی رفتار با مخالفین خود در کمپ اشرف عراق انجام داده اند. طوریکه دست با پشت پا زدن به پیمان های بین المللی حرمت وحریم استقلال و امنیت عراق را شکسته اند . اکنون سئوال است که مگر این حاکمان تهران با این پرونده ننگین و سیاه ضد بشری که دارند می توانند که دوستدار مردم عراق و فلسطین و لبنان و یا شیخ نشین های منطقه باشند ؟ و مگر تا زمانی که اینان در ایران حاکم باشند امکان دارد تا که منطقه روی صلح و ثبات سیاسی و امنیت به خود به بیند؟ به خصوص اینکه اگر چنانچه دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشند که آن زمان وا مصیبتاست چون نه منطقه خاور میانه که امنیت صلح جهانی در خطر خواهد افتاد . بنابراین راه حل تحریم کامل این رژیم ضد بشری و قطع رابطه ی دیپلماتیک با آن و حمایت و پشتیبانی کردن از مبارزات و مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890202/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه سال 1389